Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 2,011 through 2,025 (of 2,149 total)
  • Author
    suuri nauraja
    Blocked

Miksi Tuksu on niin vitun ruma tyhmä paha hullu kierosilmäinen läskipaska? Kahdesta syystä:

1) täysin paskat geenit. Marja ja Markku Tukiainen ovat kumpikin rumia tyhmiä hulluja. Siksi on luonnollista, että heidän kakaroistaan tuli paskakasoja

2) paska kasvatus.

En ole narsisti, mutta tiedän olevani hyvännäköinen

Julia oli onnekas kun sai kuolla hyvissä ajoin!!

#36510 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"Jos olisin rikas, auttaisin Pietarin katulapsia yms. Jätin sinne nyt jo vaatteitani ja kenkiäni ja annoimme rahaa monille ihmisille, mutta haluaisin tehdä suurempaa auttamistyötä."

Toivottavasti kakarat ymmärtävät olla kiitollisia. En voi kuvitella kodittomalle lapselle parempaa lahjaa kun Tunkin tyylikkäät ryysyt ja kengät.

Ihan oikeesti, missä maailmassa se elää. Ei sillä että uskoisin noihin lahjoituksiin, vaan siksi että joku voi hurskastella asialla josta ei ymmärrä yhtään mitään.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36511 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

huutomerkitjaykköset:

Tuhnulla nyt vaan ei oo mitään makua minkään suhteen. Keinotekoinen imelä pramea bling bling siihen uppoo. Tyypillinen pissis. Glitterii pinkkii muovii. Muotivillitys listahitti myyntimenestys. Sisältö ja historia pelkkää turhaa painolastia, kuori ratkaisee, kaikessa.

Amen to that!

#36512 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

Jokainen normaalin kirjoissa elävä häpeäisi silmät päästään jos hänestä olisi olemassa tällainen sivusto. Ei tunkki. Uskon että hän on omalla tavallaan tyytyväinen kaikkeen huomioon, positiiviseen ja negatiiviseen. semmoinen sairaus on narsismi. Voimia läheisille.

#36513 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Ariel mehuneito:

On hyvin tyypillistä että teinipojat ihannoivat kaikkea jyrinää ja mölyä sekä viiksien kasvua!

Machoa yötä ja Jenkkimeininkiä Turmiollekin!

Jos tuo pitaisi ottaa henkilokohtaisesti, vastaukseni olisi etta "haista kuule sina kilin kykki! :D". Mina kuulun palstan vanhimpaan ikaryhmaan. Se on kylla selvio etta teini-iassa kaikenlainen mekkalointi ja kadulle syleksiminen on normielamaa. Noh, ei siita sen enempaa.

#36514 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Angeli:

Täällä sitä ollaan useamman ystäväni kanssa nauttimassa auringosta! Max nauttii myös

– Arabianranta Rantapuisto

[img]http://i2.aijaa.com/t/00917/14165366.t.jpg[/img]

Duoda duoda, pikkaisen on rantsu muuttunut sitten viime näkemäNI …

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #36515 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

PKS1:

Angeli:

"Jos olisin rikas, auttaisin Pietarin katulapsia yms. Jätin sinne nyt jo vaatteitani ja kenkiäni ja annoimme rahaa monille ihmisille, mutta haluaisin tehdä suurempaa auttamistyötä."

Toivottavasti kakarat ymmärtävät olla kiitollisia. En voi kuvitella kodittomalle lapselle parempaa lahjaa kun Tunkin tyylikkäät ryysyt ja kengät.

Ihan oikeesti, missä maailmassa se elää. Ei sillä että uskoisin noihin lahjoituksiin, vaan siksi että joku voi hurskastella asialla josta ei ymmärrä yhtään mitään.

Onko tuo "annoimme rahaa" Tuxun kommentti? Jos on, en usko tuohon skeidaan tippaakaan! Se ketku ei anna mitaan kenellekaan, ottaa kylla taalan kuvat silmissa heti kun siihen ilmaantuu tilaisuus. Paskiainen ja mulukku se on!

#36516 Ilmoita asiaton viesti
    iänkakkisuus
    Participant

Vasen silmä:

Jokainen normaalin kirjoissa elävä häpeäisi silmät päästään jos hänestä olisi olemassa tällainen sivusto. Ei tunkki. Uskon että hän on omalla tavallaan tyytyväinen kaikkeen huomioon, positiiviseen ja negatiiviseen. semmoinen sairaus on narsismi. Voimia läheisille.

Nimenomaan! Tuo vaan ei ylipäänsä edes osaa hävetä yhtään mitään! Suorastaan kadehdittavaa.

"Vaistoan kaiken jokapaikassa."

"Hyvin sallitseva ja 'armollinen' kyse tapauksessa!" (Tuhnu faijastaan)

#36517 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

J.Turmio:

"Onko tuo "annoimme rahaa" Tuxun kommentti? Jos on, en usko tuohon skeidaan tippaakaan! Se ketku ei anna mitaan kenellekaan, ottaa kylla taalan kuvat silmissa heti kun siihen ilmaantuu tilaisuus. Paskiainen ja mulukku se on!"

Tottakai se on Tunkin kommentti. Yleensä kaikki älyttömimmät jutut täällä ovat Tunkkiperäisiä jollei muuta mainita.

Katulapsien ongelmia vähättelemättä sanoisin että liuottimien imppaaminen Tunkin muoviryysyissä on todella vaarallista.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36518 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

huutomerkitjaykköset:

Vasen silmä:

Nimenomaan! Tuo vaan ei ylipäänsä edes osaa hävetä yhtään mitään! Suorastaan kadehdittavaa.

Olisihan se sinansa hienoa jos voisi mellastaa ympariinsa Tsuhnu-tyyliin ilman minkaanlaista hapeaa yhtaan mistaan. Siina on vain sellainen paskankeissi etta kun kaverit (pian entiset) huomaa moisen venkoilun, olet melko akkia yksin kadunkulmassa kasi ojossa. Itse asiassa Tuxu ei taida olla kovin kaukana ko. tilanteesta. Sen mulqvistin pelastaa toistaiseksi MammaMuratti. Ihmettelen senkin karsivallisyytta. Toisaalta… jos ajatellaan asiaan geeniperiman pohjalta, ei liene yllatys etta vanhempansa ei nekaan itse asiassa ole mitaan "ruudinkeksijoita".

EDIT (turhaa ooteeta): "Finally we understood Dumbass Trump words, he is right we will kick ass…!".

#36519 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Eikös Tunkiainen kertonut olleensa eka kertaa Venäjällä? Nyt kuitenkin kertoo käyneensä Moskovassa?

En ole itsekään varsinaisesti Pietari-fani, mutta löytyyhän sieltä nyt kaikenlaista kulttuuria ja hienoa arkkitehtuuria. Ei kylläkään mikään Tunkiolle sopiva lomailupaikka, ymmärrän sen. Sehän viihtyy vain täysin tyhjänpäiväisissä turistirysissä. Itse olen enemmän kaupunki-ihminen, rannalla istuskelu ei innosta.

Mielenkiintoinen oli tuo Arabianrannan kuva. Näytti olevan meiltä päin.

———

Medium my stake is cooked.

En ole itse tullut aikaisemmin ajatelleeksi, mutta Raamatussa on paljon eri lukuja ja numeroita.

#36520 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Vellit vellinä ja miehet miehinä.

Tykkään, kun mies osaa käyttää moottorisahaa, jyrsintä, trimmeriä, klapikonetta, lämmittää saunaa ja takkaa yms.

Siinä on se karismaa, ei sitä vaan seinästä saa.

#36521 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

SS Johanna Mia Tukiainen toi ihanat Äitienpäiväruusut mulle ja kortin, jossa lukee; Rakastan Sinua, rakkaalle ystävälleni Sannalle, Jeesus sanoo, Minä olen tie, totuus ja elämä.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #36522 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

Angeli:

SS Johanna Mia Tukiainen toi ihanat Äitienpäiväruusut mulle ja kortin, jossa lukee; Rakastan Sinua, rakkaalle ystävälleni Sannalle, Jeesus sanoo, Minä olen tie, totuus ja elämä.

Kiva että joku muistaa kun oma kakara on huostaanotettu, mutta mistä lähtien sanna on ollut tunkin mutsi?

#36523 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Vasen silmä:

Angeli:

Kiva että joku muistaa kun oma kakara on huostaanotettu, mutta mistä lähtien sanna on ollut tunkin mutsi?

Tunkkihan nyt tekee ihan mita sattuu ilman minkaanlaista jarjen hiventa. SS muuten nayttaisi uusimmissa kuvissa etta silla eukolla alkaa purukalusto happanemaan niille sijoilleen…

Viewing 15 posts - 2,011 through 2,025 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.