Rätti-Helenan paskanjauhamisketju vol 1

Home Forums Julkkikset Rätti-Helenan paskanjauhamisketju vol 1

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #34445 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

    – Olen jäänyt oman vartaloni vangiksi. Vihaan näyttäytymistä julkisilla paikoilla, enkä halua lähteä mukaan televisio-ohjelmiin. Vastaan ”ei” uusille tv-ohjelmaprojekteille, en kuukausittain, vaan viikoittain – Virossa, Suomessa, Ruotsissa, Brasiliassa ja USA:ssa. Useimmat ihmiset eivät edes saa tällaisia hienoja mahdollisuuksia. Monet minulle ehdotetuista tv-hankkeista ovat huonoja, mutta mukana on erittäin hyviäkin ja olen surullinen siitä, että sanon niillekin ”Ei”, koska en rakasta vartaloani. Aina sama juttu — jo vuosien ajan — olen sanonut tv-päättäjille, että tehdään tämä hieno projekti puolen vuoden kuluttua, ei juuri nyt.

    37-vuotias OHMYGOSSIP-sivustojen omistaja ja päätoimittaja Helena-Reet Ennet on menestynyt bisnesnainen ja muotisuunnittelija, jonka kommentit nousevat usein otsikoihin.

    Okei.

    http://s21.postimg.org/dp3lm8udz/r_ttihelena.png

    #34446 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

    Netissä on maailmanlaajuisesti miljoonia bloggaajia, mutta vain harvat heistä ovat onnistuneet tekemään blogistaan menestyvää liiketoimintaa, josta he ansaitsevat elantonsa. Skandinavialainen bloggaaja ja bisnesnainen Helena-Reet Ennet, joka tekee yhteistyötä monien turistitoimistojen, suurlähetystöjen ja korkean tason bisnesjohtajien kanssa on hyvä esimerkki bloggaajasta, joka voi saada aikaan muutosta ja jopa rakentaa oman mediaimperiuminsa. Helena-Reet Ennet kertoi Metropoli.netille, että hänen sanotaan olevan maailman paras matkailu- ja viihdebloggaaja.

    – Olen pyörittänyt Ohmygossip -viihde- ja matkailusivustoa jo 9 vuotta.

    http://nordenbladet.com/

    Tuo on se matkailusivusto. Mitä ihmettä tuolla myydään, no Helunan Rättejä sekä myös ilmeisesti jotain Word ysiseiskalla tehdyn nettisivun layouttia. Tuo on kyllä semmoinen "valmis maanantaina" projekti että ei tosikaan.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.