Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,951 through 1,965 (of 2,149 total)
  • Author
    Pom Max
    Member

Angeli:

Olen taipuvainen uskomaan näin Pom Max.

Ja vielä, tän on selkeesti nyt sitten mamma maksanut. Ei tietenkään eläintenystävänä voinut kieltäytyäkään jos toisena vaihtoehtona oli koiran lopettaminen tai jääminen Venäjälle johonkin koiratarhaan.

#36450 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

"Pedonmerkki ei voi olla muu kuin mikrosiru. Mutta sitten on muita paholaisen eksytyksiä, kuten ekumenia, yhtenäinen kirkko joka puhuu vain taivaasta jne. jne." (JT 6.5.)

No sieltähän niitä ekumeniaharhoja jo taas tuli 😀 Tuksuuuu: luithan jo eilisen tekstini aiheesta? 😀

#36451 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Eiköhän tosiaan niin että mamma lähti maksumieheksi Maxia pelastamaan. Kukalie trimmasi sille samalla reissulla sellaisen typerännäköisen pallopää boo-koira lookin joka vetoaa juuri paxun tapaisiin hölmöihin lelukoiran hinkuajiin.

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #36452 Ilmoita asiaton viesti
    Supastar
    Participant

Tunkiohan on mikrosirutettu jo aikoja sitten. Ei se ilman passia ulkomaille pääsisi, edes Venäjälle. Polta passis, ne seuraa sun liikkeitä passin avulla. Niin tai voisithan sä tieten kaivaa sen sieltä poiskin.

#36453 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

minimini:

Pannahinen:

Markun ja Marjan yo-kuvat muistan kyllä nähneeni. Taisivat mennä naimisiin jo ennen lakkiaisia, Marjahan oli nimellä Tukiainen jo silloin. Mistä muistuukin mieleeni kysyä, että tietääkö kukaan mamman tyttönimeä? Vai onko hänkin Tukiainen jo ihan omaa sukuaan…? Ihan viattomasti siis vaan kyselen enkä mitään vihjaile…

Sehän olisi todellinen yllätys ja selittäisi monta asiaa jos selviäisikin että hra ja rva Tukiainen ovat samannimisiä myös syntyjään ja esimerkiksi serkuksia.

Selvyyden vuoksi sanonottakoon että tuollaisesta minulla ei ole mitään tietoa että noin olisi tilanne.

Nii-in, selittäisi monta asiaa……… Edelleenkään mitään vihjailematta, olisipa vaan kiva tähänkin saada selvyys…

Tämä menee nyt OT:ksi, mutta en malta olla kertomatta, että Ranskassakin vaikuttaa – yllätys, yllätys – oma "Päivi Räsänen", pienen kristillisen puolueen kaikkea vastustava veteraanipoliitikko. Ihan kaamea katolinen konservatiivi, joka olisi tiukkapipoisessa höperyydessään yleinen naurunaihe jo muutenkin, mutta joka on itse maksimoinut naurettavuutensa vielä sillä, että on naimisissa serkkunsa kanssa! 😀 No eihän se laitonta ole, maallisen avioliittolain puitteissa ok, mutta kyseisen kristillispoliitikon tapauksesta tekeekin huvittavamman se, että katolinen kirkko taas ei noita serkkujen välisiä avioliittoja hyväksy kuin itsensä paavin erikoisluvalla! Siinä sitä sai mummeli taannoin tiukimpien toimittajien kanssa "vähän" selitellä omia erikoislupiaan, kun itse on suu vaahdossa paasannut toisten ihmisten avioliitto- yms. oikeuksia vastaan…

Mutta joo, vakavasti, kaipa serkusten väliset liitot kertovat yleisemminkin jotain siitä, miten pienet ja sisäänpäinlämpiävät ne konservatiivisimmat uskovaispiirit saattavat olla. Kauempaa ei välttämättä löydy tarpeeksi kajahtanutta – ainakaan juuri samaan tapaan uskoa tulkitsevaa. Puistattavaa.

#36454 Ilmoita asiaton viesti
    Kreitlenghts-Quasimodo
    Member

Pitäisikö nyt huolestua kun eläinlääkärini asensi kaikkiin koiriini pedon merkin?

Onko hänkin pilluminatin jäsen ja belsebubin kätyri?

Koirien taivaaseen ei taida rakeillani olla enää asiaa :'(

#36455 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

pavo no pone:

Muuttakoot itse sinne Venäjälle. No heh ei kyllä hyväksyttävä maahanmuuttaja missään maassa, hyvä jos pääsee äidin hoteisiin.

J.Turmio: Miten ne Stryker panssarivaunut tuli Suomeen, Herculeksellako?

Henk. koht. en Venajaa sinansa halveksisi silla kokemuksella mita itsella ko. maasta on. Paljon niilla on korjattavaa itse asiassa zydeemiensa kanssa, mutta ihmisia ne kaikki siellakin, sano Tsuhnukki mita tahansa. Vaan eipa se saaterin taliaivo ymmarra yleensakaan mistaan mitaan.

OT-kommenttina Strykereiden roudaamiseen… nayttaisi kuitenkin olevan C-17 Globemaster…

http://httpcache0-80157-cachedown0.dna.qbrick.com/80157-cachedown0/ncode/2016-02-19/Strykerit%20Suomeen%20UUS_576p_d8863360.mp4

OT:n OT… Kylla nyt USA nokittaa Putinia 😀 😀 😀

#36456 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Aika joustavat siivet. Fläp fläp.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #36457 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Mistä ihmeestä ex-julkkis Viivi Avellan sai päähänsä, että Pietari on "upea kaupunki"…..???? Puhui samanlaista paska……..kuin ollessaan strippiklubissa Alcatrazissa vieraana ja huusi täyttä kurkkua, että "missä täällä on kaikki on isotissiset naiset, täähän on strippiklubi…..?" Sitä saa nähtävästi tietyt ihmiset syöttää mitä tahansa skeidaa ikinä lähtee!

Pietarissa kun menee kauemmaksi hotellialueista, niin näkee todellisen Neuvostoliiton! Sitä suosittelen KAIKILLE SUOMALAISILLE JOTKA VALITATTE OLOJANNE TÄÄLLÄ!!!!

Like · Reply · 1 · 3 hrs

P S ota huomioon että Peitarissa ei pahemmin rakenneta uusia taloja! Mutta siihen ei heillä ole rahaa!

Like · Reply · 2 hrs

D-M S D Kokoo faktas?? ei rahast se oo kii

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36458 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

I saw Muhammad in hell -videolinkin yhteydessä:

Nyt alkaa taas mun saarnaus kun palasin Suomeen, Venäjällä tietokoneet olivat enemmän tai vähemmän jumissa! Mutta Muhammed EI siis ole profeetta johon voi verrata Jeesusta. Jeesus ei ensinnäkään koskaan ollut profeetta, vaan Jumalan poika, kaikkivaltias Messias joka nousi kuolleista kolmantena päivänä!!!!! Tästä on lukuisia todisteita! Muhammed ei noussut kuolleista koskaan!

#36459 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

4 uskiskuvaa:

AMEN!!!!!! Katsokaa ja lukekaa nämä kuvat huolella; olen nähnyt sekä taivaan että helvetin itse, mutta onneksi lyhyesti koska Jumala tietää etten olisi kestänyt enempää!

#36460 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Koko Israel palaa maahansa -jutun yhteydessä:

Yksi lopunajan merkeistä! Kun olin viime syksynä 2015 Miamissa ja sain erilaisia näkyjä, niin sitä ennen soitin exälleni, Tiberiaksessa syntyneelle Udille, joka kertoi puhelimessa, että hän oli myynyt Sonylta ostamanta Penthouse asunnon Miamissa ja muuttanut takaisin Israeliin. Aloin saamaan kummallisia näkyjä sen jälkeen ja unia myös, en tiedä Israelista paljon, mutta yhdessä unessa sanottiin, että "lopunaikoina juutalaiset palaavat takaisin omaan maahansa."

#36461 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Kuva jossa Emmanuelia ei kyllä näy:

in Finland wit ex from Hawaiji Emmanuel, summer 2015. Tapasin Hawaijilla Emmanuel nimisen pitkän, komean miehen joka myi minusta törkyjutun myöhemmin Hymylle. Olen nostanut Hymyn oikeuteen useita kertoja.

#36462 Ilmoita asiaton viesti
    opamox
    Participant

Koko Israel palaa maahansa -jutun yhteydessä:

Yksi lopunajan merkeistä! Kun olin viime syksynä 2015 Miamissa ja sain erilaisia näkyjä, niin sitä ennen soitin exälleni, Tiberiaksessa syntyneelle Udille, joka kertoi puhelimessa, että hän oli myynyt Sonylta ostamanta Penthouse asunnon Miamissa ja muuttanut takaisin Israeliin. Aloin saamaan kummallisia näkyjä sen jälkeen ja unia myös, en tiedä Israelista paljon, mutta yhdessä unessa sanottiin, että "lopunaikoina juutalaiset palaavat takaisin omaan maahansa."

Ilmoita asiaton viesti

Kyllähän tuo Udi taitaa edelleen elää perheineeNI kanssa jenkeissä Ainakin facen mukaan) Tuksun harhoja taas 😀

#36463 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Tai sitten Udi on valehdellut tunkiolle. Jos kerran tunkiolla oleva Udin numero yhä toimii, niin mies asuu Jenkkilässä. En kyllä usko koko puheluun…

Viewing 15 posts - 1,951 through 1,965 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.