Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,741 through 1,755 (of 2,149 total)
  • Author
    Yavanna
    Participant

Johanna Mia Mari Tukiainen, saanen oikaista sinua hieman. Ne koirat eivät ole sinun koiriasi vaikka kuinka väittäisit. Ne on maksettu Lallin rahoilla, sikäli mikäli en täällä näitä juttuja lukiessani ole erehtynyt, joten pidäppäs nyt se turpohuulinen kitasi kiinni.

Lisäksi olisi suotavaa, että lakkaat herjaamasta Lallia, sillä hän voisi vetää sinut oikein hyvin oikeuteen noista sinun perättömistä syytteistäsi, sillä jos muistat niin perätön syytös on rikos. Mutta ilmeisesti sulla on sittenkin kova hinku saada kortteeri hämeenlinnan naisvankilasta, vaikka kovasti päinvastaista jaksat aina välillä ulista.

Me näädät kun otamme nätisti taltee jokaisen herjasi, jonka sylkäiset rumasta suustasi ja ne käyvät oikein hyvin todistusaineistosta.

Ja älä edes kuvittele väittäväsi enää, että joku muka olis väärinkäsittänyt sun facebook tms tunnuksesi, kun näin ei ole. Ihan itse sinä hennoin nakkisominesi nuo juttusi nettiin naputtelet, joten älä syytä siitä ketään muuta kuin itseäsi.

Suosittelen että vastaisuudessa mietit vähän huolellisemmin, että mitä sieltä näppäimistöltäsi oksennat nettiin. Katsos jos et ole vielä oppinut, niin sen minkä sinä laitat nettiin, jää myös nettiin tavalla tai toisella ja kiertää jälleen takaisin.

Lallille vielä, jos sulla vain on järkeä, niin pistä suosiolla rahahanat kiinni ja välit poikki Tuksuun. Tuolla on mukavampiakin naisia maailmassa ja jos kotikylältä ei löydy niin lähde muualle tutkailemaan tarjontaa.

Tuksu kannattaa unohtaa, sillä kyseinen nainen on vain laiska loinen, joka tyhjentää sun kukkaros ja lopulta jättää yksin. Tämä hirviömäinen nainen on jo alkanut puhumaan susta paskaa pitkin nettiä ja syyllistämään asioista, joita todennäköisesti et ole tehnyt, mutta joita hän todennäköisesti tekee.

Niin ja jos nyt haluat olla todella fiksu niin hoidat ne koirat mahdollisimman kauaksi Tuksusta. Ja jos taas haluat olla mahdollisimman v-mäinen, niin kerrot julkisuuten Tuksusta koko totuuden kaikkine mehevine yksityiskohtineen, mitään lisäämättä ja mitään pois jättämättä.

Sekös se Tuksua korpeaisi, kun totuus on hänelle iso kirosana.

#36238 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Angeli:

Hän löi minua juuri, meillä oli suunnitelma että hän huolehtii koirastani huomenna eri syistä, mutta hän tuli kotiini ja alkoi lyödä minua. Joten sanoin että soitan poliisit ja hän lähti, mutta hänhän on ihan hullu!

Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Hän on lyönyt minua Loviisassa muutaman kerran ja Balilla hän löi minua niin pahasti että minun piti ottaa oma hotellihuone kahdeksi yöksi.

No mikä siinä on, että Johanna ressukalle osuu kohdalle aina semmoinen mies, joka lyö ! Ja sitten ne on aina vielä semmosia, että lyövät useampaan kertaan ! Ja sitten niiden kanssa vaan pitää olla, vaikka kokoajan lyövät. Noooo, voihan tietty olla, että päätyy kerta toisensa jälkeen väkivaltaiseen suhteeseen, mutta sitt kandeis ehkä miettiä, että mikä itsessä mättää, kun niin käy… mutta Tuksu tarinaan seuranneille ei varmaan yllätys, että suhde päättyy väkivaltainen-narsisti-psykopaatti, purkauksiin somessa. Ja tulee jatkumaan pitkäääääään

PS OT: olen Lallin kanssa samaa mieltä siitä, että on vain yksi Jumala, josta vaan kirjoitellaan eri tavoin eri kirjoissa, mutta yksi mikä on varmaa: uskovaisten kanssa ei kannata keskustella uskonnoista, koska usein usko blokkaa analyyttisen järkeilyn. Ja Tuksun kanssa samaa mieltä siitä, että politiikastakaan ei kannata keskustella: yhtälailla kuin uskovaisten, niin kiihkeästi jotain poliittista äärinäkemystä julistavan kanssa ei kannata keskustella: pelkkää jankkaamista, koska äärinäkemyksen omaava ei suostu eikä kykene miettimään asioita muusta kuin omasta näkökulmastaan, joka on tietenkin hänen mielestään se ainoa oikea.

"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

#36239 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"Katsos vaan kun Veijo vellihousu ESTI mut täältä, kuten sadat muutkin ihmiset! Raukkamainen "mies" jos muuta voi sanoa……..! Siis tarkoitan Lalli estää kaikki lähestulkoon, hänellä on noin 8 "kaveria" naamakirjassa. Kauheaa, mitä kohtelua, äsken hän löi mua! Lähden tästä koirieni kanssa nyt ulos ja rauhoitun!"

Mitäs tämä nyt sitten on:"Kauheaa, mitä kohtelua, äsken hän löi mua!"

Onko Paksu edelleen käsivarren mitan päässä Lallista vaikka "kihlaus" purkautui jo aattona muistaakseni.

Kyllähän urhea mies aina perusteettoman nälvimisen ja haukkumisen ottaa vastaan, eikä "estä" juoppohullua.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36240 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Lalli kannattaa monoteismia ja Tunkki luulee että sillä tarkoitetaan jalkineita.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36241 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

PKS1:

Lalli kannattaa monoteismia ja Tunkki luulee että sillä tarkoitetaan jalkineita.

No, luulisi Johannan olevan sitten ihan tyytyväinen, kun jakavat saman katsomuksen: sen verran Tuksu vuosien varrella kertoillut kengistään ja postaillut monoteistisiä kuvia.

https://www.instagram.com/p/BEOmX4XwmvC/?taken-by=johannababydoll&hl=fi

"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

#36242 Ilmoita asiaton viesti

Tuo tuntuu olevan aina viimeinen oljenkorsi Tuksulla. "Mut on pahoinpidelty". Siitä tietää että peli on menetetty, eli äijä lähtenyt kävelemään. Ei keksi enää mitään muuta sanottavaa saadakseen ihmisiltä edes jonkinasteista sympatiaa.

Eipä kyllä näkynyt Balin alastonkuvissa mustelman mustelmaa.

Kääriydyin kappaleiksi kuten etana
    #36244 Ilmoita asiaton viesti

Tunkistanin aatelinen:

Eipä kyllä näkynyt Balin alastonkuvissa mustelman mustelmaa.

Johannalla on niin kimmoisa iho, että pienet lääppäisyt ei jälkeä tee.

Notkeana tankotanssija hän pystyy myös väistämään pahimmat iskut jolloin Velli-Aertot päätyvät lyömään itseään. Mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä? Kysyn vaan.

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #36245 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Tunkeron kanssahan ei oikeasti pysty keskustelemaan yhtään mistään aiheesta. Hänellä se tietämys ja jo pelkkä yleissivistys on niin olematonta, ettei keskustelusta tule mitään.

Jotain lehtileikkeitä ehkä jaksanut lukea puolella silmällä tai kuunnella hurmoshenkisiä julistuksia juutubesta ja niillä vähäisillä/olemattomilla tiedoilla lähtee sitten väittelemään viisaampiensa kanssa. Siksi oli varmaan ex-aviomiesehdokkaankin kanssa kiellettyjen keskusteluaiheiden listalla kaikki ne, joista Tunkero ei pysty kykenemään mitään kunnon argumentointia saamaan aikaan.

Sama on näkynyt nettikommenteissa: jos joku on alkanut 'keskustelemaan' Tunkeron kanssa ja juttu edennyt niinkin pitkälle, että pitäisi jo olla jotain oikeaa tietoa, on Tunkero heti 'ollut väsynyt, eikä nyt jaksa keskustella' tai muuten vaan lakannut kommentoimasta.

Puhumattakaan nyt siitä, että olisi eri mieltä kuin Tunkero.

Se on jo syy, ettei Tunkero 'jaksa'.

Jos kiinnostuksen kohteet on jotain HelloKittyä, nuudelitukkaa, huultentäytettä tai hallelujaa, niin hohhoijaa….

Kun ei ole älliä, eikä sivistystä, niin minkäs mahtaa.

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #36246 Ilmoita asiaton viesti
    Annaliisa
    Member

Tämä oli odotettavissa. Kaikki miehet lyö ja kuristaa. Kiusaavat taloudellisesti sulkemalla puhelimia ja lompakkoa vuoronperään. Enkä ihmettele. Jos olisin tuon kaakattavan lörppähuulen mies, ehkäpä olisin napannut turpeaan naamaan jo ajat sitten.

#36247 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Angeli:

Veijo Lalli Kyllä ne hihhulit jotka houkuttelivat sinut jättämään minut rienaavat Jumalaa paljon pahemmin kuin minä. He joutuvat kuoltuaan todennäköisesti paljon pahempaan helvettiin kuin minä. Jumala tuomitsee kenet haluaa ja armahtaa kenet haluaa.

Like · Reply · 1 · 9 hrs

Olli Loukola HYVä! Se on hullu raskas ihminen,eikä järki päätä pakota!! huh!

Like · Reply · 1 · 13 mins

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli: KUINKA KEHTAATKIN PUHUA ARVOKKAISTA PASTOREISTA, SYVÄSSÄ USKOSSA OLEVISTA IHMISISTÄ JOTKA VAIN OVAT YRITTÄNEET SUA AUTTAA, NIIN NOIN TÖRKEÄLLÄ TAVALLA!!!!!???????!!!!!! Ruth Närhi esim. ei tee mitään muuta kuin rukoili kokoajan isäni Markun puolesta hänen ollessaan kuolemankielissä sairaalassa, ja hänen veljensä on erittäin loistava saarnaaja!!!!!! Kukaan heistä ei viimeksikään tuominnut sinua; he puhuivat sulle järjen sanoja, mutta kun et kerran usko, niin ei KUKAAN SUA SIIHEN PAKOTA!!!!!!!! Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen, mutta sun käytös on moukkamaista, sivistymätöntä, törkeää ja ala-arvoista! Raamattu kertoo hyvin selkeästi miten taivaaseen voi päästä!!!!! Jumala tottakai on se, joka meidät tuomitsee, mutta sun jutuissasi ei ole mitään järkeä!!!!! Olet tikapuilta suoraan pää edellä maahan pudonnut itsepäinen pässi!

Että niinku, mitä että?

Hjälppii, tippisin. Inisikö Göethe nyt tossa kommentissa jtn miinusmerkkistä Tuheroa kohtaan? Sen käsityksen sain, tossa ex-rakastavaisten lyöntien välissä.

Ihan niinkuin tuhannen oktavian mörkö, olis kompannut Vellipärseen postausta ja viitannut tuhannen ällän ylioppilaaseen.

#36248 Ilmoita asiaton viesti
    Supastar
    Participant

Isä joutui sairaalaan niin Ruutti rukoili ja Tunksu valeli viinillä itseään, sisäisesti ja ulkoisesti.

Nyt alkaa turnajaiset. Kuten oletettua oli Vellistä tuli eron hetkellä TADAAAAAA: naisten hakkaaja =D

Joko se narsistikortti on vedetty esiin?

Montahan kertaa rinsessa on vetänyt Velliä turparoiseen?

#36249 Ilmoita asiaton viesti
    varvasrasvavaras
    Participant

Joko Vellihousu itse tietää vetäneensä Paxua Tyttöä pataan?

Kohta soi kalteritango Lallin äitin pojallekin 🙁

Voi hyvää päivää!
    #36250 Ilmoita asiaton viesti
    mee-pois
    Member

Jesseihanite:

Angeli:

Veijo Lalli Kyllä ne hihhulit jotka houkuttelivat sinut jättämään minut rienaavat Jumalaa paljon pahemmin kuin minä. He joutuvat kuoltuaan todennäköisesti paljon pahempaan helvettiin kuin minä. Jumala tuomitsee kenet haluaa ja armahtaa kenet haluaa.

Like · Reply · 1 · 9 hrs

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli: KUINKA KEHTAATKIN PUHUA ARVOKKAISTA PASTOREISTA, SYVÄSSÄ USKOSSA OLEVISTA IHMISISTÄ JOTKA VAIN OVAT YRITTÄNEET SUA AUTTAA, NIIN NOIN TÖRKEÄLLÄ TAVALLA!!!!!???????!!!!!! Ruth Närhi esim. ei tee mitään muuta kuin rukoili kokoajan isäni Markun puolesta hänen ollessaan kuolemankielissä sairaalassa, ja hänen veljensä on erittäin loistava saarnaaja!!!!!! Kukaan heistä ei viimeksikään tuominnut sinua; he puhuivat sulle järjen sanoja, mutta kun et kerran usko, niin ei KUKAAN SUA SIIHEN PAKOTA!!!!!!!! Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen, mutta sun käytös on moukkamaista, sivistymätöntä, törkeää ja ala-arvoista! Raamattu kertoo hyvin selkeästi miten taivaaseen voi päästä!!!!! Jumala tottakai on se, joka meidät tuomitsee, mutta sun jutuissasi ei ole mitään järkeä!!!!! Olet tikapuilta suoraan pää edellä maahan pudonnut itsepäinen pässi!

Että niinku, mitä että?

Hjälppii, tippisin. Inisikö Göethe nyt tossa kommentissa jtn miinusmerkkistä Tuheroa kohtaan? Sen käsityksen sain, tossa ex-rakastavaisten lyöntien välissä.

Ihan niinkuin tuhannen oktavian mörkö, olis kompannut Vellipärseen postausta ja viitannut tuhannen ällän ylioppilaaseen.

Sain itse ainakin käsityksen, että ennen tuota Vellin kommenttia oli Tuhnun oma juttu, jossa haukkui Velliä. Tuo Ollin kommentti olisi siis komppausta Tuhnun aiempaan viestiin.

"Kolmas antikristus astuu maailmaan ja hän pakottaa kaikki ottamaan mikrosirun jonka merkki on 666."
    #36251 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

mee-pois:

Jesseihanite:

Angeli:

Like · Reply · 1 · 9 hrs

Että niinku, mitä että?

Sain itse ainakin käsityksen, että ennen tuota Vellin kommenttia oli Tuhnun oma juttu, jossa haukkui Velliä. Tuo Ollin kommentti olisi siis komppausta Tuhnun aiempaan viestiin.

Eihän nyt seitsemän oktaanin laulava lihapulla uskaltaisi kviinille ryttyillä, kun ei taida päästä juosten pakoon..

#36252 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

Allah on siis paholaisen nimi. Ok. Mahtaakohan Tuksu tietää, että suomen kielen sana "Jumala" tarkoittaa kirkasta, valoisaa … eli valontuojaa.

Tunnetaan myös nimellä Lucifer.

Viewing 15 posts - 1,741 through 1,755 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.