Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112

Viewing 15 posts - 2,101 through 2,115 (of 2,329 total)
  • Author
    Alli Kapone
    Participant

Jäin jokunen aika sitten kiinni näätimisestä nuoren serkkulikan ollessa läsnä. Hän sattuu vielä asumaan pk-seudulla, joten näköhavainto olisi voinut olla mahdollinen. Kysyi silmät pyöreinä, että eikö Tuksu olekaan harmiton hörhö niinkuin he ovat luulleet. (parikymppisiä tyttöjä). Piti valistaa.

#33837 Ilmoita asiaton viesti

Minas:

Kikkanäätä =D Mä olen tuumannut, että pitäiskö mun edes yrittää salata harrastustani, ei tarttis olla AB (anonyymi bnäätä) vaan ihan avoin pörröturkki. Avoimesta pörröturkista päästään, öööh, jonkinlaatuisen aasinsillan kautta siihen bnäädän revapitkäs-ongelmaan. Jos laittaisi molemmat, hotit ja alle suojaavat bridget jones mummot, mitähän silloin tapahtuis.

Gläm muovicassie 🙂 voihan sitä aina kokeilla. Tai no, itse en kokeillut, kun lappuliisa kierteli autoaNI tuima ilme silmissään. Ilman glam shoeta säästin viiskymppisen, phiuh.

Se lappuliisa oli tietysti polkkatukkainen ja hamraa? 🙂

Mä olen pohtinut pääNI puhki sitä, että eikö Tuksu vain ymmärrä, miksi sitä rangaistaan vai pitääkö se tekojaan täysin normaaleina ja oikeutettuina??

Kirja tullaan muistamaan heti alkukirjoituksessa Julia Tukiaiselle.
    #33838 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Juu oli, kerrassaan hamraakoivu, hyvä että maantiestä erotin koko liisaa 🙂

#33839 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Hulvaton tänään ollut jälleen Tunkin käskyttämä kuvakulma, katonrajasta, lampun takaa, ilmeisesti pöydälle on laitettu Joelli kiipeilemään.

#33840 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

"Pamela Anderonin" näihin sanoihin päätän tämän näätäiltani =)

Johanna Mia Tukiainen

25 min ·

Parents Xlinimrb Continuum

#33841 Ilmoita asiaton viesti

Minas:

Hulvaton tänään ollut jälleen Tunkin käskyttämä kuvakulma, katonrajasta, lampun takaa, ilmeisesti pöydälle on laitettu Joelli kiipeilemään.

Kyseessä siis ns. Fat girl angle shot.

lukekaa lisää

https://encyclopediadramatica.se/Fat_Girl_Angle_Shot

ÄLKÄÄ OTTAKO MIKOSORISUA,VAIKKA KUOLEMAN UHALLA!!!!
    #33842 Ilmoita asiaton viesti
    louhi
    Member

eltiempo:

Pappa betalar:

Blogi hulttiotytto.fi

Joko riittäisi tältä päivää? Olet postannut blogisi osoitteen jo useampaan kertaan.Jos haluat klikkejä blogillesi niin mene mainostamaan muualle.

Reflat päällä kun linkkikin väärin 😀

Fuck u alL the motherfuckes!!!!??!!!!!!!

u r lieyng a lot a alo t bullshit!
    #33843 Ilmoita asiaton viesti

Housekleener:

Kenny Everett oli mahtava! "All in the best possible taste" 🙂

Toihan sopisi käänteisesti Tuksullekin.

#33844 Ilmoita asiaton viesti

Äh, piti laittaa samaan postaukseen, että olen itse pitänyt nykyään aika matalaa profiilia näätäilyssä. Innokas kanssanäätijäni vaihtoi työpaikkaa, joten harmittavasti hauskuus työpaikallaMME hiipui 🙁 Muut kahvipöydässä taitavat olla vaan onnellisia.

Perilliseni kysyi, että ketä sitten seuraan, jos Tuksua ei olisi. En ketään, en ole muita koskaan seurannutkaan.

#33845 Ilmoita asiaton viesti
    Tunari
    Participant

Voi v…u noita photoshoppauksia. Suurentakaa mitä tahansa kuvaa, kaikesta näkee et haluaa antaa itsestään ihan toisen kuvan kuin mitä oikeasti on, vai uskotteko noihin kuviin mitä somessa nykypäivänä jakaa. Minä en, muutakuin niihin joita muut jakaa ettei tuhru ole niitä päässyt väärinkäsittelemään

#33846 Ilmoita asiaton viesti
    en muista kaikkee
    Participant

blondi75:

Voi v…u noita photoshoppauksia. Suurentakaa mitä tahansa kuvaa, kaikesta näkee et haluaa antaa itsestään ihan toisen kuvan kuin mitä oikeasti on, vai uskotteko noihin kuviin mitä somessa nykypäivänä jakaa. Minä en, muutakuin niihin joita muut jakaa ettei tuhru ole niitä päässyt väärinkäsittelemään

No mutta, niisshän on KOKO TOTUUS, kuka voi edes epäillä, kun ITSE JO ANNA sen todistaa. MINULLA jos kenellä ON OIKEUS OLLA VIHAINEN!

#33847 Ilmoita asiaton viesti

Jokaisella on oikeus olla vihainen, jos perustelu löytyy.

Kertoisitko ystävällisesti meille muillekin palstalasille, miksi olet juuri Tuksulle vihainen. Kiitos etukäteen vaivannäöstäsi.

Sanon vieläkin, että alkoholiongelma ei ole vankilaan kuuluva rikos.
    #33848 Ilmoita asiaton viesti
    Niintuota
    Participant

Markku Tukiainen

46 min

Sydänlämpöiset kiitokseni kaikille minua muistaneille onnittelujen kera syntymä- ja nimipäiväni johdosta. Toivon meille kaikille hyvää kevättä ja lämmintä kesää.

Johanna Mia Tukiainen

10 min

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"

#33849 Ilmoita asiaton viesti

Olipa niin messevää kieltä että pakko oli vaihtaa ns. allekirjoitusta.

Nyt vain testailen, toimiiko. OK, näyttää toimivan. Ikinä en olisi omalle isälleni osannut näin juhlavasti kirjoittaa, vaikka hän oli talvi- ja jatkosodan upseeri, kolme kertaa haavoittui ja vielä aseitakin kätki. Mutta päähenkilömme se osaa edellisiä sukupolvia kunnioittaa, silleen totaalisesti ja kryptisesti.

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"
    #33850 Ilmoita asiaton viesti
    en muista kaikkee
    Participant

hei, " minulla jos kellä on oikeus olla vihainen" on tuksun oma kommentti. en siis ole hänelle enkä kenellekään vihainen. Olen vain kömpelys tällä tabletillaNI.

Viewing 15 posts - 2,101 through 2,115 (of 2,329 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.