Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 112
- This topic has 2,328 replies, 201 voices, and was last updated 6 years, 6 months ago by
ihan oikeesti.
-
AuthorPosts
-
ambieMember
bnäätä:
Tuli noista moralisointi-viesteistä mieleen yleisenä ilmiönä. Ihmislaji on kuitenkin sellainen luonnoltaan, että on tapana vertailla omaa elämää muiden vastaavaan. Noin karkeasti, "miten mulla menee, miten sulla menee". Vaikka yrittäisi asettaa itsensä sen yläpuolelle. Antaa sitä perspektiiviä, että menee hyvin/ihan ok/huonosti. Halusi tai ei.
Ihan laatikon ulkopuolelta huomaa myös kielenkäytön yhdenmukaistumisen keskustelussa palstalla kuin palstalla, koska haemme sosiaalisena laumana konsensusta aiheessa ja pyrkimys siihen.
Tarviiko siinä olla sen ihmeempää kuin se, että toista jaksaa ihmetyttää Tuksun jokainen sana ja jotain toista sitten se miksi ne Tuksun sanat jaksaa päivästä toiseen ihmetyttää tässä laajuudessa? Mikä sen Tuksun sanomisien ihmettelyn arvokkaammaksi tekee?
ambieMemberMertzi:
ymmärtäisin, jos Tuksulla ei olisi aikaa tai hän olisi sairas tekemään kotitöitä tai ulkoiluttamaan koiriaan, niin kuin monet vanhukset, jotka oikeasti tarvitsevat apua.
Päivät kuluvat maatessa ja yöt riekkuessa. Mikä on ongelma: Ei halua, ei pysty, vai mikä???!!!111Tuksulla pitää vaan kaikki olla niin "hienoa". Siivooja koska se on hienoa, koirankusettaja koska se on hienoa, koirilla vaatteet koska se on hienoa jne. Korostaisin vielä, että Tuksun hieno on monesti kaikkea muuta kuin hienoa. Tarpeesta ei lähden mikään.
bnäätäMemberAmbie, kuuluu ikäviin tapoihini pyöritellä asioita vähän syvällisemmin. Vaikka se ihmettely riittäisi.
Mertzille. Tiedän lähemmältä etäisyydestä yhden oikeasti prinsessa-kasvatuksen saaneen naisen. Kohta eläkeiässä, mutta kun sen on nähnyt ja seurannut, niin Tuksun käytös tuolta osin tuntuu normaalilta siinä lajissa. Genreä et usko jos et näe.
"THE ONLY AND ONE GLAMOUR GIRL"
"And u know bullshitters.,,…: I'M WORTH IT!"ambieMemberbnäätä:
Ambie, kuuluu ikäviin tapoihini pyöritellä asioita vähän syvällisemmin. Vaikka se ihmettely riittäisi.
Mertzille. Tiedän lähemmältä etäisyydestä yhden oikeasti prinsessa-kasvatuksen saaneen naisen. Kohta eläkeiässä, mutta kun sen on nähnyt ja seurannut, niin Tuksun käytös tuolta osin tuntuu normaalilta siinä lajissa. Genreä et usko jos et näe.
Kaikin mokomin bnäätä, mukava lukea välillä kun joku ajattelee ja pyöritteleekin niitä 🙂
bnäätäMemberJa noin mitenkään brassailematta. Mulla on aivotyöläisenä ainakin sen verran rankka duuni, että kaipaa nopeaa vaihtelua. Notkuu sitten siellä, tuolla tai täällä netissä. Switch -> next. Ei tarvitse kauan aikaa tai pohdintaa millään saralla isommin stressaten.
Mutta nyt saunaan.
"And u know bullshitters.,,…: I'M WORTH IT!"PastoriBlockedNyt Hyvinkään käräjäoikeus on katsonut että se on vaan pelkkä pahoinpitely jos kuristelee monta kertaa lakisääteisen kahvitauon verran, ei haittaa vaikka kourien kohde olisi vähän raskaanakin. Lääkärintodistuskin sen kertoo että ei sen vakavampaa kuristelua ole tapahtunut, mitä nyt vähän oireita parin viikon ajan teon jälkeen.
Että älä kuule Tunksu puhu ettei tää olis oikeusvaltio tää Suomi, kun kuristelijatkin kävelee vapaana !Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!pavo-no-pone 2Participanttäälläkin. Normiasiat on hoidettava, ei apua. Ts. en halua ketään vaivata. Huom taas myrkytyskeskus = "syöpäpkl".
Harmitonta huvia mullekin tämä, ihme et joku jaksaa tulla tänne tosissaan puolustaa rikollista. Eipä ole uudet lakeijat pystyny tyyliä muuttamaan "inkkarimekko".ambieMemberMertzi:
täälläkin. Normiasiat on hoidettava, ei apua. Ts. en halua ketään vaivata. Huom taas myrkytyskeskus = "syöpäpkl".
Harmitonta huvia mullekin tämä, ihme et joku jaksaa tulla tänne tosissaan puolustaa rikollista. Eipä ole uudet lakeijat pystyny tyyliä muuttamaan "inkkarimekko".Se että ei yhdy täällä kaikeen ja on eri mieltä ei mielestäni ole kenenkään puolustamista. Mä en usko tästä maasta löytyvän ihmistä joka voi puolustaa Tuksun tekoja ja tapaansa elää.
Kukaan ei varmaan voi muuttaa Tuksun tyyliä. Mulla on sellannen fiilis, että Tuksu sanelee muidenkin vastaukset. Tuksu kysyy, onko inkkarimekko hyvä hänen päällää ja muut vastaa niin kauan kun vastaavat oikein eli kyllä, jolloin Tuksu ryntää kirjoittamaan sen vastauksen faceen tyyliin sadat ovat minulle kertoneet kuinka hyvin tämä mekko minua pukee.
Sitä ihmettelen kuinka nämä jaksavat olla Tuksun läheisyydessä? Sehän imee ihmiset kuiviin, ottaa kaiken eikä anna mitään vastinetta.
eltiempoMemberambie:
Tuksulla pitää vaan kaikki olla niin "hienoa". Siivooja koska se on hienoa, koirankusettaja koska se on hienoa, koirilla vaatteet koska se on hienoa jne. Korostaisin vielä, että Tuksun hieno on monesti kaikkea muuta kuin hienoa. Tarpeesta ei lähden mikään.
Tuksu on jämähtänyt kaikessa 80-luvulle. Silloin saattoi olla hienoa jos oli kotiapua. Nykyään ihan alemman keskiluokan taviksillakin käy siivooja. Ja he jopa maksavat siivojalle/koirankusettajalle/tms. palkkaa.Jopa tällaisella näädällä käy siistijä kahdesti viikossa.
Ei ehkä pitäisi hämmästyttää, mutta silti minua hämmästyttää Tuksun röyhkeys. Se pistää kaverinsa siivoamaan lääväänsä, ulkoiluttamaan kaltoinkohdeltuja koiriaan ynnä muuta glamourista, ei maksa näille palkkaa ja sitten kehtaa vielä jossain facessa leijua että palveluväkeä muka löytyy vaikka kaikki tietävät totuuden.ambieMembereltiempo:
ambie:
Tuksulla pitää vaan kaikki olla niin "hienoa". Siivooja koska se on hienoa, koirankusettaja koska se on hienoa, koirilla vaatteet koska se on hienoa jne. Korostaisin vielä, että Tuksun hieno on monesti kaikkea muuta kuin hienoa. Tarpeesta ei lähden mikään.
Tuksu on jämähtänyt kaikessa 80-luvulle. Silloin saattoi olla hienoa jos oli kotiapua. Nykyään ihan alemman keskiluokan taviksillakin käy siivooja. Ja he jopa maksavat siivojalle/koirankusettajalle/tms. palkkaa.Jopa tällaisella näädällä käy siistijä kahdesti viikossa.
Ei ehkä pitäisi hämmästyttää, mutta silti minua hämmästyttää Tuksun röyhkeys. Se pistää kaverinsa siivoamaan lääväänsä, ulkoiluttamaan kaltoinkohdeltuja koiriaan ynnä muuta glamourista, ei maksa näille palkkaa ja sitten kehtaa vielä jossain facessa leijua että palveluväkeä muka löytyy vaikka kaikki tietävät totuuden.
Mitä se kertoo niistä kavereista? Täysiä tampioita joka iikkaa 😀 Jos nyt on edes totta?
NiintuotaParticipantJohanna Mia Tukiainen
1 t
Former Miss Finland Nxxx Hxxxxxxxxxx and me (without make-up and root colour, great……) with our dogs in a park. Ex-missi tuli vastaan koirapuistossa, kamalan näköinen oon: kokonaan ilman meikkiä ja juurikasvukin sopivasti. Tapasimme Nxxxx kanssa joskus vuonna 2005 festareilla….!Lxxxx Ixxxxxx Johanna olet tosi kaunis ilman meikkiäkin
28 minpravuurina flamingotanssiaParticipant"Kilpaillaan siitä kuka kirjoittaa nasevammin jo maassa makaavasta"
(Huvinsa kullakin)
Eihän Tuksu makaa maassa (muuta kuin joskus humalassa tai putkan pahnoilla).
Hänen kertomansa mukaan hänellä menee hyvin. Keikat menevät loistavasti, ihmiset ihailevat ja valokuvaavat häntä, ja miehiä tulee ovista ja ikkunoista.
On kuulemma oma siistijä (joku mamu), siviilipukuisia henkivartijoita ja koiranulkoiluttajia. Lisäksi vielä varatuomareiden armeija. Hänellä siis menee todella hyvin. Ihailevia ystäviä ja p-seennuolijoita riittää vielä toistaiseksi. Tuksu on kuulemma ihan missitasoa,
ainakin oman kertomansa mukaan. Upea asunto keskustan ulkopuolella, koska kämppä ei ole Stockan kadun ja Esplanadin välisellä alueella.Eri asia on, että onko tuo kaikki totta. 🙂 Olemme vain niin pirun kateellisia kun Tuksulla menee niin hyvin. 😀
"Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! ""näin että Jasmina oli iso kärpänen katossa joka surisi suoraan korvaani ja hyökkäsi sitten päälle niin että meinasin tukehtua!"
Jeesus on seParticipantNiintuota:
Johanna Mia Tukiainen
1 t
Former Miss Finland Nxxx Hxxxxxxxxxx and me (without make-up and root colour, great……) with our dogs in a park. Ex-missi tuli vastaan koirapuistossa, kamalan näköinen oon: kokonaan ilman meikkiä ja juurikasvukin sopivasti. Tapasimme Nxxxx kanssa joskus vuonna 2005 festareilla….!Lxxxx Ixxxxxx Johanna olet tosi kaunis ilman meikkiäkin
28 minMulle tulee Tunkin ulkonäöstä mieleen tämä kaveri http://www.dailymail.co.uk/news/article-1052934/Cat-Man–human-tiger-enjoys-climbing-trees-eats-raw-meat-day.html
Jeesus on seParticipantMei Lahti:
Niintuota:
Johanna Mia Tukiainen
1 t
28 minMulle tulee Tunkin ulkonäöstä mieleen tämä kaveri http://www.dailymail.co.uk/news/article-1052934/Cat-Man–human-tiger-enjoys-climbing-trees-eats-raw-meat-day.html
Tosin hän (kissamies) on luonnollisempi.
bnäätäMemberAmbielta, "Mulla on sellannen fiilis, että Tuksu sanelee muidenkin vastaukset."
Aika samat tytinät täällä. Kun tuota siis on pidempään seurannut ja hakenut taustalla takaraivossa sitä käytöksen ohjausta. Tullut käsitys, että on jopa saattanut mamman kanssa jossakin kierreloopissa sanella taaperosta asti omalla luonteella. Tosiaan lopulta koko jengin voimin tukemana sanella, mitä minäNI haluaa ja toivoo. Lopputulos tässä.
Vaarallisinta tässä on, ettei ole ainoa laatuaan ja noita tulee olemaan jatkossakin.
"And u know bullshitters.,,…: I'M WORTH IT!" -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.