Johanna Tukiainen Vol. 308

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 308

Viewing 15 posts - 1,426 through 1,440 (of 1,521 total)
  • Author
    Kalapata.
    Participant

Katuukohan Marja yhtään ilkkumisiaan oikeudessa Johannan tukena, nyt kun itse saa oikein kunnolla tuta saman kokemuksen? Toivon ainakin,  että miettii ihan kunnolla näitä asioita ja kaikkia uhreja, joita kohtaan ei kokenut mitään myötätuntoa. Ja toivottavasti ei sitä myötätuntoa hänellekään heru, itse on tätä menoa mahdollistanut

#360098 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Korviskuva tässä kertauksena Syrjiksen lähettämänä. Possu siis reissasi laivalla Ruotsiin eilen.

#360099 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Korviksen ostajasta Possu piirusteli muotokuvan helmikuun lopulla:

#360100 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Keskustelua Sauna-maalauksesta (Syrjiksen lähettämä kuva):

#360101 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Syrjis: ”Tässä näitä 5 pv sitten julkaistuja kommentteja Marjan fb:ssa. Siellä myös ”Veijo Lalli” kommentoi.”

#360102 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

#360103 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

#360104 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

#360105 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

#360106 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

#360107 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Korjatkaa, jos olen väärässä siitä, että em. Liisa on Marjan sisko ja em. Erkki on Liisan aviomies. Ko. pariskunta tässä? Tunkin täti miehineen Loviisan Sateenkaarella 10.7.2021 Kuva on Loviisan Sateenkaarelta, heinäkuu 2021.

#360108 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Tuo toisten tunnareilla riehuminen on ihan järkyttävää. Jos joku mun kaveri tekisi mulle noin, eli syystä tai toisesta pääsisi mun koneelle tai puhelimeen ja haukkuisi noin kamalalla tavalla mun tunnareiden kautta ihmisiä niin siihen loppuisi meidän ystävyys. Tosin, mun kaverit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä keski-ikäisiä mitä Tuksu ei ole. Toivottavasti Marja blokkaa Diamondin. Ilmeisesti siis Tuksulla on edelleen myös Veijonkin tunnukset.

#360109 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku*
    Participant

Ilmeisesti siis Tuksulla on edelleen myös Veijonkin tunnukset.

Näyttäisi tuossa toisessa Vellin kommenttien kuvakaappauksessa näkyvän tekstin alla aikamääre 19 vk, eli ilmeisesti kirjoitettu 19 viikkoa sitten. Ensimmäisessä kuvakaappauksessa ei aikamäärettä näy, on leikkaantunut pois, mutta varmaan saman ajankohdan tuotantoa. Eli voi olla, että ei ole päätähteellä kuitenkaan enää Vellin tunnuksia (ja/tai niillä ei enää mamman profiiliin pääse), siksi ”joutui” ”lainaamaan” timangin omia.

#360110 Ilmoita asiaton viesti
    Matokuutio
    Participant

Musta tuo ”haluatko että viimeinen tyttäresi päätyy tuonne myös???!!!” on todella hauska, koska vastaus kysymykseen voi hyvinkin olla ”haluan”.

Tässä sulle Paksu demonisia, törkeän pilkkaavia naurunaamoja kun mietit mitä äitisi sinulle oikeasti haluaa😂😂😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀😀😀🤣🤣🤣🤣🤣🤣

#360111 Ilmoita asiaton viesti
    Cicero.
    Participant

Tässä sen oikein näkee miten sairas Tunkki on kun tykittää ilman estoja äidilleen toisen henkilön tunnuksilla.

Toivon todella että Diamond ei jätä asiaa tähän, Tunkille ansionsa mukaan. Eikö tämäkin ole identiteettivarkaus kun pöllii tunnukset ja esiintyy toisena henkilönä.

Viewing 15 posts - 1,426 through 1,440 (of 1,521 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 308’ is closed to new replies.