Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,966 through 1,980 (of 2,149 total)
  • Author
    iänkakkisuus
    Participant

Tottahan nyt Udioottyikin vastaa muuttaneensa Iiisraeliin, jos Tuhnu kertoo olevansa kaupungissa!!11 xD

"… blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

"Hyvin sallitseva ja 'armollinen' kyse tapauksessa!" (Tuhnu faijastaan)

#36465 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Toivottavasti tänä vuonna ei tule tuon videon kaltaista emämyötähäpeää tuottavaa taidepläjäystä.

Ps. Vain tuksun mielipide kaupunkien kauneudesta sallitaan. Kaikki muu on paskanpuhumista suoraan kokoajan. Yleensäkin myös kaikki joilla ei ole samankaltainen maku tahi usko on paskanpuhuja kokoajan, nilviäinen myös.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #36466 Ilmoita asiaton viesti
    opamox
    Participant

Kuva jossa Emmanuelia ei kyllä näy:

in Finland wit ex from Hawaiji Emmanuel, summer 2015. Tapasin Hawaijilla Emmanuel nimisen pitkän, komean miehen joka myi minusta törkyjutun myöhemmin Hymylle. Olen nostanut Hymyn oikeuteen useita kertoja.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!

Aina muissa vika, vaikka mommy dear tilasi toyboyn prinsessaleNI

#36467 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Oh, I am in the cover of the 7 Days Magazine! My teddy bear, is advertising the mag, haha……..kissing my friend who is having troubles in her life.

#36468 Ilmoita asiaton viesti
    opamox
    Participant

Angeli:

Tai sitten Udi on valehdellut tunkiolle. Jos kerran tunkiolla oleva Udin numero yhä toimii, niin mies asuu Jenkkilässä. En kyllä usko koko puheluun…

Minä kyllä VÄITÄN että tunkki nähnnyt harhoja, joten en myöskään usko koko puheluun, eikös kunnon dokut nää harhoja ja saatikka sitten skitsofreenikot? En tiedä, mutta sen tiedän et minun faija näki hyppiviä ukkoja ym, kun yritti aikoinaan saada putkea poikki. Tosin tunkkihan ei toisaalta saannut putkea poikki???? Vai onko?

#36469 Ilmoita asiaton viesti
    opamox
    Participant

0pamox:

Angeli:

Tai sitten Udi on valehdellut tunkiolle. Jos kerran tunkiolla oleva Udin numero yhä toimii, niin mies asuu Jenkkilässä. En kyllä usko koko puheluun…

Minä kyllä VÄITÄN että tunkki nähnnyt harhoja, joten en myöskään usko koko puheluun, eikös kunnon dokut nää harhoja ja saatikka sitten skitsofreenikot? En tiedä, mutta sen tiedän et minun faija näki hyppiviä ukkoja ym, kun yritti aikoinaan saada putkea poikki. Tosin tunkkihan ei toisaalta saannut putkea poikki???? Vai onko?

#36470 Ilmoita asiaton viesti
    opamox
    Participant

0pamox:

in Finland wit ex from Hawaiji Emmanuel, summer 2015. Tapasin Hawaijilla Emmanuel nimisen pitkän, komean miehen joka myi minusta törkyjutun myöhemmin Hymylle. Olen nostanut Hymyn oikeuteen useita kertoja.

Nyt vasta huomasin my ex….ei saatanaTietääköhän Ken Emmanuel olevansa tunkin ex? Tuskin

#36471 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Alli Kapone:

Toivottavasti tänä vuonna ei tule tuon videon kaltaista emämyötähäpeää tuottavaa taidepläjäystä.

Ps. Vain tuksun mielipide kaupunkien kauneudesta sallitaan. Kaikki muu on paskanpuhumista suoraan kokoajan. Yleensäkin myös kaikki joilla ei ole samankaltainen maku tahi usko on paskanpuhuja kokoajan, nilviäinen myös.

Ei vaiskaan. Tänä vuonna tulee "persshhe pystyyn, persshhee pystyyyyyyn !!"

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #36472 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

Eilen palstalla olleessa kommentissa, joka nyt näyttää hävinneen, kerrottiin Sanna Suutarilla ollen neljä (4!?) isoa "Lassie"-merkkistä koiraa, jotka otettiin häneltä pois, kun elämä lähti jyrkkään alamäkeen. Jos tuossa on osittainkaan perää, niin olisin vain kysellyt, että onko Suutarin tapauksessa siis eläinsuojelu toiminut, vai se lapsen isäkö ne koirat vei vain mennessään?

Mikäli eläinsuojelu, niin MIKÄ siinä on, etteivät sitten Tukiaiselta onnistu koiria pelastamaan (muuta kuin joskus tilapäisesti)?? Katsotaanko siellä isot koirat jotenkin tärkeämmiksi kuin pienet…? (Okei, ymmärrän että isot koirat tarvitsevat enemmän ruokaa ja tilaa, ehkä enemmän liikuntaakin, joten esim. ahtaista tiloista voivat mahdollisesti ahdistua vielä pikkukoiriakin enemmän. Mutta kun eläimen tarpeet laiminlyödään, niin kyllä se kärsii kokoon ja lajiin katsomatta.)

Vai meneekö se niin, että kun lastensuojelu toimii (silloin kun toimii), niin samassa yhteydessä eläimetkin otetaan helpommin pois ongelmakodeista? Meinaan jos eri viranomaiset kuitenkin jotain yhteistyötä tekevät.

Tietysti jos Max on tosiaan välillä toimitettu Pietariin, mistä se nyt käytiin hakemassa papereiden kera takaisin, niin silloinhan viranomaistoiminnan on täytynyt kyseisen koiran kohdalla olla varsin tehokasta. Ehkä asioihin tartutaan ripeämmin juuri silloin, kun paljastuu, että eläin on tuotu pimeästi Suomen (tai EU:n?) rajojen ulkopuolelta?

Koiraa kunnossa olevat paperit leimoineen eivät tosin paljon lohduta, jos/kun emäntänä on jatkossakin Tuksu. Ja nythän ne koirien olosuhteet pysyvät kai entistäkin ankeampina, kun Loviisan käsittääkseni kaikin puolin koirille sopivampi residenssi ei liene enää käytössä, vaan Albertilla joutuvat jatkuvasti kissanhiekalle pissimään 🙁

Itse en siis näistä eläinsuojelun käytännöistä tiedä yhtikäs mitään, spekuloin ja kyselen vain viisaammilta. Pom Maxin ja Angelin arveluihin Pietarin-reissun syystä on kyllä helppo yhtyä. Minä alun perin veikkailin Tuksun lähtevän sinne hakemaan uutta ruskeankirjavaa pentua Fendin tilalle, että voisi sitten väittää sitä Fendiksi. Onneksi ei sentään niin ollut! Mutta saammekohan koskaan tietää, mitä missä milloin Fendi-paralle tapahtui…?

#36473 Ilmoita asiaton viesti

Onko tuo Pietarista Tunkion porukan kanssa tullut koira Max, vaiko joku muu samannäköinen pomi? Ihmeen kauan kuitenkin meni Pietarin reissulla. Itsellä kävi mielessä, että meni hakemaa Maxille korvikketta, kun ihmeteltiin mihin katosi Fendin jälkeen tämäkin koiraparka.

Kuka kuvia näkee, niin olkoonpa tarkkana.

Juuri Tunkion Pietari-matkan aikohin faceen ilmestyi kaveriksi vänäläinen E… S…….. ,joka pommien kasvattaja. Sivullaan mainostetaan myös mikroskooppisen pientä pentua. Vaikuttaa siis tarjoavan mitä halutaan.

#36474 Ilmoita asiaton viesti
    muusi ja soosi
    Participant

Pannahinen:

Eilen palstalla olleessa kommentissa, joka nyt näyttää hävinneen, kerrottiin Sanna Suutarilla ollen neljä (4!?) isoa "Lassie"-merkkistä koiraa, jotka otettiin häneltä pois, kun elämä lähti jyrkkään alamäkeen. Jos tuossa on osittainkaan perää, niin olisin vain kysellyt, että onko Suutarin tapauksessa siis eläinsuojelu toiminut, vai se lapsen isäkö ne koirat vei vain mennessään?

Mikäli eläinsuojelu, niin MIKÄ siinä on, etteivät sitten Tukiaiselta onnistu koiria pelastamaan (muuta kuin joskus tilapäisesti)?? Katsotaanko siellä isot koirat jotenkin tärkeämmiksi kuin pienet…? (Okei, ymmärrän että isot koirat tarvitsevat enemmän ruokaa ja tilaa, ehkä enemmän liikuntaakin, joten esim. ahtaista tiloista voivat mahdollisesti ahdistua vielä pikkukoiriakin enemmän. Mutta kun eläimen tarpeet laiminlyödään, niin kyllä se kärsii kokoon ja lajiin katsomatta.)

Vai meneekö se niin, että kun lastensuojelu toimii (silloin kun toimii), niin samassa yhteydessä eläimetkin otetaan helpommin pois ongelmakodeista? Meinaan jos eri viranomaiset kuitenkin jotain yhteistyötä tekevät.

Tietysti jos Max on tosiaan välillä toimitettu Pietariin, mistä se nyt käytiin hakemassa papereiden kera takaisin, niin silloinhan viranomaistoiminnan on täytynyt kyseisen koiran kohdalla olla varsin tehokasta. Ehkä asioihin tartutaan ripeämmin juuri silloin, kun paljastuu, että eläin on tuotu pimeästi Suomen (tai EU:n?) rajojen ulkopuolelta?

Koiraa kunnossa olevat paperit leimoineen eivät tosin paljon lohduta, jos/kun emäntänä on jatkossakin Tuksu. Ja nythän ne koirien olosuhteet pysyvät kai entistäkin ankeampina, kun Loviisan käsittääkseni kaikin puolin koirille sopivampi residenssi ei liene enää käytössä, vaan Albertilla joutuvat jatkuvasti kissanhiekalle pissimään 🙁

Itse en siis näistä eläinsuojelun käytännöistä tiedä yhtikäs mitään, spekuloin ja kyselen vain viisaammilta. Pom Maxin ja Angelin arveluihin Pietarin-reissun syystä on kyllä helppo yhtyä. Minä alun perin veikkailin Tuksun lähtevän sinne hakemaan uutta ruskeankirjavaa pentua Fendin tilalle, että voisi sitten väittää sitä Fendiksi. Onneksi ei sentään niin ollut! Mutta saammekohan koskaan tietää, mitä missä milloin Fendi-paralle tapahtui…?

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kohukaunotar-Sanna-Suutari-menetti-koiransa-tassa-syy/1064598

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Sanna-Suutarin-elama-meni-raiteiltaan-Menetin-lapseni-mies-koomassa/1084622

#36475 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

RUKOUSPYYNTÖ NÄIDEN IHMISTEN PUOLESTA ,jotka ovat menettäneet lähiomaisensa; Toini ja Asta Oulusta, Kristiia Viialasta, Päivi Lahdesta, Soile Nivalasta ja Siv Espoosta. He kaikki ovat jollain tavalla menettäneet rakkaansa, kuten itse menetin sisareni Julia Tukiaisen joka oli vasta juuri täyttänyt 30v, kun hän menehtyi omaan sänkyynsä ja oma äiti löysi hänet kuolleena lennettyään Suomeen. OTAN OSAA SURUUNNE, TIEDÄN MILTÄ SE TUNTUU!!!!! Rakas Jeesus, siunaa kaikkia näitä ihmisiä! AMEN!

#36476 Ilmoita asiaton viesti
    Laihanlainen.
    Participant

että se on nostettu oikeuteen Tunkin toimesta useita kertoja? Onneksi tunkki toimii, kuten tunkin kuuluu, nostaa mitä nostaa ja tekee sen hyvin ja useasti.

0pamox:

Nyt vasta huomasin my ex….ei saatanaTietääköhän Ken Emmanuel olevansa tunkin ex? Tuskin

#36477 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Angeli:

Mistä ihmeestä ex-julkkis Viivi Avellan sai päähänsä, että Pietari on "upea kaupunki"…..???? Puhui samanlaista paska……..kuin ollessaan strippiklubissa Alcatrazissa vieraana ja huusi täyttä kurkkua, että "missä täällä on kaikki on isotissiset naiset, täähän on strippiklubi…..?"

Jaa. Pitäisikö siellä strippiräkälässä olla töissä, vai peräti omistajana, että saa huutaa täyttä kurkkua? Vai asua siellä?

Ja jos käyn Siwassa, olenko siellä vieraana?

Kiitos Tunkki illan pläjäyksistä. Vedä vaan sitä viinaa ja kirjoita lisää paskaa Faceen!

Voihan Alkon uniikki Ruska-pullo sentään, miten tyhmä tuo jätekasa on.

Ja vielä! Kannut kaakkoon! Voihan juokseva matto ja lenkkeilevä pusikko, kyllä nyt peli kulkee!

#36478 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Suutari on kunnostautunut koiraeläinalalla ennenkin:

"1990-luvun kohukuvien jälkeen Suutari vetäytyi julkisuudesta Lopelle kasvattamaan koirasusia."(Iltalehti joskus)

Muistaaakseni tämäkään jakso kohuttaren elämässä ei ollut mikään menestystarina.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
Viewing 15 posts - 1,966 through 1,980 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.