Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,681 through 1,695 (of 2,149 total)
  • Author
    Minas
    Blocked

kakkarantu taksin takapenkillä:

Nyt meni allekirjoitus uusiksi. Kiitos tunkki, pohjaton typeryytesi elähdyttää krapulaista aamua.

Tunkki ei voi millään myöntää että jotkut ihmiset pystyvät sitoutumaan, että heitä voi rakastaa. Naimisiinmenokin väheksytään häihin (vieraaksi) menolla.

Tsemppiä krapulaisille, paitsi Tunkille, korventakoon tädin häät ja Vellin pakit häntä loputtomiin >B-) Tunkion helvetti maan päällä.

#36178 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Angeli:

Karel B: the man that I was engaged with, was constantly putting Jesus down, sharing weird videos of witchcraft, and putting me down: But using his money all the time!

Siis Jesseä eikä tuksua ei saa rienata, eikä omia rahojaan käyttää? Vai mitä tää nyt tarkoittaa?

Luultavasti sitä, että tuksu kuvitteli , että kaikki mikä on vellin on myös tuksun.

Sitä paitsi tämä on ollut varmaan suunnitelma, koska häitä ei ole järjestetty sitten sen lehti-ilmoituksen jossa hääpäivä julkistettiin.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #36179 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

tästä verbistä put down mulle tulee mieleen lopetus siis niinkun esim koiran lopetus. Velli yrittänyt kokoajan lopettaa Jeesusta…

Mut käytetäänkö tuota verbiä tuossa alentamis tarkoituksessa? Panna maahan? Kuulostaa tankeroenklannilta.

#36180 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Kun laardipallo selviää, niin joko velli on taas kihlattuNI? Tuksu lupaa löyhkäävää toosaa kaikista asennoista kaikkien huohotusten kera, siinä loviisalainen vanhapoika taas ajattelee mulkullaan.. Enyt usko vellin olevan asperger, pyhä paskanhajuinen jouhanna vaan kiukuspäissään syyttää velliä jostain, kuten aertoa väkivaltaiseksi, vaikka kaikkihan tietävät väkivaltaisen osapuolen..

#36181 Ilmoita asiaton viesti
    Itse Riekko
    Participant

housekleener:

U.M. Metus:

Noista uskonnoista… nythän on jo virallistettu (jossain maassa) se joku pasta- tai nuudeliseurakuntakin. Joku hemmo oli saanut passikuvaansakin laittaa pastasiivilän päähänsä, koska uskonto.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lent%C3%A4v%C3%A4_spagettihirvi%C3%B6

Nyt kun täällä on niin moni avautunut henkilökohtaisista asioistaan, niin päätin itsekin kertoa, että olen jo vuosia ollut pastafari. Vanhempani eivät hyväksy sitä, mikä tuntuu tosi pahalta. Äiti on hieman ymmärtäväisempi. Kertoi mulle hiljattain, että olin jo viisivuotiaana alkanut käyttämään siivilää päässäni! RAMEN! Mutta eipä tästä sen enempää. Takaisin aiheeseen.

#36182 Ilmoita asiaton viesti
    Itse Riekko
    Participant

Onko lävessä kahteen kertaankin postattu fb-kommentti mätäpaiseen nyhtämisestä todella oikea? Jos on, niin sehän alkaa olemaan narsistiltakin jo äärimmäisen törkeää. Hannu Lauerma voisi ottaa henkilön raskaaseen tutkintaan. Niin kuin psykologisesti: onko täysin omaatuntoa ja häpeää tuntematon enää ihminen? Tai sitten joku vois vaan repäistä sen maskin pois ja katsoa löytyykö alta lisko.

#36183 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Kaikki kusetus on vain tunkin velka vellille.Velli ei ole saanut rojalteja keikoista ja kun on kyselty,niin kihlaus purettu.On se sairaus,kun alkaa kyselemään rahojensa,lue lainattujen,perään.Ilman velliä,tunkki olisi kusessa,tai niinhän se on aina.Aina kun on maksun aika,niin toinen muuttuu sairaaksi,hankalaksi,narsistiseksi,hulluksi,oman edun tavoittelijaksi ja jne.

#36184 Ilmoita asiaton viesti
    Itse Riekko
    Participant

Velli! Myrsky on täällä. Painu maanrakoon ja nopeasti. Ulos saat tulla vasta sitten kun sinut käsketään omiin häihisi.

Oli muuten hieno “hääilmoitus”. Harvoin kihlatuissa käytetään sanaa kuollut. Yleensä sana löytyy siitä viereiseltä palstalta.

#36185 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Minas:

tästä verbistä put down mulle tulee mieleen lopetus siis niinkun esim koiran lopetus. Velli yrittänyt kokoajan lopettaa Jeesusta…

Mut käytetäänkö tuota verbiä tuossa alentamis tarkoituksessa? Panna maahan? Kuulostaa tankeroenklannilta.

Juu kyllä se tarkoittaa ihan jonkun alentamistakin. Ihan kuin myös jonkin asian alas panemista/esineen laskemista tasolle.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #36186 Ilmoita asiaton viesti

POISTETTU YLLÄPIDON TOIMESTA!

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #36187 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty
    Member

Oli hienoo kuulla että meitä muitakin pastafarian uskoon kuuluvia on täällä ! Siis etteks te muut tajuu ??? Jos haluat pelastusta niin liittykää Church of the Flying Spaghetti Monster ! Sorry, ulkomaan kieltä, en osaa soomentaa.

#36188 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Alli Kapone:

Minas:

Juu kyllä se tarkoittaa ihan jonkun alentamistakin. Ihan kuin myös jonkin asian alas panemista/esineen laskemista tasolle.

Ahaa, ok. Seuraava kysymys olisi, mikä ihme on siiviläpää?, mistä täällä on ollut puhe jonkun kerran.

#36189 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Weaselin ja qwertyn juttua googlasin, nOw I get it… kinda… 😀

Kauheeta jos Lentävä Spaghettihirviö ilmestyis nuudelitukkahiukseen 8-(

#36190 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty
    Member

The central creation myth is that an invisible and undetectable Flying Spaghetti Monster created the universe "after drinking heavily". Ramen !

#36191 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

"Näädistä ja heidän toiminnastaan hyötyvistä!

Käyttäjältä Livekäyttäjä35318

01.05.2016 10:58 "

No, näädät ja "kissat" ei kai ole koskaan tulleet toimeen oikein hyvin.

Mutta kissa Öberg on kyllä melko tekopyhä kirjoituksessaan "tunnistamattoman" nimimerkin alta, aika paljon on tullut hälläkin nimettömänä solvattua monia ihmisiä.

http://lizthecat.blogspot.fi/

Viewing 15 posts - 1,681 through 1,695 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.