Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,711 through 1,725 (of 2,149 total)
  • Author
    Angeli
    Member

Veijo Lalli Allah lienee kyllä ihan sama jumala jota sinä palvot. Kun olet ensin lukaissut sen raamatun niin lukaisepa myös koraani. Huomaat että kyllä – samasta hepusta on kyse.

Like · Reply · 1 · 9 hrs

Pertti S niinpä

Like · Reply · 5 hrs

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli: Allah ei todellakaan ole sama asia kuin Raamatun Jumala! Taas osallistut Jumalan pilkkaan, jota et näemmä osaa lopettaa ollenkaan, se vain yltyy kokoajan. Lisäksi sulla ei ole kunnioitusta ,ua kohtaan! Vaikka olisitkin eri mieltä uskonasioista kuin minä, niin ei sun tarvitse tulla niitä seinälleni selittämään! Olemme puhuneet sun kanssa monta kertaa, etten suostu enkä halua puhua kanssasi kahdesta aiheesta: Uskonto ja Politiikka! Etkä edelleenkään kunnioita sitä! Et myöskään kuuntele sanaakaan muiden uskovaisten neuvoja sulle! Vaikka et itse ole uskossa, niin kunnioita kuitenkin muita!

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36208 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Veijo Lalli Kyllä ne hihhulit jotka houkuttelivat sinut jättämään minut rienaavat Jumalaa paljon pahemmin kuin minä. He joutuvat kuoltuaan todennäköisesti paljon pahempaan helvettiin kuin minä. Jumala tuomitsee kenet haluaa ja armahtaa kenet haluaa.

Like · Reply · 1 · 9 hrs

Olli Loukola HYVä! Se on hullu raskas ihminen,eikä järki päätä pakota!! huh!

Like · Reply · 1 · 13 mins

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli: KUINKA KEHTAATKIN PUHUA ARVOKKAISTA PASTOREISTA, SYVÄSSÄ USKOSSA OLEVISTA IHMISISTÄ JOTKA VAIN OVAT YRITTÄNEET SUA AUTTAA, NIIN NOIN TÖRKEÄLLÄ TAVALLA!!!!!???????!!!!!! Ruth Närhi esim. ei tee mitään muuta kuin rukoili kokoajan isäni Markun puolesta hänen ollessaan kuolemankielissä sairaalassa, ja hänen veljensä on erittäin loistava saarnaaja!!!!!! Kukaan heistä ei viimeksikään tuominnut sinua; he puhuivat sulle järjen sanoja, mutta kun et kerran usko, niin ei KUKAAN SUA SIIHEN PAKOTA!!!!!!!! Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen, mutta sun käytös on moukkamaista, sivistymätöntä, törkeää ja ala-arvoista! Raamattu kertoo hyvin selkeästi miten taivaaseen voi päästä!!!!! Jumala tottakai on se, joka meidät tuomitsee, mutta sun jutuissasi ei ole mitään järkeä!!!!! Olet tikapuilta suoraan pää edellä maahan pudonnut itsepäinen pässi!

#36209 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

Tuksu kuuluu niihin hurahtaneisiin jotka korottavat itsensä jo maan päällä. Heitä eivät saa tuomita minkään valtakunnan lait. He ovat niiden yläpuolella. Vetoavat Jumalaan. Heitä ei saa arvostella. Jos näin tapahtuu, he sylkevät silmillesi ja ovat Jeesuksen morsiamia ja Jumalan valittuja. Tuommonen paskajoukko saa mellastaa meillä ilman seuraamuksia. Mielestäni tuo on kristittyjen terrorismia. Onhan muslimeillakin omat äärijärjestönsä. Nimiä mainitsematta.

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #36210 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty
    Member

Koita nyt Velli ymmärtää, että tässä liikutaan perimmäisten kysymysten äärellä. Jos ei hallelujaan taivu, niin ei Tuksun tolppajalat avaudu.

#36211 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Han slog mig just, vi hade planer att han ska ta hand om ming hund imorgon för olika orsaker, men han kom till mit hem och började slå mig!!! Så jag sa, att jag ska ringa poliser, och gick bort, men han ju helt galen!!!!

Like · Reply · 3 mins

Ruth Närhi Galen!!!!

Like · Reply · 1 · 2 mins

Johanna Mia Tukiainen Det här var inte den första gången! Han har slagit mig i Lovisa för några gänger och i Bali han slog mig så dåligt, att jag behöve ta egen hotelrum för 2 nätter.

#36212 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Hän löi minua juuri, meillä oli suunnitelma että hän huolehtii koirastani huomenna eri syistä, mutta hän tuli kotiini ja alkoi lyödä minua. Joten sanoin että soitan poliisit ja hän lähti, mutta hänhän on ihan hullu!

Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Hän on lyönyt minua Loviisassa muutaman kerran ja Balilla hän löi minua niin pahasti että minun piti ottaa oma hotellihuone kahdeksi yöksi.

#36213 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

… ta egen hotelrum …. ennoo niin hyvä tuossa ruåttissa. Pitäskö kuitenki olla … ta eget hotelrum …

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #36214 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Nyrkkikö nyt puhuu??? HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAA!!! :-):-):-)

En ole narsisti, mutta tiedän olevani hyvännäköinen

Julia oli onnekas kun sai kuolla hyvissä ajoin!!

#36215 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Joo ruotti on ihan päin peetä. Tunkeroruottin mukaan hän lähti itse pois, mutta oletan että velli se oli joka lähti.

#36216 Ilmoita asiaton viesti
    Hulluruoho is back
    Participant

suuri nauraja:

Nyrkkikö nyt puhuu??? HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAA!!! :-):-):-)

Eekä tarvii ies arvaella, että kenenkä nyrkki on puhunna!

Pierupussilta palo pärreet, ko Velli ee uskonna sen hihhulointijuttuja??

Haha

Edit. eelen näen pikkupojilla vappuleluna pierupussin.. siitä tul suorraan mielleen yks kohujulukkis.. ol melekeen näkööskappale.. vaaleenpunanen!!

#36217 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

Jäi eilen kommentoimatta, mutta ihan mahtava oivallus U.M. Metukselta, että nuudelitukkineen Tuksu tavallaan sopisi pastafariksi! No, todellisuudessa lentävän spagettihirviön seurakuntaan pääsy olisi raamatullista vertauskuvaa käyttäen Tuksulle vaikeampaa kuin kamelin päästä neulansilmän läpi… Tuohon kuuluvilla kun on 1) järki päässä (ovat ymmärtäneet, mikä uskonnoissa mättää), ja 2) loistava huumorin-/ parodiantaju. Itse pysyn uskonnottomana, mutta pastafareja olen sympatiseerannut siitä pitäen kun heistä eka kerran kuulin. Hauskaa, että heitä löytyy tältäkin palstalta! Ylävitonen Go Weasels!!!ille ja qwertylle!

Nuudelitukkamallista tulee muuten mieleen yksi ranskalainen elävä legenda, Michel Polnareff. Tämän 7-kymppisen muusikon tavaramerkkinä on jo vuosikymmeniä ollut valkoinen tukkapehko ja valkosankaiset aurinkolasit (Ranskassa EI voi käyttää valkosankaisia aurinkolaseja ilman että kaikki yhdistävät tyylin Polnareffiin). Hiukset ovat aina olleet kiharat, mutta juuri tällä hetkellä näyttää suosivan entistäkin tiukempaa nuudelikiharaa.

Nyt salaa toivon, että Tuksu kaivaisi taas jostain esille ne valkosankaiset lasit, joissa hänet on aiemmin todettu Uuno Turhapuron kaksoisolennoksi! Silloin ei muistaakseni ollut nuudeleita (tai tukka oli letillä), nyt yhdennäköisyys olisi huvittava Polnareffin kanssa. (Mitään muuta yhtäläisyyttä ei sitten olekaan. Polnareffin huikeaa, 60-luvulla alkanutta uraa ei voi kuin kunnioittaa vaikkei musiikistaan niin välittäisikään. Uutta musiikkia pukkaa edelleen ja mies aloitti juuri eilen uuden kiertueen.)

#36218 Ilmoita asiaton viesti
    opamox
    Participant

Tunkin ruotsin kieli aivan perseestä, kehtaakin vielä leveillä ruotsinkielen taidoilla. Minä en osaa aina kirjottaa suomeksi mutta en liioinkaan kehu suomenkiltäNI. Ruotsinkielen kyllä osaan

#36219 Ilmoita asiaton viesti

"Ihana lähteä St.Petersburghiin yhdessä rakkaan äitini Marja Tukiainen kanssa huomenna"

Niin, muut ne lähtee vaan harmaasti Pietariin, mutta glamourtähti lähtee St.Petersburghiin. Voi jeesus. Pukiainen toden totta on niin tahattoman koominen, imitaatio itsestään, kun yrittää raukka niin kovasti olla hieno ja kuitenkin on ihan tavallinen persjalkainen savolainen. Suomen Hyacinth Bucket (lausutaan: Bukeiii).

Mitä väkivaltaan tulee, normaalisti olen perheväkivaltaa vastaan, mutta tässä tapauksessa en. Tai tarkennettakoon, että olen Pukiaisen harjoittamaa väkivaltaa vastaan, en häneen kohdistettua. Toivottavasti Lalli on antanut haisunäädälle kunnolla selkään muutaman kerran. Epäilen kylläkin, että tuosta reppanasta siihen olisi. Eikä ole mahdolliset pienet läpsinnät tehonneet mitenkään.

Malmin sairaalan lääkäri ei leikkinyt tietävänsä, mitä lääkettä minulle oli annettu Miamissa, vaikka se on täysin googletettava lääke.
    #36220 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Tämäkö Tukiaisen täti se pääsi sinne vihkiäisiinsä?

http://aijaa.com/B00zWd

On se merkillistä kun ei lihava nakkihuuli, suloinen, älykäs, sujuvaa miaminenglantia puhuva, pleiboikuvauksissakin ollut glamuurkaunotar löydä miestä itselleen. Onhan ainakin tuo täti suloisemman ja herttaisemman näköinen kuin Tunkki.

"olin Orivedellä ilman rahaa, ilman tuttavia ja suoraan sanottuna kusessa!"
    #36221 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Ei voi vitut jokainen ihminen olla väkivaltainen hullu.

Toisaalta jos kaikki päätyy aikuisten oikeasti vetämään tuksua turpaan niin pitäiskö jo miettiä mitä itse tekee väärin?

Tuksuhan ei haistattelua lopeta helpolla vaan tunkee naamalle ja jatkaa sitä natkuttamista. En yhtään ihmettele jos jollakulla leipoo kiinni jossain vaiheessa vaikka lyödä ei pitäisi. Mutta tuo talipallo menee niin iholle ja varmaan itse käy ensin käsiksi.

Ja jos se löi jo reissussa niin mistäköhän syystä ei erottu siinä vaiheessa?

Pahoinpitely saldo reilussa vuodessa :

Eturaivon riistäjät, neiti johtaja ja mussuhuuli Immoska, Ken Manuel maassa kaunehin, patteri ja nyt Lalli.

Ihanko totta tuksu? Miten noin herttaista ja ihanaa söpöliiniä kukaan lyö?

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
Viewing 15 posts - 1,711 through 1,725 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.