Vesa Keskisestä Isä

Home Forums Julkkikset Vesa Keskisestä Isä

Viewing 16 post (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #29840 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

    Jospa Tuksu-palstalla on ollut viikonlopputöissä joku ammattitaidoton sijaismode, joka säikähti JSN-keskustelua, eikä saa esimiehiään kiinni kysyäkseen asiasta… Tekniseen vikaan minun on vaikea uskoa, kun nämä muut palstat näyttävät toimivan.

    No, ei se mitään. Kuunnellaan sillä välin viihdykkeeksi vaikka juuri avattua Jouluradiota ja Kerkko Koskisen uusversiota Hoosiannasta. Ja juu, saa sitä uskonnottomatkin kuunnella, mutta pakko ei tietysti ole.

    Minun lapsuudenkodissani aikoinaan vietettiin ensimmäistä adventtia niin, että oli oikeasti pieni, max. metrinen joulukuusi ja siinä muutama vahakynttilä. Taidettiinpa meille lapsille antaa joitakin vaatimattomia adventtilahjojakin. Kello 18 kuultiin Yleisradiosta lähetys, jonka kohokohta oli Hoosianna-hymni. – Tapahtumasta jäi lapsen mieleen synkän syystalven keskellä lämpimät muistot.

    Nyt soi netissäkin Jouluradio adventista loppiaiseen, joten valinnanvaraa itse kullekin riittää.

    Iloista adventtia kaikille näädille, hamraakoivuille, Siwan kassoille ja tietysti myös Tukiais-klaanille!

    http://www.jouluradio.fi/

Viewing 16 post (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.