Johanna Tukiainen Vol. 306

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 306

• This topic has 1,598 replies, 104 voices, and was last updated 1 month, 4 weeks ago by Pravuurina_flamingotanssia8.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 1,599 total)
  • Author
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Muita eilispäivän instakuvia seuraavaksi 3 kpl.

#353764 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

#353765 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

#353766 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Instatilin nimi vaihtui Esther Saraksi eilen:

#353767 Ilmoita asiaton viesti
    Annie88
    Participant

Kumma kun ei käytä sitä Jolene – nimeä. Onko seiskaa kellään?

#353769 Ilmoita asiaton viesti
    Korso_barbi 👑
    Participant

Eräs hyvästä syystä entinen kaveriNI, joka kasvattaa tyttärestään uutta Tukiaista, otti elukan ja eräänä päivänä soitti sen kuolleen. Oli kuulemma tuntikaupalla katsellut suolitukoksen kehittymistä kun ei ollut ollut varaa viedä eläinlääkäriin. Saamari olisi pitänyt haukkua se pystyyn siihen paikkaan, toisesta elukasta luopui myös vaatien sitä sitten uudelta omistajaltaan takaisin.

Mä en ymmärrä miten ihmeessä eläinsuojelu ei ole jo ottanut Bellaa pois. Tuksu pakenee eläin mukanaan ties minne.

Toivon todella että tuo akka kuolee joku päivä kauheisiin kipuihin jossain muualla, kuin sairaalassa niin, ettei saa mitään lääkettä mihinkään. Kaikkein vähiten refloihin. Itse odotan kauhulla sitä päivää, kun kuninkaallisin kissaNI kuolee tai minun pitää tehdä päätös eutanasiasta, mutta sekuntiakaan en anna raukan kärsiä! Omat tunteeNI kyllä kestän, vaikka tiedän, että kipeää tulee tekemään.

#353770 Ilmoita asiaton viesti
    UdinBemu
    Participant

Tunkki voisi tehdä niinkuin kirjoittelee ja lopettaa äidistään puhumisen, näkemisen, yhteydenpidon.

#353771 Ilmoita asiaton viesti
    Matokuutio
    Participant

Tukholmassa lyllertää matami, toivottavasti kohti rangaistuksen suorittamista.

#353772 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Barbi👑, ne on hirveitä aikoja ja raskaita päätöksiä, mutta suuren surun hetkellä (ainakin minuaNi) helpottaa tieto että on pystynyt tekemään oikein, päästänyt irti ja ollut epäitsekäs. En tiedä kuinka pahalta tuntuisi tietää että on kiduttanut omaa rakastaan turhaan.  En tiedä kestäisinkö sitä. Melkein kestämätön kun on jo ajatus possun kituvasta mopsistakin jota en ole ikinä edes tavannut.

Hänen majesteetilleen Korson kuninkaalliselle mirrille terveyttä ja pitkää ikää!

#353773 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Possu linjoilla…

#353774 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Sitä ennen:

#353775 Ilmoita asiaton viesti
    Kalapata.
    Participant

Kerrankin olen samaa mieltä jostain asiasta Johannan kanssa,  koiralle ei kannata ottaa rabiesta 👍

#353776 Ilmoita asiaton viesti
    Cicero.
    Participant

Eikö näitä rokotuksista valheita keksiviä saada vastaamaan niistä, todella edesvastuutonta levitellä kaikennäköisiä salaliittoteorioita ja perättömiä juttuja.

Rokotuksista voi joku saada jonkinlaisen reaktion ihan niin kuin lääkkeistäkin, ei niihin liity mitään yliluonnollista ja rokotusten hyödyt on suuremmat kuin haitat.

Itse olen saanut esim. neljä Korona rokotusta ja siitä erittäin kiitollinen, ei ole tauti iskenyt ja jos iskee niin ainakin lievempänä.

Bella on tuskin syöpäänsä rokotteesta saanut, sairaus on jonkin aikaa kehittynyt kunnes tilanne on mennyt niin pahaksi että se antoi jo merkkejä. Koirat ovat hyviä salaamaan kipunsa ja siinä vaiheessa kun asian huomaa on jo sairaus edennyt pitkälle.

#353777 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Kovin eläimestä luopumiskokemus oli kun piti viedä piikille mun rakas kissa. Romahdin siellä el huoneessa ja itkin kuin pikkulapsi, ääntä en pystynyt säätelemään enkä itteäni kasaamaan. Kun katselin mun uljasta isoa mustaa pantteria kuolleena siinä pöydällä niin mulla kyllä sydän särkyi, se oli kamalaa. Jos olisi ollut Korsosta tämä kissa niin olisi ollut kissojen kuningas, se on varma.

Toinen kova pala oli kun mun höpsö Balineesi kissa joka 12 vuotiaana sai laajan aivoverenvuodon, olin aina ajatellut että elämää ei varmaan vois olla ilman sitä kissaa, oli niin rakas. Mutta kyllä elämä kuitenkin jatkui. Näitä elämän kissoja muistellen.

#353778 Ilmoita asiaton viesti
    Lukija824206
    Participant

Kauniisti kirjoitit rakkaista kissoistasi. Meillä 15-vuotias iso, kaunis kollikissa, joka täysivertainen perheenjäsen. Kieltäydyn ajattelemasta tulevaisuuden erotilannetta, toivottavasti siihen on vielä vuosia. Totaalinen romahdus tulee.

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 1,599 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 306’ is closed to new replies.