Johanna Tukiainen Vol. 302

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 302

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 1,290 total)
  • Author
    Korso_barbi 👑
    Participant

Ja se kuva on, anteeksi vain, kamala.

Taidanpa nostaa käden ihan vain siivotakseNI ja juodakseNI aamukahvit.

#345831 Ilmoita asiaton viesti
    Pravuurina_flamingotanssia8
    Participant

With friends??? Tarkoittaa velliä ja koiraparkoja. Eihän Paksulla ole muita ystäviä. Montako pulloa Yeshuan verta kuluu? Kumpi pääsee paikattavaksi tänään? Paksulla ei ole ketään muuta kuin velli. Antavatko ”omat ihmisoikeusjuristit” uusia ohjeita Paksulle ja neuvovatko juristit kirjoittamaan kirjan?

Voi vain ihmetellä miten Paksu voi kieltää sairaassa mielessään tosiasiat? Muutama samanlainen mt-ongelmainen tsemppaa. Paksu kehuu Suomea rakkaaksi, mutta syyttää kuitenkin, että Suomi on samanlainen maa kuin Ruotsi, eli lapsia otetaan vanhemmiltaan. Missä mahtaa olla Paksun mielestä sellainen maa missä on hyvä olla?

Paksu ei ole kehunut aikoihin muuttavansa Miamiin tai Honoluluun. USA:ssa, osavaltiosta riippuen, Paksu ei olisi koskaan päässyt näin vähällä. Hän olisi istunut jo aikaisempien, Suomessa tehtyjen rikosten perusteella ainakin muutaman vuoden, jos hän olisi tehnyt samanlaiset rikokset USA:ssa. Lisäksi hänen olisi pitänyt sitoutua vankilan jälkeen vihan hallinnan kursseille ja hänet määrättäisiin hoitamaan alko-ja lääkeongelmansa. Jo virkavallan vastustamisesta tulisi kakkua lisää ainakin vuosi. USA:ssa poliisin potkiminen, herjaaminen ja sylkeminen olisi ollut rangaistava teko.

Paksun minäkuva on täysin ja suoraan vääristynyt. Muokatuissa kuvissa hänellä on nuppineulaleuka, iho on kuulas ja silmät ovat kuin kauriin silmät. Totuus on, että Paksulla on kaksoisleuka, huono iho ja tihrusilmät. Ulkonäkö on pöhöttynyt. Joku ”kehui” vellin Facessa Paksun ulkonäköä, mutta kehuminen oli tyylikästä ruotsalaista v-tuilua. Paksu syytti tietenkin naista kateelliseksi. Mistä voisi olla kateellinen? Rikoksista ja alko-ja lääkeongelmasta? Oman elämän ryssimisestä? Laiskuudesta ja harhoista?

Saapa nähdä koska täytyy taas hankkia uusi nicki. Olen flamingotanssija.

#345832 Ilmoita asiaton viesti
    7777777
    Participant

Nyt Tuksu ylistää ”kotimaataan” Suomea.
    Tuksun kotimaa on Ruotsi ja synnyinmaa on Suomi.

#345833 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Hm… Mulla on vielä tää, koska mulla tää sivu jne on selaimen muistissa, niin se ei ihan niin ahkerasti potki mua pellolle. Eli kyllä mutkin täältä hymyn keskustelupalstalta ajoittain kirjataan ulos. Mut mä oon huomannut et toista kautta pääsee paremmin kirjautumaan kuin tästä suoraan. Tässä siis on kaks vaihtoehtoo mistä voi kirjautua, mut joo olen vähän huono selittämään joten ehkä yritän tehdä sen sit joku kerta jos tää taa potkasee ulos.

Ja joo noi Tuksun harhat. Yrittää selkeesti ihan viimeseen asti kieltää kaiken. Tuksu, se kieltäminen ei auta, varsinkaan kun ennen pitkää sut haetaan sieltä Vellin luota ja pääset sinivalkoisella kyydillä suorittamaan tuomiotas. Etenkin jos et ehdi tehdä sitä valitusta ajoissa. Ja jos niin tapahtuu, niin sehän on oma vikasi, kun keskityt vain siihen yökukkumiseen, ryyppäämiseen ja netissä mesomiseen sen sijaan että oikeasti hoitaisit asioitas.

Eihän se omien asioiden hoito aina kauhean kivaa ole, mut tehtävä ne on jos mielii saada asiat järjestykseen ja elää ilman ongelmia eri virastojen ja viranomaisten taholta. Niin ja sulle myös sanottiin useampaa kautta ja useamman henkilön toimesta, että se lapsi ei ole nukke, eikä sinun omaisuuttasi. Se lapsi on elävä, hengittävä oma yksilönsä, pieni ihminen, joka tarvitsee ensivuosinaan ja koko lapsuutensa paljon hoivaa ja opettamista, mitä sä et pystynyt antamaan, kun keskityit vain omiin tarpeisiisi. Vanhemmuus valitettavasti tarkoittaa sitä että ne omat tarpeet jäävät osittain toisarvoisiksi, kun se pikkuinen tulee ensin ja että se on elämänmittainen pesti, ei vain pari tuntia päivässä.

Juu, minulla ei ole lapsia, mutta ymmärrän silti tämän ja päätin tarkoituksella jäädä lapsettomaksi, koska arvelin ettei minusta olisi välttämättä äidiksi. Asia mikä sinun olisi pitänyt ajatella ennen kuin tulit raskaaksi. Ja ihan vain haasteena, tules tänne juttelemaan jos sulla on pokkaa, äläkä siellä facebookissa/instassa huutele Veijon tunnuksilla tai niillä feikkitunnuksillas mitä oot tehny.

Edit… Typoja. Sori.

#345834 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Jos ja kun lakimies heitetään ulos niin jos viitsin lueskelen viestit. Sitten selain kiinni ja seuraavalla kerralla hokkus pokkus sisäänkirjautuminen tapahtuu automaattisesti.

#345836 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Joo Korso_barbi, Cicero, ymmärrän ymmärrän ymmärrän…..

Välillä tuntuu vaan siltä että eikö oikeesti osata liittää kaikki nämä valehteleminen, suuruudenhulluus, muiden haukkuminen, harhat hyvästä äitiydestä, ym. ym. sairauteen. Sitähän se on, mt sairautta. Toki kyllä mukana on myös luonnetta ja persoonallisuutta mutta näiden kaikkien eroittaminen ei olekaan niin kovin helppoa. Ylpeys on varmasti luonteenpiirre, samoin turhamaisuus

Uskoisin että Johannalla on hyvin huono itsetunto ja paljon pelkoja elämässä ja niitä peitetään erilaisilla kilvillä, näitä kilpiä on ainakin itsensä ylentäminen muita paremmaksi, voi toki olla hänen harhaansakin.

Nämä erilaiset harhat, muutan Jenkkeihin, olen äärimmäisen hyvä äiti, äidissäni on demoneita, minua kidutettiin vankilassa, ja vaikka mitä muuta niin ne ovat mt ongelmia, sairautta. Harhat ovat aina sairautta johon tarvitaan ammattiapua.

Johannalla on vaikea päihdeongelma. Se sotkee kaiken muun mitä liitty mielenterveyteen. Ensin pitäisi raitistua ja sitten vasta voi kartoittaa mitä siellä mielenterveyden puolella on vialla. Tähän kaikkeen varmasti pyritään siinä kolmen vuoden valvontarangaistuksessa.

Ruotsi taitaa olla edellä näissä päihde ja mielenterveys asioissa, hoidoissa ja muussa tietämisessä. Niin toivon että Johanna kykenisi käymään tämän kolmen vuoden ”hoidon” ajattelematta sitä rangaistuksena vaan mahdollisuutena uuteen elämään jota se tarjoaa.

Tämä nyt oli vaan taas tälläaista naputtelua ja hajanaisia ajatuksia. Mutta hei, älkää vaihtako nikkiä Mopsi ja Korson barbi, ei myöskään Kyöpeli, tunkstunks, Alli, Yavannah79 ja muut pitkään samaa nikkiä käyttäneet. Tietysti jokainen tekee niinkuin itse tahtoo mutta ainakin mun mielestä on surkeeta kun ”tutut” katoaa. 🙂

Niin tämä vielä piti sanomani että tällainen, olen erittäin kaunis, vai mitä siinä tänne kopsatussa kuvatekstissä nyt lukikaan, nii arvelen sen olevan ihan kiusallaan ja vitsinä postattu lähinnä näätiä ärsyttämään. Johanna kyllä kirjoittelee juttuja myös ärsyttääkseen näätiä, tiedän sen koska siitä puhuttiin silloin kun vielä oltiin väleissä.

#345838 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

KUKA TUNNUSTAA?!!!!

#345839 Ilmoita asiaton viesti
    Matokuutio
    Participant

Mikäs se marssijärjestys on nyt seuraavaksi, Kauniissa kaikenlaisia oikeuskäsittelyitä molemmalla ääliöllä jossakin järjestyksessä, jos viitsivät osallistua? Toimeenpano kyllä kiinnostaa eniten, sen ajankohtaa odotellessa.

#345855 Ilmoita asiaton viesti
    7777777
    Participant

Sanonta ”pitäkää tunkkinne” tulee vanhasta tarinasta, jossa mies lähtee lainaamaan tunkkia todella pitkän matkan päästä renkaan puhjettua ja kun hän viimein pääsee asutun talon luo, hän on jo ehtinyt vakuuttaa itsensä siitä, ettei häntä kukaan auta. Kun ovi avataan hänelle, hän vain huutaa että pitäkää tunkkinne. Tarina on alun perin englanninkielinen ja sanonta on englanniksi Keep your damn jack!

#345863 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö.
    Participant

Halleluja! Eka kertaa around (sic!) kahteen kuukauteen olen saanut luettua kaikki viestit. Siwankassahommat vie ihan liikaa aikaa. Glamourissa on nyt sattunut ja tapahtunut niin paljon, että meinaa heikottaa.

Sitten vielä tämä kirjautumishässäkkä. Piti nyt kokeilla millaisella nimimerkillä tämä supermoderni softa päästää Hilkan kirjoittelemaan.

#345864 Ilmoita asiaton viesti
    Kunkelin Elli
    Participant

Possulle kun joskus todettiin että hänellä on huono itsetunto, kivahti vastauksena ”justhan äsken kehuin itseäNI!!!”

#345876 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

7777777

Participant

Nyt Tuksu ylistää ”kotimaataan” Suomea.

Tuksun kotimaa on Ruotsi ja synnyinmaa on Suomi.

Matami Tukiaiselle menee seuraavat kolme vuotta Ruotsissa, jos valvontarangaistus ja kuntouttava työtoiminta onnistuu päihteettömänä.

Sehän ei tietenkään onnistu vaan puoleksi vuodeksi joutuu sinne kruunun majoitukseen kiven sisään muiden rikollisten joukkoon.

Sehän lapsi voi myös seuraavat 17 vuotta pitää Matamin Ruotsissa. Siis jos haluaa lastaan saada tavata valvotusti. Toki epäilen ettei kiinnosta hevonhittoa Matamia nähdä lastaan ja sen takia asua Sollentunassa vaan kiinnostaa vain Yeshuan verensuojaa nauttia urakalla.

#345882 Ilmoita asiaton viesti
    pastori 2.2-
    Participant

testi

#345883 Ilmoita asiaton viesti
    pastori 2.2-
    Participant

Scheisse.

#345884 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Suomalaisten pitäisi nostaa samanlainen MIELENOSOITUS tästä miten minua ja lastani on kohdeltu… (Jtuk)

Suomalaisten pitäisi varmaan vaatia Matamille kovempia vankilatuomioita ja pidempää jaksoa kuntouttavassa työtoimminnassa ilman Yeshuan verta. Ja mielellään myös Matamin karkotusta Suomesta ja maahantulokieltoa.

Toivottavasti Velliltä pian kaikki rahat on loppu ja omaisuus mennyt, niin loppuu se rikollisen rahoittaminen ja rikollisen elämäntavan mahdollistaminen.

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 1,290 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 302’ is closed to new replies.