Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 2,026 through 2,040 (of 2,149 total)
  • Author
    Vasen silmä
    Participant

J. Turmio:

Vasen silmä:

Angeli:

SS Johanna Mia Tukiainen toi ihanat Äitienpäiväruusut mulle ja kortin, jossa lukee; Rakastan Sinua, rakkaalle ystävälleni Sannalle, Jeesus sanoo, Minä olen tie, totuus ja elämä.

Kiva että joku muistaa kun oma kakara on huostaanotettu, mutta mistä lähtien sanna on ollut tunkin mutsi?

Tunkkihan nyt tekee ihan mita sattuu ilman minkaanlaista jarjen hiventa. SS muuten nayttaisi uusimmissa kuvissa etta silla eukolla alkaa purukalusto happanemaan niille sijoilleen…

Ihan hyvin noilla vielä imuttaa ostarin kulmilla.

#36525 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Vasen silmä:

Ihan hyvin noilla vielä imuttaa ostarin kulmilla.

Imuttamisesta puheen ollen, jos tarpeeksi ronskeja ollaan niin hampaaton imutus pelkilla ikenilla ei satu niin pahasti jos sattuu tulemaan spontaani puremisreaktio.

Noh nama on taas naita vkl-alyttomyyksia. Mutta koitetaan silti parjailla :o)

#36526 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Angeli:

SS Johanna Mia Tukiainen toi ihanat Äitienpäiväruusut mulle ja kortin, jossa lukee; Rakastan Sinua, rakkaalle ystävälleni Sannalle, Jeesus sanoo, Minä olen tie, totuus ja elämä.

Ja nyt veikkailemaan tämän ystävyyden kestoa!

Mitä veikkaatte, kumpi vetää kumman pohjalle?

#36527 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Pastori:

Angeli:

Täällä sitä ollaan useamman ystäväni kanssa nauttimassa auringosta! Max nauttii myös

– Arabianranta Rantapuisto

[img]http://i2.aijaa.com/t/00917/14165366.t.jpg[/img]

Duoda duoda, pikkaisen on rantsu muuttunut sitten viime näkemäNI …

Arabianranta, tuo suomen Manhattan

#36528 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Tunkkihan on kertonut (eli siis tehnyt, ihan varppina) kuinka tilasivat aina rip-Jullen kanssa Maijamiiseessa ravintolasta kaikki annokset tuplana ihan suoraan myös kokoajan, ja sitten heittelivät ruokaa silloilta siltojen alusten asukkaille.

Varmasti tullut heitettyä myös parit lubutiinit ja betsi tsonssonit. Ilman niitä ei pummi selviä! Sen Tunkki kyllä tietää kantapään kautta.

#36529 Ilmoita asiaton viesti
    ambie
    Member

Voisiko joku valistaa kun en muista minä vuonna Turmio asui kuussa? Siriuksella taisi asua vuonna -54? Muuttiko se kuusta suoraan amerikoihin vai Lenskin kautta? Oliko muuten Moskova missä sillä oli kynsihoitola vai muistanko väärin ja sillä olikin hornet tehdas siellä?

#36530 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Tunkkihan on halunnu itestään tehtävän TV sarjan.. ja onhan niitä tehty vaikkakin jälki on ollu sit jotain ihan muuta ku kitä madame kuvitteli 😀 Sivistyneen ja hoikan blondin sijasta ruudussa on näkynyt rääväsuinen ja paksu tappi joka haukkuu jokaista vastaantulevaa 😀

Siinä tunkki on ehkä oikeassa että jenkeissä sitä arvostettaisiin, voin nimittäin kuvitella että jos tunkista tehtäis reality sarja jenkeissä ni menestys olis taattu, joka jaksossa kehuttaisiin ittensä maasta taivaisiin, poliisit, putkat, alkoholinhuuruiset illat sekä yleinen örvellys olis taattu. Jenkeissä toki on näitä "jersey shore" tyylisiä sarjoja varsinkin MTV kanavalla mutta tuksu tois siihen aivan toisenlaisen säväyksen 😀

#36531 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Öö. Tunkki menee naimisiin.

Tunkki menee Tallinnaaseen.

Tunkki oli Maria-shoessa.

Tunkki ja Mölli Monsterin kyydissä.

Jos en väärin laskenut, tuossa oli neljä mahdollisuutta luoda itsestään positiivinen kuva. Millä todennäköisyydellä Tunkille sattuu aina "huono päivä" kuvauksissa kun kaikki on aina sitä samaa.

Ällät, Maijami, tukkahius, ryyppäys, pillerit, mauttomat rääsyt, minäminäminä.

Lyhyesti. Tunkki, olet juuri sellainen minkälaisen kuvan itsestäni annat.

Haiseva entinen huora.

Olisit edelleen huora, mutta kun et kelpaa kenellekään. Siinäpä sinun ansiosi.

#36532 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Se on totta, että normaali mies ei saa kyrpäänsä kovaksi Tuksun kaltaisen saastaisen emakon kanssa.

Mutta ehkä jollekin siltojen alle elävälle spurgulle Tuksunkin pillu kelpaisi? :-):-):-)

En ole narsisti, mutta tiedän olevani hyvännäköinen

Julia oli onnekas kun sai kuolla hyvissä ajoin!!

#36533 Ilmoita asiaton viesti
    viljo666
    Member

Hilkka Sirviö:

Eikös Tunkiainen kertonut olleensa eka kertaa Venäjällä? Nyt kuitenkin kertoo käyneensä Moskovassa?

En ole itsekään varsinaisesti Pietari-fani, mutta löytyyhän sieltä nyt kaikenlaista kulttuuria ja hienoa arkkitehtuuria. Ei kylläkään mikään Tunkiolle sopiva lomailupaikka, ymmärrän sen. Sehän viihtyy vain täysin tyhjänpäiväisissä turistirysissä. Itse olen enemmän kaupunki-ihminen, rannalla istuskelu ei innosta.

Mielenkiintoinen oli tuo Arabianrannan kuva. Näytti olevan meiltä päin.

Jos sattuisi niin että rinsessa eksyy Eremitaasiin niin veikkaan että jo puolen tunnin kuluttua löytyisi taulu joka olisi ihan vastaava kuin Kooman maalaama, ja toki silloin Kooman taulutkin kuuluisivat sinne.

#36534 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Kartanon Pinta Ala:

Millä todennäköisyydellä Tunkille sattuu aina "huono päivä" kuvauksissa kun kaikki on aina sitä samaa.

On olemassa tekoaly, hermoverkot, sumeat logiikat sun muut kaiken mualiman rakkineet. Tahan kyssariin ei tarvita edes wanahaa kunnon nelilaskinta!

Vastaus: 102%.

Tuo ylimaarainen 2% menkoon bonuksena Tunkille 😀

#36535 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä
    Member

Hilkka Sirviö:

Eikös Tunkiainen kertonut olleensa eka kertaa Venäjällä? Nyt kuitenkin kertoo käyneensä Moskovassa?

Mahtoiko tuo Moskova-PS olla Tuksun facebooktekstissä vaiko Angelin oma huomautus…

Tuota siis jäin minä mietiskelemään.

#36536 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä
    Member

Kartanon Pinta Ala:

Öö. Tunkki menee naimisiin.

Tunkki menee Tallinnaaseen.

Tunkki oli Maria-shoessa.

Tunkki ja Mölli Monsterin kyydissä.

Jos en väärin laskenut, tuossa oli neljä mahdollisuutta luoda itsestään positiivinen kuva. Millä todennäköisyydellä Tunkille sattuu aina "huono päivä" kuvauksissa kun kaikki on aina sitä samaa.

Ällät, Maijami, tukkahius, ryyppäys, pillerit, mauttomat rääsyt, minäminäminä.

Lyhyesti. Tunkki, olet juuri sellainen minkälaisen kuvan itsestäni annat.

Haiseva entinen huora.

Olisit edelleen huora, mutta kun et kelpaa kenellekään. Siinäpä sinun ansiosi.

Tämä Tuksun esiintyminen mediassa on ollut asia, jota jaksan jankuttaa…

Onhan Tuksulla harvakseltaan ollut mahdollisuus nostaa julkisuuskuvaansa ihan televisiossakin.

Mutta erityisesti "Koko kansan Johanna" oli mielestäni sellainen koostekokoelma, joka olisi voinut nostattaa Tuksua, jos hänellä itsellään olisi ollut todellista halua.

Metropolin kiertue, jolla "Koko kansan Johanna" -videot kuvattiin ja josta "Vuosi elämästäni" suurelta osin on koostettu, kesti puolitoista kuukautta syksyllä 2011.

Keikkapäiviä oli 11.

Jos Tuksu olisi jaksanut olla selvin päin nuo 11 vuorokautta, kun häntä kuvattiin, olisi hänestä saatu kuva voinut olla ihan ok.

Mutta silläkin kiertueella piti sekä Tuksun että Julian näyttää kaikki noloimmat puolensa. Kameralle suoraan esitellen…

#36537 Ilmoita asiaton viesti
    Niintuota
    Participant

Armanille haastetta kerrakseen.

Arman Pohjantähden alla: Päivä Johanna Tukiaisen matkassa/seurassa.

Yksi, ihan tavallisen, söpön sihteerin näköinen tyttö kuvittelee näemmä olevan joku "Miss Universum" ja sitä rataa……
    #36538 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

PS oli tunkion Facekaveri joka siis on käynyt Moskovassa.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
Viewing 15 posts - 2,026 through 2,040 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.