Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,561 through 1,575 (of 2,149 total)
  • Author
    Tuomari
    Member

Minä puolestani ymmärrän oikein hyvin Jasminen vihan.

Juoppo perheessä ei ole ollenkaan hyvä juttu, eikä varsinkaan jos juoppo on ilkeä ja manipuloiva niin kuin Paksu on.

Seurata vierestä kun sisko manipuloi toisen hautaan, yrittää manipuloida isää ja äitiä, kuppaa rahaa ja sympatiaa, saa raivokohtauksia juovuspäissään jne…

Ei ole ollenkaan vaikea ymmärtää Jasminen asennetta.

#36058 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Angelin viestiin viitaten, muistaaks joku näädistä kehottaneensa Pervo-Fatjeria puhumaan pöllöjen, noiden pahuuden vertauskuvien ja vapaamuurareiden symboleiden, kaa? Vai eikait Psyko-Bitch taas ulkoista vastuuta muille.

#36059 Ilmoita asiaton viesti
    Itse Riekko
    Participant

Tässähän olisi mätisäkille sopiva kultti: https://www.youtube.com/watch?v=nm6JnhPbHCQ (Inside London's Hedonistic, Polyamorous Unicorn Movement). Katie Price kai myös fanittaa: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001169196.html Eikös kviini kertonut ihailevansa Katieta? Nykyinen YKP:een pianoa pimputtamaan pyrkivä jumalan valittu tieteskii tuomitsee tällaisen ihantäysin ja kokonaan myös.

#36060 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Angeli:

Nukkumaan taas! Olen ammattinukkuja; ihana päästä ns.toiseen maailmaan edes hetkeksi! Krooh, untuvapeittojen alle

Kilpirauhasen vajaatoiminta on muuten paljon vakavampaa kuin tajusin. Julialla oli myös tämä; mulla on kaikki samat sairaudet todettu kuin Julialla paitsi diabetes joka on nykypäivänä 1.muodossa pahempi kuin hiv. Taas paleltaa: nukun 4 villapaitaa päällekäin tai fleecehaalarissa.

Ja höpönlöpön. Jos ihminen on niin fiksu ja älykäs kun väittää olevansa niin mitenköhän ei tajunnut kilpirauhasen vajaatoiminnan vakavuutta kun Julle oli elossa?

Jos Jullella ylipäätään oli vajis. Jos oli niin varmasti on endo on painottanut, että näitä kahta yhtäaikaisesti sairastettaessa hoitotasapainon löytäminen on todella tärkeää. Tuksuahan ei kiinnosta ennenku omalle kohdalle osuu.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #36061 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member
    #36062 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Noista uskonnoista… nythän on jo virallistettu (jossain maassa) se joku pasta- tai nuudeliseurakuntakin. Joku hemmo oli saanut passikuvaansakin laittaa pastasiivilän päähänsä, koska uskonto.

Vai oliko tää näätä nyt menny vaan johonkin aprillipilaan? ;o) No, enivei.

Eikös noihin Tunkeron 'hyvin hoidettuihin' nuudelikiharoihin sopisi tämä uskonto aivan passelisti?

Noin vähintäänkin vapun kunniaksi.

Paitsi: tuo taisi olla joku hyvänmielen ja onnellisuuden uskonto, kenties jopa huumori mielessä, ei sovi siis Tunkerolle.

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #36063 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Ei tainnut tulla niitä monsteripätkiä enää juutuubiin ollenkaan perjantaisin?, aika paljon äänestettiin nelosta, sääli. Itseään täynnä olevan ihmisen katselu ja kuuntelu oli ihan viihteellistä.

Tänään olisi sentään vappuspektaakkeli Meiningissä jos päätähti saadaan paikalle, toivottavasti sieltä jotain heltiää. Uskispainotteinen tsiisus vastaan saatana-ylöstempaus-pilluminaatti-Maiamin harhat-henkinen vappushoe ei välttämättä ole niin yleisön mieleen. Väliin sellostusta ykköstyypin diapeeteksestä ja koirien hemmottelusta. Seitsemän oktaavin Olli kiekaisee jotain harrasta musiikkia väliin.

Näädille vähemmän pilluminaattihenkistä vappua!

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #36064 Ilmoita asiaton viesti
    Tipi the Illuminati
    Participant

The suuruudenhulluimman tarinoissa on taas hieman epäjohdonmukaisuutta havaittavissa. Tunkkihan niputtaa illuminaatin ja vapaamuurarit yhteen, mutta kertoo illuminaatin tarjonneen sille ”työpaikkaa”, mainetta ja mammonaa, kun taas vapaamuurarit sanelevat pervopapalle ilkeitä haastatteluja ja johtaa maailmanlaajuista Tukiaistykkäämisen vastaista kampanjaa.

Ei voi ”raukka” ymmärtää tai myöntää, ettei siitä vaan tykätä, koska mitään tykättävää ei ole. Sen kuvitelmissa kaikki siitä pahaa puhuvat ovat joko illuja/vapareita/paholaisen riivaamia tai vähintäänkin pöllöpostilla siihen pakotettu.

”Tunnelmalliset illanvietot” ystävien kesken olivat myös joskus ihquja, mutta nyt typeriä ja merkityksettömiä (ja epäilemättä illuminatista!), koska matamin ruikutuksista huolimatta edes se jonka nimeä ei saa mainita (EINO TIIRIKAINEN) ei kelpuuta sen seuraa.

Ja miten noi uskikset jaksaakin kompata sen juttuja vaikka ne yltää jo kirkkaasti mielisairaan tasolle. Jessejutut on oma lukunsa, mutta hälytyskellojen pitäis jo soida kun ihminen kuvittelee olevansa mm. vapaamuurareiden tärkeimpien aiheiden joukossa, siis suoraan Disney-elokuvien ja ISIS-hyökkäysten välissä.

Tuomari:

Näätien mahtivoimaa!

http://www.lapinkansa.fi/ulkomaat/eksynyt-naata-karaytti-cernin-hiukkaskiihdyttimeen-oikosulun/

Nostakaamme tänään malja kaatuneelle näätäsiskolle/veljellemme!

Ja hyvää Vappua näätäkansalle! Pidetään juhlinnassa järki päässä, eikä tehdä kuten tuksu tekee (tai sanoo)!

#36065 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkivaihtaa
    Participant

Lindsey Lohan rupee muslimiksi. Sille ja vapulle schkål!

#36066 Ilmoita asiaton viesti

Pannahinen:

Puksu:

Pietariin voi mennä päiväksi ilman viisumia joko junalla tai laivalla. (Googlesta löytyy lisätietoa haluaville). Mutta onnea vaan matkaan Tuksulle. Voi olla rankka reissu ja sehän vaatii sitten pitkän toipumisloman.

Kiitos tiedosta, Puksu – yhden päivän viisumivapaus oli ihan uutta minulle. Omista Venäjän-matkoista onkin kieltämättä jo tosi kauan aikaa, mutta viisumiasiat ja niihin mahdollisesti liittyvät ongelmat tulivat heti mieleeni siitä, kun Harri Moisio niistä kertoili vasta pari päivää sitten Radio Rockin Korporaatiossa (puhetta jääkiekkoilijasta, jonka MM-kisamatkalle tuli mutkia kun ei ole Venäjän-viisumia, ja Moision omiin viisuminhakumuistoihin kuului virkailijan tyly toteamus: "Tämä paperi ei kelpaa!").

No, se on ainakin selvää, että jos Tuksu lähtee matkalle mikä vaatii viisumin, niin ei se kyllä itse pistä tikkua ristiin asian hoitamiseksi. Joku muu senkin joutuu puolestaan hoitamaan. Ja samaa arvelen, että rankka reissu voipi tulla, kestosta riippumatta… Venäläinen putka sankarillamme onkin vielä testaamatta…

Vähän OT, mutta pietariin voi matkustaa viisumivapaasti kolmeksi vuorokaudeksi. Pitää vain mennä princess Marialla tai saimaan kautta laivalla.

Itse olen pariin otteeseen näin tehnyt mm. viime vuonna. Omatoimimatkat on oma lukunsa, mutta jos ostaa valmiin paketin ja satamasta Shuttle kuljetus on viisumivapaus tosiaan kolme vrk. Hotellin saa valita itse.

En pystynyt katsomaan kyseista elokuva kun alkuosan ja Veijo katsoi loput.
    #36067 Ilmoita asiaton viesti

Hauskaa Wappua bnäädille, juodaan viiniä vain ruuan kanssa……mutta joka suupalalle lasillinen hih ja hej!

En pystynyt katsomaan kyseista elokuva kun alkuosan ja Veijo katsoi loput.
    #36068 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

ONNELLISTA VAPPUA KAIKILLE vaikka itse olenkin täällä jäätävässä seurassa……..! Ehkä se tästä joskus vielä iloksi muuttuu, tai sitten ei………Tätini hääjuhlat tänään, sitten illalla showkeikkani Lahdessa Ravintola Meininki. Keikkatilaukseni; johanna@dollsdancers.fi. Yrittäjän pitää vain pakertaa eteenpäin, vaikka kuinka laitettaisiin kiviä rattaisiin. Nyt tukka kuntoon, vaikka mikään muu ei olekaan kunnossa. Sitten äitini kanssa Pietariin, matka lohduttaa edes vähän, tai ainakin toivotaan niin. Elämä on raskasta, blääh…….vuodesta toiseen murhetta ja epäonnea rakkaudessa, missä ovat kaikki NORMAALIT JA FIKSUT miehet????

Eivät missään, nähtävästi ainakaan Suomessa…….! Tai sitten en tapaa heitä törkyjulkisuuden takia jota olen saanut niskaani. On täysin väärin ja sovinistista, että sikamiehet saavat naisia, vaikka olisivat millaisia niljakkeita tahansa ja narsisteja, niin he saavat kyllä naisia, mutta monet hyvät ja herkät naiset saavat kärsiä yksinäisyydestä! Ja nyt en puhu vain itsestäni! Olen todella loppu, ihan henkisesti sekä fyysisesti, mutta keikoista pidän ja ne antavat mulle voimaa, ei tässä elämässä näytä mitään muutakaan olevan! Paitsi Jumala, mutta ihminen tarvitsee toisen ihmisen läheisyyttä myös. En usko että sinkkuja lohduttaa pelkästään se, että jos uskoo Jeesukseen niin pääsee taivaaseen. Olisi sitä kiva nauttia myös tästä elämästä. Suomessa tämä on ollut piinaa vuodesta toiseen ja näyttää vain pahenevan kokoajan.

Like · Reply · 1 · 8 mins

Rasmus M Hauskaa vappua smile emoticon

See Translation

Like · Reply · 5 mins

Johanna Mia Tukiainen Joku mätäpaise tätä maata vaivaa!!!! Näyttävät, suloiset, herkät ja kiltit ihmiset ovat monet yksin, ja ilkeät, kovat ja häikäilemättömät ovat parisuhteessa! Voi vit…….kun mua harmittaa ja olen siitä surullinen, miten Suomen media on pilannut nähtävästi kaikki mahdollisuuteni rakkauteen tässä maassa! Ei tee mieli juhlia ollenkaan, tekisi mieli mennä takaisin sänkyyn untuvapeittoni alle piiloon pahaa maailma

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36069 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Pari kysymystä

TätiNI häissä, jäätävässä seurassa? Eli?

Yksinolovaikerrusta, missä on kihlattuNI?

On se kyllä tosiaan ihmeellistä, että niin sydämellinen, herkkä ja herttainen, kaunis ja älykäs nainen kuin Jolene Tukiainen on (taas) sinkku. Tai eihän Velliä kai ole koskaan laskettu, paremman vaihtoehdon haku on ollut päällä koko kihlauksen ja häidenvalmisteluajan? (Nytkö sitten vuosisadan kesähäät Vanajalinnassa ovat peruntuneet, myös?).

Suloinen. Ehkä viimeinen sana jota käyttäisin Johkista puhuttaessa.

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #36070 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

Voi Elämä:

Pari kysymystä

TätiNI häissä, jäätävässä seurassa? Eli?

Yksinolovaikerrusta, missä on kihlattuNI?

On se kyllä tosiaan ihmeellistä, että niin sydämellinen, herkkä ja herttainen, kaunis ja älykäs nainen kuin Jolene Tukiainen on (taas) sinkku. Tai eihän Velliä kai ole koskaan laskettu, paremman vaihtoehdon haku on ollut päällä koko kihlauksen ja häidenvalmisteluajan? (Nytkö sitten vuosisadan kesähäät Vanajalinnassa ovat peruntuneet, myös?).

Ei TIÄTENKÄÄÄN ole häät Loviisan kirkossa ja häävastaanotto Vanajanlinnassa ja ennen kaikkea pitkä häämatka kauas kaukomaille peruuntuneet!!!! Sormuksistakin on tilattu jo useampi mallikappale ensin ennen kuin tilataan ne oikeat missä sormus kiertää aitojen pienten timanttien ympärillä! Ilman muuta häät pidetään. Se on varma.

#36071 Ilmoita asiaton viesti
    housekleeneri
    Participant

U.M. Metus:

Noista uskonnoista… nythän on jo virallistettu (jossain maassa) se joku pasta- tai nuudeliseurakuntakin. Joku hemmo oli saanut passikuvaansakin laittaa pastasiivilän päähänsä, koska uskonto.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lent%C3%A4v%C3%A4_spagettihirvi%C3%B6

¤

"Lopeta riemasmiseni!"

"WAUUUU!!!!!!!! about 14y. old girl singns like a profile "

Viewing 15 posts - 1,561 through 1,575 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.