Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112

Viewing 15 posts - 1,051 through 1,065 (of 2,329 total)
  • Author
    huoltomies2
    Member

Saakohan tuksun kuvasta tehdä puhelin kuoren? tekisin täällä http://www.designskins.fi vai tuleeko sakkoja

#32782 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

En taas tiedä viimeisimpien Tuksun juttujen jälkeen, että itkeäkö vai nauraa.. Surullista, miten harhaiselta se vaikuttaa. Juuri nyt tunnen jonkinlaista säälin ja inhon sekoitusta.

Minäkin olen tuore tapaus tällä palstalla, joten kaino tervehdys teille palstan vakkareille! Olette hauskoja ja oivaltavia ja rökitätte vauva.fi:n mennen tullen!

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)
    #32783 Ilmoita asiaton viesti
    delirium tremens ja neljä ällää
    Participant

Tervehdys maitojunalle myös. Ja elä sie turhia kainostele, eihän tuo meidän kaino vieno päähenkilömmekään ; )

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.
    #32784 Ilmoita asiaton viesti
    Edes ihminen
    Member

Hei vaan, täällä uusi näätä. Sain pinkin raamatun pari päivää sitten ja päätin sitte viimeinkin rekkautua tänne. Vuosia olen toki tätä palstaa seurannut.

Juu, aloitin tosiaan The Kirjan lukemisen. Ei kyllä sovi syödessä luettavaksi…. Mutta samat sekoilut on näköjään Tunkilla vuodesta toiseen. Örvellystä, Jumalan sanaa ja merilaulua. Samaa ympyrää pyörii.

#32785 Ilmoita asiaton viesti
    eltiempo
    Member

Koko kansan väkivaltarikollinen:

Mutta siis, niihin verkkokalvoihiNI: http://aijaa.com/7lEw1T yo-maskeeraaja osoittaa jälleen taitonsa, onko missään niin suurta pyöränkoria että saatais tuo E.T. kotiin?

Ja minulla alkoi soimaan päässä tämä kun tuota kuvaa katselin.

Jopa lyriikat mätsäävät El Tunkkiin. Vain blondit peruukit puuttuvat.

Oompa Loompa doom-pa-dee-do

I have a perfect puzzle for you

Oompa Loompa doom-pa-dee-dee

If you are wise, you'll listen to me

What do you get when you guzzle down sweets?

Eating as much as an elephant eats

What are you at getting terribly fat?

What do you think will come of that?

I don't like the look of it

Oompa Loompa doom-pa-dee-da

If you're not greedy, you will go far

You will live in happiness too

Like the Oompa Loompa doom-pa-dee-do

https://www.youtube.com/watch?v=qw0zZttfUaw

#32786 Ilmoita asiaton viesti
    hepokatti
    Member

Minulle ei aukea tuo tunkin matkimisjuttu. Syyttää jotakuta matkimisestaan ja laittaa oman kuvansa eetteriin? Onko se kuva todiste, että joku yrittää esiintyä hänenä? On myös ominut eleensä ja kaiken muuunkin.

Eikö se tunnista itseään siitä kuvasta? Ja syyttää kuvaa? vai miten tämä juttu menee? Auttakaa viisaammat.

Johan se mainitsi Immosen. Miten tämä liittyy mihinkään?

Jos Tunkki ei enää tunnista itseään, on jo hätä. Mielenterveys on mennyt lopullisesti. Eihän sitä enää paljon jäljellä ollutkaan.

Kuinkas keikka onnistuu, pitäisi olla jo menossa? Kauas on pitkä matka.

Jotenkin hirvittää nuo eilisen ja yön postaukset. On se aivan sekaisin.

#32787 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Eikös Albertin satakielen pitäisi jo olla kovaa vauhtia menossa shöykeikalle (hyvällä maulla tietenkin)?

Missä on piskiparat?

Kas kun ketään ei ole vielä vinguttu kuskiksi. Tumpelo nokikulmakarva ei valitettavasti osaa mitään yksin.

I'm a Barbie girl: in a Barbie world: everything is plastic
    #32788 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Hzdasfa Pvcddvd Jännitämme, pääseekö artisti paikalle. Tuksu on nähty housut nilkoissa kompuroimassa lentoasemalla ehkä "hieman nauttineena". Ottavatko sitten koneeseen ollenkaan.

Johanna Mia Tukiainen Homokaksikko J & J repivät puolet hiuksista päästäni. Sen näkee myös eturaivojen kohdalta, mut pahoinpidelttin!!!!!
    #32789 Ilmoita asiaton viesti
    Niintuota
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

11 min

Myöhästyin. Virnuileva lentoemäntä esti pääsyni koneeseen!!!!!! Norwegian airlines: YOU SuCK!!!!!!!!!!!!

#32790 Ilmoita asiaton viesti
    Närvänen
    Participant

Joo, ei ne kännisiä ota. Koneeseen.

Varsinkin jos itsekin myöntää että myöhästy!

Johanna Mia Tukiainen Homokaksikko J & J repivät puolet hiuksista päästäni. Sen näkee myös eturaivojen kohdalta, mut pahoinpidelttin!!!!!
    #32791 Ilmoita asiaton viesti
    kaapohokkanen
    Member

Jesse ei ainakaan auta,jesse lähti tukkaseesta karkuu jo ajat sitten

#32792 Ilmoita asiaton viesti
    kaapohokkanen
    Member

Jesse ei ainakaan auta,jesse lähti tukkaseesta karkuu jo ajat sitten

#32793 Ilmoita asiaton viesti
    Vankilaminkki
    Member

Luputiinille Markun FC:ssä antaisin seuraavanlaisen vinkin: Lopeta hyvän sään aikana.

Vaikka Luputiinin kirjotukset onkin hauskoja ja heijastelevat jokaisen näädän sisintä, niin ei niistä itse artistille mitään hyötyä ole. Se kun näkee kaikenlaisen kritiikin herjana ja kunnianloukkauksena. Sanot pienenkin poikkipuolisen sanan niin oot näätä ja paskanpuhuja. Siksi varmaan "kaveritkin" vaan lähinnä nuolee sen persettä, kun tietää, että jos vähänkin yrittää ohjata oikeeseen suuntaan, tulee saman tien jostain kättä pidemmästä ja sit ollaan näätiä ja herjaajia ja kunnianloukkaajia.

Mut pakko sanoa, että hihitin vähän kun luin sanan "riemasmiseni". Nyt on "riemastuttava" ja "rienaaminen" mennyt sekaisin, ja tuloksena on "riemasminen". Sitähän Tunkki tekee koko ajan, "riemasmaa". Riemastuttavasti rienaa.

tuomitaanko, : KAIKEN TÄMÄN JÄLKEEN JULiAN VUOKSI ISOSISKO JOHANNA VAnKEUTEEN JA MIKSI IHMEESSÄ NÄIN TAPAHTUU???!!!!!!
    #32794 Ilmoita asiaton viesti
    kaapohokkanen
    Member

Pätkin pätkin pätkin pätkin….kyllä hymyllä kelpaa

#32795 Ilmoita asiaton viesti
    weasel
    Participant

Aamulla tuli uusintana Tallinna-sarjan jakso missä sisarukset on menossa Pärnuuseen. Mies katseli hetken ja totesi että on se turvoksissa. Sitten ihmetteli että mikä huulia vaivaa. Sanoin että täytteet mutta hän sanoi että miksi ne on niin oudon väriset. Meinasin ratketa. Pinkki huulipuna tosiaan sopii Tuksulle.

Olisin halunnut itse kantaa diabetes nro 1.kokoajan mukanani ja olisin varmasti myös tarpeen vaatiessa kuollut siskoni puolesta!
Viewing 15 posts - 1,051 through 1,065 (of 2,329 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.