Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 2,329 total)
  • Author
    eltiempo
    Member

Mä luulen että Ingolle erektioongelman ovat muodostaneet juuri ne tuhat kynttilää. Kaikkihan me tiedämme, että Tuksu on 'edukseen' nimenomaan mahdollisimman hämärässä valaistuksessa. Katsottaessa sitä päivänvalossa tarvittaisiin melkeinpä erikoisvalmistetut lasit jottei verkkokalvoille aiheudu pysyvää haittaa.

#31985 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

Hieman OT, mutta toivotan kaikille näädille hauskaa Mikael Agricolan ja suomen kielen päivää! Tuksu on keksinyt omia sanojaan tai ainakin erikoisia kirjoitusmuotoja jopa miiamisen kielellä mutta Agricola jäi pysyvästi historiaan, ahkera mies kun oli ja vaikka kuoli melko nuorena.

Tiedättekös muuten missä ruumiinosassa ollaan kun viitataan munaskuihin? No alaselässä tietysti, jokin tunnetila esim. voi tuntua munaskuissa asti. Munasku(u)t = munuaiset, Agricolan termi sekin.

Hauskoja testihetkiä!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1428542858785.html

Sanon vieläkin, että alkoholiongelma ei ole vankilaan kuuluva rikos.
    #31986 Ilmoita asiaton viesti
    Sininentyttö
    Member

Johanna jaksoii muutaman päivän mielyttää omaa perhettään,äiti osti nuutaman uuden koltun ja Reibanit.

Nähtiin Mamman työpaikan kokoustilat on muuten käsittämätöntä että kukaan nenee vapaa aikana työpaikalle ja antaa sen kuvata.

Jos esim minä menisin emtiseen työpaikkaani kun se on suljettu,se näkyy heti valvontakeskuksessa.

Tulisi oerään kysely mitä olet siellä tehnyt?

Mutta toki ulkomailla kaikk on toisin,no mikä meni Johannalla pieleen?

Jasmin ei sponsoroinut uutta moppia päähän ja mamman rahat loppui,ei voi ryypätä ja rikasta deittiä ei ole ilmaantunut.

Nyt vaan Tunkki kukkanekko päälle ja rättisitikalla ympäri Solllentunaa ehkä joku rättipää sinut bongaa ja tarjoaa kebabin.

Sinun haukkumallasi sukupuoolitautia levittävällä Arto Länsmanilla menee muuten hiton hyvin,oletko siitä tietoinen.

Numeron tieldät minne rimpauttaa.

Tuksu Torstai on toivoa ja ehkä Onniakin täynnä.

Tälläii Suomesta sulle viedtiä laitan…..

#31987 Ilmoita asiaton viesti
    bnäätä
    Member

Pygmi, touché.

"THE ONLY AND ONE GLAMOUR GIRL"

"And u know bullshitters.,,…: I'M WORTH IT!"
    #31988 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Emelie Axxxxxxxx Johanna, voisitko kertoa miulle vaikka inboxiin huulipunan numero, oon etsinyt kuumasti juuri tuollaista 😀 😀 😀

12 t

Emelie Axxxxxxxx Mie teen sit siulle marenkikakkua kun tuut taas käymään <3 <3 <3

12 t

Emelie Axxxxxxxx Missing you Johanna Mia Tukiainen <3 <3 3

12 t

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #31989 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Tuksu on niin ennalta-arvattava, ettei tosikaan.

Ruotsiinmuuton hehkutus on hiipunut ja koska siellä totaalisena noubadina ilman miesten huomiota ei ole kivaa, pitää alkaa alustaa sitä, miksi sinne ei sitten tule muutetuksikaan…eka siihen viittaava heitto oli se, että siellä ei käytetä huulipunaa… onhan siinä nyt syytä kerrakseen. Naapurimaassa Tuksun meikeillä on ainoastaan tyylitön pulimummo.

"Ruotsalaiset naiset eivät käytä huulipunia vaikka silmämeikki voi olla voimakas. Tilanne on tosin toinen Jenkeissä, jossa on enemmän mun näköisiä naisia. Tässä on lempivärini: Make Up Storen "Baby Pink" ja olen niin vahvakas luonne, että suutun jos en saa meikata kuten haluan tms."

Ja se, ettei Ruotsin miehet ole kiinnostuneita, johtuu tietysti ihan vaan huulipunasta:

"Kysymys kuuluu: pitäisikö minun luopua kaikista eri pinkeistä huulipunistani kokonaan, jotta voisin löytää hyvän miehen Ruotsista….?"

Ja sit se on niiin ihkuu, ku mul on kaikkee kivaa pinkkii kamaa… siis on hetkeksi saanut ajatuksensa (muka) pois tulevasta ja siitä, että on tuomittu taparikollinen, jota odottaa ehdoton vankeustuomio.

Tuksukielessä:

shoppailen = joku muu ostaa mulle

ajelen = joku muu kuskaa mua

Tulee nyt vähän sekavasti nää munkin jutut, koska kun on vähän aikaa lukematta tätä palstaa, kommentoi auttamattomasti jälkijunassa, sori.

Ja nyt on allekirjoituksenakin peikkoheimon edustajan gootti-O:n heitto. On vaan niin täydellisesti Tuksun friikkisirkuslaisten heitto, että vois olla kenen vaan niiden suusta, Tuksu itse mukaan lukien.

Paluulaivan tankotansseilua odotellessa…

Huippuu!

"Olli Lxxxxxx Ja mä voin sanoo että haistakaa V…u! jotka on kyynisii ja kateellista tunteetonto porukkaa"
    #31990 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

"Mihin se hyvä olo Ruotsissa yllättäen hävisi????"

Reflat?

Siihen vielä päälle turhaan nuolemiseen käytetty energia, vituttaahan se.

Eikös edellisreissulla Ruottiseen, jossa Jassu oli kuvioissa, ollut sama juttu. Jassu oli ihq, kaunis yms. Syynä hinku saada uusi vaalea moppi Ariel-mopin tilalle, oli hehkutettu jo kauan "ole kohta taas blondi"-mantraa.

Vaan ei herunut Jassulta uutta moppia ja Tunkki oli lähtiessään, kuin perse.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Julialla oli lahja nähdä yliluonnollisia näkyjä, joista itsekin näin osan."

#31991 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

Tuksulogian kand.:

" Vaikka oli tuhat kynttilää ympäri hotellisviittiä niin rakkauselämä ei pelannut. Oli hieronnat, shampanjat ja suklaat, uudenvuoden ilotulitukset yms. kaikki mahdollinen mutta mies oli ihan kipsissä." " (Tuksu)

Taattua Tuksu-lisää. Paljonko olisi mennyt aikaa sytyttää 1000 (tuhat!) kynttilää.

Jos sytyttää yhden kynttilän 5 sekunnin välein – joka on aika hyvä tahti – kestää puolitoista tuntia sytyttää 1000 kynttilää.

#31992 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

löppyi nyt. Sinä, Jöhännä ja sun sukus ja 12-vuotiaat facekaverit (E.T. EA: n tytär) ja kondiittorimestariäidit,voitte oikeesti suksia vittuun. Ja hätäseen.

Kuulut turhapil**vankilaan. Kyllä..toivottavasti sut raiskataan siellä, että tiedät, miltä se tuntuu!

Arto tsemppiä. Hienoa, että pääsit noista 'ritsapil**st eroon! Alinta paskaa ovat.

#31993 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Sehän se selitys ettei Tuksun klamyyrillapanolla ole ottanut eteen ku 1000 kynttilää käryää pienessä sviitissä.

Se kuuluisa Viinapiru se taas ottanut Tunkin mielen valtaansa siellä Ruåtsisessa ja jotakin tarttisi jonkun tehdä ja ASAP. Mutta missä onkaan ystävä joka toisi viinaa kun on hätä suuri.

Näädät tulevat näkemään ikuisen tuskan ja palavat liekit kuoleman jälkeen……
    #31994 Ilmoita asiaton viesti
    Sininentyttö
    Member

Näinhän se meni viime reissullakin,ensin pikku sydteriä mielisteltiin mutta kun Tunkki huomasi ei tule blondia moppia päähän sai systeri haukut.

Voi voi onko se viimeinenkin vaikutus valta alkanut hiipumaan kviinin lähipiirissä?

Turha on raittin Emelien kakkuvinkkejä nyt lähettää kun rakkalla on viina mielessä,se on jaska juttu kun rahaa tai viinaa ei ole.

En voi olla muistuttamatta pe 10.4 tulee se 100 päivää minulla täyteen ilman viinaa.

Ajattele Tuksu Lauantaina minulla on ihan omalla rahalla hankitua hyvää juomaa tarjolla ja ihanaa ruokaa ystäville jotka

ovat minua tukeneet.

Otan la ihan elämän ilosta uudesta työpaikasta ja siitä että elämää on ihanaa katsoa juuri nyt.

Sori etten kutsu sinua kuokkimaan.

Täällä kun ei piliisilla ole heti valmiutta tulemaan kotihältyksiin.

Nauti kurjuudestasi täysin rinnoin hyvällä maulla tietenkin.

#31995 Ilmoita asiaton viesti
    A.näätäläinen
    Member

"Ja se, ettei Ruotsin miehet ole kiinnostuneita, johtuu tietysti ihan vaan huulipunasta:

"Kysymys kuuluu: pitäisikö minun luopua kaikista eri pinkeistä huulipunistani kokonaan, jotta voisin löytää hyvän miehen Ruotsista….?"

Luovu myös niistä pinkeistä vaatteistasi ja nyt en tarkoita tällä väriä.

Tahan asti kaikki rahani ovat menneet suuriin sakkoihin, erilaisiin ihme ulosottomaksuihin
    #31996 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1428544265719.html

Sanon vieläkin, että alkoholiongelma ei ole vankilaan kuuluva rikos.
    #31997 Ilmoita asiaton viesti
    Strippaava Pygmi
    Member

Jesseihanite:

löppyi nyt. Sinä, Jöhännä ja sun sukus ja 12-vuotiaat facekaverit (E.T. EA: n tytär) ja kondiittorimestariäidit,voitte oikeesti suksia vittuun. Ja hätäseen.

Ai vasta nyt? Mun huumorintaju, ymmärrys ja hyväksyntä loppui ajat sitten.

Koko supergeeneillä siunattu perhe tosiaan on aivan perseestä, kyllä, kaikki.

Samoin eri syistä hännystelevät perseennuolijat.

Puss puss, kiss, kiss XOXOXO

Sarcasm is just one of the services I provide.
    #31998 Ilmoita asiaton viesti
    Strippaava Pygmi
    Member

"Ruotsalaiset naiset eivät käytä huulipunia vaikka silmämeikki voi olla voimakas. Tilanne on tosin toinen Jenkeissä, jossa on enemmän mun näköisiä naisia."

Joo, no ehkä sinun Johanna kannattaisi enemminkin luopua noista "huulista" kuin siitä huulipunasta. Ei se jälkimmäinenkään ole kaunista, mutta vedä vaikka purppuraa automaalia huuliisi, mutta toi vc-ankka naama on "SE" juttu. Mutta et sinä sitä tajua.

Ja sitten: Olen asunut JENKEISSÄ noin 15 kertaa, siis ei kun olen lomaillut, mutta summa summarum olen tallustellut nimenomaan Miamissa taatusti enemmän kuin sinä, mutta IKINÄ en ole "sinun näköisiä" naisia nähnyt.

Puliakkoja kylläkin. Niitä heräilee joka aamu South Beachin boardwalkin pusikoista.

Sarcasm is just one of the services I provide.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 2,329 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.