Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 2,329 total)
  • Author
    Tuomari
    Member

Ja vaatteet vähenevät…….;) kynttilänvalo luo tunnelmaa!

Käyttäjältä Johanna Tukiainen

12.04.2015 03:20

Miehillä näyttää olevan "Madonna-Huora" kompleksi: lastenäidin tulisi olla mahdollisimman vakuuttava, ulkonäöllä ei väliä, kunhan kunnon perheenäiti ja mielummin rumempi ulkonäkö, jotta ei ole riskiä että muut miehet kiinnostuvat.

Sen sijaan mies kuitenkin haaveilee, vähintään rakastajattarakseen, päinvastaisen naismallin. Ihmettelen miksi ihmeessä näitä ei voida yhdistää toisiinsa…..??? Toki tuttavapiirissäni on hyvin kauniita ja näyttäviä naisia jotka ovat naimisissa, mutta heidän aviomiehillään on hyvä ja vahva itsetunto. Sellaisen miehen haluaisin itsekin: joka olisi onnellinen ja ylpeä saadessaan minut (paitsi että nyt en puhu mistään "Trophy Wife" systeemistä……

Yön mietteitä, kohta jatkan vielä lukemistani enkeleistä. On lohdullista tietää, että meillä jokaisella on oma suojelusenkelimme jo kohdusta saakka.

Ciao, Buenas Noches bonita Johanna….

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Ja-vaatteet-vahenevat-kynttilanvalo-luo-tunnelmaa-/1070156

#32317 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Yksi suosikkikuviani: tyttomaisen karamelli! 🙂

12.04.2015 03:12

Pidan tasta tyylista, olin sitten minkäikäinen tahansa, niin olen aina ollut "girly girl."

Toivottavasti pidätte kuvistani, naisen tyyli voi myös nuorentaa kuten muistan aina että siskoni sanoi sen. Jotkut 35v naiset näyttävät ihan oikeasti vajaa 5-kymppiseltä…..! Tietty ei vain tyyli, geenit jne.kaikki ratkaisevat kaikkeen.

BTW: lopettakaa kiusaamasta feikkinimillänne vanhempianne: luen teidän tekstit ja ne ovat säälittäviä ja katkeria vuodatuksia sekä valeita!

Puss och Kram, Johanna

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Yksi-suosikkikuviani-tyttomaisen-karamelli-/1070155

#32318 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Haluatko kuumaan porekylpyyn kanssani…..? 😉

12.04.2015 02:58

Alusvaatteet: Keltainen Ruusu, Helsinki.

Tekoripset, kristalliset hiuskoristeet yms: Pikkusiskoni maahantuoma Ribella.se

Olen aina pitanyt hieronnasta; aromaterapeuttinen hieronta, kuumakivi hoito jne.ovat kaikki ihania, puhumattakaan jalkahieronnasta kun kaytan jatkuvasti korkokenkia!

Tama on ihan eriasia mutta tuli vain mieleen: arvostan todella paljon ystaviani Suomessa: kiitos teille tuestanne, huolenpidosta ja rukouksistanne (vaikka ette uskoisikaan mihinkaan.)

Olen yllattynyt: monet kristityt ystavani kaansivat minulle selan jo kauan aikaa sitten, mutta sellaiset ihmiset, joista ei voisi heti uskoa, ovat olleet tukenani ja halanneet minua kun minut on hakattu jne.

Tassa tulee taas vastaan kysymys; missa menee kristityn "rakkauden raja", koska sellaista ei edes pitaisi olla!

Lisaa kuvia kohta……;) juon ensin kaakaon kun teki mieli makeaa……

XOXO

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Haluatko-kuumaan-porekylpyyn-kanssani-/1070154

#32319 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

BABYDOLL look: getting ready for the HOT bath!

12.04.2015 02:46

Tassa uusissa aluisasuissani, mielestani minussa on ruotsal.miljonaariaidin Maria Montazamin nakoa ja ehka Pamela Andersonia ja Jayne Mansfieldia……:) Julia muistutti enemman mielestani Marilyn Monroeta ja Vaikka Anna Nicole Smithia nuorena Guess mallina.

Revityt hiukseni saan tehoaineilla kuntoon muutamissa kuukausissa, taytyy selvittaa viela muita minuun kohdistuneita vakivallantekoja jne.

Lempikukkiani ovat mm.suuret ruusut, lilja ja orkidea. Kuuntelin hyvaa musaa kylpyni aikana……:) mm. Sini Sabotagella on tosi cool videoita ja biiseja!

Johanna

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/BABYDOLL-look-getting-ready-for-the-HOT-bath-/1070153

#32320 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

JOHANNA IN A HOT JACUZZI PART 1!

12.04.2015 02:38

Tasta lahtee porekylvyn kuvasarja, aloitamme tanaan la illan kunniaksi eroottishenkisella, mutta taiteellisella kuvasarjalla: IHANA JOHANNA IN A HOT JACUZZI taalta Tukholmasta, kuvat paranevat hitaasti mutta varmasti……:)

XOXOXO

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/JOHANNA-IN-A-HOT-JACUZZI-PART-1-/1070152

#32321 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Poreammeemme vaihtaa vareja, valaistusta ja musaa!!!! 🙂

12.04.2015 02:28

Ihanaa: kuuma porekylpy joka hieroi samalla kipeaa selkaani!

Innostuin ottamaan uusia seksikkaita kuvia minusta, eraan Jenkeissa asuvan suomalaisen mallin kannustamana! 🙂

Han kehui kokoajan privaatisti mulle kuviani, mutta koska itsetuntoani on vedetty niin lokaan, niin ajattelin, etta han "piilovittuilee" kun mua on petetty niin pahasti aiemmin. Onneksi han ymmarsi tilanteeni ja sanoi heti, etta kun itsetuntoa yritetaan nujertaa alas vuosikaudet niin jossain vaiheessa ihminen alkaa itse uskomaan valeisiin itsestaan.

Kyseessa on tietynlainen aivopesu, johon monet suomalaiset ovat myos osallisena.

Kaikki ei todellakaan ole aina sita milta nayttaa…..!!!!

Johanna

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Poreammeemme-vaihtaa-vareja-valaistusta-ja-musaa-/1070151

#32322 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Johanna "Glamourprinsessan" kylpysessiot OSA 1.

12.04.2015 02:24

Tasta se lahtee: HOT jacuzzi, hyvaa musiikkia ja tunnelmavalaistus…….PART ONE OF JOHANNA IN JACUZZI @ Stockholm starts now……!!!! 😉

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Johanna-Glamourprinsessan-kylpysessiot-OSA-1-/1070150

#32323 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Kaiken tän jälkeen en voi muuta sanoa kuin yäk.

#32324 Ilmoita asiaton viesti
    Sandaalihiihtäjä 👣
    Participant

Niintuota:

I'm a Barbie girl: in a Barbie world: everything is plastic and so fantastic…..!

Hymiö wink

where is my Ken!?

http://aijaa.com/3Cfir2

Hyi vuitton sentään, mitä kuvia! Kyllä on epätoivoista hommaa, kun pitää esitellä ja vakuuttaa olevansa seksikäs barbi. On täysin totta, että tuksu näyttää yli viisikymppiseltä. Ja on se lihonnut kamalasti. Sitä se teettää, kun syö ja makaa päivät. Kuinka kauan se jatkaa loisimistaan? Onko se siivonnut, tiskannut tai auttanut missään? Ei. Ja onko osallistunut ruokakustannuksiin, kun syö ainakin kolmen edestä. Miestä ja munaa huudellaan yökaudet netissä. Eikä toi lehmä ole moneen viikkoon peseytynyt kunnolla. Mennä nyt likaisena vaatteet päällä poreammeeseen!

JT 5.3.2015: UDIOOTIY!!!!!
    #32325 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Säälin sitä kuka on joutunut yön valvomaan palvellakseen prinsessaa. En ikinä viittis vaatia moista omilta vanhemmilta tai sisaruksilta.

Vai onko kaikilla sama rytmi? Luulis että paxu olis saatu palautettua rytmiin viikossa. meinasin sanoa niinku normaalit ihmiset tekis mutta paxuhan on glamourprinsessa…

#32326 Ilmoita asiaton viesti
    Strippaava Pygmi
    Member

Viime yönä näyttänyt olevan intohimoista peseytymistä lastenammeessa. Uskonnollisia kylpykuvia on varmaan ottanut pedo-pappa eli Kuolaava Lumppuri itse. Tai sitten perheen rampa lemmikkihevonen Bobby. Ehkä Bobby, koska kuvat olivat niin selkeitä, papalla olisi varmasti kädet kiimasta tärisseet.

Myös pappa on pesty, mutta päänsisäisesti. Tukiaisillahan on omituiset käsitykset peseytymisestä ja puhtaudesta muutenkin.

"Johanna Mia Tukiainen Olen täysin pöyristynyt nettivihasta minua kohtaan ja se on myös aivopessyt isäni lähestulkoon kokonaan, joten tämä kaikki vahingoittaa koko perhettämme!!!! HERMOT MENEEEEEE!!!!!!!"

Eli Dementia-papan aivot on melkein kokonaan pesty. Ilmeisesti säkkituolin kokoisen pään sisällä kusessa lilluvien kemikaaleilla ja sähköllä runneltujen aivojen pesu kerralla on ollut liian kova pala kerralla hoidettavaksi.

Vittu hei mitä ryhmää! Kuten Johanna leikkisesti tuossa toteaa: hermot menee!!! Tai no ei sentään ihan 🙂

EDIT: Tätä aivoja osapesevää Nettiviha-tyyppiä pyydetään tunnustamaan, ilmoittautumaan Pasilan varavankilaan, tappamaan itsensä ja kiduttamaan sen jälkeen itseään väärinpäin ristillä. Kiitos!

Sarcasm is just one of the services I provide.
    #32327 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Pääsiäiseksihän tämä jalo kansalainen inkarnoitui Sollentuunaan ja nyt jo peseytyy. Olisihan se nyt vappuun mennyt samoilla häpeillä.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
    #32328 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

"Säälin sitä kuka on joutunut yön valvomaan palvellakseen prinsessaa. En ikinä viittis vaatia moista omilta vanhemmilta tai sisaruksilta." Alli Kapone.

Kai lähipiiri on tajunnut tämän pienemmän riesan tien.

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #32329 Ilmoita asiaton viesti
    Strippaava Pygmi
    Member

tittelintuure:

miten te saatte noi töRkeen siistit siniset lainaukset?

ei musta oo mihinkään, snif.

Joku varmaan tähän ns. kestokysymykseen jo on ehtinyt vastaamaan, mutta minä ainakin teen niin, että kirjaudun ja painan F5 funktio-näppäintä (refresh) ja lainaus-valinta painike tulee näkyviin. Jutut ovat sitten taas missä sattuu siis kun rekkautuneena sivuilla on erimäärä viestejä kuin non-rekkautuneena. Oliko tarpeeksi epäselvästi sanottu? 🙂

#32330 Ilmoita asiaton viesti
    Strippaava Pygmi
    Member

Pravuuri:

Sitten vaan kirjoittelemaan. Sana on vapaa niin kauan kun dissaat Johannaa ja muistat kompata muutamaa mielipidejohtajaksi julistautunutta räyhänäätää. Muuten olet Tukiaisen perseennuolija.

Hei, olen noupadi, haluan Räyhänäädäksi. Miten pääsee, onko vaikea pääsykoe? Jos mokaa kokeen niin tuleeko minusta Tukaisen (yhden vai koko perheen?) perseennuolija? Apua KÄÄK!!!

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 2,329 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.