Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112

Viewing 15 posts - 1,726 through 1,740 (of 2,329 total)
  • Author
    Niintuota
    Participant

Sukupuolensa korjannut kohumalli Elena Vikström on matkalla Playboyhin, ainakin jos hänen unelmiinsa on uskominen.

Välietappina hän pyörähti kotikutoisissa alastonkuvissa – sehän tarkoittaa tietenkin Hymy-lehden Pasilan-studioita.

Nyt pääset kattoon kärpäseksi eli katsomaan videota lehden kuvauksista. Hymyn painetun lehden artikkelissa on julkaistu rohkeimmat otokset.

https://hymy.fi/uutiset/suomalainen-kohumalli-ennenjulkaisemattomalla-alastonvideolla-katso-tasta

#33460 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Stanislav Sulkovski Don't you think you are being a bit rude? Who is Arto, the poor devil – your ex-boyfriend?

2 min

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #33461 Ilmoita asiaton viesti
    bnäätä
    Member

MÄD joutuu ylitöihin, jos tuo meininki jatkuu. 😀

"THE ONLY AND ONE GLAMOUR GIRL"

"And u know bullshitters.,,…: I'M WORTH IT!"
    #33462 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

😀

En malta mennä nukkumaan.

Oikeestaan olen hämmästynyt että Tunkki on NOIN kateellinen! Ja kiinni Aertossa! Hot hot seksy (not) kuviakin on kovasti yritetty ottaa, että näytettäis artsille+vaimolle, kuka on ihanin ja mistä on jääty paitsi. Tunkki on taas hienosti osoittanut ihanuutensa ja hyväsydämmmisyytensä ja kauneutensa ja fiksuutensa ja moni jää ihmettelemään miksi Aerto Tunkkia pakeni.

Niin ja miten MEDIA Tunkkia mustamaalaakaan (valkosipuliverkoilla!?)

#33463 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

"Asuni on ollut minulla yli 10-vuotta ja mekkoni mahtuu vieläkin mulle, se kertoo kaiken….:) totuus muuten ei sitten pala tulessakaan….! "

https://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Aitini-loysi-lempimekkoni-Inkkarimekko-by-Ferrer-/1066189

http://i.imgur.com/IQvECFb.jpg

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)
    #33464 Ilmoita asiaton viesti
    delirium tremens ja neljä ällää
    Participant

Nimimerkiltä ihan oikeesti mahtava tiivistelmä otsikolla 'Neljan allan ylioppilaalla on asiaa'. Nuo yksittäiset pikkuturahdukset koottuna tuollaiseksi pitkäksi aivopaskan vuoksi ovat kyllä vaikuttavaa nähtävää. Siinä tuota tavatessa silmät aukeaisi itse kultakin kyrpperssen toimittajalta…

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.
    #33465 Ilmoita asiaton viesti
    bnäätä
    Member

Tunkin historiaa lukien en ole lainkaan hämmästynyt, että on juurikin noin kateellinen. Ja vielä enemmän päälle. Artsille pisteet ja onnittelut kihlauksesta. Kaikkea hyvää toivottaen (ja lähestymiskieltoa harkiten).

#33466 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

maitojuna:

"Asuni on ollut minulla yli 10-vuotta ja mekkoni mahtuu vieläkin mulle, se kertoo kaiken….:) totuus muuten ei sitten pala tulessakaan….! "

Hih, se sotanorsun Kevlar-mekko, mikä ei hajoa millään, eikä näköjään tulessakaan pala.

Johanna D'arsen haarniska saatanallisia näätiä ja mediaa vastaan.

#33467 Ilmoita asiaton viesti
    eltiempo
    Member

maitojuna:

https://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Aitini-loysi-lempimekkoni-Inkkarimekko-by-Ferrer-/1066189

http://i.imgur.com/IQvECFb.jpg

😀 😀 Menkää nyt joku ihmeessä käymään siellä Tuksun Ruska Relief-kirppiksellä ja lunastakaa tuo hyvin palvellut intiaani-hirvitys pois. Voidaan sitten pitää miitti jossa pistetään tuo vaatekappale palamaan kuin jo parhaat päivänsä nähneille lipuille tehdään ja nostetaan käsi lipalle.

#33468 Ilmoita asiaton viesti
    PrettyInPink
    Member

Joko se sammu? Tarttis päästä nukkumaan.

BEAUTUIFUL HORSE! LIKEE A QUEEN! OR KING!V
    #33469 Ilmoita asiaton viesti
    Participant

bnäätä:

Raivonakki:

Johanna Mia Tukiainen BTW: GO F…….K YOURSELF LITTLE ELF FROM LAPLAND!!!!!

Hyväsydämmminen ja herttainen joka miehen unelmavaimo taas vauhdissa.

Niin, mites se menikään, "Olen höpsö, mutta en ole ilkeä."

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

#33470 Ilmoita asiaton viesti
    Participant

bnäätä:

MÄD joutuu ylitöihin, jos tuo meininki jatkuu. 😀

Kolehti pystyyn ja MÄD:ille pikarahtina muutama kahvipaketti ja mäyräkoirallinen energiajuomaa 🙂

#33471 Ilmoita asiaton viesti
    bnäätä
    Member

Inkkarimekkokin taas mainittu! Classic!

Ei ole nälkä, mutta olisi poppareiden paikka.

Taas vähän vakavammalla mielin tämän kaiken merilaulun keskelle. Kuinka paljon Tuksun pitää tietoisesti tai tiedostamattaan (jokainen voi veikata prosenttimäärää) riehua, että saa pitää edes tuon 3+4 -lehden pestin. Mikä siis varmasti tulee loppumaan, kun lehmästä on maito lypsetty.

#33472 Ilmoita asiaton viesti
    Participant

eltiempo:

Ruska Relief-kirppis

Reps raks ja poks xD xD xD

Ja jotenkin liikuttavaa kun ajattelee että miten sitä malttaa mennä nukkumaan kun merilaulu on tuolla tasolla, ja sitten kaksi muutakin ihmistä lausuu samat mietteet. Kiitos näädät tästä hengenheimolaisuudesta.

Toivottavasti Tunkki sammuu keräämään voimia uusiin rienauksiin että päästään mekin pesään kerälle.

#33473 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Män Ää. Din:

Johanna Mia Tukiainen

9 min

At my home in the Centrum of Helsinki. Kotonani ystavieni kanssa Helsingin keskustassa; esittelen Julian ja minun ensimmäistä suurta kansikuvaa joka oli Iltalehdessa vuonna 2003.

http://aijaa.com/xZLQLW

Mxxx Txxxxxxxx Mina halun rakasta sinua

1 min

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
Viewing 15 posts - 1,726 through 1,740 (of 2,329 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.