Johanna Tukiainen Vol. 306

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 306

• This topic has 1,597 replies, 104 voices, and was last updated 3 months, 3 weeks ago by Pravuurina_flamingotanssia8.
Viewing 15 posts - 1,561 through 1,575 (of 1,598 total)
  • Author
    Karman_Kosto356065
    Participant

Looran ja Mia Mari Johanna Tukiaisen uuden vuoden video on todellinen klassikko. Hah hah hah! 🙂 🙂 🙂

#355548 Ilmoita asiaton viesti
    Cicero.
    Participant

Lukija47 ja jotain Luura, tämä ei ole facebook vaan keskustelupalsta jossa keskustellaan anonyymisti.

Ota pari nappia ja huikka päälle, se rauhoittaa. Eikä sellaisen ihmisen kunniaa voi loukata jolta se on jo mennyt mutta maine sen kun lisääntyy.

#355549 Ilmoita asiaton viesti
    Annie88
    Participant

Menkää vaikka salille tai duuniin.

🤣 Loora (työtön ja lihava) murjaisi vitsin. Eikös sinulla on kiire laiminlyödä vaikka jotain lasta

#355550 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija476934
    Participant

Näyttäkää kuvanne! Muuten en enään  keskity tähän palstaan. Te ette edes tiedä mitä olen kokenut. Väkivaltaa,ex mies poltti mun kämpän ja tuli ikkunasta läpi. Oli narsisti. Ja mulla yhteishuoltajuus isompiin kolmeen lapseen. Ovat mun luona joka toinen viikko ja lomat. En mä silloin juo. Lapsi lähti koska puukotin lapsen isää,kun hakkasi minua.

#355551 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija476934
    Participant

Ja läskin saa aina pois,muttei rumaa naamaa. Mistä sä tiedät mun duuneista? Olen vaihtamassa alaa maaliskuussa. Mulla aikoinaan oli auto,olin osaston vastaava ja urheilija… Elämässä voi tapahtua asioita. Toivottavasti itse teette kaiken oikein.

#355552 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Näyttäkää kuvanne! Muuten en enään  keskity tähän palstaan. Te ette edes tiedä mitä olen kokenut.

Ei tarvitse ”enään” keskittyä jos ei kiinnosta, eikä meitä varmaankaan edes kiinnosta tietää, mitä olet kokenut.

#355553 Ilmoita asiaton viesti
    LeLubutiini
    Participant

Lukija476934 a.k.a. oletettu Laura, suahan ei pitänyt millään muotoa kiinnostaa mitä me synkän elämän surkeat naureskelijat täällä kirjoitellaan. Sitten kuitenkin ilmoitat Tuksun seinällä nauravasi meille, teet asiasta kolme vai neljä videota omalle sometilillesi ja nyt tulet tänne meuhkaamaan. Anteeksi vain, mutta tämä vähän puhuu sinun puuttuvaa kiinnostustasi vastaan.

Tbh, sä ja sun elämä ette mua kauheammin kiinnosta. Näädin Tuksua ja sinä nyt vaan satut olemaan tässä mukanaroikkuja hetken aikaa, kunnes sinulle koittaa ihan sama kohtalo kuin muillekin Tuksun rakasparasfrendeille ja kohta Tuksu siirtyy seuraavaan, kunhan päättää että olet siipeilijä tai muuten demoneissa. Tai et tee kuten prinsessa haluaa. Voimii siihen.

#355554 Ilmoita asiaton viesti
    Karman_Kosto356065
    Participant

Loora, kerro ihmeessä lisää suhteesta rakkaaseen ystävääsi Mia Mari Johanna Tukiaiseen! Hah hah! 🙂 🙂 🙂

#355555 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija476934
    Participant

Hyvää loppu elämää teille!

#355556 Ilmoita asiaton viesti
    Ikäänkuin koukatenkin
    Participant

Apua! Leader!!! Älä jätä. Joudumme tärviölle.

#355557 Ilmoita asiaton viesti
    Pasta Vei
    Participant

Leader tietää että täällä se revitään kappaleiksi.

Loora, tiiätkö lojuuko Bellan ruumis vielä Tunkin vessan lattialla?

#355558 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni.
    Participant

Tuksu tuskin itse sitä koiran ruumista mihinkään kiikuttaa.

#355560 Ilmoita asiaton viesti
    Karman_Kosto356065
    Participant

Minä ehdotan Vuoden Somevaikuttaja palkintoa Looralle ja Mia Mari Johanna Tukiaiselle! Perusteluna vakuuttava uuden vuoden video ja Mia Mari Johanna Tukiaisen Esther Sara salanimellä tekemät somepostaukset! Palkinto voisi olla vaikka 12-pack Viru Valge Vägev vodkaa! 🙂 🙂 🙂

#355561 Ilmoita asiaton viesti
    Ikäänkuin koukatenkin
    Participant

Aivan liian fiini palkinto. Muutoin maino idea.

Minä ehdotan kiljuntekovermeet. Voivat juoda keskenkäynyttä kiljua nelivedolla ja tuplasuorasuihkutuksella tutuihin.

Naminami!!!!

#355562 Ilmoita asiaton viesti
    Annie88
    Participant

🤣🤣 ”Vaihtamassa alaa”. Puistokemisti meinas hakea ihan oikeita röitä vai vaihdetaanko alaa seuraavat 30 vuotta

Viewing 15 posts - 1,561 through 1,575 (of 1,598 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 306’ is closed to new replies.