Johanna Tukiainen Vol. 302

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 302

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,290 total)
  • Author
    Yavannah79
    Participant

No sit ois ainakin Näädillä jännää, kun Tuksu mesoais netissä (sikälimikäli pääsis mistään nettiin, jos ois sattunu lentää Vellilästä pellolle) kun ei pääsis mihinkään. No on niitä paikkoja missä viettää yönsä. Ei ehkä niitä kaikkein mukavimpia, mut tyhjää parempia silti. Esim. yömaja (tms vastaava), joskin sinne ei pääse jos olet päissäs, tosin tässä asiassa kivat poliisit tulevat avuksi ja saat heiltä majapaikan yöksi. Sekään ei ehkä ole mikään 5-tähden hotelli, mut aina se ulkona nukkumsen voittas. Aamiaisesta en menis takuuseen, mut vessa taitas löytyä, kun eivät ole erityisen ihastuneita asiakkaiden jätöksien siivoamiseen lattialta.

#346327 Ilmoita asiaton viesti
    Kyöpeli!
    Participant

Pottu:

Jaaha, perussettiä taas. Tukiaisrintamalla kun on hiljaisempaa, niin täällä näädät tappelee keskenään.

No eihän ole.  Hiljaista siis. Tukiainen on äänessä lähes joka yö, ja jorinansa ovat uskomattoman typeriä ja samaan aikaan loukkaavia. Viihdearvo on erinomainen. Oikeusnäädältä tuli juuri uutta matskua, joka tuo lisävalaistusta mm. Veijo Lallin talousasioihin. Mitä tässä enemmän pitäisi tapahtua, fyysinen yhteenotto tai uusi pakoreissu?

En minä omaa tappeluani ainakaan voi tuohon piikkiin laittaa. Mistä se sitten johtuu, on kyllä hyvä kysymys. Voisihan tuollaisiin nimittelyihin jättää reagoimatta kokonaan. Ja paljon olen niinkin elänyt. (Itse en nimittele ketään paitsi selän takana.) Mutta juuri tällä hetkellä saan yksinkertaisesti enemmän iloa, kun soitan suutani. Enkä välttämättä koe, että olisin sinänsä täällä vaikenemista velkaa kenellekään.

Hullua on se, että porukka taitaa oikeasti luulla, että pelkästään vittuilen. Olen itse asiassa tosissani. Minusta todella on kiinnostava seurata palstalaisten sielunmaisemaa, etenkin silloin, kun he käyttäytyvät loogisesti älyttömillä tavoilla. Ja olen todella sitä mieltä, että ihmisten kannattaisi tässä elämässä miettiä omia motiivejaan ja sitä, mitä he oikeasti haluavat. Minä mietin sitä jatkuvasti. Sääli vain, että useinkaan en tule kunnolliseen lopputulokseen. Nyt esim. yritän miettiä, miksi ihmeessä saan tässä elämänvaiheessa iloa, kun soitan suutani minua nimitteleville ihmisille.

No jaa, on minulla yksi teoria. Tämä on laboratorio, jossa voin harjoitella reaalielämässä tapahtuvia konfliktitilanteita varten. En tosielämässä koe oloani ollenkaan mukavaksi, jos minua nimitellään. Pidän sitä ahdistavana. Täällä se ei sitä ole. Koska en näe kasvojanne, eikä peilisolujen aikaansaama luonnollinen empatia tule sotkemaan, nimittely näyttäytyy juuri niin absurdina ja kuin se on. Se on jopa hivenen huvittavaa. Kyseinen kokemus on toivottava. Jos harjoittelen kokemusta tarpeeksi, onnistun ehkä yleistämään sen tosielämän tilanteisiin, ja silloin en ole enää yhtä helposti loukattavissa.

Vähän sama siis kuin painajaisunet, joiden teoretisoidaan simuloivan tosielämän uhkia ja harjoittavan meitä niihin. Tai se, että kauhuelokuvia katsomalla saa turvallisesti kohdata pelkoja. Tai se, jos haluaa sängyssä, että toinen mukamas ottaa väkisin, sillä siinä on kivulle ja alistamiselle hallitut raamit.

Haluaako joku muu vielä kommentoida, että tämä löpinäni ei kiinnosta yhtään, ja siten varmistaa, että se jatkuu?

#346328 Ilmoita asiaton viesti
    Kyöpeli!
    Participant

Mutta siitä Tukiaisesta.

Miten kukaan voi?

Ei äitiä mennä kostoksi syyttelemään tämän oman lapsen itsemurhasta. Eikö tuo nyt ole useimmille tabu jopa siinä tapauksessa, että asiassa olisi jotain perääkin? (Ei varmasti ole.) Siis MITÄ äidin pitäisi olla tehnyt, että tuollaista voisi sanoa ääneen? Minen sanoisi, vaikka olisi suoraan kehottanut itsemurhaan useampaan kertaan.

Mutta joo ei. Isompi kysymys on: mitä kukaan kuvittelee saavansa tuosta? Millainen pää pitää ihmisellä olla, että tuo tuntuu hyvältä idealta? Eikö hän todella pysty näkemään mitään omia tekemisiään ulkopuolisen silmin ollenkaan? Miten tuo on mahdollista?

#346329 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Nyt M.T. yrittää nistiä minut myös! (Jtuk)

Siinä äiti-tytär-suhde kukoistaapi rehevästi… Ja joulu on kuukauden päästä, mutta Possulla ei ole asiaa runsaan joulupöydän ääreen Sollentunaan tällä kertaa.

Jänskättää, ehtiikö käräjäoikeus käsitellä Possun toteuttaman oman äitinsä brutaalin pahoinpitelyn vielä ennen joulua.

#346330 Ilmoita asiaton viesti
    Korso_barbi 👑
    Participant

Äitiys on todellakin sitä että valvotaan sen vauvan kanssa öitä, käydään ulkona, leikitään ja pidetään se päivärytmi. Olen siivonnut monen päivän ajan oksennuksia, valvonut ruoatta päivystyksessä kun lapsen jalka on murtunut, raahannut niskasta kotiin teinibarbia joka on vetänyt överikännit ja valvonut kotiaresteja. Ostanut lapselle tarpeellista vaikka itse olen jäänyt ilman, jättänyt alkoholin käytön ja illanvietot, tehnyt töitä ja opiskellut. Kuurannut asuntoa ja hoidellut pyykkivuoria. Käynyt katsomassa esityksiä ja osallistunut vanhempainiltoihin. Valvonut koulunkäyntiä. Enkä mistään edes odota aplodeja. LapseNI ei ole minun, vaan ikään kuin lainassa, mutta minun tehtäväNI on huolehtia hänestä. Ja muut tolkun äidit tekevät tämän kaiken.

Mutta asiaan: Tuksu ei vieläkään voi hyväksyä ulkonäköään eikä todellisuutta. Ei kuuntele järkipuhetta. Luulee että hänen show-uransa vielä jatkuu. Ei hyväksy, että asiat ovat muuttuneet. Hänen aikansa viihdemaailmassa on ohi.

#346331 Ilmoita asiaton viesti
    Mustavalko🦍 balleriina
    Participant

Esterin perseenTuksulla on nyt äitinsä vihan kohteena, kunnes unohtaa syyn ja ottaa kynsiinsä seuraavan uhrin.

Velli von mitätön ei ole vähään aikaan saanut osumaa vai onko? Äijä on alistettu. Koska on Vellin vuoro olla psykonarsku ym. Tuksumaista?

#346332 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku*
    Participant

Ja olen todella sitä mieltä, että ihmisten kannattaisi tässä elämässä miettiä omia motiivejaan ja sitä, mitä he oikeasti haluavat. Minä mietin sitä jatkuvasti. Sääli vain, että useinkaan en tule kunnolliseen lopputulokseen.” (Kyöpeli)

Spot on! Suomenkielestä puuttuu semmoinen oivallinen englanninkielen sana ja käsite kuin ’ignorance’. Se viittaa siis (vähintäänkin alitajuisesti) valittuun tietämättömyyteen tai tiedostamattomuuteen, tiedolliseen välinpitämättömyyteen, joka useinkin sitten johtaa kaikennäköiseen ”puskista huuteluun” asiasta kuin asiasta. Voi kunpa todellakin saisi kaksi asiaa muutettua täällä ihmiskunnassa: 1) enemmän kuin puhua itse, ihmiset valitsisivat aidosti kuunnella toisen sanomaa, ja 2) ihmiset pyrkisivät aktiivisesti tiedostamaan omat motiivinsa asenteidensa, käytöksensä ja puheidensa taustalla. Siinä Psykonarskun joulutoiveet tälle(kin) vuodelle… Kyöpelille jo kiitos lahjatoiveen osittaisesta toteutuksesta!

Tunkeron tiimoilta on helppo yhtyä Älykkö mopsin ajatukseen käänteisestä retoriikasta: näinköhän tosiaan mamma on hakenut ja saanut lähestymiskiellon voimaan loiselle? Jos niin on, niin aplodit ja hatunnosto mammalle!

#346333 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku*
    Participant

Vielä prokrastinoin töihin ryhtymistä OT OT OT -aiheella, Korson kuningattaremme edeltävän tekstin siivittämänä…

Psykonarsku sai kuulla tulevansa Juhannuksen tienoilla isoäidiksi, jos kaikki odotuksessa nyt menee hyvin. Tässä on ollut hieman työstettävää, kun ikää itsellä on vajaa kaksi vuotta tunkeroa enemmän ja tuleva äitikin vasta saavutti täysi-ikäisyyden. Ja tulevan lapsosen nuorin tätikin on vasta 5-vuotias lapsen syntyessä, voi sentään!

Silti, vastoin kaikkia kauhukuvia nuorista vanhemmista, voin aidosti todeta olevani vähintään 100 kertaa luottavaisempi tyttäreNI ja hänen poikaystävänsä kykyihin vanhempina kuin aikoinaan tunkeron Isbeä odottaessa hänen ennakoitaviin vanhemmuuden kykyihinsä. Uskon, että tuleva nuori perhe selviää, vaikka rankempaa todennäköisesti tulee olemaan kuin mitä olettivat ja olettavat. ItseNIkin toki pyrin olemaan apuna ja tukena mahdollisuuksien mukaan, silti vastuun rajat tiedostaen. MinäNI en todella ole tulevan lapsen äiti, enkä pyri siihen asemaan millään tavoin hakeutumaan, vaan vain isoäiti.

#346334 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

OT omasta navasta: Kiitos muutama sivu taaksepäin vastauksista milloin Tuksun häätö Albertilta oli. Se oli siis maaliskuussa 2018, ja muistan alkaneeni seurata ja liittyneeni ihan loppuvuodesta 2017. Albertti oli silloin huutokaupassa ja seurailtiin hintaa. Näin näätyyteni täyttää juuri viisi vuotta! Kypsä ikä, mutta näätälauman nuoremmasta päästä silti, olettaisin. Esinäätyyttä tosin oli sitäkin ennen, muttei näin intensiivistä.

#346335 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

OT:

Anteeksi jos loukkasin joidenkin huimausaineiden käyttäjien perusoikeuksia. Meni vain hieman tunteisiin tuo pössyttelyn puolustelu, kun aikoinaan jouduin tekemään projektissa töitä erään viihdekäyttäjän kanssa. Kun jotain olisi pitänyt saada tehtyä, tämä kaveri nauraa hekotteli joka asialle, ja selosti tajunnanvirtaansa sekä tekemiään omasta mielestään Nobelin arvoisia keksintöjä. Ja jotenkin tuli semmoinen mielikuva, että vähitellen kaverilla ihan selvinkin päin ajatus juoksi aina vain hitaammin.

Ei minua haittaa tippaakaan mitä joku kotonaan tekee, kunhan työpaikalla on kunnossa, eikä muillakaan julkisilla paikoilla tule häiritsemään, oli sitten kyse laillisista tai laittomista huumeista.

#346338 Ilmoita asiaton viesti
    UdinBemu
    Participant

Tunkki:

”En kutsu häntä enää äidikseni, hän on joku riivattu hirviö!!!  Jos mahdollista saada lähestymiskielto, haen sen myös.”

-Täysin turhaa, kun kerran Marjalla ollut lopultakin rohkeutta tehdä pesäero Tunkkiin niin tuskin hänkään haluaa nähdä.

#346339 Ilmoita asiaton viesti
    UdinBemu
    Participant

Niin ennalta arvattavaa, kun joku ei tanssi enää Tunkin pillin mukaan niin muuttuu narsistipsykopaatiksi, nyt väittää että Marjalla ajotsin tekemistä Jasminen kuoleman kanssa vaikka ehti jo pariinkin kertaan möläyttämään että Jasmine hirtti itsensä / Viktor sai oikeutetusti syytteen itsemurhaan yllyttämisestä. (Mutta siis itsemurha silti).

Marjana hakisin lähestymiskieltoa Tunkkia kohtaan / vaihtaisin lukot / puhelinnumeron jne.

#346343 Ilmoita asiaton viesti
    Oikeusnäätä.
    Participant

Törkeä lapsikaappaus, muutoksenhaku

Jos halusi muutosta käräjäoikeuden ratkaisuun (31.10.), kirjallisen valituksen tuli olla jätettynä tämän viikon maanantaina 21.11.

Valituskirjelmä tuli toimittaa käräjäoikeudelle, mutta osoittaa hovioikeudelle (Svea hovrätt).

Jos toinen osapuoli on valittanut määräajassa, myös toisella osapuolella on oikeus valittaa, vaikka em. aika olisi kulunut umpeen. Tätä kutsutaan vastavalitukseksi.

Vastavalituksen tekeminen ei edellytä tyytymättömyyden ilmoitusta. Se on tehtävä yhdessä viikossa määräajan (21.11.) päättymisestä.

Vastavalitus on siis tehtävä 4 viikon kuluessa tuomion antamispäivästä (31.10.) eli 28.11. mennessä.

#346344 Ilmoita asiaton viesti
    Pravuurina_flamingotanssia8
    Participant

Yrittääkö Paksu vältellä tuomiota? Hän jää loisimaan persetuttavan luokse ja kuvittelee siten välttävänsä tuomion. Nyt Paksu näyttää hehkuttavan Suomea kotimaanaan? Ajoiko routa porsaan kotiin?

Voiko Paksu pyytää, että hän kärsii rangaistuksensa Suomessa? Eihän Paksu voi palata ”narsistiäitinsä” luokse. Koska muuten Paksu on viimeksi kehunut isäänsä ja kertonut, että hänellä on ikävä kultakelloisiä? Paksulla ei ole Ruotsissa ketään ja luulen pikkuveljenkin välttelevän Paksua niin paljon kuin mahdollista. Eiköhän kuopus ole mamman puolella? Minne katosivat kaikki ne ”ystävät” Ruotsissa?

Aina kun Paksu onnistui saamaan valokuvaansa jonkun sivullisen, niin pian ko. henkilö oli ystävä. Paksu voisi perustella ”siirtopyytöään” sillä, että hänen on-off-miesystävänsä asuu in the centrum of Loviisa??? Jos Paksu saa pannan, niin yrittääkö hän kännipäissään rikkoa pannan?

Aika huvittavaa, että Paksu kertoo muka hankkivansa lähestymiskiellon omalle äidillensä! Paksu on yleisvaarallinen kaikille. Jos Paksu olisi normaali ihminen, niin luultavasti Julle ja Yasmin eläisivät?

Nyt lakeija passaa Jumalan prinsessaa. Prinsessa herää kemiallisesta unestaan kenties vasta kello 14.00? Tarjoileeko lakeija-Lalli aamiaisen vai lounaan vuoteeseen prinsessalle?

#346345 Ilmoita asiaton viesti
    Pravuurina_flamingotanssia8
    Participant

PS Juhliiko Paksu ja velli sekä heidän sadat ystävänsä pikkujoulua? Paksu herttaisena joulumuorina? Entä oikea joulu? Joko Paksu on leiponut sen seitsemää sorttia? Valmistaako äärettömän hyvä kokki porkkana-ja lanttulaatikkoa ja muita ruokia? Käykö hän ostamassa kinkun Stockan herkusta? Koska velli käy ostamassa joulukuusen jonka Paksu pikku kätösin koristaa. Paksu lähettää ainakin tuhat (1000) postikorttia ystävilleen suoraan ympäri maailmaa? Lisäksi Paksu tulee saamaan tuhansia joululahjoja omaisiltaan, sukulaisiltaan, ystäviltään ja ihailijoiltaan?

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,290 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 302’ is closed to new replies.