Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,696 through 1,710 (of 2,149 total)
  • Author
    Minas
    Blocked

qwerty:

The central creation myth is that an invisible and undetectable Flying Spaghetti Monster created the universe "after drinking heavily". Ramen !

Yleissivistävä palsta, on hyvä pysyä uusien uskonnollissävytteisten aatteidenkin suhteen kartalla. Isikset, pilluminatsit, pastafarit… Viimeksimainitut vaikuttavat kuitenkin rauhantahtoisilta. Minulla on tuo pasta kiellettyjen aineiden listalla, olen kuitenkin mieluusti peruna- tai sushifari.

#36193 Ilmoita asiaton viesti
    Itse Riekko
    Participant

Minas:

qwerty:

The central creation myth is that an invisible and undetectable Flying Spaghetti Monster created the universe "after drinking heavily". Ramen !

Yleissivistävä palsta, on hyvä pysyä uusien uskonnollissävytteisten aatteidenkin suhteen kartalla. Isikset, pilluminatsit, pastafarit… Viimeksimainitut vaikuttavat kuitenkin rauhantahtoisilta. Minulla on tuo pasta kiellettyjen aineiden listalla, olen kuitenkin mieluusti peruna- tai sushifari.

Pastaa syömättömät joutavat hemmettiin. Pastehach-juhlan aikaan pastafari voi syödä riisi- tai maissipastaa. Keliakia ja gluteeniyliherkkyys parannetaan heti kun pastafari pääsee taivaaseen. Sitten voi vetää bisseekin kaksin käsin. RAMEN!

http://www.fsm-europe.eu/about-us.html

#36194 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Angeli:

Hyvää vappua kaikille!!! ?????? Tänään showkeikkani @ Ravintola Meininki, Lahti! Here are some pics of me with the graduatiaton hat on, hope u enjoy this evening show! Löysin yo lakkini, paljon onnitteluja edelleen tädilleni häihin menon johdosta!!!! Itse purin tänään kihlauksen. Turha roikkua suhteessa joka on negatiivinen eikä johda mihinkään! Tästä ei tule lasta eikä paskaa!

Hienoa, että rakas yö-lakki löytyi ja pystyy taas keskittymään viinan latkintaan ja riehumiseen. Niin on hyväsydäminen tämä meidän tosiuskis.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#36195 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Minas:

"Toisaalta, voi olla että Velli on sanonut koiralle että sen pitää lopettaa (päällähyppininen), ei että se pitää lopettaa. KänniörvelöTunkki kuulee sitä minkä voi kääntää toista vastaan."

Tällaisia olen tavannut paljonkin. Varsinkin juovuksissa heillä tuntuu olevan sellainen kuulo että ovat toisten pahojen puheiden kohteena, vaikka ventovieraat ihmiset juttelisivat ihan muusta. Sitten kun omassa seurueessa on tällainen, varsinkin ravintolassa, niin jumalation kun saa hävetä sankarin mennessä peräämään kunniaansa jota ei edes ole. Saisivat edes turpaansa.

Toinen ilonpilaajien perustyyppi on riitelevä pariskunta joka tivaa "ystäviään" omalle puolelleen riidassa.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36196 Ilmoita asiaton viesti
    janonyymi
    Member

Minas:

qwerty:

Perunafari 😀 Aijaijai, jos tähän krapulaan kuolen niin ainakin mennään hymyssä suin

#36197 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Minas:

qwerty:

Pilluminatsit kuulostaa ihan minun porukaltani.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#36198 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Pilluminaattipöllöt on niin patee. Uus musta on ketut, kettu. Siinä vaiheesaa ku oravat on muotia, jees.

Koitan olla tässä pinnalla tapeteilla, sorry.

#36199 Ilmoita asiaton viesti
    Niintuota
    Participant

Lahden keikalta

http://aijaa.com/KyuQiU

Yksi, ihan tavallisen, söpön sihteerin näköinen tyttö kuvittelee näemmä olevan joku "Miss Universum" ja sitä rataa……
    #36200 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Niintuota:

Lahden keikalta

On siinä komia sikspäkki!

Tässä toinen pläjäytys! Kyllä saa nauraa.

http://aijaa.com/BSjcOi

#36201 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Niintuota:

Lahden keikalta

J Ä Ä T Ä V Ä Ä!

Hyi helwetti…onks se nialassu kolme jalkapalloo? Vai sen ylitoimivan kilpparinsa?

Ihan väärä kuvakulma :))

Jahka bneitokainen herää, ehkä saamme meriselityksen, jos joku ystävällinen facekamu taas linkittäisi tännekin Tuheron mielipiteitä. En ihan ensmäiseks usko eroon…kun Vellipöksy on kerran päässyt pimpstoosan makuun, ei se siitä irti päästä.

#36202 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

Minas:

[…]

Mielenkiintoista olisi tietää, mitä kamalaa on tapahtunut, jotta Welli erosi Tunkista. Ettei vaan koirille jotain… Tunkki syyttää Welliä, kuten aina tekee omista kauhuteoistaan.

Toisaalta, voi olla että Velli on sanonut koiralle että sen pitää lopettaa (päällähyppininen), ei että se pitää lopettaa. KänniörvelöTunkki kuulee sitä minkä voi kääntää toista vastaan.

Minas, erittäin hyvä pointti! Tuokin on täysin mahdollista, ja antaa hieman enemmän toivoa koiran kunnosta, jos se jaksaa hyppiä (jopa niin energisesti, että sitä pitää käskeä lopettamaan). Itse ajattelin tuosta Tuksun väittämästä päällä hyppimisestä niin, että se olisi juuri sitä tuksumaista vääristelyä ja todellisuudessa koira olisi ehkä vain hädissään hakeutunut Vellin kainaloon karkuun kovakouraista, puristavien hörhelöasujen pukemisella piinaavaa emäntäänsä… Vellin koiranhoitotaidoista ja -kokemuksesta en toki tiedä yhtään mitään, mutta kovin kummoiset niiden ei tarvitse ollakaan että koira tuntee olonsa turvallisemmaksi kuin Tuksun käsissä. Kviini voi olla myös mustasukkainen ja raivostua siitä, jos oma koira hakeutuu ennemmin jonkun muun syliin kuin hänen.

Tyypillistä muuten, että kun vielä eilen Velli oli Tuksun mukaan käyttänyt tilanteessa sanaa "koira", niin tänään ex-kihlatun suuhun laitettu sana onkin jo "piski"… (Angelin 07:40 kopsaama FB-päivitys)

#36203 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

Eilisissä viesteissä ohimennen mainitun Paula Tillin esiintyminen Ylen Perjantai-ohjelmassa 15.4. on vielä katsottavissa Areenassa (ja näkyy myös ulkomailla): http://areena.yle.fi/1-3081866

Suosittelen, jos Asperger-aihe yhtään kiinnostaa! Tai itse asiassa suosittelisin jopa niille, joita EI kiinnosta – eväitä toisten ihmisten ymmärtämiseen tarvitsee evvk-asenteinenkin. Sitä paitsi Paulan voi nähdä aika hottiksena 😉

Sattumoisin samassa ohjelmassa myös minidokkari niin ikään eilen mainitusta Touretten syndroomasta 🙂

#36204 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Veijo Lalli Kyllä ne hihhulit jotka houkuttelivat sinut jättämään minut rienaavat Jumalaa paljon pahemmin kuin minä. He joutuvat kuoltuaan todennäköisesti paljon pahempaan helvettiin kuin minä. Jumala tuomitsee kenet haluaa ja armahtaa kenet haluaa.

7 hours

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36205 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Pannahinen:

Eilisissä viesteissä ohimennen mainitun Paula Tillin esiintyminen Ylen Perjantai-ohjelmassa 15.4. on vielä katsottavissa Areenassa (ja näkyy myös ulkomailla): http://areena.yle.fi/1-3081866

Suosittelen, jos Asperger-aihe yhtään kiinnostaa! Tai itse asiassa suosittelisin jopa niille, joita EI kiinnosta – eväitä toisten ihmisten ymmärtämiseen tarvitsee evvk-asenteinenkin. Sitä paitsi Paulan voi nähdä aika hottiksena 😉

Sattumoisin samassa ohjelmassa myös minidokkari niin ikään eilen mainitusta Touretten syndroomasta 🙂

Mulla on tanskalainen tuttu jolla asperger. Auttelin häntä tässä taannoin tulkitsemaan naisia. Kaveri on kova poika treffailemaan eikä aina tietenkään ymmärtänyt kaikkea mitä treffekumppani jollain asialla tarkoittaa.

Kerran tokas mulle ikävän kommentin mun nenästä ja piti nieleskellä hetki ku tuntu niin pahalta. Tottahan se vain oli mitä hän mun nenästä sanoi, eikä sanonut sitä ilkeyttään, mutta kun mun nenä on aina ollu mulle pirun herkkä ja ikäänku inhoan sitä. Ohjeistin sievästi , että tämmösiä asioita ei kannata naisille sanoa , että vaikka ei pahaa tarkoita, mutta jos naisella olis vaikka eriparitissit niin ei sitä tarvitse mainita vaikka se vain fakta olisikin.

Sanoin ettei tarvitse myöskään osata mielistellä naista mielistelyn vuoksi , mutta sanoo niitä asioita joita pitää kauniina ja sivuuttaa mahdolliset valuvirheet kunnes luottamus on sillä tasolla, että toinen ymmärtää mistä päin tuulee ja millainen asperger ihminen voi olla.

Tässäkään miehessä ei sitten yhtään ilkeää piirrettä ollut. Ihana ja herttainen ihminen. Ja löysi lopulta sen oikean naisen 🙂 oli tai ehkä on vieläkin töissä siinä firmassa Tanskassa joka haluaa asperger ihmisiä töihin sinne. IT-alaa. Siitä on joskus ollu lehtijuttujakin.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #36206 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Paljon, paljon onnea vielä tädilleni hyvän, kunnioittavan ja rakastavan miehen löytämisestä, he ovat harvassa tänä päivänä!!!! Ihana lähteä St.Petersburghiin yhdessä rakkaan äitini Marja Tukiainen kanssa huomenna, siinä onkin kaupunki jossa en ole koskaan aiemmin käynyt! Ihana kesäkin on tulossa, auringonpaiste piristää mieltä! Eilisellä keikalla esiinnyin yksin koska Olli Loukola on flunssassa. Mutta seuraavilla keikoilla hän taas jatkaa yhdessä kanssani. Yleisö oli positiivinen ja kannustava, sellaisille ihmisille on mukava esiintyä! Keikkatilaukset: johanna@dollsdancers.fi. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa!!

43 minutes

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
Viewing 15 posts - 1,696 through 1,710 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.