Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,651 through 1,665 (of 2,149 total)
  • Author
    Kade
    Participant

Viimeaikaiset julkaisut

Jaani R — onks tonne vapaapääsy?

26. huhtikuuta kello 9:22

Lue lisää

Lassi N — Onko tämä uskonollinen tilaisuus?

JOhanna ja Paimen on tulossa tilaisuuteen julistamaan herran sanaa?

8. huhtikuuta kello 18:54

Lue lisää

Mirella N — Mikä yllätys esiintyjä? Tuksu ainakin on silloin tulossa jonkun uskovaisen pojan kanssa sinne esittämään Gosbelia

Hymiö grin

Tosi hyvä vappu meininki …

8. huhtikuuta kello 14:09

Lue lisää

#36148 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Veijon asperger selittäisi mielestäni mainiosti sen, että hän haksahti Tuksun kaltaiseen petolliseen ja teennäiseen paskakasaan. [moderoitu]

Tuksu puhui "vakavasta" syndroomasta. Asperger-ihmiset itse eivät yleensä pidä itseään edes lievästi sairaina saati vakavasti. Asperger on parempi nähdä luonteenpiirteenä kuin sairautena. Paula Tilli on tehnyt hyvää työtä kertoessaan myös aspergerien moninaisuudesta. Jotkut meistä ovat esim. hyvin sosiaalisia ja toiset erakkoja. Itse olen naimisissa, mutta ystäväpiirini on hyvin suppea ja viihdyn hyvin kotona ihan itseksenikin.

En ole narsisti, mutta tiedän olevani hyvännäköinen

Julia oli onnekas kun sai kuolla hyvissä ajoin!!

#36149 Ilmoita asiaton viesti
    Vanha
    Participant

Älkää nyt hyvät kanssanäädät uskoko noihin Pyh-Johannan juttuihin jostain vakavasta Vellillä olevasta syndroomasta. Tuksun sanomisiin ei kannata luottaa, ei mihinkään, joten miksi hän nyt muka totta puhuisi?

Pelkkää potaskaa suoltaa Velliä mollatakseen. En usko mitään, mitä armon Pyh-Johanna sanoo. Mytomaanin puhetta kaikki tyyni.

#36150 Ilmoita asiaton viesti

^ Jossain Tuksu törmännyt asperger-syndroomaan. Ei se siitä muuten mitään tietäisi!

#36151 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

Vastauksesi osoitti, että osaat halutessasi olla myös erinomaisen asiallinen.

Paula Tillin olen nähnyt parissa lehtijutussa ja jossain ohjelmassa, hän tekee tosiaan hyvää työtä. Ja juuri noin olen itsekin ajatellut, että pikemmin luonteenpiirteisiin kuin sairauteen Aspergerin syndrooma vertautuu.

#36152 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Uusi vanha näätä:

Älkää nyt hyvät kanssanäädät uskoko noihin Pyh-Johannan juttuihin jostain vakavasta Vellillä olevasta syndroomasta.i.

Joo ei uskota! Itse asiassa taisin mollata Tsuhnua hulluksi jo ennen Kanerva-gatea. Siihen aikaan ei viela ollut kaikilla tiedossa etta mika perkeleen kaheli se akka on ja minua mollattiin, kun "syytta suotta" panin paxua halvalla. Vaan nytpa tiedatte 😀

#36153 Ilmoita asiaton viesti

Hermot meni Johannaan ja aloin jo kirjoittamaan tulikiven katkuista viestiä, mutta olkoot. Tuo pinkki jätesäkillinen paskaa ansaitsee kaiken pahan mitä(toivottavasti erittäin lyhyt)tulevaisuus tuo tullessaan.

Toivon että Veijo saisi tuhlatusta omaisuudestaan edes osan takaisin.Nykyäänhän avoliitostakin voi saada korvauksia, jos oikein muistan.Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä. Onneksi Johannalla ei ole liiton päättymisen ansiosta mitään oikeutta Veijon omaisuuteen, mutta alkaa varmasti pian penäämään korvauksia "paskasta suhteesta".

OT Harmi että Suuri Nauraja on jo varattu.Olisin kosinut. Ja aivan sama onko mies vai nainen! 🙂 ;-D Ja kiitoksia kyseiselle kirjoittajalle maan pinnalle palauttamisista! Aina kun on alkanut säälimään Tukiaista täällä niin eikös jo kohta tule muistutus hänen todellisesta luonteestaan, voimasanojen, huutomerkkien ja hymiöiden kera!

Iloista Vappua kaikille näädille, myös taustalle ja surun keskelle!

"Minulla on pitkä vaalea tukka vyötärölle asti, yleinsä se on kiharainen."

"Osa kuvista myos vaaristaa minua, nakeehan sen kuvistanikin, etta olen monissa kuvissa tosi erinakoinen."
    #36154 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Suuri Nauraja tykkää kiroilla roskapalstoilla. Ihmettelen, miksi ylipäänsä vaivaudut. Keskustelijat tekevät palstat, kiva tietää, että pidät meitä roskina, mutta ulosantisi toki sen jo on osoittanut.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #36155 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Wappumirri….

http://www.egorazzi.com/kuukauden-mirri-pammie-lee.html

Pakko nain vkl:n kunniaksi vahan tsiigailla Tunkin kainaloissa roikkuvien kumilotkottimien ja ilmeisen haisevien lepakonsiipien (kunnon naisella sita kutsutaan mirriksi) sijasta oikeita naisia 😀

#36156 Ilmoita asiaton viesti
    närpäpäpä
    Participant

Onpas täällä taas meininki.

Aikaisemminkin olen ehkä täällä tunnustanut ewttä olen diagnosoitu narsisti. Uskon että Tunkkikin on mutta helvetin tyhmä myös, toisin kuin useimmat narsistit, mikä on oikeesti aika helvetin häviäjäkäsi.

Aspergerista sen verran että itsellä epäiltiin sitä lapsena/esiteininä, kun piti löytää joku selitys tunnevajeille, mutta en kuitenkaan ollut mitenkään antisosiaalinen, niinkuin SikaMika ja Udi ja Arto ja muut Tsykopaatit.

Anygays Hyvää Vappua kaikille. Ootte ihania vaikka olenkin 97%n taustailija.

#36157 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

Uusi vanha näätä:

Älkää nyt hyvät kanssanäädät uskoko noihin Pyh-Johannan juttuihin jostain vakavasta Vellillä olevasta syndroomasta. Tuksun sanomisiin ei kannata luottaa, ei mihinkään, joten miksi hän nyt muka totta puhuisi?

Pelkkää potaskaa suoltaa Velliä mollatakseen. En usko mitään, mitä armon Pyh-Johanna sanoo. Mytomaanin puhetta kaikki tyyni.

Kysehän ei siis ole Tuksun juttuihin uskomisesta. Kyse on siitä, että kaiken liioittelun, valehtelun, vääristelyn, asioiden nurin päin kääntämisen sekä muiden syyttämisen ja solvaamisen seassa Tuksu tulee useinkin lipsauttaneeksi asioita, joiden kautta saadaan näädittyä ulos jollei totuutta niin erilaisia, parhaimmillaan hyvinkin kiinnostavia tulkintoja.

Asperger-spekulaationi aloitin näin: "Jälleen kerran JOS Tuksun sanoissa on hippunenkaan totta" – ja mielestäni sellainen hippunen voisi ihan hyvin olla, että Velli olisi jossain vaiheessa kertonut Tuksulle, että hänellä on diagnosoitu x (oli se x sitten Asperger tai mikä hyvänsä). Velli on voinut ajatella, että asian kertominen auttaisi morsianta ymmärtämään häntä paremmin, mutta eihän Tuksun kanssa mikään mene ikinä niin kuin on ajateltu… Kviini joka tapauksessa tulkitsee ja välittää kaikki muiden sanomat asiat eteenpäin sellaisessa muodossa, että näyttäytyy itse oikeassa olevana, viattomana uhrina, ja se toinen vähintäänkin ilkimyksenä, plus tapauksesta riippuen ehkä idioottina ja tietenkin syyllisenä.

Myös 20:03 (otsikolla Vellin pommit) lähdin Tuksun sitaatista esittäen siitä oman tulkintani. Tuksu väittää Vellin huutaneen, että koira pitää lopettaa. Mikä voi olla täyttä valetta. Mutta kuten kirjoitin, joku koirista saattaa olla mennyt todella huonoon kuntoon, ja silloin väite voi kyllä olla tottakin – ja Velli valitettavan oikeassa. Tuksu vain yrittää saada sen näyttämään siltä, kuin mies olisi muka terveen koiran tappamisella uhkaileva julmuri. Turha yritys. Jos joku on julmuri, niin Tuksu itse.

Käsittääkseni tyypillinen Asperger-ihminen on harvoin tahallaan ilkeä ja loukkaava. Jotkut heistä voivat kyllä antaa jokseenkin törpön, jopa tunteettoman vaikutelman töksäytellen epätavallisen suorasukaisia lauseita (Sykkeen Holopais-hahmo on tästä mainio esimerkki), mutta se johtuu juurikin siitä, etteivät he oikein osaa "lukea" sosiaalisia tilanteita ja toisten tuntemuksia samalla tavalla kuin normi-ihminen. Ei siinä sen kummempaa, ymmärrystä peliin puolin ja toisin, myös näätien kesken 🙂

#36158 Ilmoita asiaton viesti
    viljo666
    Member

Amerikkasänky:

Hermot meni Johannaan ja aloin jo kirjoittamaan tulikiven katkuista viestiä, mutta olkoot. Tuo pinkki jätesäkillinen paskaa ansaitsee kaiken pahan mitä(toivottavasti erittäin lyhyt)tulevaisuus tuo tullessaan.

Toivon että Veijo saisi tuhlatusta omaisuudestaan edes osan takaisin.Nykyäänhän avoliitostakin voi saada korvauksia, jos oikein muistan.Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä. Onneksi Johannalla ei ole liiton päättymisen ansiosta mitään oikeutta Veijon omaisuuteen, mutta alkaa varmasti pian penäämään korvauksia "paskasta suhteesta".

OT Harmi että Suuri Nauraja on jo varattu.Olisin kosinut. Ja aivan sama onko mies vai nainen! 🙂 ;-D Ja kiitoksia kyseiselle kirjoittajalle maan pinnalle palauttamisista! Aina kun on alkanut säälimään Tukiaista täällä niin eikös jo kohta tule muistutus hänen todellisesta luonteestaan, voimasanojen, huutomerkkien ja hymiöiden kera!

Iloista Vappua kaikille näädille, myös taustalle ja surun keskelle!

Niinmuttajenkeissäjaruotsissahantällaisesta kihlauksenkatkeamisestavoisaada varakkaammaltaisotkorvauksetjaelatusavun, tiesi rinsessa muistaakseni petollisen Kyyrbanin jälkeen.

Tuksun ulosotoista ei ole kai aikoihin ollut muuta juttua kuin että ex-Sievinen oli saanut jotain. Maksattiko Johanna Rahastaja kaiken Hapsiaisella? Ja Lapin-Jorman turha odotella koskaan rahojaan.

#36159 Ilmoita asiaton viesti
    lamu-urinaali
    Participant

Angeli:

Parempi yksin kuin täysin pask…..parisuhteessa!!!!!! Kiitos Emelie, että esittelit meidät ylipäätään toisillemme!!!! Lalli on ihan vit…..eritasolla kuin mä!

Aivan, hienoa jees eritasolla tosiaan. Toivottavasti tossukka on juhlinut tänään reippaasti, Onnittelut!

Johanna Mia Tukiainen:

Joskus väkivalta lopettaa vittuilun!

#36160 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

lamu-urinaali:

Angeli:

Parempi yksin kuin täysin pask…..parisuhteessa!!!!!! Kiitos Emelie, että esittelit meidät ylipäätään toisillemme!!!! Lalli on ihan vit…..eritasolla kuin mä!

Aivan, hienoa jees eritasolla tosiaan. Toivottavasti tossukka on juhlinut tänään reippaasti, Onnittelut!

Voi Emelie minkä teit! Tästä et helpolla pääse…

Vellille toivotan hyvää libertyä.

"Havetkää te kaikki, jotka edes kehtaatte nostaa nimeni esille missään!!!!"

"Kyllä tässä on oman kantapään kautta saatu nähdä kaikki."
    #36161 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty
    Member

nyt odotettavissa soutaminen ja huopaaminen. Ollaan yhdessä, ei olla, ollaan,ei olla etc

Viewing 15 posts - 1,651 through 1,665 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.