Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112

This topic contains 2,339 replies, has 201 voices, and was last updated by Avatar ihan oikeesti 2 years, 1 month ago.

Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 2,340 total)
  • Author
    housekleeneri
    Participant

Män Ää. Din:

Hädässä ystävä tunnetaan!

Käyttäjältä Emppu

17.04.2015 19:27

Ystäväni Johanna kutsui minut tänään hienostuneelle brunssille, nautimme sen hyvin sivistyneesti ja kauniisti.

Ei saakeli. Onko ihan oikeesti aikuiset ihmiset pystyneet tämmöiseen suoritukseen? Ennenkuulumatonta!

¤

Lopeta riemasmiseni!

#32897 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

Huomenna pitäis olla keikka Pudasjärvellä.

" mä suutun vaan lisää jos lenkkeilen "

" tulee mieleen Hiekkajoen kalasärkät "

#32898 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Ylikiimingin ja Vaalan keikkamestojen omistaja on yksi ja sama henkilö eli Zafer Demir. Demirin dynastian mestoja on Redtowerkin. Sevil Demir -niminen nainen siellä puuhailee. Turkkilaiset ne vaan tilaa tukkia, siitä arvasin kun eivät osaa suomen oikeinkirjoitusta fasen seinällä. Ei suomalaiset jaksa enää tukin kanssa.

#32899 Ilmoita asiaton viesti

M11ka:

silkkipupu:

Ja nyt tämä maailmanmatkaaja ei ole osannut edes oikeaan junaan. Tervemenoa vaan Jyväskylään yöksi 🙂 Ei varmaan ole edes rahaa mukana eli kohta sitten huudellaan maksajaa hotelliyölle tai paluulipuille.

Niin toi juna ei mee kun Mänttä-Vilppulaan asti…josko sieltä löytys priva-show kohteita 🙂

Siis se on mennyt johonkin paikallisjunaan? Ei helvetti, on se tollo.

#32900 Ilmoita asiaton viesti
    M11ka
    Member

silkkipupu:

M11ka:

silkkipupu:

Ja nyt tämä maailmanmatkaaja ei ole osannut edes oikeaan junaan. Tervemenoa vaan Jyväskylään yöksi 🙂 Ei varmaan ole edes rahaa mukana eli kohta sitten huudellaan maksajaa hotelliyölle tai paluulipuille.

Niin toi juna ei mee kun Mänttä-Vilppulaan asti…josko sieltä löytys priva-show kohteita 🙂

Siis se on mennyt johonkin paikallisjunaan? Ei helvetti, on se tollo.

No paikallisjuna tai pendolino, samannäkösiä molemmat…kai ?

"Kyseinen tyyppi piti mua paljon tyhmempana kuin luuli mun olevan"
    #32901 Ilmoita asiaton viesti

9 minuuttia sitten | M11ka

Voin hakee Johannan Orivedeltä Tampereelle !

2 minuuttia sitten | Emppu

M11ka voit laittaa yht.tiedot emppu1976@gmail.com. Olen kyllä ahdistunut toivon että tämä oli vaan Johannan hauskaa huumoria, ja josta pidän.

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #32902 Ilmoita asiaton viesti

Män Ää. Din:

5 minuuttia sitten | Emppu

Mä soitin VR:lle, ja Johannalle juuri ennen asemaa kerroin miltä raiteelta Ylivieskan/Oulun juna lähtee, ja että on Pendolino. Toivon että tämä ei ole totta!!!

Hyvä Johanna! Mahtavaa! Soft Embo siellä vielä soittelee ja kyselee ja etänä yksinkertaista pikku matkustajaa paimentaa ja SILTI Johanna römpsyttelee menemään väärään junaan. Priceless!!!

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.
    #32903 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Sorry nyt vaan mutta hihityttää ihan älysti… Siellä se Tuhnukka istuu pinkkien nyyttiensä kanssa ihan väärässä paikassa ja huuhailee että kuka tulisi ja pelastaisi…. Että voi olla uunojen uuno.. Nyt on löydettävä vaan joku,mieluummin maajussi joka ei seuraa mediaa ja uskoo koko Tuhnun suoltaman tarinan. Aamun koitossa se kyllä huomaa,mies parka ,kun tekotukan alta katsoo kierot tihrusilmät väärinpäin kääntyneitten tekoripsien takaa ja mahtavat lerpsuhuulet napsaa aamupaukun tarpeessa niin pyörtyy maajussi repsukka..pakko on vielä ainakin kerran tämän illan aikana kurkata mitä se tuhnukka kehveliini keksiikään.. Ennuste, jonkun Nalla karhun kanssa eksyy saunaan ja hyvänä on pidetty,nam.

#32904 Ilmoita asiaton viesti
    mietiskelijä
    Participant

No jos Emppua niin kovasti ahdistaa epätietoisuus tässä tunkin asiassa niin miksi ei soita kaverilleen ja kysy missä se on?

" mä suutun vaan lisää jos lenkkeilen "

" tulee mieleen Hiekkajoen kalasärkät "

#32905 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Män Ää. Din:

9 minuuttia sitten | M11ka

Voin hakee Johannan Orivedeltä Tampereelle !

M11ka voit laittaa yht.tiedot emppu1976@gmail.com. Olen kyllä ahdistunut toivon että tämä oli vaan Johannan hauskaa huumoria, ja josta pidän.

Joku randomihminen vaan Tunkkia hakemaan, ties mikä Jack the Ripper tuo henkilö on.

No, tuskin on hakemassa.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Julialla oli lahja nähdä yliluonnollisia näkyjä, joista itsekin näin osan."

#32906 Ilmoita asiaton viesti

11 minuuttia sitten | Louhi

Ei musta muutu vain valitettavasti valkoiseksi, vaikka sitä kuinka toistelisi, selittelisi ja muita syyttelisi kaikesta.. Vain yksi kysymys, toivon että vastaat rehellisesti: eihän Johanna jättänyt niitä koiria yksin asuntoon?

1 minuutti sitten | Emppu

Ei tietenkään heillä on hyvä, ja luotettava hoitaja!

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
    #32907 Ilmoita asiaton viesti

Män Ää. Din:

Olen kyllä ahdistunut toivon että tämä oli vaan Johannan hauskaa huumoria, ja josta pidän.

Mikä ihme Stockholm syndrome näitä perskärpäsiä vaivaa? "Ystäväni aiheuttaa minulle huolta ja ahdistusta – mutta pidän siitä!"

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.
    #32908 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Tämä foorumin aikakatkaisu on perseestä.

Ei mulla muuta.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #32909 Ilmoita asiaton viesti
    housekleeneri
    Participant

Housekleener on uusvanha näätä, joka joskus puolenkymmentä vuotta sitten kommentoi palstalla. En vaan ole viitsinyt rekisteröityä, lukenut olen tiiviisti.

Ainoa kontakti päähenkilöön on Joensuun pokemessuilta puolenkymmentä vuotta sitten, kun hänet lavalla näin. Frendi kuvasi ja julkaisi "siunatussatilassa" -videon tuben juussa.

¤

Lopeta riemasmiseni!

#32910 Ilmoita asiaton viesti

Män Ää. Din:

Ravintola Redtower karaoke Bar

20 min · Leskelä

TUKSU OLI PERUTETTU !!!!!

Ravintola Redtower karaoke Bar Tuksu meni väärän junaan !!! Ja ei esyny piippolassa

Tykkää · Vastaa · 1 · 17 min

Ravintola Redtower karaoke Bar Hän ei päässyt aamulla lentokoneelle kun ei ollut koiranhoitajaa ja loppupäivä onkin jo kaikkien epäonnistumisten summa. Johanna nousi vahingossa väärään junaan ja meni väärään suuntaan Tampereella. Ihmiset ovat inhimillisiä ja erehtyväisiä. Olemme pahoillamme tapahtuneesta.

"Aasccs. Aaaoua! Solrf"
Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 2,340 total)

You must be logged in to reply to this topic.