Johanna Tukiainen Vol. 297

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 297

• This topic has 1,348 replies, 113 voices, and was last updated 2 months, 1 week ago by Älykkö mopsi.
Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 1,349 total)
  • Author
    virna
    Participant

Nyt tulee sellaista spekua, että pitäkää faktantarkastajat hatuistanne kiinni. Olisiko Velli itse ilmiantanut Tuksun pitemmällä kävelylenkillä, jos Tuksu taas iski sanallisesti Vellin navan alle ? Velli ehkä alkoi laskemaan reissun hyviä ja huonoja puolia eikä nähnyt tulevaisuutta perheenä. Ja vaikka täällä spekuiltaisiin mitä, niin ne on paaljon lähempänä totuutta kuin mitä Tuksu suoltaa. Te, jotka ette näistä spekuiluista pidä, niin kukaan ei laita vastaan, jos tuotte palstalle sen, mitä itse pidätte faktana. Pelkkä kieltäminen ei anna mitään uutta.

#335149 Ilmoita asiaton viesti
    Lallinkeltainen
    Participant

Siis ei lopettaa kokonaan kirjoittelua, vaan häiritsevän vihjailunsa Vellistä ja p:llä alkavasta sanasta.

#335150 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelu_neiti
    Participant

Tuksu ei minun käsittääkseni nyt ole psykiatrisessa hoidossa tai edes joutumassa psykiatriseen vankisairaalaan, koska kykenee jakelemaan ohjeita Matovellille jopa kirjallisesti. Psykiatrisessa vankisairaalassa ihminen ei kykene hoitamaan omia asioitaan ja siellä olevilla on takana vakava rikos ja vakava mt ongelma (esim. huumepsykoosit). Siellä on potilaina raakoja väkivaltarikoksia tehneet syyntakeettomat ihmiset. Muille kirjallisia ohjeita jakava lapsikaappari ei kuulosta semmoiselle, vaikka ennen lääkitystä olisikin päästään ding dong ja vastustaisi kiinniottoa.

Tahdon vastaisesti ei kukaan joudu kuin muutamiksi päiväksi kiinni, tarkkailuaika on lyhyt. Jos riehuu, aloitetaan lääkitykset, että olo tasaantuu, odotetaan josko harhaisuus vähenee lääkkeillä. Niin kuin täällä on jo todettu, tod.näk. Tuksu on rikoksen takia kiinniotettuna, tutkintovankeudessa Ruotsissa tai haetaan Ruotsiin heti kun mahdollista.

#335152 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ihme, että Matoa ei pidetty rikollisena, sillä Paksun tiedettiin liikkuvan Madon autolla. Mato on mielestäni kanssarikollinen, sillä hän auttoi sieppauksessa tarjoamalla pakoauton, olemalla kuljettaja ja maksamalla kaikki kulut pakomatkan aikana. Hän ei ilmiantanut Paksua ja Paksun suunnitelmaa, vaan avusti tietoisesti kaikin tavoin Paksua. (pravuurina flamingotanssia)

Täysin samaa mieltä. Mato ja Possu tekivät rikoksen yksissä tuumin. Toiminta oli suunnitelmallista. Mato Seiskan videohaastattelussa syyskuussa 2022, 04Kummallekin kuuluu kova rangaistus. Mutta Madolle kovempi, sillä hänen roolinsa oli aivan ratkaiseva: hän toi pakoauton Suomesta Ruotsiin, toimi kuljettajana, hoiteli ILEn ja rahoitti koko lystin hymyssä suin; kokonaiskulut 6 000 – 7 000 € ajalla 3.8. – 12.9.

#335153 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Fakta on, että palstan päätähde, viimeisimmän pacosaagan sankaritar, on itse  väittänyt keltaiseen huppariin ja sandaaleihin pukeutuvan hilpeästi hihittelevän perhetuttavan olevan kansainvälisen *piip* ringin jäsen ja että idyllisen omakotitalon joka on puutalo ikkunassa roikkuu valkoinen sydän joka kuulemma on tuon kansainvälisen *piip*järjestön tunnus. Mutta en nyt itsekään tämän enempää asiaan paneutuisi, toki on muistettava kuinka Bordöön kuuluisin pidätetty on matkaseuraansa haukkunut aiemmin.

#335154 Ilmoita asiaton viesti
    Lallinkeltainen
    Participant

Fakta on, että palstan päätähde, viimeisimmän pacosaagan sankaritar, on itse  väittänyt keltaiseen huppariin ja sandaaleihin pukeutuvan hilpeästi hihittelevän perhetuttavan olevan kansainvälisen *piip* ringin jäsen

Päätähde on myös kirjoitellut piripäissään kaikkea muutakin kivaa ylöstempauksista lähtien. Että jokaisen oma asia on sitten kirjoittaa, mitä kirjoittaa. Minä en sitä määrää, mutta ehkä itse paheksun, jos jäteläjän paskanjauhamisia aletaan jonain vihjailevina totuuksina pitämään.

#335155 Ilmoita asiaton viesti
    Lallinkeltainen
    Participant

Mä en pääse yli tuon mielissään myhäilevän Veijon haastattelusta. Hän on ollut osana kidnappaamassa alle 2 vuotiasta pikkutyttöä – ja kehtaa pyytää rahaa kun asiasta häneltä kysellään

No kyllä minäkin kyselisin. Tuohon reissuun on sitä fyrkkaa mennyt: Bensat, kahden syöttölapsen ruoat ja juomat (viini on Euroopan alueella halvempaa kuin mehu) ja majoitukset. Puhutaan nyt kymmenestä tuhannesta. En tiedä, heittona vaan.

#335156 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Mä olen löytänyt itsestäni ihan uusia tunnetiloja kun olen tuon Veijon haastattelua katsonut. Ja ne ei ole positiivisia tunteita. Tää maireesti hihittelevä kaveri on ihan next level paskaa. Kidnappaat lapsen ja se on jotenkin hauskaa ja hymyilyttävää ja siitä pitäisi vielä tonni antaa handuun?

#335157 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori 2.2
    Participant

Ihan oikein, että paskalehteä kupataan kunnolla. Toivottavasti velli onnistuu nyhtämään hyvät rahat mätäpaiseesta.

#335158 Ilmoita asiaton viesti
    Jääkärimaisteri
    Participant

Eiköhän siinä ole ihan vain käynyt niin että motellin henkilökunta on soittanut poliisit paikalle, kun huoneesta on kuulunut (joko henkilökunta tai muut vieraat ilmoittanut) huutoa ja tappelua, Velli juuri onnistunut poistumaan tilanteesta vähän jäähylle ja sillä aikaa poliisit saapuneet eli ihan sattuma että Velli oli pois. Poliisit sitten tarkastaneet passeja ja samalla katsoneet olisiko autolla hakuja päällä ja BINGO. Siitä sitten otettu akka ja lapsi mukaan ja Velli saanut jäädä vapaalle, kun ei ole ollut hakua perässä.

On siinä lapsi ollut olosuhteissa… en millään usko että kumpikaan olisi huolehtinut puhtaista vaipoista ja pyllypyykeistä, puhtaista vaatteista ja muista tarpeista. Ruokaa on varmaan saanut samalla ja samaa kuin aikuisetkin ja nukkunut silloin kun on nukuttanut ja tappelulta pystynyt nukkumaan.

Aurinkorannikkohan on ollut perinteinen rikollisten piilottelupaikka, sinnehän varmaan suunta on ollut. Lämmintä, aurinkoa, ja siihen se ajatus sitten loppuikin.

Olen samaa mieltä, että vihjailu Vellin p-taipumuksista ei ole asiallista. Vaikka Tunkki on niin väittänyt, se jääköön Tunkin puheiksi eikä ole syytä alentua samalle tasolle. Kaikki me tiedämme, ettei Tunkin puheisiin voi kukaan luottaa.

#335159 Ilmoita asiaton viesti
    PiTiTu
    Participant

Nyt kyllä eletään jänniä aikoja pesässäMME!!!111!!! Olkaatte hyvät, RakkAat Pörröhännät, asumme miamiksi ”rent free” Päätähteen päässä kuten hän myÖs meidän 😀 Tätäkö ne fransmanni rikolliset kokevat parhaillaan…. Herran haltuun, AmEn ja plÖttis. Pus och kram, Näätäystävät! Ettei totuus unhohtuisi…

#335160 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Menneitä muistellen… Possu kävi kovilla kierroksilla pari päivää ennen pidätystään ja tutkintavankeutensa alkua: Johanna Tukiainens Instagram 24.8.2022

#335161 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Possun postaus 25.8.2022, 04, Instassa

#335162 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Velli on viaton ja syytön kaikkeen.

Possu uhkailee poppamiehellä, kuutiolla jossa mato ei kuole ja ettei maksa velkojaan takaisin ellei velli avusta pacoilua. Pakkohan siinä  on totella.

#335163 Ilmoita asiaton viesti
    Pelastettu Blöö
    Participant

Miksi Mato hihittelisi lapsen väärinkäsirysreissusta kertoessaan, jos olisi itse ilmiantanut heidät santarmeille?

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 1,349 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 297’ is closed to new replies.