Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 125
- This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 7 years, 4 months ago by
PKS1.
-
AuthorPosts
-
ModeroijaMember
Vol. 125 alkaa tästä.
Mode
KadeParticipantEn ole paljon ehtinyt palstaa lukea ja nyt vasta näin eka kertaa nuo autossa videot. En voi sanoin kuvailla tunteitani nyt. Noi 2kait ihmistä elää ihan omassa luokassa mutta oksennan kun näin miten se Maxia nosti Turkista. Joku on vissiin laittanut videota eteenpäin ja toivon etten enää koht nää tuolla hirviöllä yhtään koiraa. Itku tulee. Tunkiota voi nostella myös tukasta tästälähtien.
KekkoneMemberOli pakko rekisteröityä, vaikka kuvittelin pitkään, että Tuksu-harrastukseni pysyy amatööritasolla. Olin nimittäin myös tuolla laivareissulla Tukholma-Helsinki, jossa Johanna ja Olli purjehtivat. Näin heidät laivan yökerhossa, jonne Tuksu tuli ensin yksin. Pian pöytään istuttuaan siihen meni joku mies, joka tarjosi Johannalle juomia. Välillä Tuksu näytti siltä, ettei halua puhua miehen kanssa, välillä juttelivat ja Tuksu pyyhki kyyneliä 😮
Olli tuli yökerhoon myöhemmin, kun illan show oli jo käynnissä. Kyseessä oli oikeasti tosi lahjakkaiden ja taipuisien nuorten tanssiryhmän esitys, mukana oli myös akrobatiaa. Mua jotenkin huvitti, että Tuksu ja Olli oli katsomassa tätä oikeasti taidokasta esitystä, jossa tehtiin muutakin kuin läpsittiin itseä takapuoleen ja haukuttiin yleisöä. Olli oli kovin innoissaan showsta ja taputti, huusi ja heilutteli tanssiryhmälle. Olli oli eri puolella yökerhoa kuin Tuksu. Näin jälkeenpäin ajatellen ja täältä aiempia juttuja lukien näytti hyvinkin siltä, että ehkä taitoilijoiden välillä oli jotain erimielisyyttä. Alkoholia Olli oli kyllä ainakin jostain saanut.
Että näin. Nyt kun olen Tuksun elävänä nähnyt ja tänne rekisteröitynyt, on tässä elämässä kaikki suuret haaveet täyttyneet.
PKS1Blockedhttps://www.youtube.com/watch?v=ajoVruQkC0w
Tunkki puhuu vahingossa totta. "Olen vasta nyt alkanut ottamaan laulutunteja, mikä kuulostaa oudolta…"
Kuulostaa oudolta sekä laulu että se jos Tunkki tekee jotain sellaista mikä vaatii vaivannäköä. Oikeat lauluopinnot totta tosiaan vaativat ja jos taidot ovat noinkin hakusessa niin sitten ne vasta vaativatkin. Tai sitten Paksu on katsonut mainiota sarjaa "Taivaan tulet" jossa Jetsu valehteli laulavansa kirkkokuorossa ja oli pakko oppia laulamaan.
Se oli näyteltyä, kyllä se Heiskanen osasi laulaa aiemminkin, Johanna.
Ollin CV on lyhyt "… kuorosodassa ja ja onhan niitä…"Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
Julia innoitsi koska hain avieron!!!!KadeParticipanttunkio ottaa joo laulutunteja mutta ei kyllä keltään oikealta laulun opettajalta. Kuka kännistä ämmää opettaisi muu kuin louska Ollila. Se on vaan tunkiolle niitä kuvitteellisia juttuja tuommoset. Niinku koiranäyttelyt laskettelut ym. Ym
PKS1BlockedPastori:
"Just. Tunksu olisi saanut illuminaatilta isot rahat, mutta haistatti pitkät periaatteesta. Ja molli on katkera Saara Aallon flyygelistä."Uskon helposti että musiikkipitoisen ohjelman kuvauspaikalla on flyygeli valmiiksi. Jos vaan älyää pyytää ja mielellään osaa myös soittaa. Vaikka 3/3 tahtilajissa, kuten eräs moninkertaisesti tuomittu rikollinen.
Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
Julia innoitsi koska hain avieron!!!!hepokattiMemberJesse, olen nyt lukenut Pinkkiä yli puolen välin (yhdyssana???)
En tiedä, että pierasenko vai heitänkö kuperkeikan! Niin karmeeta on. Paljonhan on ollut jo tiedossa, mutta uuttakin tietoa on tullut.
On se kamalaa, kaaottista elämää.Ja sitten tuo akka kuvittelee olevansa joku tähti ja taiteilija. Herranpieksut, sanat loppuu.
Jos ei olisi tuota eläintenrääkkäystä mukana, voisi melkein sääliä. Tai sitten ei.
AngeliMemberEikös tunkio sanonut taksissa ottavansa laulutunteja Mölliltä? Jotain epämääräistä siihen suuntaan ainakin. Ei jaksa kuunnella uudestaan sitä ylimielistä keskinäisen kehun kerhoa.
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!HarzaParticipantOlen jo loppusuoralla kirjassa, Ripulia-osio alkamassa.
Ei ihan aukene kyllä, ketä/ keitä/mitä vastaan JOhanna-rinsessa muka nostaa kunnianloukkaussyytteen? Itseäänkö? Yli puolet kirjasta on hänen omaa tekstiään (blogejaan, facea jne.).
Nyt olis Johanna zäänssit todella huikeaan, julkiseen oikeusprosessiin, jota Suomessa ei ole ennen nähty.Minä Johanna Mari Tukiainen nostan kunnianloukkaussyytteen minuaNI vastaan.
Vai onko kenties yksi sivupersoonistasi nuo kirjalliset tuotokset oksentanut julkisuuteen?
Tee itsestäsi oikeasti Suomen suurin julkkishullubarbie. Se sinä olet, ei kukaan muu.
Heti ensi maanantaina lähtee kirjaNEN seuraavalle. Tsekkaan jonon ja otan yhteyttä. Uudestaan en sitä lue.
Pergala näin on näreet 🙂AngeliMemberTunkion vastaus Jassulle eilen illalla facessa: Pikkumyy paa kiinni siella ja lopeta valehtelusi! ????
Ja Mölli komppasi: ja tiedät kyllä KUKA olet!!!!!!!!!!!!!
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!Viimeinen sammuttaa valotMemberAngeli:
Tunkion vastaus Jassulle eilen illalla facessa: Pikkumyy paa kiinni siella ja lopeta valehtelusi! ????
Ja Mölli komppasi: ja tiedät kyllä KUKA olet!!!!!!!!!!!!!
Angeli! Lienet ainoa joka enää tänne postaa suoraan Rinsessan fc-tililtä. Kiitos!
Kerrotko mihin tuo rakastava huudahdus, jota Mölli komppasi, liittyi?
TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!AngeliMemberSekin oli Jassulle varmaan. Facessa ei ollut tuon enempää vinkkejä. Minusta mölli jatkaa tunkion lausetta että jassu kyllä tietää ketä Pikkumyyllä tarkoitetaan.
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!sopuli_sisParticipantJesseihanite:
Ei ihan aukene kyllä, ketä/ keitä/mitä vastaan JOhanna-rinsessa muka nostaa kunnianloukkaussyytteen? Itseäänkö?
Minä Johanna Mari Tukiainen nostan kunnianloukkaussyytteen minuaNI vastaan.
Aivan. Samaan syytelmään voi lisätä myös, että syytän minuaNI showpersoona minäNI halveeraavasta näätimisestä ja loan heitosta. (edelleen huvittaa ne taksivideot. Täytyy varmaan ihan kiittää videontekijää oivaltavasta näätimisestä)
Pyydän miljoonan vahingonkorvausta!!!!!!
Näin lentokoneessa näyn: Sylvesteri kissa jahtasi minua takaa ja olin Tipi lintu. Kissa sai minut häkkiin ja demonit alkoivat haukkumaan :"häkkilintu"
******************************AngeliMemberOvat möllin kanssa menossa Mariah Careyn konserttiin maanantaina. Liput näköjään 64 ja 104 euroa. Mitähän siitäkin tulee…
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!Hulluruoho is backParticipantsopulisisko:
Jesseihanite:
Ei ihan aukene kyllä, ketä/ keitä/mitä vastaan JOhanna-rinsessa muka nostaa kunnianloukkaussyytteen? Itseäänkö?
Minä Johanna Mari Tukiainen nostan kunnianloukkaussyytteen minuaNI vastaan.
Aivan. Samaan syytelmään voi lisätä myös, että syytän minuaNI showpersoona minäNI halveeraavasta näätimisestä ja loan heitosta. (edelleen huvittaa ne taksivideot. Täytyy varmaan ihan kiittää videontekijää oivaltavasta näätimisestä)
Ja Emppo tulloo toristajaks.. Hahahaaa ..
Iha sama ketä syyttää ja mistä.. piäasija että suap olla asianomistajana!!! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.