Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 306
- This topic has 1,598 replies, 104 voices, and was last updated 1 month, 3 weeks ago by
Pravuurina_flamingotanssia8.
-
AuthorPosts
-
HerneParticipant
Johanna on meiltä rauhassa just niin paljon kun itse haluaa, ei ole pakko tulla tänne lukemaan eikä ole pakko jakaa julkisuuteen kaiken omasta elämästään. Asioita joita ns normaali ihminen pitäisi visusti omana tietonaan. Kaikki pitää huutaa julki joko somessa taikka Seiskassa, tästä seuraa nyt some aikana se, että otetaan kantaa ja ollaan kiinnostuneita, ihan luonnollinen ilmiö. Aina on kylillä juoruttu ja puhuttu kautta aikain, se on ihmisen luonnossa, ollaan sellasia ”sentraali santroja”.
Kaikilla on omat hyvät elämät, ainakin mulla ja mitä täällä jonkun vuoden roikkuneena niin tullut siihen käsitykseen, että niin on muillakin jotka täällä enemmän taikka vähemmän kirjoittelevat. Tää on tällanen, nooh, vaikka harrastus johon on jäänny aika koukkuun, mutta ei se omaa elämää haitta, joskus melkein harmittaa kun oma elämä tulee niin väliin että tänne ei meinaa ehtiä edes lukemaan 🙂
Lukija476934ParticipantKertokaa miten olette niin hyviä ihmisiä,että voitte arvostella toisia. Haluan tietää,että voisin ottaa mallia teistä
Lukija352781ParticipantJohanna on mun ystävä. Teen teistä tutkintapyynnön,jos tämä ei lopu.
Kuinka sä voit olla eläinrääkkääjän ystävä? Hyi hitto. Ja tee vaan tutkintapyyntö. Ei haittaa yhtään.
Karman_Kosto356065ParticipantLooraa on nyt näädät varoittaneet Mia Mari Johanna Tukiaisesta ja alkoholihuumesta. Minä varoitan aina VAIN KERRAN. Jos oppi ei mene perille, niin jokainen vastaa itse seurauksista.
HerneParticipantGod natt pimsa Loora, nuku hyvin äläkä huomenna juo. Ole päivä kerrallaan juomatta niin voit vielä vaikka saada lapsesi takaisin. Alkoholihuume pois, joku sanoikin sen jo.
Raittius on iloinen asia 🙂 🙂 🙂
Tunkiontonkija.Participant”Kertokaa miten olette niin hyviä ihmisiä,että voitte arvostella toisia. Haluan tietää,että voisin ottaa mallia teistä”
– olen opiskellut peruskoulun jälkeen kymmenen vuotta
– minulla on vakituinen työ, velaton asunto ja velaton auto
– en elä yhteiskunnan tuilla vaan omalla työlläni ansaitsemillani rahoilla
– en ole alkoholisti tai lääkkeiden väärinkäyttäjä
– lapsiani ei ole otettu huostaan
– en rääkkää eläimiä
– minulla ei ole rikosrekisteriä
– en myy itseäni
– en uhkaile muita ihmisiä
– en levitä valheita
Siinäpä alkuun paremman elämän peruspilareita.
LeLubutiiniParticipantLukija476934 a.k.a. Laura, etkö toivottanut tänne jo hyvää ”loppu elämää”? Malttaisit nyt vain pysyä poissa täältä, mutta näköjään se ei onnistu kun uho on niin kova. Faniryhmässäkin uhkasit vetää turpaan ja haukuit hin*eiksi ihmisiä – sinä kun peräänkuulutat älykästä käyttäytymistä, niin oma esimerkkisi ei ainakaan tätä samaa kaavaa noudata.
Kannattaa tosiaan jättää niitä alcojuomia vähemmälle eikä lukea netin keskustelupalstoja, kun tulee paha mieli.
Karman_Kosto356065ParticipantIhmettelen joidenkin näätien sinisilmäisyyttä. Vasta Bellan karu kidutuskuolema herätti heidät näkemään Tuksun pahuuden? Mitä??? Koiria on ollut matkan varrella kidutettavana varmaan parikymmentä ja kaksi pikkusiskoa makaa kylminä mullan alla. Vanhat näädät on tienneet jo vuosikausia, että pahuus asuu Mia Mari Johanna Tukiaisen sisimmässä.
Pravuurina_flamingotanssia8Participant”Kerro minulle omat heikkouteni,niin pystyn ymmärtämään pointtisi. Johanna on mun ystävä. Teen teistä tutkintapyynnön,jos tämä ei lopu.” (Loora)
Paksu on kertonut tehneensä satoja, kenties 500 rikosilmoitusta vuosien aikana. Mitään ei ole tapahtunut. Poliisit voisivat hymyillä sinulle jos menet tekemään tutkintapyynnön. Muista, että Paksu on todellakin mainostanut olevansa julkisuuden henkilö ja somevaikuttaja. Olematonta kunniaa ei voi loukata.
Kas kun joku hyvä ystäväsi ei ole esim. ihmisoikeusjuristi joka auttaa sinua aivan ilmaiseksi. Kuvitteletko pääseväsi julkisuuden henkilöksi (”kändis”) kun roikut Paksun kanssa? Vuoden kuluttua olet narsisti, psykopaatti ja tuhansien demonien vallassa. Kas kun et ala laulamaan ja tanssimaan Paksun kanssa! Dolls Co Ltd.
Sinun on hyvä tietää totuus. Haastattele Paksun entisiä ”ystäviä”, niin voit tajuta miksi Paksu ei ole hyvää seuraa kuin itselleen. Kysäisepä Paksulta koska psykiatrinen hoito alkaa Ruotsissa? Entä onko Paksu maksanut tyttärelleen oikeuden määräämän korvaussumman? Kysy samalla, että vieläkö ulosottovirkailija lähettelee ihailijapostia Paksulle?
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 306’ is closed to new replies.