Johanna Tukiainen Vol. 297

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 297

• This topic has 1,348 replies, 113 voices, and was last updated 2 months, 1 week ago by Älykkö mopsi.
Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,349 total)
  • Author
    supetblonli
    Participant

Tööörnnn tooo ziiiisus on just sellainen omakustannebiisi. Kuka tahansa voi joltain sellaisen tilata ja purkittaa, kunhan siitä maksaa tuottajalle. Veijo varmasti kustantanut tämänkin. Mä en ole koskaan pystynyt kuuntelemaan sitä biisiä kuin puoleen väliin, aivan hirvee. Yrittänyt oon monesti. Pitäisi varmaan juoda se kaksi litraa punkkua ensin.

#335467 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Aika monelta nimimerkiltä tuli hyvää kommenttia Veijosta, en nyt luettele. Veijo ei ole perverssi millään tavalla (no joo, Tuksu), ei myöskään alkoholisti, varmasti maistuu kyllä ja ottaa kaljaa tai muuta silloin kun ottaa mutta on sinne vielä matkaa alkoholismiin. Jos ajatellaan että Veijo on viime vuosina vasta alkanut ottaa enemmän niin alkoholismi on tietysti lähempänä. Alkoholisti kyllä juo kaiken, rahat, talot, työpaikat ym. Näinhän ei kuitenkaan ole tapahtunut vaan Tunkki on se joka kaiken juo. Tuskin Veijo koko pakomatkan kännissä ajoi, jos olis alkoholisti niin ei vois olla selvinpäin muutaman viikon pakomatkan aikana, en tietenkään tiedä mutta veikkaan että Veijo on ajanut pitkin eurooppaa ihan selvinpäin.

Ei Veijo olis alkoholistina pystynyt pitämään työpaikkansa kolkyt vuotta, aamuisin duuniin krapulassa joka päivä. Alkoholisti siis juo joka päivä, varsinkin sellaisena päivänä kun ei missään tapauksessa pitäisi.

#335468 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Henkilöllö, oon kanssa tässä vuosien varrella huomannut että jotkut Tunkin valheet jää ikään kuin totuutena tänne pyörimään. Suurin osa tietysti ns. ammutaan alas mutta ihmeellistä kyllä jotkut jutut pääsee sujahtamaan ilmeisesti sihdin läpi ja sitten kun niitä on toistettu muutamat kerrat ne ovat jääneet. Mulla ei nyt just tuu esimerkkiä mieleen mutta sen muistan että oon pysähtyny miettimään että tuohan on joku Tunkilta lähtenyt väite taikka juttu.

#335469 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Mä olen kyllä Herne vähän eri mieltä tuosta kuinka alkoholisti onnistuu pitämään työpaikkansa. Eihän kaikki alkoholistit ole niitä puliukkoja ja akkoja, jotka istuu tuola puistoissa. Eikä kaikki alkoholistit juo talojaan ja duunejaan. Eikä se alkoholisti tarkoita myöskään sitä, että olet päivät päästään kännissä ja aamu alkaa kaljalla. En nyt tarkoita Veijoa mitenkään tässä – vaan ihan yleisellä tasolla vastauksena. Tiedän itse useita ihmisiä – keski-ikäisiä jotka juovat joka päivä. Miehiä ja naisia. Ja juovat siksi kun ei voi olla ilman sitä päivittäistä viinipulloa tms ja lomilla sitten reippaammin. Ihan normaalisti käyvät töissä ja maksavat asuntolainansa. Moni saattaa sitten tosiaan eläkkeelle siirtyessään ruveta juomaan paljon enemmän, kun ei tarvitse sinne töihinkään herätä.

#335470 Ilmoita asiaton viesti
    loverdose
    Participant

Herneeltä fiksua kirjoitusta. Lisäksi pitää muistaa että me täällä ei lopultakaan tiedetä kaikkea mitä kulisseissa tapahtuu ja on tapahtunut. Itse asiassa me tiedetään varsin vähän sen jälkeen kun kaikki spekulaatiot on riisuttu pois.

#335471 Ilmoita asiaton viesti
    7777
    Participant

Onko nykyinen näätäkonsensus se, että sekä Tuksu että äpärä ovat Ruotsissa jonne Velli ei koirineen uskalla mennä?
    No mitä sitten? Vellistä tuli kahden koiran holhooja.

#335472 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Toikin on ihan älytön toteamus Velliltä, ettei uskalla mennä Ruotsiin. Ei siinä uskaltamista lopulta kysytä. Jos Veijoa halutaan sielä poliisin toimesta kuulla ja lopulta istuttaa oikeuteen – niin sitten sinne haetaan jos kerran pelottaa mennä. Luulisi Veijon oppineen, ettei pakoilulla toisessa maassa kuitenkaan kovinkaan pitkälle selviä 😀

Kumpikas muuten nyt olikaan ekana – Veijon ja Tuksun väliset pahoinpitelykäräjät Suomessa vai Ruotsissa? Mitenhän näiden kanssa nyt käy?

#335473 Ilmoita asiaton viesti
    JoopDeHoop
    Participant

Ilmeisesti Ruotsi ei kuulu eurooppaan jos ei kerta Suomessa tai Euroopassa ei ole mitään perässä,  mutta Ruotsista ei oo varmuutta…

#335474 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Minäkin tunnen monia työssäkäyviä alkoholisteja jotka juovat joka päivä. Jotkut ovat jopa työssä kännissä, kun juovat sellaisia väkijuomia jotka eivät haise. Pystyvät pitämään talonsa ja tavaransa. Alkkiksia on joka junaan, eivät kaikki edes näytä spurguilta.

#335475 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

”Veijon mukaan häntä ei välttämättä epäillä rikoksesta. – Ei Suomessa eikä Euroopassa, mutta en tiedä, uskallanko Ruotsiin mennä, Veijo linjasi.” (Seiska 19.9.2022) Mato Seiskan videohaastattelussa syyskuussa 2022, 02Ruotsin poliisin tulisi julkaista kansainvälinen pidätysmääräys. Mieshän on selvästi pacomatkalla edelleen. Eikä aio antautua suosiolla.

#335476 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kumpikas muuten nyt olikaan ekana – Veijon ja Tuksun väliset pahoinpitelykäräjät Suomessa vai Ruotsissa? (supetblonli)

* Possun ja Madon tappelun (huhtikuussa 2022) oikeusistunto Sollentunan käräjäoikeudessa 7.11.

* Possun ja Madon tappelun (tammikuussa 2019) oikeusistunto Helsingin käräjäoikeudessa 15.11.

#335477 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Velliä ei taida ruotsin poliisia paljon kiinnostaa,otetaan kiinni ja jutellaan tavatessa. Tulevassa käräjiltä on helppo napata jos poliisi haluaa ja velli uskaltaa tulla.

#335478 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Veijo ei ole perverssi millään tavalla (no joo, Tuksu), ei myöskään alkoholisti, varmasti maistuu kyllä ja ottaa kaljaa tai muuta silloin kun ottaa mutta on sinne vielä matkaa alkoholismiin. (Herne)

Déjàvu. Jotenkin vahvistuu fiilis, että Veijo puolustelussa on samanlainen tatsi kuin oli vallalla Possun toiminnan puolustelussa 2,5 – 3 vuotta sitten? 🙂

Onko kyseessä jokin Tukholma-syndrooman alalaji: glamouriin liittyviä seikkoja katsellaan sormien läpi?😕

#335479 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Yleisesti: asiat ja ilmiöt ovat juuri sitä, miltä ne näyttävät; mitäs sitä muuta väittämään, ohi katsomaan.

Toisin sanoen: kun keisarilla ei ole vaatteita, niin vaatteita ei ole.

#335480 Ilmoita asiaton viesti
    loverdose
    Participant

Tuohi-Aivo, olen eri mieltä. Asiassa kuin asiassa on monia puolia, niitä kuuluisia harmaan sävyjä. Jyrkkä mustavalkoisuus kuuluu teini-ikään.

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,349 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 297’ is closed to new replies.