Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,329 total)
  • Author
    Moderoija
    Member

Vol. 112 alkaa tästä.

Mode

#31727 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Minä, minä, minäNI kerkesin. Olen eka, yo-eka, ekalogian maisteri!

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Julialla oli lahja nähdä yliluonnollisia näkyjä, joista itsekin näin osan."

#31728 Ilmoita asiaton viesti
    bnäätä
    Member

Flaskan volli päässyt uuteen numeroon.

Mutta edellisestä lainausta jälleen Delikalta:

"En väitä etteivätkö naiset ansaitsisi tasa-arvoa, mutta siinä, kuten monessa muussakin asiassa, voi lyödä yli ja tekstissäni ihmettelinkin miksi nämä julkeasti käyttäytyvät pissikset -kategoriaan kuuluvat ihmiset poimivat sieltä mahdollisuuksien merestä ne huonot asiat, päihteet ja röyhkeän asenteen. Tasa-arvolla voisi tehdä niin paljon muutakin kuin yrittää ottaa miehet kiinni päihde- ja rikostilastoissa."

Monessa muussakin edelleen samaa mieltä. Ja näin naispuolisena välillä oikeasti hävettää, miten paljon hallaa tekee muille kanssasisarille, kun osaa vedellä oikeista naruista, käyttää sitä pientä sievää ulkonäköä tarvittaessa hyödyksi jne.

Tuossa jälkimmäisessä pelissä on huvittavinta ehkä, että ne fiksummat miehet pelaavat samoilla korteilla ja osapuolet tietävät, missä mennään. Silti se koreografia pitää käydä läpi. Samoin lopputuloksin, mitä lähdettiin hakemaan. Joko isosti tai pienesti.

Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä ja jossakin vaiheessa vääjäämättä tippuu pois markkinapoolista sillä saralla. Uusia räpsyttimiä tulee tilalle. Siksi sen varaan ei kannatakaan mitään ikinä koskaan rakentaa. Ne viisaammat meistä tajuavat tämän jo silloin nuorena.

"THE ONLY AND ONE GLAMOUR GIRL"

"And u know bullshitters.,,…: I'M WORTH IT!"
    #31729 Ilmoita asiaton viesti
    delirium tremens ja neljä ällää
    Participant

Yritän nyt suhtautua koko Tunkiohommaan hetken aikaa huumorilla etten räjäytä vertaNI pumppaavaaNI elintäNI. Siltä pohjalta, kun Tunkki aina jaksaa haukkua Suomalaisten perusnegatiivista elämänasennetta, niin vaikka Tunkio on edelleenkin suolesta, syvältä ja poikittain, niin on sillä ehkä siinä Suomalaisten asenneongelmista avautumisessa joku pienen pieni pointtikin. Musta tää oli vaan niin loistava:

Tiisu – Elämältä turpiin sain

https://www.youtube.com/watch?v=7iQctiM32Wk

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.
    #31730 Ilmoita asiaton viesti
    viljo666
    Member

delirium tremens ja neljä ällää:

Yritän nyt suhtautua koko Tunkiohommaan hetken aikaa huumorilla etten räjäytä vertaNI pumppaavaaNI elintäNI. Siltä pohjalta, kun Tunkki aina jaksaa haukkua Suomalaisten perusnegatiivista elämänasennetta, niin vaikka Tunkio on edelleenkin suolesta, syvältä ja poikittain, niin on sillä ehkä siinä Suomalaisten asenneongelmista avautumisessa joku pienen pieni pointtikin. Musta tää oli vaan niin loistava:

Tiisu – Elämältä turpiin sain

https://www.youtube.com/watch?v=7iQctiM32Wk

Joku taitavampi osaisi sanoittaa tämän uudelleen::

https://www.youtube.com/watch?v=Faq4QCy0YuA

Elämältä paljon sain, nyt Hämeenlinnaan meen kun aamu koittaa

Yksin käyn mä tien, ja näädät riekkuu …

#31731 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Kattos vaan, modella on melkein samat työajat kuin paxulla 😀

Kyllä nyt jännittää irtoaako lipomisella ja vc-lahjalla uusi tukkahius. Vaan on sen oma haiven siitä otsan vierestä niin olematonta, että saisko siihen edes mitään jatkeita kiinni?

Ja kauankohan se gootteineen luuhaa siellä rakkaan mamman hoteissa vielä, jo 3 päivää ilman muiden kuin näätien ja ellunkanan haukkumista.

Ole kiltti ja silmälasipäinen hujoppi: Jätä mut rauhaan!!!
    #31732 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkivaihtaa
    Participant

😀 😀

Kun en pystynyt lainaamaan.

#31733 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Johanna Mia Tukiainen jakoi käyttäjän Seppo Nissinen kuvan.

3 t

http://aijaa.com/38cMCD

Lähes kivenheiton päässä asuvat nämä miehet. Söivät meillä tänään karjalanpaisti ateriat.) "Ja laita vaan kuva julkisesti sanoivat, niin ei ole kellään nokan koputtamista. Tietävät ne kateellisetkin täällä Joutsan alueella ja muuallakin, että armo-uutisen työ ei ole tuulesta temmattua. Autetaan sinua näissä hommissasi, sanoivat, ja kun tulee autoon renkaitten vaihto, ym niin heti tullaan auttamaan." "Nokki" ja Repe ovat mukavia miehiä, ystäviä rehellisiä. Ei aina elämä hymyile, mutta sisimmässä ei monesti ole kovaa armotonta tuomitsemis-lakihenkisyyttä näillä miehillä syrjäytyneillä. Sitä kateellisuutta, tuomitsemista valitettavasti löytyy uskovista jotka katselevat kurjaa kulkijaa ulkomuodon perusteella. Niin ei tee Jumala, vaan kirkkaudesta nähdään sydämeen saakka. / Pysyköön veljellinen rakkaus. Älkää unohtako vieraanvaraisuutta; sillä sitä osoittamalla muutamat ovat tietämättään saaneet pitää enkeleitä vierainaan. (Hebr.13:1-2). <3 Siunattua hyvää keväistä päivää rakkaat ystävät, aurinko paistaa mukavasti:) <3

Seppo Nissinen

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #31734 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Johanna Mia Tukiainen

3 t

Suosittelen David Wilkersonin kirjaa "Herra, minuun koskee"! Ystäväni Jxxxxxx Jxxx lue ehdottomasti tämä kuten usea muukin! Vieressä nukkuu ihana chihuahuani Bebe! 🙂 Muistakaa lause: "Mitä enemmän rakastat Jumalaa, sitä ankarammin vihollinen hyökkää."

http://aijaa.com/r9hNF9

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #31735 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Johanna Mia Tukiainen

3 t

Good Night from a Barbie world…… 🙂 Hyvää yötä kaikille Barbie maailmastani, pusuja!

XOXO, Johanna

http://aijaa.com/lmn6Ud (sama kuva – Tuksu, Bebe ja kolttunen…)

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #31736 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Ilta/yö lukemistani: David Wilkersonia nyt

Käyttäjältä Johanna Tukiainen

07.04.2015 04:31

Bebe pikkuruinen chihuahuani nukkuu kanssani kuten Bellakin. Aloin lukemaan nyt David Wilkersonin kirjaa: "Herra, minuun koskee".

Yksi parhaimmista hänen kirjoistaan on klassikko "Juokse poika, juokse!" joka teki minuun äärettömän vaikutuksen! Kävin serkkuni kanssa myös Nicky Cruzin kokouksessa Helsingin Olympiastadionilla js sekin oli uskomaton kokemus!

Tässä on nykyisen kirjani takakannen pääkohdat: 1. "Miksi, Jumala, miksi?"

Wilkwrson kommentoi: " Kasvojen pelastaminen ihmisten edessä ei tuo apua." ( tätä kannattaisi monenkin suomalaisen miettiä……)

David Wilkerson uskaltaa olla täydellisen rehellinen avautuessaan Jumalan ja lähimmäistensä edessä käsittelemään kristityn kokemia uskon ja elämän kriisejä -joista monet valitsevat vaieta.

Sitten nopeasti eri sitaatteja:

LAKKAA TUOMITSEMASTA ITSEÄSI

VASTOINKÄYMISET OVAT VÄÄRINYMMÄRRETTYJÄ MYÖTÄKÄYMISiÄ

OLETKO VIHAINEN JUMALALLE?

MITÄ ENEMMÄN RAKASTAT JUMALAA, SITÄ ANKARAMMIN VIHOLLINEN HYÖKKÄÄ

Aloitan lukemisen nyt kun olen tällainen yökukkuja…..:) suosittelen kirjaa pelkästään kirjoittajan perusteella jo nyt!

Johanna

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Iltayo-lukemistani-David-Wilkersonia-nyt/1069808

#31737 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Jasminen tekemiä taideteoksia pöytään

07.04.2015 04:25

Pääsiäisateriallamme oli näin kauniita erilaisia koristeita jokapaikassa, jotka Jasmina oli loihtinut. Kirjoitin jo aiemmin että kaipasin turvallisuutta ja sitä täällä saa! Kodissamme on hyvä olla!

Johanna

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Jasminen-tekemia-taideteoksia-poytaan/1069807

#31738 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

MUUTAN TUKHOLMAAN!!!! 🙂

07.04.2015 01:40

Tämä olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten, mutta vielä ei ole liian myöhäistä! Koko perheeni haluaa minut Ruotsiin, olen vuosikausia saanut kohdata sekä henkistä, että fyysistä väkivaltaa Suomessa ja kaiken lisäksi asiat käännetään niin, että minä olen syyllinen kaikkeen.

Julian poismeno muutti minun elämässäni ihan kaiken. Olen itkenyt jokaikinen ilta sen jälkeen Helsingin keskustassa kodissa, jonka olen täyttänyt kynttilöillä ja mm. Jeesuksen kuvalla ja enkeleillä.

Tuomas Enbuske sanoi talk showssaan minulle noin vuosi sitten, että "Johanna Tukiainen on syntynyt väärään maahan." Arvatkaa mitä……? Aina voi muuttaa pois!

Onneksi minulla on erittäin hyvä ruotsinkielen taito ja täysin sujuva Amerikan englanti. Ja täällä on parempi olla henkisesti, ahdistukseni lähtee pois.

Kuvassa olen aiemmin esittelemäni Camilla Thulinin naisellinen kukkamekko päälläni ja laitoin siihen tyllin alle sekä vyön. Tämä siis 6.4.2015 pääsiäisen vietossa rakkaan perheeni kanssa.

Xoxoxo, Johanna

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUUTAN-TUKHOLMAAN-/1069795

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #31739 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Edessä Bella mopsini ja takana Bonzo mopsi

07.04.2015 04:07

Ihqu yhteisposeeraus täällä Tukholmassa, he leikkivät keskenään kovasti ja Bonzo muistaa minut selvästi, koska tuli jatkuvasti luokseni ja silitteli minua, juttelin hänelle kaikkea. Eläimet ovat suloisia ja älykkäitä!

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Edessa-Bella-mopsini-ja-takana-Bonzo-mopsi/1069806

#31740 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

07.04.2015 02:00

Meillä oli aivan ihana tunnelmallinen pääsiäisenvietto; siskoni Jasmine otti minusta tämän kuvasarjan ja hän kuvasi paljon myös koiriamme. Olen iloinen siitä, että välimme lämpenivät nyt huomattavasti!

Lauloin hänelle paljon onnea vaan ja annoin Victoria's Secretiltä ostamani synttärilahjan.

Hänellä on menestyvä oma yritys, joka saa omat liiketilat Helsingistä, Tukholmasta ja Amsterdamista! Yritys koskee hiustenpidennys Ribellaa jonka kotisivut ovat: Ribella.se

Olemme yrittäjähenkinen perhe, minä perustin showtanssiryhmän ja samalla ohjelmatoimiston vuonna 2003 Helsingissä, jolloin olin muistaakseni vain 23-vuotias. Minulla oli parhaimmillaan noin 40 todella upean näköistä tyttöä töissä. Kun aloin matkustelemaan Miamiin ja rakastuin siellä Udiin, niin jotenkin minulla sumeni kaikki. Asuimme South Beachillä miljoonalukaalissa, eikä minua enää kiinnostanut pyörittää usean tytön ryhmää.

Asiaan vaikutti suuresti vuosi 2008, jolloin maailmani romahti, menetin tärkeän parisuhteen ja ravintoloita ei kiinnostanut enää Dollsdancers showtanssiryhmä, vaan he halusivat siskokset Johanna ja Julia Tukiaisen lavalle. Olimme tanssineet työksemme jo kauan, joten se ei ollut ongelma. Julia poseerasi Amerikan Playboy lehdelle ollessaan ainoastaan 18-vuotias ja silloin hän aloitti myös showtanssimisen. Sitä ennen hän oli telinevoimistelija, joten koko tausta oli valmiina. Minä aloitin tanssimaan 21-vuotiaana. Olimme näyttävän näköisiä ja ravintolat olivat täynnä. Paikka, jossa Julia oli töissä, ylensi Julian TOP 3 parhaimman esiintyjän joukkoon ja hän oli yksi heistä, jolle maksettiin korkea pohjapalkka jo valmiiksi. Saatoimme saada 500e setelin tippejä, ostelimme Dubaissa ihan mitä halusimme; meno oli kovaa!

No palataan nyt lyhyesti vielä nykyhetkeen: arvomaailmani on muuttunut, en palvo enää rahaa samalla tavalla kuin joskus tein. Ihan pienet asiat tekevät minut jo onnelliseksi, enkä kiinny materiaan, oli se miten arvokasta tahansa. Jos Jumala sanoisi minulle, että mun pitää tuhota kaikki merkkilaukkuni ja lempivaatteeni: tekisin sen heti. Minulle ei ole mikään yhtä arvokasta kuin yhteys Jumalaan, ja pelastuminen.

Kirjoitin kuitenkin jo aiemmin, että uskovainen nainen saa olla näyttävä ja nauttia naiseudestaan! Siinä ei ole mitään pahaa, varsinkin ulkomailla tapaan paljon korkeisiin korkoihin ja näyttäviin vaatteisiin pukeutuneita kristittyjä naisia, ja koen todella vahvasti ettei siinä ole yhtään mitään pahaa. Raha mahdollistaa paljon asioita, mutta sitä ei saa palvoa eikä asettaa Jumalaksi.

No en halua liikaa saarnata täällä, tämä ei ole oikea foorumi sille. Minua jokatapauksessa haukutaan ja pilkataan.

Olen nätti, älykäs ja hyväsydäminen nainen: siksi en lannistu enkä alistu pilkkapuheista koska tiedän itse mitä olen.

Ulkomailla ihmiset näkevät minut täysin eri näkökulmasta ja heihin on mukava tutustua kun ei heti haluta valokuvaa "Tuksun kanssa."

Minulla on hyvä olla täällä, kuten oli myös Hawaijilla. Alan ihan loistamaan ulkomailla!

Kisses, Johanna

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/WISH-IT-DREAM-IT-DO-IT-/1069797

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,329 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.