Johanna Tukiainen Vol. 306

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 306

• This topic has 1,598 replies, 104 voices, and was last updated 1 month, 4 weeks ago by Pravuurina_flamingotanssia8.
Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 1,599 total)
  • Author
    Kalapata.
    Participant

Kuka kissan hännän nostaa jos ei kissa itse? Tässä odottelin noin vuorokauden,  että minua Tuksun kaltaiseksi mollanneet ja pskanpuhujaksi väittäneet tulisivat oikaisemaan minun roskan kun pyysin sitä. Kävikin niin, että ihmiset ovat täysin samoilla linjoilla.

En sanonut, että se olisi ainoa syy, mutta hyvin yleisesti ainakin ne psykologit, joita olen seuraillut, pitävät tuota teoriaa hyvin yleisenä syntymekanismina. Eihän se toki ainut syy ole, mutta vähän tympii taas tämä turhanpäiväinen haukkuminen.

#354328 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni.
    Participant

Tuksun Miamin managerilla on hassunhauskat vitsit.

https://www.local10.com/news/2013/04/24/man-charged-over-bomb-joke/

#354329 Ilmoita asiaton viesti
    Annie88
    Participant

Kalapata nyt vaan rauhoittuu ja keskittyy olennaiseen. Itse olen joutunut elämään narsistisen sisaren kanssa ja voin sanoa ettei sillä Narsismilla ole mitään tekemistä vanhempien tekojen kanssa. Jos tuo pitäisi paikkansa niin me kaikki muutkin sisarukset olisimme samankaltaisia. Aina sitä voi syyttää vanhempiaan ihan kaikesta, kuten narsistikin tekisi mutta ei se ole ihan noin mustavalkoista. Minun sisareni narsismi näkyi hyvin vahvasti jo lapsuus-iässä eikä siten mitenkään kehittynyt ajan myötä.

Kävikin niin, että ihmiset ovat täysin samoilla linjoilla.-kalapata

-aivan varmasti, ihan kaikki oli.

En sanonut, että se olisi ainoa syy-kalapata

Mitään muuta syytä et kuitenkaan kirjoittanut..

”psyykkinen sairaus on aina monen eri tekijän summa. Ei voida olettaa automaattisesti, että kaikille, joilla on ollut lapsuudessaan ongelmia, tulisi vaikeuksia vanhempana.”

-narsisminuhrientuki

Tuksu on narsistinen k-pää vaikka on saanut sitä rakkautta, hoivaa ja ymmärrystä vanhemmiltaan. Kaikki 3 muuta sisarusta vanhempineen alistui.

#354330 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

”I HATE SWEDEN (Oksennusemojeita pitkä rivi). Country of kidnapping children away from their own parents: you cowards!!!!!”

Jos Tuksu ei olisi lähtenyt Ruotsiin ”synnyttämään”, vaan jäänyt Suomeen, niin aivan samoin olisi käynyt lapsi viety, tosin varmaankin aikaisemmin kuin Ruotsissa.

#354331 Ilmoita asiaton viesti
    Ranskanleipä
    Participant

Onko se koira vielä elossa?? Ja kuinka se voi?

#354332 Ilmoita asiaton viesti
    Annie88
    Participant

Narsismi alkaa pikkulapsena, kun äiti eikä isä huolehdi, niin lapsi oppii, että hänellä ei ole ketään eikä mitään muuta joka häntä auttaa, kuin hän itse.

-kalapata

Kalapata senkun jatkaa sitä odotteluaan. Sitten kun olet elänyt narsistin kanssa, tule uudelleen sanomaan että se on vanhemman vika se. Ja ei, et mitään muuta syytä maininnut kuten yritit myöhemmin korjata. Tuksu on perheen lapsista ainut narsisti vaikka sama ”paska” äiti kasvatti myös kolme muuta tenavaa.

Kävikin niin, että ihmiset ovat täysin samoilla linjoilla

Käyt tavaamassa pari sivua taaksepäin niin kyllä siellä sinun keittiöpsykologiasi kyseenalaistettiin.

Ja anteeksi että jotta menee tunteisiin mutta sen verran kokemusta narsistisen ihmisen kanssa elämisestä että vähemmästäkin alkaa moiset google-poiminnat ottamaan kupoliin.

#354334 Ilmoita asiaton viesti
    7777
    Participant

Onko kenelläkään tuoreita kuvia Tuksun turbohuulista, koirista  sekä muovitukkahiuksista?

#354335 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Yön aikana tämä on pompsahtanut  minulleNikin näkyväiseksi

Kommenteissa ei ole uutta, mutta onhan hienoa että toisaalla asiallisesta käytöksestä muistuttava barbie kommentoi naiselliseen tyyliinsä 😂 ”Haistakoot hurrit PITKÄT VITUT!!!!!!”

#354336 Ilmoita asiaton viesti
    Annie88
    Participant

Tarkoittanee sitä tutkintavankeutta

#354337 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

En osaa jakaa Tuksun fb tilin kuvakaappauksia tänne. Lähetin ne Tuohen s-postiin…. (Lukija777537)

Vielä eivät näy, valitettavasti. Laitatko uudelleen, niin toimitan materiaalit palstalle; suuret kiitokset: ye.xian@meiliboxi.fi

#354338 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Nyt varmaan sitten kidutetaan? Ilman viiniä ja napsuja? (Mustavalko balleriina)

Jep, kidutus on alkanut. 😀

Possun valvontarangaistuksen oheen lätkäisty psykiatrinen hoito tarkoittaa päihteettömyyttä, jotta hoidolla olisi edes teoreettiset mahdollisuudet vaikuttaa. Tämäpä se Possua harmittaa juuri nyt.

#354339 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Palautellaan mieleen Possun näkemys parin kuukauden takaa:

Media valehtelee niin paljon kun vaan pystyy!!!!! EI mun tuomio ole mikään 3 vuotta, se on huomattavasti lyhyempi eikä se vaadi mitään, mita 7 Days väitti!!!!

Mulla on täysi vapaus matkustaa ja tehdä mitä haluan!!!!

Eikä myöskään mitään ihmeellistä seulonta kokeita tms, mistä myös Seiska valehteli!!! Saan olla ihan vapaa ja rauhassa, joskus kerran parissa kuukaudessa voin kuulemma tavata jonkun tyypin, joka auttaa jaksamaan!!!!!

Se siitä ”pakko psykiatrisesta hoidosta” ja ”100% raittius” jonka Seiska veti ihan omasta hihastaan!!!! (Jtuk 30.11.2022)

… mutta, mutta: maanantaina 23.1. – valvontarangaistuksen aloittamispäivänä – todellisuus rangaistuksen sisällöstä paljastui Possulle, mikä oli sitten karmea ylläri > Ruotsi on sika.

#354340 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Uskon, että Tukholman läänin eläinsuojelun valvontaeläinlääkäri toteuttaa tarkastuksen Possun asuntoon tällä viikolla; näätien koneella kirjoittamien ilmoitusten johdosta. Varmasti kuulemme siitä Possun somessa silloin.

Jo se, että Possu on valvontarangaistuksen takia päiviä poissa asunnoltaan, missä koirat oleskelisivat itsekseen silloin, on riittävä syy ottaa koirat huostaan (muiden syiden lisäksi).

#354341 Ilmoita asiaton viesti
    Kalapata.
    Participant

Anniella on siis henkilökohtaisia ongelmia ja siksi on herkillä. Ok.

Kerroin mikä on yleisenä pidetty syntymekanismi,  yleistin ehkä vähän liikaa,  mutta ei tarvitse siitä niin hermostua. Pyysin oikaisua, sanoit että en sitä saa, joten eiköhän tämä ollut tässä.

#354342 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Anniella on siis henkilökohtaisia ongelmia.

Jos olisin kyökkipsykologi, en tekisi näin suoria päätelmiä saati julkaisisi niitä. Pysytäänkö glamouristen asioiden ja ilmiöiden arvioinnissa.

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 1,599 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 306’ is closed to new replies.