Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,921 through 1,935 (of 2,149 total)
  • Author
    Angeli
    Member

Saanen esitellä iloisena: Max pomeranian koirani juuri trimmattuna Pietarissa, suloinen nalle kuin mikä ja kaikki paperit kunnossa!!!! Suomen tulli on myös tämän vahvistanut! Lisäksi muut koirani ovat useaan otteeseen todettu erinomaisesti hoidetuiksi ja perättömät ilmiannot on jätetty! Suosittelen lämpimästi näätien muuttamista Pietariin ja vielä lämpimämmin; lähtekää Siperiaan ja Venäjän pikkukaupunkeihin! Siellä vasta hyvät oltavat onkin…….! Äitini on kokoajan pitänyt Helsinkiä tosi "venäläisenä." Tämän kokemuksen jälkeen oli JUHLA tulla Suomeen!!!!!! Arvostakaa maatamme; tämä on vaivalla sodittu! Kommunismi on paholaisesta, näin sen ihan ominsilmin hyi. Toki paikalla oli hyvin ystävällisiä ihmisiä ja meillä oli erinomainen ja sydämellinen englanninkielinen tulkki! Ilman häntä emme olisi äitini Marja Tukiainen kanssa pärjänneet koskaan! Bashiba, kiitos, ehkä käyn vielä joskus Moskovassa tapaamassa kavereitani, mutta tältä erää riitti, kiitti!

(kolme kuvaa lisää Maxista, hienossa kunnossa)

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36419 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

No huh huh, mikä reissu oli Pietarissa!!!!! Krääh…..!!!! Oli ihan kiva käydä mutta mahtavaa tulla takaisin!!! ?? Enpä usko että haluan Venäjälle enää koskaan, ihan suoraan sanottuna!!!! Kun lähti "turvallisesta hotellista" toiselle puolelle kaupunkia, niin ympärillä oli vain Neuvostolitto ajan vankityrmän näköisiä rakennuksia. Huh……! Lisää matkaraporttia myöhemmin!

#36420 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Näin se menee, uudestisyntyneet kristityt temmataan ylös ennen Antikristuksen valtaan tuloa koko maailmaan. Samalla myös Pyhä Henki poistuu koko maailmasta, joten kannattaa nyt ehdottomasti tulla uskoon ennen ylöstempausta!

(kuva ihmisistä jotka lentävät taivaaseen)

Ylöstempaus tapahtuu joko kokonaan ennen 7 kärsimysten vuotta, tai sitten siinä puolessa välissä. Enkä näe henkilökohtaisesti mitään muuta vaihtoehtoa ns. pedonmerkille, kuin mikrosirun, joka tullaan jossain vaiheessa pakottamaan ihmiselle oikeaan käteen. Jos käsi puuttuu, niin siru laitetaan otsaan. SIITÄ PITÄÄ KIELTÄYTYÄ, MUISTAKAA NYT!!!

This picture means, that Jesus will come to get all the people around the world who believe in Him truly from their hearts and they also admit that they are sinners, and we need Jesus Christ cross and blood! When you believe so, you will be saved! He will take to heaven a lot of people, before the real antichrist is coming to rule the world and the torture will come here. Please, read the Bible and Pray!

Simo K Johanna kannattaisi tutkia asiaa syvällisemmin, eikä perustaa pedon merkki ajatusta omista mielipiteisä. Tiedätkö mikä on Jumalan merkki ja sen ero pedon merkkiin? Kyseessä ei ole mikrosiru ja tekstiä tästäkin kohtaa kun tulkitsee oikein pedon merkkiä ei ole pakko ottaa… Se otetaan vapaaehtoisesti alentumalla saatanalle, antimessiaalle.

Johanna Mia Tukiainen Simo K: Ilmestyskirja sanoo, että pedonmerkki on ihmisen merkki eli 6, kerrottuna kutosilla, ja se tullaan lopunaikoina ottamaan joko oikeaan käteen tai otsaan. Ilman sitä ei voi myydä, eikä ostaa. Sitä ennen koko maailmantalous romahtaa. Olen erittäin perehtynyt sekä Raamattuun, että hengelliseen kirjallisuuteen. Pedonmerkki ei voi olla muu kuin mikrosiru. Mutta sitten on muita paholaisen eksytyksiä, kuten ekumenia, yhtenäinen kirkko joka puhuu vain taivaasta jne. jne.

Simo Kela; kyllä mikrosirusta voi ja pitääkin kieltäytyä! Silloin joutuu elämään täysin eritavalla kuin totutusti, mutta se on todellakin taivaspaikan arvoinen!

#36421 Ilmoita asiaton viesti

Män Ää. Din:

Angeli:

facesta:

[img]http://i2.aijaa.com/t/00519/14158382.t.jpg[/img]

Sanna Suutari Kaverikuva! Näin pitkästä aikaa ystäväni Johanna Mia Tukiainen ! Hän toi minulle lahjaksi lukemista sekä enkelikynttilän

Tomi Sxxxxxx On kyllä kun kaksi marjaa! Upeita naisia! ??

Tykkää · 2 · 3 t

Johanna Mia Tukiainen Toin kultaiselle Sannalle hengellistä kirjallisuutta sekä enkelikynttilän! Hän kertoi minulle olevansa uskossa kuten minä, joten Kiitos Herralle tästä!!! Ole siunattu rakas vuosien takainen ystäväni Sanna Suutari!

Tykkää · 3 · 3 t

Tomi Sxxxxxx Halleluja!

Tykkää · 4 · 3 t

Johanna Mia Tukiainen Tomi Sxxxxxx: älä viitsi naljailla siellä!

Tykkää · 1 · 2 t

Jali Sxxx Joku tykkää omista kommenteistaan. LOL! 😀

Tykkää · 1 · 2. toukokuuta kello 16:40

Johanna Mia Tukiainen Jali Sxxx; kyllä mä tykkään omista mielipiteistäni monesti, WTF is your problem?

Tykkää · 15 min

Kata Lxxxx Niin mäkin tykkään, en pidä sitä ongelmana! ??

Tykkää · 5 min

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #36422 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Näyttääpi siltä, että eromme on virallinen. Veijo naljali, kiusasi, vit……, käytti vallankäyttöä, oli ahdistava ja vaikka mitä muuta jota en ala tässä jakamaan, mutta kaikkein raskainta minulle oli hänen törkeä ja suora Jeesuksen pilkkauksensa ja Jumalan pilkka, jota en voi sietää, en ainakaan sellaiselta ihmiseltä jonka kanssa olisi tarkoitus mennä naimisiin. Voin seurustella ei-uskovaisen miehen kanssa, mutta kunhan hän ei vaan pilkkaa törkeällä tavalla Jeesusta, niin se vielä menee. En kirjoita tässä aiheesta sen enempää.

(linkki Seiskan artikkeliin Vellin ja tunkion erosta)

Ja jos tämän näköinen nainen ei saa vakavaa parisuhdetta Suomesta; niin ANTAA OLLA SITTEN!!!!!! SUUNTAAN ULKOMAILLE JA JÄÄN SINNE! Niljakkeet!

AMEN! tämä oli tarkoituskin!

Like · Reply · 1 hr

Ruth Närhi Kram. Ber för dej??

Like · Reply · 1 · 1 hr

Anu Marija G mihin maahan oot ajatellut?

Like · Reply · 1 hr

Johanna Mia Tukiainen Riitaa paljon muustakin kuin uskonasioista……….No more comments!

#36423 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

SS:n laittama kuva tunkion faceen:

My model friend, we met eachother about 17 years ago in beauty pageants. Now we found eachother again, she is really sweet!

Like · Reply · 2 · Yesterday at 12:11am

Mari K Os N kuin kaksi "marjaa" oiva esimerkki terveystiedon tunnille nuorille hyvien elämäntapojen tärkeydestä. Kiitos heart emoticon

Like · Reply · 3 · Yesterday at 2:20am

Johanna Mia Tukiainen Mari K Os N: mitä siellä oikein sönkötät???? Jos ihminen sairastuu (kuka tahansa voi sairastua fyysisesti tai henkisesti) niin silloin tarvitaan lähimmäisen auttavaa kättä ja RAKKAUTTA eikä pilkkaa ja kiusaa!!!! Olen täysin uskossa ja meistä JOKAINEN tulee joutumaan itse Jumalan edessä vastuuseen viimeisellä tuomiolla!!! Muistakaa tämä myös ne uskovaiset, jotka arvostelette toisianne!

#36424 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Hyvää vappua -kuvien alle ilmestyi kommentti:

Ylioppilaita sitä kuitenkin ollaan, vaikka ei 6 ällän diplomi inssejä nyt saatukaan…..

#36425 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Angeli:

valittaa! Enemmän mua huolettaa mm.pietarilaiset katulapset ja monien köyhyys; jätin sinne paljon kenkiäni ja vaatteitani tarvitseville ihmisille. Rankka kokemus oli nähdä paikka; vaikka se onkin ihan uudistunut ja täysin eri mitä se oli esim.15v sitten. Olin Liettuassa Julian kanssa joskus 7v sitten ja paikka oli, suoraansanottuna, kaamea!!!

a) Mitä ne katulapset jollain korkkareilla tekee?

b) Oliko se nyt Liettuassa vai venäjällä?

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

Ihmiset katsovat jatkuvasti kauhuelokuvia ja lähtevät popkornit suusta ulos leffateatterista

#36426 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Angeli:

Johanna Mia Tukiainen Simo K: Ilmestyskirja sanoo, että pedonmerkki on ihmisen merkki eli 6, kerrottuna kutosilla, ja se tullaan lopunaikoina ottamaan joko oikeaan käteen tai otsaan. Ilman sitä ei voi myydä, eikä ostaa. Sitä ennen koko maailmantalous romahtaa. Olen erittäin perehtynyt sekä Raamattuun, että hengelliseen kirjallisuuteen. Pedonmerkki ei voi olla muu kuin mikrosiru. Mutta sitten on muita paholaisen eksytyksiä, kuten ekumenia, yhtenäinen kirkko joka puhuu vain taivaasta jne. jne.

6 kerrottuna kutosilla.. ei siitä tule 666 sitten millään.

Mitenniin ei voi olla muu kuin mikrosiru? Tietääkö Tuksu edes mikä mikrosiru on?

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

Ihmiset katsovat jatkuvasti kauhuelokuvia ja lähtevät popkornit suusta ulos leffateatterista

#36427 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

maitojuna:

Angeli:

valittaa! Enemmän mua huolettaa mm.pietarilaiset katulapset ja monien köyhyys; jätin sinne paljon kenkiäni ja vaatteitani tarvitseville ihmisille. Rankka kokemus oli nähdä paikka; vaikka se onkin ihan uudistunut ja täysin eri mitä se oli esim.15v sitten. Olin Liettuassa Julian kanssa joskus 7v sitten ja paikka oli, suoraansanottuna, kaamea!!!

a) Mitä ne katulapset jollain korkkareilla tekee?

b) Oliko se nyt Liettuassa vai venäjällä?

c) kukaan ei tarvitse Tunkin paskasia rytkyjä

"Havetkää te kaikki, jotka edes kehtaatte nostaa nimeni esille missään!!!!"

"Kyllä tässä on oman kantapään kautta saatu nähdä kaikki."
    #36428 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Kommentteja keskusteluun Vellin väkivaltaisuudesta:

Det här var inte den första gången! Han har slagit mig i Lovisa för några gänger och i Bali han slog mig så dåligt, att jag behöve ta egen hotelrum för 2 nätter.

Like · Reply · May 1 at 9:02pm

Heidi S Kun olitte Balilla,niin silloin kirjoititki mulle näistä asioista mitä siellä tapahtui.Olen ollut ihmeissään,että mitn pystyit antamaan anteeksi ne Veijon temput.

Like · Reply · 1 · May 1 at 10:16pm

Monica B Nyt Johanna ei enää takaisinpäin, nyt eteenpäin ja ilman ihmistä joka satuttaa sua!!!

Like · Reply · May 1 at 10:56pm

Johanna Mia Tukiainen Heidi S; kuten monet muutkin naiset, yritin keskittyä hyviin ominaisuuksiin ja unohtaa kokoajan törkeydet. Enkä uskonut, että mulla voi olla näin uskomattoman huono onni rakkaudessa kokoajan.

Like · Reply · May 2 at 12:33pm

Heidi S Tiedän ja ymmärrän. Toivottavasti seuraava mies on arvoisesi.

Like · Reply · May 2 at 1:20pm

Heidi S Ja sellainen kuka arvostaa ja kunnioittaa naisia. Ei voitu edes kyläillä Helsingissä ollessamme sun luona Veijo vuoksi.Veijo yritti hallita liikaa sun elämää ja eristää sut ystävistä.

#36429 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tottakai koko laivallinen ihmisiä tuli halaamaan Maxia. Sehän nyt on selvä.

Jos ihmiset pitää Maxia söpönä se ei tarkoita, että Tuksu pitää huolta koiristaan.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #36430 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Angeli:

Johanna Mia Tukiainen Heidi S; kuten monet muutkin naiset, yritin keskittyä hyviin ominaisuuksiin ja unohtaa kokoajan törkeydet. Enkä uskonut, että mulla voi olla näin uskomattoman huono onni rakkaudessa kokoajan.

Mutta eikös useat naiset jää pelosta? Tunteesta ettei ansaitse parempaa?

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #36431 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Jaa-ha ja taas mennään ulkomaille. Monesko kerta? 666.? Miksei se vaan lähde, ei sitä kukaan tai mikään täällä pidättele. Ai niin, kun ulkomailla joutuisi itse maksamaan mm. asumisen. Tuolla ämmällä ei ole mitään rahkeita muuttaa ulkomaille, joten pitäisi turpean turpansa kiinni ja lakkaisi länkyttämästä tyhjää.

Tunkki, kaikki tietää, ettet lähde minnekään ja ei ne ulkomaalaisetkaan miehet välitä soittamisesta, juoposta, narsistipillerististä ja taparikollisesta. Et tule saamaan mistään miestä, joka viitsisi sinun käytöstäsi katsella ja kuunnella. Kuollut mies on ainoa, joka pysyisi luonasi, paitsi sekin maatuu, mutta jos pakkaseen laittaa.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#36433 Ilmoita asiaton viesti
    MsNeiden
    Participant

Vai että ihan Tulli vahvisti, että koiran paperit on kunnossa? Ei siis tällä kertaa yrittänyt kuljettaa sitä kassinsa uumenissa? Vai olisko pikku tippi Tulliin auttanut..

Viewing 15 posts - 1,921 through 1,935 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.