Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112

Viewing 15 posts - 2,131 through 2,145 (of 2,329 total)
  • Author
    Närvänen
    Participant

Siellä nyt syytellään Isabella Hornaa Embon miehen kuvien levittelystä täällä Hymyssä.

Missä ne on, en ole nähnyt ainoatakaan.

Tirlittan on Embon mielestä Johanna Q, kuka hää nyt sitten onkin, ei aukea minulle. Tuttu näätä kuitenkin?

Melko vainoharhainen kaveri on siis kyseessä. Jota on kiva bnäätien vedättää?

Se ajattelee tuntevansa kaikki jotka uskaltavat olla eri mieltä kanssaan?

Voi kun päästäisivät Embon Tuksulaan ja salakapakkaan mesomaan!

Se menis sekaisin niiden materiaalista.

Tuolla yx foorumi jonka ylläpitäjä on Tirlittan?

http://salakapakka.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=5&t=1436

Johanna Mia Tukiainen Homokaksikko J & J repivät puolet hiuksista päästäni. Sen näkee myös eturaivojen kohdalta, mut pahoinpidelttin!!!!!
    #33867 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Oli toi ääniviestissä känisevä ninja oikeessa yhdessä asiassa.

Johanna ei osaa yhtään mitään.

#33868 Ilmoita asiaton viesti

Kielimuija on taas pistänut parastaan. Hellistä onnen toivotuksista ishkälle puuttui kuitenkin kehut hartaasta runkkaamisesta.

Tarkkuutta hei, Johanna.

Nyt ishkä ihan gorillana miettii mitä tuli luettua ja onko kyse lahosta päästä, vääristä lääkkeistä vai molemmista.

"Uhkalija I.H on paljastettu J.L:ksi."

Eli Nahistunut Nauris selvitti Isabella Hornan henkilöllisyyden ja Jennifer Lopezhan se tietysti oli. Hyi JLo!

Tämä todellinen monitoimikone on laajentanut laajentanut osaamistaan ajanotosta myös äänitarkkailijaksi ja internet-agentiksi. Lisäksi jämäkkä henkivartija, hurjimus suorastaan, ja mikä parasta, kestävää sekistely seuraa Johannalle.

Vielä kun eheytyisi niin siinä olisi TÄYDELLINEN MIES Johannalle.

Tai on jo nyt.

Haluaisin nähdä Nauriin Temptation Islandin seuraavalla jaksolla.

Islannissa.

Sarcasm is just one of the services I provide.
    #33869 Ilmoita asiaton viesti

eltiempo:

Pappa betalar:

Blogi

Joko riittäisi tältä päivää? Olet postannut blogisi osoitteen jo useampaan kertaan.Jos haluat klikkejä blogillesi niin mene mainostamaan muualle.

Minulla sellainen tapa, että en koskaan mene tuolla tavalla mainostetuille sivuille. Olen havainnut tavan erittäin toimivaksi.

"Ja olen nahnyt perheita, joissa esim.liian suuri koira on ihan liian pienessa kerrostalossa,"

"jos omistaja on paljon poissa kotoa niin sitten on hyva, jos hanella olisi seuraa toisesta koirasta"

#33870 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Typykän blogi kuuluu kyllä ihan palstan aiheeseen.Se kertoo miten pimeää on elämä huumeidenkäyttäjillä.Vaikka seurataanhan me sitä elämää Seiskankin sivuilta ihan tarpeeksi.

Eikö muuten ole kummallista että Embo keuhkoaa Paxusta, mut Paxu ei edes sivulauseessa mainitse Emboa?

Se kertoo että sälli on pelkän palvelijan asemassa, ei sen perään itketä niinkuin Juhan tai jonkun muun seuralaisen,ei tuliaiskoruja Epsanjasta, ei….mitään?

Johanna Mia Tukiainen Homokaksikko J & J repivät puolet hiuksista päästäni. Sen näkee myös eturaivojen kohdalta, mut pahoinpidelttin!!!!!
    #33871 Ilmoita asiaton viesti

Niintuota:

Johanna Mia Tukiainen

10 min

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"

Teksti lienee kryptattu :), ei helmiä plebeijille!

"Ja olen nahnyt perheita, joissa esim.liian suuri koira on ihan liian pienessa kerrostalossa,"

"jos omistaja on paljon poissa kotoa niin sitten on hyva, jos hanella olisi seuraa toisesta koirasta"

#33872 Ilmoita asiaton viesti

pemppu:

Johanna Tukiaisen helmikuun pahoinpitelyyn liittyvä ääniviesti ja tallenne!

http://vocaroo.com/i/s1TZv2iSAbAh äänitiedosto!

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/NYT-TOTUUS-TULEE-JULKI/1071100

Tuollaisenaan nauhoite ei ymmärtääkseni kelpaa todistukseksi oikeudessa, koska on toisen käden tietoa eli nauhan kertoja ei ole ollut itse paikalla, vaan on kuullut asiasta toisen ketomana. Nauhalla mainittua kertojaa voidaan sitten kyllä oikeudessa kuulla, jos hän on ollut paikalla tapahtumahetkellä. Mutta pointti siis se, että toisen käden tietoja ei oteta lukuun.

PS.

Lisäsin synttärionnittelut allekirjoitukseeni. Oli jälleen ihan helmi.

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"

#33873 Ilmoita asiaton viesti

Johanna Mia Tukiainen

8 t · YouTube

muninimellä Cheek lauklaa……!

https://www.youtube.com/watch?v=X7yH0gAxmW8&feature=share

Cheek – Jossu feat. Jukka Poika

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #33874 Ilmoita asiaton viesti

Män Ää. Din:

Johanna Mia Tukiainen

59 min

XOXoXoXo, Pxxxx Rxxxxx

http://aijaa.com/U6kDKd

Johanna Mia Tukiainen KISES!!!!!!!!

59 min

Johanna Mia Tukiainen Mulla on jotain juotuja,,,,,,? I have some rumours….,,

57 min

Txxxx Sxxxxxx Vesinokkaeläin…..hahhaa

12 t

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #33875 Ilmoita asiaton viesti

Män Ää. Din:

Johanna Mia Tukiainen

1 t

My FRIENDS!!!!! Olli Lxxxxxx, Pxxxx Rxxxxx ja Joel Txxxx…..!!!

http://aijaa.com/SOokwF

Johanna Mia Tukiainen Ysräväiä riittää……!

8 t

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #33876 Ilmoita asiaton viesti
    Näätääh
    Member

On se ollut taas sekaisin.

#33877 Ilmoita asiaton viesti
    viljo666
    Member

näkyjäkö:

oli ulkomaalaiskiintiöt ennen vanhaan ja silloin saattoi päästä sisään huonommillakin papereilla. Maassa ei myöskään ollut pääsykokeita, onko vieläkään, sitä en tiedä.

Itse pääsin varalta sisään näillä perusteilla, vaikka Suomen todistukseni olit viittä vaille L.

Noinhan se oli – jotkut vietti muutaman vuoden hauskaa opiskelijaelämää vanhempien rahoilla, jotkut alisuoriutujat ottivat itseään niskasta kiinni ja valmistuivat hyvin paperein. Tämänhetkinen ranking ei kerro mitään koulutuksen tuolloisesta tasosta.

Manun vävy tosiaan teki mm sukellusvenekauppoja, mutta nuo kunniamerkit olivat tietenkin vitsi.

Eikö hovi ole tosiaan vieläkään ratkaissut valitusoikeutta, vai onko vaan hukkunut Albertstrassen fanipostiin?

#33878 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Raivonakki:

Se kertoo että sälli on pelkän palvelijan asemassa, ei sen perään itketä niinkuin Juhan tai jonkun muun seuralaisen,ei tuliaiskoruja Epsanjasta, ei….mitään?

Jepulis. Vessapaperirulla on nöyrä orja, hyödyllinen kun kuskaa, kantaa eineslasagnea ja viinaa. Jaksaa uskollisesti kuvata ja mitä ilmeisemmin muokata kuvat kviinille kelpaaviksi (vieläkin se kamala selfie missä veskipapru paxun kanssa joka on muokattu joltain zombienukelta näyttäväksi tulee melkein mun uniini, puistatus! – en pääse siitä yli, häviä mielestäni kammotus!) Ja mikä ehkä tärkeintä, pönkittää vinksahtanutta mieltä.

Timantti sai tuliais-timantit (muovikrääsältä näytti) ja isolippis vaateriepuja katumarkkinoilta kun lovestory oli silloin vielä voimissaan. Embo ikuinen ystävä ei tosiaan niin mitään. Ei edes I love Fuengirola-avaimenperää tai hotellista pöllittyä pyyhettä. Jotainhan se kertoo homppelin asemasta hovissa. Kynnysmatto, ei edes hovinarri. Rakas ystävä ainoastaan silloin heti kun jotain palveluksia tarvitaan. Välttämätön paha.

" Jotkut 35v naiset näyttävät ihan oikeasti vajaa 5-kymppiseltä…..! "

(Johanna Tukiainen 12.04.2015 03:12)
    #33879 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

pemppu:

Johanna Tukiaisen helmikuun pahoinpitelyyn liittyvä ääniviesti ja tallenne!

http://vocaroo.com/i/s1TZv2iSAbAh äänitiedosto!

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/NYT-TOTUUS-TULEE-JULKI/1071100

Nämä linkit todistavat ainoastaan sen miten onnekas olen ettei Emppu ole tuttavapiirissäni. Tuo äänitiedosto voi olla ihan koska vaan ja mistä vaan tehty.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
    #33880 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

pohojosen näätä:

MUT YRITETÄÄN SAADA VANKILAAN JA MAKSAMAAN NIIN ÄLYTTÖMIÄ SUMMIA, ETTEI EDES MAAILMANTÄHDILLE ANNETA SELLAISIA SAKKOJA JENKEISSÄ!!!!!

Maailmantähdet lähtevät jenkeissä linnaan helpommin kuin Tunkki Suomessa. Sakkoja saisivat Suomessa enemmänkin kun on kuitenkin jonkunlaisia rahavarojakin.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
Viewing 15 posts - 2,131 through 2,145 (of 2,329 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.