Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 2,056 through 2,070 (of 2,149 total)
  • Author
    PKS1
    Blocked

Niintuota:

https://www.facebook.com/Ruth-N%C3%A4rhi-Official-158961530922891/

Båtpastor määrittelee itsensä julkisuuden henkilöksi.

Arvelisin että jos lähtisin tämän korppikotkan kuvaa näyttämään kaupungille, menisi toinenkin tovi ennen kuin joku tunnistaisi. Se vasepuukissa on söpöä että kuka tahansa todellisuuspakoinen voi luokitella itsensä miksi tahansa.

Samalla se kyllä vie muutenkin olemattoman uskottavuuden koko foorumilta.

Jossain oli mainittu että työnantajat ovat ryhtyneet perehtymään hakijoiden fb-sivuihin ja kyllähän niistä saa parempaa tietoa kun omatekoisesta cv:sta.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36555 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Jaa toi kottarainen julkkis? Saahan sitä juu kuvitella. Minäkin olen ollu monet kerrat paikallislehdessä, pari kertaa telkkarissa ja kerran radiossa. Xittu. Etteks te tunne mua!!!

Ja hyvää äitienpäivää ihan kokoon, rotuun ja sukupuoleen riippumatta. Mutsi, famu ja mamma, kyl si joskus rillataan lujjaa ku nähdään siel lämpimässä:) foliohattuterkut .

#36556 Ilmoita asiaton viesti
    lakihenkinen
    Participant

puuttuvataakkoset:

Män Ää. Din:

Sanna Suutari

Seuraa · 4 t

Upeat ruusut sain kortin kera!

http://aijaa.com/QfUr3H

Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx Onko Johanna sun äiti vai mummo?

Tykkää · 1 · 2 t

Uusi taustanäätäilijä ilmoittautuu.

Oli pakko kommentoida. Tuksu ei tee mitään oikein. Kukkia ei viedä koskaan parillista määrää vaan aina pariton, 1, 3, 5 jne. Eikä keltaisia, se on hyljätyn väri. Niin ja kukat viedään omalle äidille.

On ollut kiva lukea teidän kommentteja ja osuvia sutkauksia. Kiitos ja kumarrus.

Tällaisia sääntöjä ei kukka-alalla ole. Kukkien vieminen on jo sinällään ystävällinen ele eikä kukkien määrällä tai värillä ole väliä. Jokainen vie oman makunsa mukaan. Jos joku loukaantuu väristä tai määrästä nin kannattaa miettiä viekö kukkia ollenkaan.

#36557 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Mutta kyllä kaksi ruusua on aika hankala määrä? Törkkää ne millaiseen maljakkoon vaan näyttää hassulta? Toinen törröttää itään ja toinen länteen. Ehkei ole mitään sääntöjä, mutta kyllä pariton määrä näyttää paremmalta jos kukkia on vain jokunen, riippuu tietty kukistakin.

Henk koht pidän keltaisista kukista ja niitä saa mielellään tänne tuoda.

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #36558 Ilmoita asiaton viesti
    lakihenkinen
    Participant

Voi Elämä:

Mutta kyllä kaksi ruusua on aika hankala määrä? Törkkää ne millaiseen maljakkoon vaan näyttää hassulta? Toinen törröttää itään ja toinen länteen. Ehkei ole mitään sääntöjä, mutta kyllä pariton määrä näyttää paremmalta jos kukkia on vain jokunen, riippuu tietty kukistakin.

Onhan tuo hassun näköinen. Itse olisin vienyt yhden tai kolme mutta vain ulkonäön takia. Keltainen väri on myös minun ehdoton lemppari.

#36559 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

?:

puuttuvataakkoset:

Män Ää. Din:

Sanna Suutari

Seuraa · 4 t

Tykkää · 1 · 2 t

Oli pakko kommentoida. Tuksu ei tee mitään oikein. Kukkia ei viedä koskaan parillista määrää vaan aina pariton, 1, 3, 5 jne. Eikä keltaisia, se on hyljätyn väri. Niin ja kukat viedään omalle äidille.

On ollut kiva lukea teidän kommentteja ja osuvia sutkauksia. Kiitos ja kumarrus.

Tällaisia sääntöjä ei kukka-alalla ole. Kukkien vieminen on jo sinällään ystävällinen ele eikä kukkien määrällä tai värillä ole väliä. Jokainen vie oman makunsa mukaan. Jos joku loukaantuu väristä tai määrästä nin kannattaa miettiä viekö kukkia ollenkaan.

Ystävällinen ele ja Johanna Tukiainen?? Ei, Tunkki tulee aina ketunhäntä kainalossa.

Onhan niillä väreillä kukissakin joku perinteinen merkitys, tiedä sitten kuinka perillä niistä enää ollaan ja

välitetäänkö siitä.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#36560 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

?:

Voi Elämä:

Onhan tuo hassun näköinen. Itse olisin vienyt yhden tai kolme mutta vain ulkonäön takia. Keltainen väri on myös minun ehdoton lemppari.

Itse olisin viennyt AA kirjallisuutta.

#36561 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

känniorava:

Jaa toi kottarainen julkkis? Saahan sitä juu kuvitella. Minäkin olen ollu monet kerrat paikallislehdessä, pari kertaa telkkarissa ja kerran radiossa. Xittu. Etteks te tunne mua!!!

Ja hyvää äitienpäivää ihan kokoon, rotuun ja sukupuoleen riippumatta. Mutsi, famu ja mamma, kyl si joskus rillataan lujjaa ku nähdään siel lämpimässä:) foliohattuterkut .

Ruth on ollut muistaakseni vuonna 2008 sarjassa "Färjan" eli Ruotsissa esitetty realitysarja Suomen ja Ruotsin väliä risteilevä Viking Linen laiva. Tästä tämä Båt Pastor titteli. Hän edelleen postailee jatkuvasti tätä jo noinkin kauan sitten esitettyä sarjaa seinällään ja kaikissa monissa faceryhmissään. Hän reissaa useita kertoja viikossa laivalla ja evankelioi siellä ihmisiä. Se on hänen kutsumuksensa.

#36562 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Hohto:

känniorava:

Ruth on ollut muistaakseni vuonna 2008 sarjassa "Färjan" eli Ruotsissa esitetty realitysarja Suomen ja Ruotsin väliä risteilevä Viking Linen laiva. Tästä tämä Båt Pastor titteli. Hän edelleen postailee jatkuvasti tätä jo noinkin kauan sitten esitettyä sarjaa seinällään ja kaikissa monissa faceryhmissään. Hän reissaa useita kertoja viikossa laivalla ja evankelioi siellä ihmisiä. Se on hänen kutsumuksensa.

Mä oon ollu paljon enemmän telkkarissa ja esiintynyt usein kaikissa medioissa mitä nyt täältä armaasta kotimaasta löytyy, olen esiintynyt mediassa myös ulkomailla mut en kerro missä ja milloin, hahahhhaaahhhaaaaaaaaahaaaaaa (pieni nauraja)

Oon kerran ollu asiantuntijana jopa pääuutislähetyksessäkin. Haahhhaaaaa, huoh.

#36563 Ilmoita asiaton viesti
    Joop De Hoop
    Member

Mediahan se kaiken tuksussa tuhoaa, ei vaan muistu mieleen juttuja mitä matami itse ei olisi lehdille "vuotanut" rahojen toivossa, taitaa tosiaan ne harhat olla niin kovat tai sitten ei vaan yksinkertaisesti tajua, hyvänä esimerkkinä tämä kuuluisa "hunksin" tappoyritys siskoaan kohtaan, löytyy videota ymv että keskenään ottaavat yhteen mutta silti tunkeroinen jaksaa väittää muuta..

Mutta eikös marttyyrin hommat ymv kuuluisi sopivasti tuksulle, jumalan valitulle ja mitä niitä nyt on..

#36564 Ilmoita asiaton viesti
    housekleeneri
    Participant

Suomi-Saksa näyttää ihan hyvälle ekan erän jälkeen.

https://www.youtube.com/watch?v=TfUROSxber0

¤

"Lopeta riemasmiseni!"

"WAUUUU!!!!!!!! about 14y. old girl singns like a profile "

#36565 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Hohto:

"Ruth on ollut muistaakseni vuonna 2008 sarjassa "Färjan" eli Ruotsissa esitetty realitysarja Suomen ja Ruotsin väliä risteilevä Viking Linen laiva. Tästä tämä Båt Pastor titteli. Hän edelleen postailee jatkuvasti tätä jo noinkin kauan sitten esitettyä sarjaa seinällään ja kaikissa monissa faceryhmissään. Hän reissaa useita kertoja viikossa laivalla ja evankelioi siellä ihmisiä. Se on hänen kutsumuksensa."

Eli ei minkäänlainen julkkis. Olen minäkin ollut Ahti Karjalaisen kanssa samassa vesisateessa ja julkkis siis. Laivalla saarnaamisen uskoisin todella omaksi kutsumukseksi. Ei sitä kukaan muu ole sinne kutsunut häiritsemään matkustajia.

#36566 Ilmoita asiaton viesti

?:

puuttuvataakkoset:

Män Ää. Din:

Sanna Suutari

Seuraa · 4 t

Tykkää · 1 · 2 t

Voi olla ettei kukka-alalla ole tätä sääntöä, myynti kuin myynti. Näin se kuitenkin on ainakin ollut ja voi olla, että tapa on tullut Venäjältä tänne aikoinaan, Venäjällähän ei parillista määrää saa viedä kuin haudoille. Jokainen tietenkin tekee tavallaan, mutta pisti heti silmään. Kuten täälläkin mainittiin, kahta ei saa edes maljakkon nätisti.

Mitä tulee keltaiseen väriin, niin itsekin pidän värsitä ja ostankin itselle, mutta en vie keltaisia ruusuja koskaan lahjaksi.

#36567 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Oikeissa sairassairaaloissa on aika yleinen toivomus että osastoille ei tuotaisi kukkia. Allergisia potilaita siinä ajatellaan.

#36568 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

PKS1:

Oikeissa sairassairaaloissa on aika yleinen toivomus että osastoille ei tuotaisi kukkia. Allergisia potilaita siinä ajatellaan.

Kyllä, sekä myös maljakoissa lilluva vesi on oivallinen kasvualusta bakteereille.

Viewing 15 posts - 2,056 through 2,070 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.