Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 309
- This topic has 928 replies, 79 voices, and was last updated 2 months ago by
1mierda'.
-
AuthorPosts
-
Parranpuristaja.Participant
Jaahas…Parranpuristajasta tuli numerosarja se ja se.No…sama se.Pisti silmääni että äityli tytteli kuvassa tämä viini imuri on muuten kaunistanut koko suun ympäristön.Mursu huulista siistitty kauniimpi versio.Täytyy sen hävetä (no sitä se ei taida osata kuitenkaan) niitä pallohuuliaan.
Hilkka Sirviö.ParticipantOn sillä pokkaa valehdella jatkuvasti hoitaneensa Ileä JOKA PÄIVÄ syntymästä asti, kun surulomallakin tuli käytyä jossain etelässä Vellin kanssa. Viime kesänkin Ile oli murmurin kanssa mökkeilemässä, ja Tunkkia ja Velliä haastateltiin Joronjäljessä vaanimassa mökkeilijöitä.
Niistä kaikista muista päivistä, jolloin ÄHÄä ei näkynyt, ei tarvinne erikseen mainita.
Lukija006305ParticipantTunkki Tukiainen on yksi valehteleva kasa lihaa. Ei osaa puhua totta koskaan.
tauhkaParticipanttauhkaParticipantTämä GANES ei liity mitenkään päähenkilöön. mutta aamuyön kähmeessä ennen töihinlähtöä herättelen tällä naapureita. Kannut kaakkoon ja Ässät rulaa.
Älykkö mopsiParticipantTunkki on taas valvonut vielä tunti sitten ja jaksanut samaa vanhaa shittiä yön.
Penthousessako se nyt majailee? Olikohan tryffeli vaan pakollinen saattaja laivalla, ja korvikset eroajaislahja? Varmaan huojuvat ovat helpottuneita jos pääsivät taiteilijasta eroon. Tunkin ystävää voi kyllä esittää kun välissä on ocean tai tunnin lentomatka kuten Kemiin lähelle Norjan rajaa. Tuskin tryffeli penthousessa majoittuisi, pinttynyt paskanhajuhan siellä täytyy olla (tunkkiahan se ei haittaa kun on tottunut ja immuuni). Ja hotellissa tunkki olisi taatusti käynyt lokkeilemassa ja kuvaamassa vaikka itse yöpyisikin kopissaan. Niin valtavan hienoa on hotellissa pikku jossun mielestä. Jopa puhtaat lakanat!
Lukija006305ParticipantHih, yksi hauskimpia on tosiaan tuo kun muutamaankin otteeseen ihaillut hotellien puhtaita lakanoita. Se on ihmeellistä Tuksulle, koska omat on aina koiranpaskassa ja muissa eritteissä.
KadeParticipantÄänestäkää Timo Jalava eduskuntaan: ehdokas NRO 446!!!! 🙏🙏🙏 Uudenmaan alue! Hän on ekonomi kuten myös vanhempani ovat.
No just.
KadeParticipantVoi halavattu. Mitä tekemistä sillä on minkään kanssa että vanhempasikin ovat ekonomeja.
Ja eikö se toinen ekonomi oo ihan pahan vallassa oleva.
supetblonliParticipantTuo Tuksun jatkuva jauhaminen siitä, että vanhemmat on ekonomeja kertoo taas hyvin siitä, miten lapsen tasolla Tuksu on. Siis keski-ikäinen ihminen luulee että voi kehuskella kuin hiekkalaatikolla oli tapana tehdä ”mun isi on parempi kuin sun isi”. Ja tosiaan – mitä väliä sillä on mitä vanhemmat ovat jos itse on 44-vuotiaana täysi luuseri; työtön, rahaton, rikosrekisteri, ulosotossa kaikki ja lapsi otettu huostaan….
Olen samaa ikäluokkaa kuin Tuksu eikä tulis kyllä mieleenkään jossain somessa kertoa jatkuvasti, mitkä mun vanhempien ammatit tai koulutus on ollut 🙂 Who cares?
Lukija006305ParticipantNimenomaan. Who cares?!
Alli KaponeParticipantNiinpä. Mun äiti oli siivooja ja isä talonmies ja meistä kolmesta lapsesta kaksi on korkeasti koulutettuja ja yksi muuten vain hyvässä ammatissa. Suomessa on hieno koulujärjestelmä ja vaatimattomastakin taustasta huolimatta täällä voi menestyä , se on etuoikeus jota ei kannattaisi jättää käyttämättä. Vanhempien koulutuksen varaan ei kannata tuudittautua, se kun ei auta jos ei sitä varallisuutta ole kertynyt niin, että voit perinnöllä elää taloudellisesti riippumattomasti. Mutta Tuksu elää niin haavemaailmassa, Tuksu ei ole yhtään mitään, vain ylioppilas eikä se ole yhtään mitään, ei ole auttanut Tuksua suuntaan eikä toiseen.
Kanarouva K4ParticipantYöllä on oltu taas vauhdissa. Oletteko kuulleet Obaman giljotiineista?
Rylan HeavensReal Obama has orderded millions of quillotines around US and they are all around the world hidden but I don’t know where in Europe. In USA the FEMA camps are Walmarts etc. Europe has ofcourse the same but I don’t know where. They will put people who are against New World Order to different Fema camps as in the days of Hitler. Do you believe in Rapture and if so; when would it happen? I don’t believe in pre trib Rapture because we are NOW IN THE GREAT Tribulation!!!!! Many people still don’t see it!
Tuohi🙂Aivo.ParticipantPossu kihisee penthousessa, maailmanloppua ennustaa.
Tuosta Syrjis toimitti tuoreen kuvaston (7 seuraavaa kuvaa).
Tuohi🙂Aivo.Participant -
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 309’ is closed to new replies.