Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 125
- This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 7 years, 7 months ago by
PKS1.
-
AuthorPosts
-
näätijäMember
määbä:
kettu:
Män Ää. Din:
Sanna Suutari sekä Johanna Mia Tukiainen.
5 t
Minä & Johanna! 😀 Neulepusero sekä farkut Férrer, lenkkarit Vamos kenkäkauppa henkilöiden Johanna Mia Tukiainen kanssa.Matami lainannut ryysyjään langenneelle enkulille.
Hahaha ei vaan lakkaa naurattamasta tää pallopään kuva.Miten voi olla nuppi noin turvoksissa.
Ihan sama juttu. Miten jonkun pää voi turvota tuollaiseksi 😀
"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!""Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."
MsNeidenParticipantIhan uteliaisuuttani tahtoisin tietää, missä seilaa The Pinkki kirja, jonka laittoi Kopainin Kurtti kiertämään?
NiKGBParticipantVähän on Tunkki matkustanut, jos Pietari on muka ikävä ja vaarallinen paikka, jossa ei puhuta englantia ja jossa tarvitsee oppaan. Sama koskee Liettuaa. Tunkki, olet nurkkakuntainen juntti. Harmaat Siwan kassatkin ovat sivistyneempiä ja nähneet enemmän maailmaa kuin Sinä.
AngeliMemberNäyttääpi siltä, että eromme on virallinen. Veijo naljali, kiusasi, vit……, käytti vallankäyttöä, oli ahdistava ja vaikka mitä muuta jota en ala tässä jakamaan, mutta kaikkein raskainta minulle oli hänen törkeä ja suora Jeesuksen pilkkauksensa ja Jumalan pilkka, jota en voi sietää, en ainakaan sellaiselta ihmiseltä jonka kanssa olisi tarkoitus mennä naimisiin. Voin seurustella ei-uskovaisen miehen kanssa, mutta kunhan hän ei vaan pilkkaa törkeällä tavalla Jeesusta, niin se vielä menee. En kirjoita tässä aiheesta sen enempää.
(linkki Seiskan artikkeliin)
Ja jos tämän näköinen nainen ei saa vakavaa parisuhdetta Suomesta; niin ANTAA OLLA SITTEN!!!!!! SUUNTAAN ULKOMAILLE JA JÄÄN SINNE! Niljakkeet!Like · Reply · 1 hr
Johanna Mia Tukiainen AMEN! tämä oli tarkoituskin!
Like · Reply · 1 hr
R N Kram. Ber för dej??
Like · Reply · 1 · 1 hr
Anu Marija G
Anu Marija G mihin maahan oot ajatellut?Like · Reply · 1 hr
Johanna Mia Tukiainen Riitaa paljon muustakin kuin uskonasioista……….No more comments!
(laitan tämän toisen kerran kun edellinen hävisi)
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!AngeliMemberKommentteja ylöstempauskuvaan:
Ylöstempaus tapahtuu joko kokonaan ennen 7 kärsimysten vuotta, tai sitten siinä puolessa välissä. Enkä näe henkilökohtaisesti mitään muuta vaihtoehtoa ns. pedonmerkille, kuin mikrosirun, joka tullaan jossain vaiheessa pakottamaan ihmiselle oikeaan käteen. Jos käsi puuttuu, niin siru laitetaan otsaan. SIITÄ PITÄÄ KIELTÄYTYÄ, MUISTAKAA NYT!!!!!Like · Reply · 1 · 2 hrs
Johanna Mia Tukiainen This picture means, that Jesus will come to get all the people around the world who believe in Him truly from their hearts and they also admit that they are sinners, and we need Jesus Christ cross and blood! When you believe so, you will be saved! He will take to heaven a lot of people, before the real antichrist is coming to rule the world and the torture will come here. Please, read the Bible and Pray!
Like · Reply · 2 hrsSK Johanna, kannattaisi tutkia asiaa syvällisemmin, eikä perustaa pedon merkki ajatusta omista mielipiteisä. Tiedätkö mikä on Jumalan merkki ja sen ero pedon merkkiin? Kyseessä ei ole mikrosiru ja tekstiä tästäkin kohtaa kun tulkitsee oikein pedon merkkiä ei ole pakko ottaa… Se otetaan vapaaehtoisesti alentumalla saatanalle, antimessiaalle.
Like · Reply · 2 hrs
Johanna Mia Tukiainen SK: Ilmestyskirja sanoo, että pedonmerkki on ihmisen merkki eli 6, kerrottuna kutosilla, ja se tullaan lopunaikoina ottamaan joko oikeaan käteen tai otsaan. Ilman sitä ei voi myydä, eikä ostaa. Sitä ennen koko maailmantalous romahtaa. Olen eritt…See More
Like · Reply · 2 hrs
Johanna Mia Tukiainen SK; kyllä mikrosirusta voi ja pitääkin kieltäytyä! Silloin joutuu elämään täysin eritavalla kuin totutusti, mutta se on todellakin taivaspaikan arvoinen!
Like · Reply · 1 hr
Johanna Mia Tukiainen Osaako joku uskovainen sanoa, kuten esim. MH, HV tai joku muu, että mitä näille koirille tapahtuu kun ylöstempaus tulee? Kiitos vastauksesta!
Like · Reply · 33 mins
HV Koirat jäävät oman onnensa nojaan ellei joku niitä hoida
(tämäkin katosi täältä, laitoin uudestaan)SK Olet kaukana totuudesta… Pelastakoon Jahve, sinun sielusi.
Johanna M T Tunnustan ainoastaan Jeesuksen Kristuksen, Jumalan pojan joka kuoli ristillä meidän vuoksemme, Jumalakseni ja vapahtajakseni. Tunnustan myös että olen syntinen kuten me kaikki muutkin ja me tarvitsemme ARMON jonka ainoastaan Jeesus voi antaa, jotta voimme pelastua.
Like · Reply · 39 mins
S K Aivan…oletatko että minä en olisi uskossa ja tietäisi mitään näistä asioista. Olen opetellut niitä lähes koko ikäni.. Vetäis sutki hiljaseks
Like · Reply · 36 mins
Johanna Mia Tukiainen Ei usko ole kiinni opettelemisesta, vaan armosta! Ja ARMON antaa ainoastaan Jeesus Kristus! Amen! Rauhaa sinulle!
Like · Reply · 34 mins
A Ma G kuka tietää millon se tapahtuu?
Like · Reply · 31 minsJohanna Mia Tukiainen A M G: Raamattu sanoo ettei edes Jeesus tiedä milloin se tapahtuu, ainoastaan kaikkivaltias Jumala!
Like · Reply · 29 mins
A Ma G ok
Like · Reply · 29 mins
A M G miksiköhän jumala ei paranna mua?
Like · Reply · 29 mins
A Ma G en saa jumalalta siihen vastausta
Like · Reply · 29 mins
Johanna Mia Tukiainen Pääasia on että pääset taivaaseen! Jutellaan inboxissa enemmän!
Like · Reply · 22 mins
A M G mul ei oo mitään inboxia että jutellaan tässä vaan
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!Kaapo HokkanenParticipantJohannan ylöstempauspäivä,tai alaslaskupäivä lähenee.Seitsemän kärsimysten vuotta kerrottuna kahdella on jo mennyt ja Pyhä pilluminaatti on iskenyt kaiken kahtena näkevät silmät kieroon entisestään.Enteet kertovat Malmin kutsuvan.Koirat on saatanan kätyreitä,onhan niillä mikrosiru.
AngeliMemberMaxin kuvan yhteydessä:
Mun poikahauveli, niinkauan kunnes odotan että saan oikeita lapsia!Like · Reply · 1 hr
Johanna Mia Tukiainen NÄÄDÄT PEIMMÄISILLE PERUKOILLE SIPERIAAN!!!!
Like · Reply · 1 hr
Johanna Mia Tukiainen ja tai no joo, mikä tahansa vanhan Neuvostoliiton maa kyllä käy! Bulagriassa liian nätti ranta näädille!
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!Kartanon Pinta AlaParticipantTämä näätä arvelee että laivalta on taidettu ostaa hieman Ruskan korviketta ja nyt on korkea merilaulu.
NiKGBParticipantKuules Mia Mari Johanna, tämä näätä menee mielellään Siperiaan. Siellä on nimittäin oikein hienoja paikkoja, suosittelen mm. Jekaterinburgin yöelämää shampanjoineen ja sushiravintoloineen (tosin baareihin on ulkonäkövaatimukset, joten et varmaan pääse sisälle) ja Olkhonilla saattaisit jopa Sinä hieman rauhoittua kauniita maisemia katsellessasi ja hyppäämällä kuuluisaan kylmään Baikalin veteen, josta saunaan.
Vasen silmäParticipantSata avemariaa jos tuolle jotain maksettaisi ulkomailla. Muutaman satasen jos saa naurupalkkaa peräkylien pitserioista niin hän kuvittelee itsensä suureksi tähdeksi. Mielenterveyspotilaita on suvussa useita ja valitettavasti tunkero täyttää kriteerit mennentullen.
Vasen silmäParticipantEi kai se ole käynyt astuttamassa sitä koiraansa venäjällä, kunnei suomessa pysty.
Kai poikakoiran astuttamisestakin jotain rahaa saa?
pavo-no-pone 2ParticipantMuuttakoot itse sinne Venäjälle. No heh ei kyllä hyväksyttävä maahanmuuttaja missään maassa, hyvä jos pääsee äidin hoteisiin.
J.Turmio: Miten ne Stryker panssarivaunut tuli Suomeen, Herculeksellako?
Pom MaxMemberTätä joku täällä jo veikkailikin vissiin mutta olisko nyt käynyt niin että laiton siirtolainen Max olisi palautettu Venäjälle, jossa Tuksun oli kuitenkin mahdollista hoitaa paperit sille kuntoon ja tuoda se laillisesti Suomeen?
Selittäisi kehuskelut kunnossa olevista papereista ja maininnat tulkin tarpeellisuudesta.AngeliMemberOlen taipuvainen uskomaan näin Pom Max.
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!Pom MaxMemberAngeli:
Näyttääpi siltä, että eromme on virallinen. Veijo naljali, kiusasi, vit……, käytti vallankäyttöä, oli ahdistava ja vaikka mitä muuta jota en ala tässä jakamaan, mutta kaikkein raskainta minulle oli hänen törkeä ja suora Jeesuksen pilkkauksensa ja Jumalan pilkka, jota en voi sietää, en ainakaan sellaiselta ihmiseltä jonka kanssa olisi tarkoitus mennä naimisiin. Voin seurustella ei-uskovaisen miehen kanssa, mutta kunhan hän ei vaan pilkkaa törkeällä tavalla Jeesusta, niin se vielä menee. En kirjoita tässä aiheesta sen enempää.
(linkki Seiskan artikkeliin)
Ja jos tämän näköinen nainen ei saa vakavaa parisuhdetta Suomesta; niin ANTAA OLLA SITTEN!!!!!! SUUNTAAN ULKOMAILLE JA JÄÄN SINNE! Niljakkeet!Like · Reply · 1 hr
Johanna Mia Tukiainen AMEN! tämä oli tarkoituskin!
Like · Reply · 1 hr
R N Kram. Ber för dej??
Like · Reply · 1 · 1 hr
Anu Marija G
Anu Marija G mihin maahan oot ajatellut?Like · Reply · 1 hr
Johanna Mia Tukiainen Riitaa paljon muustakin kuin uskonasioista……….No more comments!
(laitan tämän toisen kerran kun edellinen hävisi)
Tää on niin parasta Tuksua, "käytti vallankäyttöä"
Sydäntarra! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.