Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,981 through 1,995 (of 2,149 total)
  • Author
    saarnaaja
    Participant

Laihanlainen:

että se on nostettu oikeuteen Tunkin toimesta useita kertoja? Onneksi tunkki toimii, kuten tunkin kuuluu, nostaa mitä nostaa ja tekee sen hyvin ja useasti.

0pamox:

Kuva jossa Emmanuelia ei kyllä näy:

in Finland wit ex from Hawaiji Emmanuel, summer 2015. Tapasin Hawaijilla Emmanuel nimisen pitkän, komean miehen joka myi minusta törkyjutun myöhemmin Hymylle. Olen nostanut Hymyn oikeuteen useita kertoja.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!

Aina muissa vika, vaikka mommy dear tilasi toyboyn prinsessaleNI

Nyt vasta huomasin my ex….ei saatanaTietääköhän Ken Emmanuel olevansa tunkin ex? Tuskin

Tietääkö Udikaan olevansa Tuksun ex? Tuskin..

Sinun on ihan turha tulla aukomaan mulle päätäsi pikkupaska joka et tiedä elämästä yhtään mitään!!!!!
    #36480 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"He kaikki ovat jollain tavalla menettäneet rakkaansa, kuten itse menetin sisareni Julia Tukiaisen joka oli vasta juuri täyttänyt 30v, kun hän menehtyi omaan sänkyynsä ja oma äiti löysi hänet kuolleena lennettyään Suomeen."

Laajasalon lukiossa on äidinkielen opetus ollut kyllä ihan uniikkia.

Varsinaisesti haluaisin tietää montako ihmistä tällä palstalla on sellaisia joka eivät ole menettäneet jotain rakastaan tahikka muuten läheistään? Eli onko joku vain ilmestynyt Mr. Beanin tapaan haahuilemaan planeetalle.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36481 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Pastori:

Alli Kapone:

Toivottavasti tänä vuonna ei tule tuon videon kaltaista emämyötähäpeää tuottavaa taidepläjäystä.

Ps. Vain tuksun mielipide kaupunkien kauneudesta sallitaan. Kaikki muu on paskanpuhumista suoraan kokoajan. Yleensäkin myös kaikki joilla ei ole samankaltainen maku tahi usko on paskanpuhuja kokoajan, nilviäinen myös.

Ei vaiskaan. Tänä vuonna tulee "persshhe pystyyn, persshhee pystyyyyyyn !!"

No hyijje. Pekka Niska nostaa, ei tota perää enää muuten pystyyn saada.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #36482 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Udi ei ole mikään tavan eksä. Sen lisäksi että hän on Tunkin exsä, hän on myös ex-juutalainen, ex-israelilainen, ex-kuollut, ex-syöpäpotilas, ex-melanoomalainen.

Pitää palaverejä Walt Disneyn kanssa, joka oli viimeksi hengissä 1966. Hmm…. 966 = 666?

Ei hevon helvetti. Taitaa olla melkoinen antikristus koko Udi.

9 kertaa 6, plus 66, plus 6, on 666!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU ASP?

#36483 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Män Ää. Din:

Män Ää. Din:

Sanna Suutari sekä Johanna Mia Tukiainen.

5 t

Minä & Johanna! 😀 Neulepusero sekä farkut Férrer, lenkkarit Vamos kenkäkauppa — henkilöiden Johanna Mia Tukiainen kanssa.

http://aijaa.com/xLCvqz

Johanna Mia Tukiainen Ihana 17-vuoden takainen ystäväni; Suomen ensimmäinen kohublondi Sanna Suutari! ?? Kohta nähdään taas!

Tykkää · 20 t

Johanna Mia Tukiainen My model friend, we met eachother about 17 years ago in beauty pageants. Now we found eachother again, she is really sweet!

Tykkää · 1 · 19 t

Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx kuin kaksi "marjaa" oiva esimerkki terveystiedon tunnille nuorille hyvien elämäntapojen tärkeydestä. Kiitos <3

Tykkää · 2 · 17 t

Johanna Mia Tukiainen Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxxx: mitä siellä oikein sönkötät???? Jos ihminen sairastuu (kuka tahansa voi sairastua fyysisesti tai henkisesti) niin silloin tarvitaan lähimmäisen auttavaa kättä ja RAKKAUTTA eikä pilkkaa ja kiusaa!!!! Olen täysin uskossa ja meistä JOKAINEN tulee joutumaan itse Jumalan edessä vastuuseen viimeisellä tuomiolla!!! Muistakaa tämä myös ne uskovaiset, jotka arvostelette toisianne!

Tykkää · 1 · 12 t

VesaPetri Txxxxxx Niin vastaa metsä kuin sinne huudetaan

Tykkää · 1 · 10 t

Johanna Mia Tukiainen VesaPetri Txxxxxx: metsässä ollaan kirjaimellisesti ja rukouksiimme vastaa vain Jumala! ei metsä!

Tykkää · 7 t

VesaPetri Txxxxxx Jumala on kaikkialla

Tykkää · 1 · 5 t

Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx Uskossa? Miten uskossa oleva voi jatkuvasti valehdella, käyttäytyä sopimattomasti, pettää, unohtaa lähimmäisenrakkauden….vaikka Jumala antaa anteeksi, ei jatkuvasti voi hölmöillä. Alkoholi ja lääkkeet eivät sovi yhteen !!! Voiko sairas auttaa toista sairasta? Kyllä, mutta ei jakamalla väärää tietoa vaan vertaistuen avulla kylläkin. Miten voit syyttää toisia ja nimitellä ja haukkua…kuten toistuvasti teet mm. haastatteluissasi ja päivityksissäsi, jos et itse totuutta ja mielipiteitä kestä? Toivon sinulle parantumista ja armoa ? rukoilen puolestasi ja toivon, että otat armon vastaan rehellisenä itsellesi ja muille ja avaat oikeasti sydämesi Jumalalle ja lopetat valehtelemisen. Katso peiliin aivan hiljaa, mieti ja laita nämä sanat sydämeesi. Rukoilen puolestasi, amen ???

Tykkää · 1 t

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #36484 Ilmoita asiaton viesti
    Lallin kumauttaja
    Participant

Kummallakin koiristamme on ylösvempautussirut asennettuina…tosin niskassa. Ilmankos ne kyttää meikää ihan kybällä, ja varsinkin jos teen jotain peelzebubimaista, esim. syön. Pillumanaatteja molemmat!

"IN TRUST WE GOD"
    #36485 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Angeli:

in Finland wit ex from Hawaiji Emmanuel, summer 2015. Tapasin Hawaijilla Emmanuel nimisen pitkän, komean miehen joka myi minusta törkyjutun myöhemmin Hymylle. Olen nostanut Hymyn oikeuteen useita kertoja.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1546436352319912&set=a.1491985584431656.1073741842.100008606854730&type=3&theater&notif_t=photo_comment&notif_id=1462570269022878

Johanna Mia Tukiainen Paholaisen merkit kaulakorussani, mutta en tiennyt niistä kuin vasta tänä vuonna!!!!!

2 t

Markku Sxxxxxx Mene hoitoon tai vaihda levyä! Sulla ja äärimuslimeilla on yhteinen ominaisuus- uskonnon tyrkyttäminen muille, muiden mitätöiminen ja aina oikeassa oleminen- so….osta matka Aleppoon ja muuta sinne vitun Nuija!

Hetki sitten

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #36486 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Män Ää. Din:

Markku Sxxxxxx Mene hoitoon tai vaihda levyä! Sulla ja äärimuslimeilla on yhteinen ominaisuus- uskonnon tyrkyttäminen muille, muiden mitätöiminen ja aina oikeassa oleminen- so….osta matka Aleppoon ja muuta sinne vitun Nuija!

Hetki sitten

Ko. tyypin kommenttiin ei itse asiassa ole lisaamista. Tuo kertoo kaiken. Jos silla ketkulla ehka onkin jonkinmoinen porttikielto Jenkkilaan niin Pietarin visiitti ei ainakaakan parantanut suhteita Venajaan. Tunkki haukkuu nekin anyway.

OT x 3… Kotkat taisi laskeutua tanaan perjantaina Rissalan tukikohtaan. Maanantaista alkaen jytisee Suomen ilmatilassa kun USA- ja Suomipoijjaat ottaa keskenaan vahan "leikkimatsia". Itarajan takana se tarkoittaa lisaantynytta lentotoimintaa, mutta se on normaalia.

#36487 Ilmoita asiaton viesti
    Ariel mehuneito
    Member

On hyvin tyypillistä että teinipojat ihannoivat kaikkea jyrinää ja mölyä sekä viiksien kasvua!

Machoa yötä ja Jenkkimeininkiä Turmiollekin!

#36488 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

Män Ää. Din:

Angeli:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1546436352319912&set=a.1491985584431656.1073741842.100008606854730&type=3&theater&notif_t=photo_comment&notif_id=1462570269022878

Johanna Mia Tukiainen Paholaisen merkit kaulakorussani, mutta en tiennyt niistä kuin vasta tänä vuonna!!!!!

2 t

Hetki sitten

Tästä Tuksun FB-päivityksen eka kuvasta on nyt vaan pakko todeta: alle nelikymppisellä naisella kasvaa viiksikarvaa tai sitten koko lärvi saastainen… – Yleensä näitä viiksinaisia näkee vaihdevuodet reilusti ohittaneilla, tummakarvaisilla esim. Välimeren maiden (iso)isoäideillä, jotka asuntonsa edessä istuen seurustelevat tuttaviensa kanssa esim. lapsenlapsilleen tms. sukkaa kutoen. Hyödyllisiä ovat.

Tuksulla, alle nelikymppisellä, on selkeä naishormonien puutos, josta johtuen ei ole lapsia ja nyt viiksetkin alkaneet rehottaa, kun testosteroni saa elimistössään valtaa.

Ei mulla muuta.

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"
    #36489 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

Ariel mehuneito:

On hyvin tyypillistä että teinipojat ihannoivat kaikkea jyrinää ja mölyä sekä viiksien kasvua!

Machoa yötä ja Jenkkimeininkiä Turmiollekin!

Juuri näin, mehuneito. Mutta on se Hercules sittenkin komeempi tai rumempi, tai ainakin h***vetin iso, miten vaan, kerran satuin näkemään livenä Helsinki-Vantaalla, ei tarvinnut Kuopio/Siilinjärvi-Rissalaan mennä ihailemaan, kun satuin koneen vaihtoon samaan aikaan kun Bill Clinton kävi Suomessa. – Oi niitä aikoja!!

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"
    #36490 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Dirty Dancing -video:

Olen saanut kokea tällaisen rakkauden kaksi kertaa elämäni aikana, Minulla profetoitiin vielä, että saan vielä kolmannankin rakkauden Jumalalta!!!! Siinä on tietyt ehdot, mutta Jumala on luvannut lähettää minulle vielä yhden rakkauden!

(mihin se kolmas rakkaus hävisi…)

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36491 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Angeli:

No huh huh, mikä reissu oli Pietarissa!!!!! Krääh…..!!!! Oli ihan kiva käydä mutta mahtavaa tulla takaisin!!! ?? Enpä usko että haluan Venäjälle enää koskaan, ihan suoraan sanottuna!!!! Kun lähti "turvallisesta hotellista" toiselle puolelle kaupunkia, niin ympärillä oli vain Neuvostolitto ajan vankityrmän näköisiä rakennuksia. Huh……! Lisää matkaraporttia myöhemmin!

l

?????? Tunkki ???????!

Krääh…..!!!! Olet dorka!!!! Krääh…..!!!!

Terv. suomalainen, joka tällä hetkellä, tekee työtä Venäjällä.

"Havetkää te kaikki, jotka edes kehtaatte nostaa nimeni esille missään!!!!"

"Kyllä tässä on oman kantapään kautta saatu nähdä kaikki."
    #36492 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Ihan OT mutta kuitenkin. Tunkilla on käsittämätön taito pilata kaikki.

Fiilisteltiin rakkaan aviomieheni kanssa taannoin tapaamistamme vuonna kauan sitten, musiikkina silloin Bryan Adamsin Heaven. Sillon se oli ihana, nyt tuli totaali kokovartalojäykkäyäks.

Että kiitos siitäkin.

#36493 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Ei helvetti!

Mä todellakin kuolisin häpeästä, jos olisin Tunkeron äidinkielen maikka.

Siis oikeesti, ei saatana noin huonosti voi kirjottaa/puhua edes tunnin suomenkieltä opetelleet mamut.

Ei saatana, surkeeta.

Eikä nyt edes lähdetä kommentoimaan asiasisältöä, ihan vaan oikeinkirjotuksesta puhutaan.

Vitun ääliö.

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
Viewing 15 posts - 1,981 through 1,995 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.