Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,591 through 1,605 (of 2,149 total)
  • Author
    Angeli
    Member

facesta:

Tässä on siis virallinen ylioppilaskuvani vuodelta 1997, olen päässyt näemmä jollekin amerikkalaiselle sivustolle, jossa esitellään erilaisia pitkiä kiharoita hiuksia. Tuollainen "babyface" olin. Nyt tukkaa pesemään, että ehdin tätini juhliin!

(yo-kuva nuudelitukassa)

Otin nyt uudelleen samanlaisen pitkän kiharan tukan, kun mielestäni se on naisellisen ja tyttömäisen näköinen

Like · Reply · 2 hrs

Esko V On ollut tyttö kyllä söpöliini!??

Like · Reply · 1 · 2 hrs

Johanna Mia Tukiainen Esko V: olen edelleenkin söpöliini!)

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36088 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

Voi tuota Tuksun kateuden ja mustasukkaisuuden määrää. Se on aivan tavatonta. Tuksu kyllä seliselittää asiat parhain päin itselleen. Mutta ei. Ei se Tuksu auta.Halut pikkusisimmässäsi olla niinku muutkin. Et vaan voi enää kun olet elämäsi sössinyt. Turha siinä on gliseelauseilla Herroja ylistää. Tuksu haluaa herran. Oli se sitte oikea ihminen tai mielikuvitusolento. Herra olla pittää!

Enivei! Tihkuvan mustasukkaista vappua Tuksulle!

https://www.youtube.com/watch?v=qnWEX0jReTM

Palstalaisille toivotan HAUSKAAA VAPPUA!

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #36089 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Mamma on sitten vastannut puhelimeen. Jos siellä Upsalassa on mitään opittu niin ostaa venäläistä kuohujuomaa runsaasti dotherille ja odottaa nukahtamista. Sitten vaan jättää tyttären Pietariin. Sieltä on vara valita sopiva mies ja elellä onnellisena elämänsä loppuun asti.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36090 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Voin vain kuvitella miten tuhnukaista ottaa kupoliin halata hapsukaista joka ei ole lähelläkään sitä mielikuvissa luotua ihannemiestä mutta kun sillä on ne RAHAT.. On pakko olla mielinkielin ainakin silloin kun rahapussi aukeaa. Ei ole muuta rahan lähdettä tällä erää. Tämä kertoo kyllä sen mikä mammonan mahti on tuhnukkaan. Hampaat irvessä pitää olla hapsukan luona ja yrittää vielä esittää morsianta..Sen verran on kuitenkin liikehdintää tuolla nuudeliletin alla että ymmärtää pysyä edes jonkinlaisissa väleissä. Ymmärtää sen että hukka tai näätä perii jos hapsukan luota lähtee lopullisesti tai suututtaa sen viimeisen kerran.Se on silloin "nou mani ,nou fani"..

#36091 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Miettikää. Jopa vanha tätiNI viettää tänään häitään, mutta suloiselle J.Tukiaiselle ei vaan sitä unelmaprinssiä löydy, kaikkia Vellinniljakkeita vaan. Tämä nyt mahtaa korveta, ja osittain aiheuttanut aamun purkaukset? Täti varmaankin on tuollainen ruma ja ilkeä nainen, jollaiset vievät kaikki hyvät miehet. Onko täti kuuluisaa missisukua, jos mamma kerran on häissä?

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #36092 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"Johanna Mia Tukiainen Nykyinen "mieheni" puolustaa Isistä; hänen mukaansa "kun olemme kilttejä heille niin he ovat kilttejä meille", olen kuulemma täysi "natsi" mielipiteideni kanssa, äsken kun pikkuruinen koirani hyppi hänen päällään, hän huusi että; koira pitää lopettaa heti!!!! Että sellaista!!!!! Henkinen ja taloudellinen vallankäyttö tässä tapauksessa, hänellä on tosin todettu eräs vakava syndrooma josta en puhu julkisesti. Mutta se syndrooma ei selitä ilkeyttä, naljailua ja kiusantekoa."

Ei se ole taloudellista vallankäyttöä jos morsian on yksinkertaisesti haaskannut sulhon rahat tai äijä kieltäytyy kustantamasta enempää älytöntä tuhlausta. Mamma oli myös pahinta laatua oleva rahan hallitsija kun ei pystynyt rahoittamaan tomppelityttären huikentelevaista elämäntapaa. "Minun rahat ovat minun rahoja, ja sinun rahat ovat minun rahoja".

Syndrooma huomattiin kun hesarissa oli kihlausilmoitus. Ei sellaisessa Tunkin kanssa ihan terve mies esiinny.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36093 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

PKS1:

Syndrooma huomattiin kun hesarissa oli kihlausilmoitus. Ei sellaisessa Tunkin kanssa ihan terve mies esiinny.

Eihän se edes ollut mikään tavis kihlausilmoitus. Tyyliin että Minna ja Maukka ovat kihlautuneet 15.5.2015 Mikkelissä. Vaan ilmoitus että Johanna Tukiainen ja Veijo Lalli menevät naimisiin Loviisassa + päivämäärä. Sellaista varsinkaan ei ihan terve mies (tai nainen) lehteen laittaisi, vuotta aikaisemmin.

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kaaaaaak-Johanna-Tukiainen-meni-kihloihin-kuva/1084646

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #36094 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

alkaa ihan selkeesti kyllästyttää uskis piirit. Tajuaakohan sen verran olevansa tekopyhä viina piruinensa. Pöllöt, riikinkukot ja kaikki muu romukoppaan mutta viinit on ja pysyy. Ja taas haukutaan mediaa joka on julkaissut tunkion oikeat toilailut. Ei tuo tajua edes tehneensä mtn väärää. Media media. Huoh. Tänään on usko koetuksella, uskokaa vaan. Voi kun saatais rapsaa keikalta. Hyvää vappua näädät. Pistetään haisemaan.

#36095 Ilmoita asiaton viesti
    Lallin kumauttaja
    Participant

Tää on aivan ot, mut jos suollan skeidaa tänään tänne, niin sorry. Faija delas aamuyönä, ja meikä vetää pärsöökset.

Ai niin… Ei mitään voivoi -postauksia, please.

"IN TRUST WE GOD"
    #36096 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Ystävälleni Sanna Suutari viemiäni enkeleitä ja vappulook-2016, menen tätini häihin joten en käytä nyt yo-lakkia. Stay calm and Believe in Jesus!

30 minutes

[img]http://i11.aijaa.com/t/00835/14160647.t.jpg[/img]

(kovasti on tunkio myöhässä kun vasta klo 16 pääsi lähtemään)

#36097 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Ei onnistu kuvan lataaminen. No se oli vain huonosti itse laitettu tukkahiusmoppikuva. Eihän se itse osaa laittaa lettiään.

#36098 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkivaihtaa
    Participant

Että Tukiainen kehtaa ketään tällaisesta syyttää kun itse yrittää imeä kuiviin jokaisen joka seuraansa sattuu joutumaan. Tämä oli mulle pahinta pitkään aikaan ja toivon Lallin syndroomastaan huolimatta pystyvän jättämään karmaisevan morsionsa. Voi pyhä jyssäys kuiten, vaikka Tukiaisenkin "syndrooman" näkee niin selvästi. Siksikään en ymmärrä miten hän pysyy aina yhtä pahana.

#36099 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

Osanottoni isäsi kuoleman takia. Voimia!

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #36100 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

Jahas, Pietarin-matkan maksaja selvisi. Ainahan se on viimeisen vuoden aikana ollut joko Velli tai mamma, tällä kertaa siis jälkimmäinen. Sikäli sääli tuo matkaseura, että voi tarkoittaa meille näädille ehkä vähemmän hupia… Mamma kun SAATTAA pystyä pitämään dotherinsa paremmin aisoissa ja vähemmissä viinoissa kuin kihlattu tai varsinkaan joku (ryyppy)kaveri. Kuvitelkaa mitkä katastrofin ainekset olisi ollut koossa vaikka duolla Ollukka & Tollukka Venäjällä…

#36101 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Lallin kumauttaja:

Tää on aivan ot, mut jos suollan skeidaa tänään tänne, niin sorry. Faija delas aamuyönä, ja meikä vetää pärsöökset.

Ai niin… Ei mitään voivoi -postauksia, please.

Vilpitön osanotto. Elämä on.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
Viewing 15 posts - 1,591 through 1,605 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.