juulian sisko avautuu

Home Forums Julkkikset juulian sisko avautuu

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    PKS1
    Blocked

Tämä on sitä varten että Johanna Tukiaisen sivuille saadaan tilaa pääasialle.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
    #31659 Ilmoita asiaton viesti
    Nallaksen Joota
    Participant

111!!!!

* * * * * * * *

"te perähikiän urpot luulette olevanne…" 2.2*IBM24>3,69′ KalteriTangoSoiii<1,53*ÄÖ180,perheen hu*ra ja narri!
    #31660 Ilmoita asiaton viesti

Kiitos PKS1:lle uuden palstan avaamisesta! – Muutoinkin arvostan tekstejäsi ja kiitos niistä kaikista!

Vaan asiaan: Mikäli oikein käsitän, niin Johanna Tukiainen teksteissään ja ajatuksissaan sotkee totaalisesti käsitteet sisko ja sisarus. Suomen kielessähän sisko on aina naispuolinen, sisarus voi olla nais- tai miespuolinen. Esim. Minulla on 2 siskoa ja 2 veljeä, siis minulla on yhteensä 4 sisarusta.

– Että silleen. Kannattaa pitää mielessä Tuksun erittäin heikko kielen taju.

#31661 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Itselleni jäi hiukan vajaaksi se siskon sanoma.

Haukkui etten puhu faktaa vaan ei pyrkinyt mitenkään oikaisemaankaan sitä epäfaktaa.

Tärkein antinsa tuntui olevan muiden haukkuminen a sen tiedon saaminen miltä haukkuminen tunttuu?

Olis nyt ollut oikein hauska kuullamiten se asia meni, noin asiantuntijan suusta.

Jollei se ollut Jarna joka kiisti poliisisaattueessa viennin, niin kuka se oli?

Vietiinkö noita montakin samalla kyydillä 😉

#31662 Ilmoita asiaton viesti
    milfy42
    Member

v

#31663 Ilmoita asiaton viesti
    Sissijuusto
    Member

Urf

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.