Johanna Tukiainen Vol. 297

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 297

• This topic has 1,348 replies, 113 voices, and was last updated 2 months, 1 week ago by Älykkö mopsi.
Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 1,349 total)
  • Author
    Lallinkeltainen
    Participant

Veijo palasi maanantaina Suomeen ajettuaan liki 30 vuotta vanhalla Audillaan yli 3 600 kilometrin matkan. Veijo körötteli Ranskasta Suomeen Ruotsin kautta. Kulkupelinä hänellä oli vuoden 1994 vuosimallin viininpunainen Audi.” (Seiska 16.9.2022)

Ok, no Ruotsin kautta tultu, mutta en jaksa kilometrejä laskea, että olisi Tornion kautta tarvinnut koukata. Olisihan sitä laivalla päässyt.

P.S. Entinen Hanna7 on nykyjään Pinkin glamourin vartija. En halua uskoa, että Pinkki glamour kuolee, vartioin tätä saagaa, kunnes kuolema meidät erottaa.

#335115 Ilmoita asiaton viesti
    Lallinkeltainen
    Participant

Niin siis en halua vähätellä Isben ”traumoja”. Onhan häntä riepoteltu läpi koko pienen elämänsä. Toki kiinnitystilanne on voinut olla traumaattinenkin, riippuen nyt miten se ÄHÄ on siellä toiminut. Ei varmasti kovin hyvin. Huutanut Jeesuksen verta yms. kauheeta. Toivottavasti ei ole lapselle niitä ylöstempauksia puhunut. Sitten Ranskan viranomaisten suojaan. Eivät ne suomea osaa, ehkä hankkineet tulkin, joka on kertonut suomenkielellä, mitä nyt tapahtuu. Onhan se varmasti ollut kauhistuttavaa. Kun se matka sinne uuteen kotiin nyt kesti.

Mutta valitettavasti Isbe on varmasti tottunut koko pienen elämänsä siihen, että ympärillä pyörii ns. muita vieraita ihmisiä. Yksikin korjaava ja tukeva suhde parantaa. Ja onhan se mummo ollut siinä.

#335116 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Jos alle kaksivuotias lapsi ei saa traumoja siitä, että kaksi puolituntematonta ihmistä kaappaa hänet mukaansa ja riepottaa juopotellessaan ja tapellessaan ympäri Eurooppaa, niin mistähän sitten saa? Tuskin on oloaan kovin turvalliseksi tuntenut. Tähän asti olen suhtautunut Veijoon lievästi säälien ja surkutellen, mutta nyt tilalle vaihtunut inho ja suuttumus hänen täysin käsittämättömän käytöksensä takia tässä lapsikaappauksessa. Minusta hän on ihan yhtä syyllinen kuin Tuksukin.

#335117 Ilmoita asiaton viesti
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

Glamour ei kuole. Seven tulee raportoimaan vellin ja ÄHÄ:n oikeudenkäynnit. Alibi voi tehdä pariskunnan seikkailusta artikkelin myös. Kun Paksu pääsee vapaaksi jossain vaiheessa, niin sometiliin tulee taas päivityksiä ja kenties Seven haastattelee erikseen vielä Paksua. Mikäli on-off-pariskunta ei mene oikeuteen, niin tuomiot voidaan julistaa siitä huolimatta. Seven voisi tehdä tutkivaa journalismia ja julkaista videon pidätystilanteesta. Paksu on kenties sihissyt kuin käärme, tehnyt ristejä ilmaan ja heitellyt siunattua vettä poliisien päälle.

Pidätys tulee olemaan kuitenkin väärinkäsitys.

Kalliiksi tulee Paksun kuljettaminen. Paksulle lienee järjestetty Ranskassa tulkki? Poliiseilla ja lääkäreillä on varmaan ollut ihmettelemistä kun Paksua on haastateltu/tutkittu. He eivät ole varmaan koskaan kokeneet vastaavaa tilannetta.

#335118 Ilmoita asiaton viesti
    Aavaaa
    Participant

On varmasti 2 vuotiaalla lapsella ollut mukava autoreissu vaippa täynnä sontaa ja kusta, vanhassa romussa ilman ilmastointia.

#335119 Ilmoita asiaton viesti
    Cattie75
    Participant

Maarit 16 kysyi versaalein huutokirjaimin, mitä minä täällä teen. No samaa kuin sinäkin. Niin täällä kun muuallakin mielipiteensä saa sanoa. Ikäväähän se tietysti on, jo ja kun haluaa pitää yleisen, kaikille avoimen palstan samanmielisten poterona. Vähän sama kuin poliittisessa ”keskustelussa”. Vain me olemme oikeassa, olkaa muut hiljaa!

#335123 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Semmosia terveisiä, että, tota, Suomessakin lapsia kaapataan tai siis sosiaaliviranomaiset ja nää lastensuojelujärjestöt nii kaappaa ihan väärin perustein lapsia. Siihen pitäis saada puututtua, tota. (Mato videohaastattelussa)

Tarkalleen noin toteaa naimaton, lapseton 61-vuotias putkiasentaja, joka jäi eläkkeelle reilu vuosi sitten oltuaan töissä Porvoon öljynjalostamolla yli 40 vuotta. Varsinainen lastensuojelun ekspertti.

#335124 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kuten moni on todennut jo eilen, Mato toistelee Possun mielipiteitä.

Lisäksi: olen siinä käsityksessä, että hänellä on olemassa henk.koht. oma intressi kaapata tyttölapsi, mutta ei siitä nyt tämän enempää.

#335125 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Mä en pääse yli tuon mielissään myhäilevän Veijon haastattelusta. Hän on ollut osana kidnappaamassa alle 2 vuotiasta pikkutyttöä – ja kehtaa pyytää rahaa kun asiasta häneltä kysellään. Siis niinku oikeesti jumalauta. Voin kuvitella, kuinka Panulla on verenpaineet nousseet kun on tuon ihmiskuvatuksen kanssa joutunut puhumaan ja kuuntelemaan sen juttuja. Siis ymmärtääkö tuo Veijo ollenkaan mitä hän on tehnyt?

#335126 Ilmoita asiaton viesti
    Pelastettu Blöö
    Participant

Mistäs kukaan tietää, varsinkaan täällä, että missä fyysisessä kunnossa lapsi löydettäessä oli? Psyykkisestä nyt puhumattakaan, mutta ties vaikka on ollut minkälaista huonosta hygieniasta johtuvaa vaippaihottumaa, helteessä hautuneen ihon ongelmaa ja muuta kuivumista, en ihmettelisi yhtään noiden kahden vajakin ”hoidon” jälkeen.

Ja edelleenkin, turhaa nyt kenenkään nillittää ”turhista” elsuista, virkaatekevät tietää, tarkkailee ja toimii, kuten minä.

#335127 Ilmoita asiaton viesti
    Pysyköönpoissa
    Participant

No sitähän sinä juuri pyrit tekemään, Cattie75,  ihan itse. Määrittelemään mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Ikäväähän se tietysti on kun ei itse tajua mitä juuri kirjoitti, ja puhuu itsensä pussiin😂 päivän naurut tuli tästä.

#335128 Ilmoita asiaton viesti
    Sateentekijä
    Participant

No onhan se Velli voinut tulla vaikka Vaasaan, Naantaliin tai Hankoonkin Ruotsista. Mistäs tuota vielä tietää.

#335129 Ilmoita asiaton viesti
    Korso barbi 👑
    Participant

Heiii, ollaan iisisti ja keskustellaan erimielisyydet sivistyneesti ❤️ Kunhan on selvää, että Korso on Helsingissä ja minä olen sen ainoa barbi, kuten minulla on tapana sanoa.

Pinkin glamourin vartija, ehdotan sinulle nimimerkkiä ”Korso perintöbarbi”. Toisaalta vaikkapa ”Luksus-Audin hupparikuski” voisi olla yksi. 😅😅

Velli on siis todella pihalla, se on täysin johdateltavissa ja uskoo olevansa edelleen turvassa. Ties mitä Tuksu sille on syöttänyt. Kärsinee voimakkaasta Tukholma-syndroomasta, tämä siis vain arvio.

#335130 Ilmoita asiaton viesti
    loverdose
    Participant

Tämä palsta kyllä sokeuttaa ihmisiä, tarkkana saa olla. Ihan oikeaa, autenttista faktatietoa on lopulta todella vähän kaiken keskustelun keskellä. Ne ovat pieniä jyväsiä kaiken puuron seassa. Itse pidän luotettavina lähinnä oikeuden pöytäkirjoja ja hyväksyn sen että kulisseissa tapahtuu koko ajan vaikka mitä mistä minä tai kukaan muukaan palstalainen ei oikeasti tiedä yhtään mitään.

#335131 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Pinkin glamourin vartijalle ehdotan värikästä nikkiä Lallinkeltainen

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 1,349 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 297’ is closed to new replies.