Johanna Tukiainen Vol. 309

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 309

• This topic has 928 replies, 79 voices, and was last updated 2 months ago by 1mierda'.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 929 total)
  • Author
    Timanttiripsinen1
    Participant

Sorry pitkä postaukseni yllä. Harvemmin täällä kirjoittelen, vaikka ihan alusta saakka olen ollut ryhmässä mukana. Skrollatkaa yli, näädät, jos avautumiseni turhan raskaalta tuntui! 🙂 Aurinkoista kevättä kaikille näädille!

#360346 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

… mutta maksu kuitenkin NYT!! 🤣🤣🤣 (Megabnäätä)

Possun rahapula on todellinen ja ankara! 😀

#360347 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku*
    Participant

Oikein lämmin tunne läikähti sydänalassa lukiessaNI Timanttiripsisen ja näädäksi paljastuneen kaverinsa näätä-kohtaamisesta

#360348 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku*
    Participant

Oma näätäily-paheeni on kyllä lähipiirillä tiedossa, mutta joskus olen oikein kaivannut samasta aihepiiristä kiinnostunutta elämän elävän kaveria arkeeNI. SponsoriNI joskus naurahti ontosti, että jos multa kysytään harrastuksia jossain, niin pitäisköhän mun oikeasti tulla kaapista ja todeta kirkkain silmin harrastavani näätimistä…

Ja tuo Timanttiripsisen ”lipsahdus” kommentissaan muratteihin, oih! Kuinka monesti arjen puheissa ja kirjoituksissa meinaa itselläNIkin lipsahtaa näätä-termejä siellä ja täällä, tirsk!

#360349 Ilmoita asiaton viesti
    Mustavalko🦍 balleriina
    Participant

”Possun rahapula on todellinen ja ankara!” 😃

Mihin se muuten rahaa tarvitsee 🤔 kun elää muiden siivillä ja sotaakin odottelee. Maailmanloppukin tulee joka vuosi.

#360350 Ilmoita asiaton viesti
    pastori 2.2-
    Participant

Matkiiko töppöjalka nyt Ankkamaalari Kaj Stenvallia ? Kantaaottavaa taidetta.

#360351 Ilmoita asiaton viesti
    Megabnäätä
    Participant

Mä olen ihan avoimesti kaapista tullut bnäätä 👋

Ja ihan on myös bnäätäkavereitakin, joiden kanssa on käyty aikanaan Jollaksessa näätimässä ja pinkkiä raamattuakin tavattu yhdessä. Oi niitä aikoja. Alkoi jossain niissä main kun Tuksu oli tuttu näky Jollaksen ja Hertsikan suunnilla, etenkin kun kävi pummimassa tutuilta pussikaljoja ja pölli niiden eväät. Välillä olen tosin kyllästynyt näätimiseen ja kadonnut muihin juttuihin, mutta sitten taas kun näädän viiksiä alkaa väpättää, niin palailen näätimisen pariin.

En mä nyt niin tiedä ollakko asiasta varsinaisesti ylpeä, mutta en mä koskaan ole väittänytkään olevani hyvä tai muita parempi ihminen. Bnäätä mikä bnäätä. 😁

#360352 Ilmoita asiaton viesti
    Megabnäätä
    Participant

Esther on nyt tunnin verran tykittänyt kaiken maailman ”lapsikaappausvideoita” ja muuta sontaa. Ei taida sudit nyt kyllä heilua, eikä taideteos valmistua.

#360354 Ilmoita asiaton viesti
    Pinkkihasardi
    Participant

Fuck, oletko sinäkin näätä?

Tämä palsta voi olla monelle ns. salainen pahe, jota ei halua läheisten tai ainakaan työkavereiden tietää.

Kukaan ei halua, että kokouksessa jakaessasi näytön muille, ruudulle lävähtää Hymy-palsta tai Google-haku: keskustelu Johanna Tukiainen. Tai seurustelukumppanisi katsoo kännykkääsi ja kyselee, että luetsä jotain Hymy-palstaa. Siis ei tapahtunut mulle, vaan mun kaverille…..Tämä kaveri on jatkossa ollut tarkempi poistamaan edellä mainitut tiedot koneeltaan…

Mutta vähän kyllästyttää tämä näätien keskinäinen näykkiminen taas (johtuu siitä, että joku trolli/provo täällä terapoi itseään palstalla).

Tämä kaikki pöhinöinti tietää taas sitä, että odotellaan malttamattomana kuukauden kliimaksia, eli oikeudenkäyntiä. Saadaan kunnon doksia Oikeusnäädältä. Päästään analysoimaan kunnon dataa, niin ei tarvitse analysoida muita tai itseä.

#360355 Ilmoita asiaton viesti
    Karman_Kosto356065
    Participant

Pinkkihasardi: […] odotellaan malttamattomana kuukauden kliimaksia, eli oikeudenkäyntiä.

Onko se varmuudella nyt maaliskuussa? Eikö ”penthousen” vuokrasopimuskin pääty 31.03.2023?

#360356 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo.
    Participant

Seiska tammikuussa:

”Johannalla on lukuisia vireillä olevia syytteitä sekä Ruotsissa että Suomessa.

Ruotsissa häntä syytetään äitinsä Marja Tukiaisen pahoinpitelystä sekä kahdesta muusta rikoksesta. Syytteitä on määrä käsitellä Attundan käräjäoikeudessa maaliskuussa.” (20.1.)

#360357 Ilmoita asiaton viesti
    Karman_Kosto356065
    Participant

Tuohiaivo: Selvä, kiitos. Nyt ollaan jo puolivälissä maaliskuuta. Kohta alkaa tapahtua.

#360358 Ilmoita asiaton viesti
    pastori 2.2-
    Participant

Näkis vaan ja kuulis kolinaa.

Eiköhän Äha jonkun lääkärintodistuksen taas hanki tai koittaa muutoin lentää tutkan alla ennen tuomiopäivää.

#360361 Ilmoita asiaton viesti
    Karman_Kosto356065
    Participant

Näädät ovat viime aikoina havainnoineet, että isäntäeliö Veijo Lallista ei ole kuulunut mitään. Ainoastaan sen verran tietoa on, että Mia Mari Johanna Tukiainen mellasti jokin aika sitten Lohihousun somessa isäntäeliön tunnuksilla.

Mitä veikkaatte, jatkaako isäntäeliö ”penthousen” vuokranmaksua kun tämä sopimus päättyy? Itse veikkaan, että kyllä jatkaa.

#360362 Ilmoita asiaton viesti
    Mustavalko🦍 balleriina
    Participant

Mites tuo taitteilija jaksaa seilata eestaas?

Mahtaa olla pää pyörryksissä 😵 Mikä maa, mikä valuutta -eilen euro, tänään kruunu.

Enivei 😃 Tuffelin leppoisat päivät alkaa luetut. Lisää oikeusjuttuja tulossa.

Ne kiinnostaa kaikkia täällä. Jopa parjattua Seveniä. Ei muita. Semmoinen kohujulkkis.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 929 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 309’ is closed to new replies.