Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,576 through 1,590 (of 2,149 total)
  • Author
    lurasidon
    Participant

Angeli:

facesta:

Johanna Mia Tukiainen Joku mätäpaise tätä maata vaivaa!!!! Näyttävät, suloiset, herkät ja kiltit ihmiset ovat monet yksin, ja ilkeät, kovat ja häikäilemättömät ovat parisuhteessa! Voi vit…….kun mua harmittaa ja olen siitä surullinen, miten Suomen media on pilannut nähtävästi kaikki mahdollisuuteni rakkauteen tässä maassa! Ei tee mieli juhlia ollenkaan, tekisi mieli mennä takaisin sänkyyn untuvapeittoni alle piiloon pahaa maailma

Eläinten ykkösystävä, eläinrakas Johanna ja untuvapeittonsa… Voi luoja taas..

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

Ihmiset katsovat jatkuvasti kauhuelokuvia ja lähtevät popkornit suusta ulos leffateatterista

#36073 Ilmoita asiaton viesti
    Tipi the Illuminati
    Participant

FC-postauksista päätellen simaa on nautittu ja matami alkaa olla jo nakit silmillä. Silloin sattuu kirjoittaessa virheita, mutta kunniallisena näätänä otin asiakseni puhtaaksikirjoittaa tekstit. Ole hyvä, tuksu!

ONNELLISTA VAPPUA KAIKILLE vaikka itse olenkin täällä jäätävää seuraa……..! Ehkä se tästä joskus vielä iloksi muuttuu, tai sitten ei………Tätini hääjuhlat tänään, sitten jos jaksan illalla showkeikkani Lahdessa Ravintola Meininki. Keikkatilaukseni; johanna@dollsdancers.fi. Normaaliin työhön kelvottoman pitää vain pakertaa eteenpäin ja nolata itsensä maksusta, että saisi edes päivittäisen pullonsa. Nyt tukka kuntoon, eli pari suihkausta hajuvettä peittämään lian hajun, vaikka ei sitä mikään kuntoon saa, eikä mikään muukaan ole kunnossa. Sitten äitini maksamalle matkalle Pietariin, matkalla voin rauhassa vetää viinaa suruuni ilman että on media tai bnäädät tuomitsemassa, tai ainakin toivotaan niin. Olen pilannut elämäni, blääh…….vuodesta toiseen pilaan kaikki suhteeni, missä ovat kaikki NORMAALIT JA FIKSUT miehet????

Eivät missään, nähtävästi ainakaan Suomessa…….! Tai sitten en tapaa heitä koska olen hakannut, pettänyt ja solvannut kaikkia kanssani suhteeseen erehtyneitä miehiä. On täysin väärin ja sovinistista, että sikamiehet saavat naisia, vaikka olisivat millaisia niljakkeita tahansa ja narsisteja, niin he saavat kyllä naisia, mutta monet pahat ja narsistiset naiset saavat kärsiä yksinäisyydestä! Ja nyt en puhu vain itsestäni! Olen todella loppu, ihan henkisesti sekä fyysisesti, mutta keikoista pidän ja ne antavat mulle meikkipussiin täytettä, ei tässä elämässä näytä mitään muutakaan olevan! Paitsi Jumala, mutta ihminen tarvitsee toisen ihmisen läheisyyttä myös. En usko että sinkkuja lohduttaa pelkästään se, että jos uskoo Jeesukseen ja elää kristinoppien mukaista elämää, mitä minä en tee, niin pääsee taivaaseen. Olisi sitä kiva nauttia myös maineesta, rikkauksista ja rakkaudesta tässä elämässä. Suomessa olen piinannut vuodesta toiseen ja näyttää vain pahenevan kokoajan.

Johanna Mia Tukiainen Joku mätäpaise tätä maata vaivaa!!!! Paisuneet, alkoholisoituneet, väkivaltaiset, ilkeät, kovat ja häikäilemättömät ihmiset ovat monet yksin, ja näyttävät, suloiset, herkät ja kiltit ovat parisuhteessa! Voi vit…….kun mua harmittaa ja olen siitä surullinen, miten olen pilannut nähtävästi kaikki mahdollisuuteni rakkauteen tässä maailmassa! Ei tee mieli juhlia ollenkaan, tekisi mieli mennä takaisin sänkyyn paskaisen tekokuitupeittoni alle pullon kanssa piiloon pahaa totuutta

#36074 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Angeli: (Tuksu) "Mun mopsi on paras kaverini; hän valvoo mua niinkuin valvoi ja seurasi Juliaakin jokapaikkaan."

Eihän Bella-parkaa edes vielä ollut Jullen aikaan.

#36075 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Päätähden juttuja lukiessa meinaa nykyään verisuoneni päässäni poksahtaa. Katsotaan ymmärsinkö oikein.

Tunkki on siis helsinkiläisravintolassa nukkumassa koiran kanssa neljä villapaitaa päällään?

Mitä täällä tapahtuu?

#36076 Ilmoita asiaton viesti
    Lallin kumauttaja
    Participant

Eikös duo "Bolla ja Benzo" ollut edestakasmenneen Tzuulian aikaan kehissä? Jos olen väärässä, otan Amarettoa lisää ja käperryn sisäkseeni etanan tavoin pöllö kainalossa.

"IN TRUST WE GOD"
    #36077 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Olikohan muuten media jo silloin paikalla, kun kristilliseroottinen balleriina luuttusi seksibaareissa lattioita lompsa levällään?

Etteikö vaikka siitä johtuisi kunnollisen ja fiksun miehen puute?

#36078 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

Bella astui vasta sen jälkeen kuvioon, kun Jasmine oli evakuoinut siskonsa koirat ja Bonzo oli siirretty Sollentuunaseen.Ne ovat tavanneet toisensa vain Sollentuunasessa.

#36079 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Lallin kumauttaja:

Eikös duo "Bolla ja Benzo" ollut edestakasmenneen Tzuulian aikaan kehissä? Jos olen väärässä, otan Amarettoa lisää ja käperryn sisäkseeni etanan tavoin pöllö kainalossa.

Tuosta en tiedä,mutta Bella tuli vasta pikkusiskon paskamainen elukoidenryöstön jälkeen eli kun Käsi oli hankkinut kodin elukoille, jotka Tunkki jätti Julle-vainaan kanssa. Tunkille oli tärkeämpää ryypätä, kuin hakea elukkansa, joiden hoitaja oli kylmänä

Kun Bonzokin sitten meni Jassulle, hankki Tunkki itselleen vara-Bonzon.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#36080 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Yksi vastaus sulle Jöhännä: kannattaisiko katsoa, vaikka vaan vasemmalla silmälläSI (oletan, että enää se on auki, tosin puolitangossa sekin) se Renkomäen keikka Lahes. Se, mis makasit tapashi mukaan bilispöydällä kaikki mahdollishet ihmiseritteet punaisissa verkkareissas? Hessush Hopo oli kyytiimässä..piän mahdollisuus, et ymmärrät, miksi et kenellekään normi, suomalaiselle miehelle kelpaa. Etkä naisellekaan.

Mitä enemmän vingutte, munanpuristelijan kakarat mediassa, sitä enemmän nautimme.

Hyvä ruoka, parempi mieli. Te tarjoilette sitä meille yllin kyllin.

Kippish shille kanshashishkot ja -veljet.

HIK 🙂

#36081 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

J W Hauskaa vappua sulle äidille ja isälle luota Herra hän tekee sun tulevaa elämää iloiseks Johanna!

Like · Reply · 1 · 2 hrs

Anneli T huskaa vappua,vaikkei sulla nyt tunnu hyvälle,anna Jumalan tehdä työtä sinussa se on kuitenkin se oikea tie,kaikki tulee ajallaan.

Like · Reply · 1 hr

Johanna Mia Tukiainen Anneli T: helppo sanoa että kaikki tulee ajallaan kun kaikki menee vuosi vuodelta huonommaksi, koko Eurooppa on kriisissä ja olen ollut yksi Suomen pilkatuimpia ihmisiä vuosikaudet! Joten se siitä "kaikki tulee ajallaan" paitsi että pask…….sataa niskaan!!!! Tuun hulluksi näiden hullujen miesten kanssa, jokainen vaan ulos elämästäni ja nopeasti!!!! Mistä nää narsistit edes ilmestyy???? Mulla on ollut tasan kolme hyvää, syvää rakkautta elämässäni, joista ensimmäinen oli paras. Näihin ei kuulu myöskään Arto Länsman, josta hain avioeron hänen törkeän väkivaltaisuuden vuoksi, sekä henkisellä että fyysisellä puolella, plus olimme täysin erilaisia ihmisiä. MILLAINEN MIES kertoo törkeyksiä johonkin hulluun valheelliseen kirjaan vaimostaan, MILLAINEN MIES KURISTAA MELKEIN HENGILTÄ USEAAN OTTEESEEN JA MILLAINEN mies tekee pilkkalauluja vaimostaan????? Siis tällä EXÄSTÄÄN! Julian sanoin: TÄYSI PERSLÄPI! HYVÄÄ VAPPUA VAAN KAIKILLE!

Like · Reply · 39 mins

Johanna Mia Tukiainen Nykyinen "mieheni" puolustaa Isistä; hänen mukaansa "kun olemme kilttejä heille niin he ovat kilttejä meille", olen kuulemma täysi "natsi" mielipiteideni kanssa, äsken kun pikkuruinen koirani hyppi hänen päällään, hän huusi että; koira pitää lopettaa heti!!!! Että sellaista!!!!! Henkinen ja taloudellinen vallankäyttö tässä tapauksessa, hänellä on tosin todettu eräs vakava syndrooma josta en puhu julkisesti. Mutta se syndrooma ei selitä ilkeyttä, naljailua ja kiusantekoa.

Like · Reply · 36 mins

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36082 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Voi Angeli..sää oot ihana! Kiitos, kun jaksat <3

Voi, voi sentään! Onko pikku-Johanna pahalla päällä ?

#36083 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Tunkki on ylibuukannut allakkansa. Juuri nyt pitäisi olla Puotilan kartanossa viettämässä vapunaaton jotakin, eikä tädin häistä ollut mainintoja. Sitähän ihailtiin miten illan keikan käy, mutta nyt jo ehdollistetaan: "Tätini hääjuhlat tänään, sitten jos jaksan illalla showkeikkani Lahdessa Ravintola Meininki."(Tipi the Illuminati)

Tämä on tarpeeton maininta: "ONNELLISTA VAPPUA KAIKILLE vaikka itse olenkin täällä jäätävää seuraa……..!"(Tipi the Illuminati)

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36084 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"MILLAINEN MIES KURISTAA MELKEIN HENGILTÄ USEAAN OTTEESEEN…"

Tämä on helppo, naurulokki. Junnu Vainio jo kertoi:"Siinä sielu on sen miehen, jonka työt jää puolitiehen…"

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36085 Ilmoita asiaton viesti
    No voi
    Member

HeinTunkero, tuu jo. Hääjuhlat on alkanut Jasmin ja äitisi ovat jo täällä.

#36086 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Kolme miestä? SikaMika, Udi, mutta kuka on kolmas? Halme? Kanerva?

Miki Rouke?

Viewing 15 posts - 1,576 through 1,590 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.