Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,726 through 1,740 (of 2,149 total)
  • Author
    rääkyjä
    Member

maapalvelun neiti:

Tämäkö Tukiaisen täti se pääsi sinne vihkiäisiinsä?

http://aijaa.com/B00zWd

On se merkillistä kun ei lihava nakkihuuli, suloinen, älykäs, sujuvaa miaminenglantia puhuva, pleiboikuvauksissakin ollut glamuurkaunotar löydä miestä itselleen. Onhan ainakin tuo täti suloisemman ja herttaisemman näköinen kuin Tunkki.

Nähdäkseni ei…

Tämä on Ulla-täti.

Häihin pääsi ymmärtääkseni Pirjo-täti.

#36223 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Saunan takana jonossa eväät mukana.

#36224 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Angeli:

Han slog mig just, vi hade planer att han ska ta hand om ming hund imorgon för olika orsaker, men han kom till mit hem och började slå mig!!! Så jag sa, att jag ska ringa poliser, och gick bort, men han ju helt galen!!!!

Like · Reply · 3 mins

Ruth Närhi Galen!!!!

Like · Reply · 1 · 2 mins

Johanna Mia Tukiainen Det här var inte den första gången! Han har slagit mig i Lovisa för några gänger och i Bali han slog mig så dåligt, att jag behöve ta egen hotelrum för 2 nätter.

Mä en jotenkin usko että Veijo olis lyönyt Tuksua. Ihan jo siitäkin syystä että tuksu ei olis ollu tästä hiljaa, vaan olis kyllä oksentanut kaiken Facebookiin ja esitellyt mustelmat ja muut jäljet moneen kertaan.

#36225 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Angeli:

Veijo Lalli Allah lienee kyllä ihan sama jumala jota sinä palvot. Kun olet ensin lukaissut sen raamatun niin lukaisepa myös koraani. Huomaat että kyllä – samasta hepusta on kyse.

Like · Reply · 1 · 9 hrs

Pertti S niinpä

Like · Reply · 5 hrs

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli: Allah ei todellakaan ole sama asia kuin Raamatun Jumala! Taas osallistut Jumalan pilkkaan, jota et näemmä osaa lopettaa ollenkaan, se vain yltyy kokoajan. Lisäksi sulla ei ole kunnioitusta ,ua kohtaan! Vaikka olisitkin eri mieltä uskonasioista kuin minä, niin ei sun tarvitse tulla niitä seinälleni selittämään! Olemme puhuneet sun kanssa monta kertaa, etten suostu enkä halua puhua kanssasi kahdesta aiheesta: Uskonto ja Politiikka! Etkä edelleenkään kunnioita sitä! Et myöskään kuuntele sanaakaan muiden uskovaisten neuvoja sulle! Vaikka et itse ole uskossa, niin kunnioita kuitenkin muita!

Eli eron syy on se että Veijo on tuksulle liian fiksu 😀

#36226 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Kiitos tädistä Rääkyjä 🙂

"olin Orivedellä ilman rahaa, ilman tuttavia ja suoraan sanottuna kusessa!"
    #36227 Ilmoita asiaton viesti

Johanna Tukiainen ei kestä väkivaltaista puolta itsessään joten itseään rauhoitellakseen heijastaa kaikki tekemänsä teot jonkin toisen teoiksi. En se ollut minä, vaan Pirkka. Miksi kaikki paiskovat Tuksua tukasta seinälle, jopa useat eri toisistaan tietämättömät henkilöt? Eikö ole erikoinen sattuma että samaa tapahtuu vuodesta toiseen ja jopa eri maissa?

#36228 Ilmoita asiaton viesti
    iänkakkisuus
    Participant

Parhaiten Vellille järkeä puhuisivat Arto Liisan kanssa. Voi kun niin tapahtuisi. Vellillä taitaa olla jo oikea suunta, mahdollisesti, mutta kestää aikaa päästä tarpeeksi vahvaksi tuon jälkeen.

"… blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

"Hyvin sallitseva ja 'armollinen' kyse tapauksessa!" (Tuhnu faijastaan)

#36229 Ilmoita asiaton viesti

Mulla on sellainen muistikuva Tunkeron sanomisista sen jälkeen kun Kanerva- keissi oli tullut julki, kun jäi kiinni paskapuheistaan ekaa kertaa suuremmalle yleisölle. Kateellisille ja vihaaville, polkkatukkaisille suomalaisille Siwan kassoille pitää aina liioitella ja valehdella asioita, koska he on niin ilkeitä. Tuo ajattelutapa on juurtunut syvälle Tunkkiin ja siitä hän tuskin luopuu kuolinhetkelläkään!

#36230 Ilmoita asiaton viesti

Onneksi valistuneet näädät tietää, että kun tanniinitynnyri sanoo Lapasen häntä mätkineen, niin oikeasti asialla on ollut tynnyri ite. Ovelana on laskelmoinut, että kun valehtelee tuollaista paskaa ite ensin niin Veijoa ei enää kukaan usko vaikka kertoisikin julkisesti totuuden.

#36231 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Katsos vaan kun Veijo vellihousu ESTI mut täältä, kuten sadat muutkin ihmiset! Raukkamainen "mies" jos muuta voi sanoa……..! Siis tarkoitan Lalli estää kaikki lähestulkoon, hänellä on noin 8 "kaveria" naamakirjassa. Kauheaa, mitä kohtelua, äsken hän löi mua! Lähden tästä koirieni kanssa nyt ulos ja rauhoitun!

Like · Reply · 8 hrs

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli, Loviisa: kymmenittäin Jumalan pilkkaus videoita hänen FB seinällään, ja törkytekstiä!

Like · Reply · 8 hrs

Hans H Noissa lähi-idän jutuissa pyörii aika usein öljy ja raha taustalla, vaikka sotilaat luulevatkin sotivansa islamin puolesta

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36232 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomari
    Member

NO ei se oikein taivu tuo suomikaan Paksulta.

Sadat muutkin ihmiset on siis estäneet sen?

#36233 Ilmoita asiaton viesti
    Pekuri
    Participant

Tulipa vilkaistua sitten tapojen vastaisesti Vellin seinää.

Tsiisus, siellähän se Tunkki räkyttänyt vähän väliä.

MIKSI Velli sietää moista paskaa? Ei maailmassa ole pimpsaa, minkä takia tuollaista sietäis..

#36234 Ilmoita asiaton viesti
    No voi
    Member

Mikähän tuo närhi oikein on. Postaa kymmeniä kuvia itsestään fb- sivuille päivittäin. Ei oikein vaikuta aidolta tyypiltä. Ehkä ekana tulee mieleen hihhuli rienaus. No, ihmettelen vaan että onko laivayhtiö ihan tosissaan kun antaa kuvata matkustajia tuolla tavalla. En ainakaana minä menisi Cinderella-laivan risteilylle Tukholmasta.

#36235 Ilmoita asiaton viesti

Johanna Tukiainen erosi kihlatustaan: riitaa uskonasioista!

Viihdeuutiset 02.05.2016 10:18

Kohublondi Johanna Tukiainen erosi vapun aikana Veijo-kihlatustaan – ainakin, jos Johannan Facebook-päivityksiä on uskominen.

Johannan päivityksistä käy ilmi, että kesähäitä suunnitelleella pariskunnalla on tullut riitaa ainakin uskonasioista. Johanna on nykyään harras kristitty ja ilmeisesti Veijo ei jaa ex-rakkaansa uskoa.

Myös Johannan Facebook-profiilin parisuhdestatus on viikonlopun aikana muuttunut sinkuksi.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-erosi-kihlatustaan-riitaa-uskonasioista/1102080

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #36236 Ilmoita asiaton viesti
    Itse Riekko
    Participant

Kiitos Pannahinen kannustuksesta ja muutenkin loistavista kirjoituksistasi!

Tuksun pahoinpitelysyytös oli niiiin odotettavissa. Nythän näitä vasta alkaakin tulemaan. Tyhmä, ruma, naisen hakkaaja… Seuraavaksi veikkaan narsistia. Näillä syytöksillä heruu varmasti niin paljon sääliä ja ennen kaikkea huomiota, että perinteisen itsariuhkauksen voi säästää myöhemmäksi.

Viewing 15 posts - 1,726 through 1,740 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.