Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 2,149 total)
  • Author
    pavo-no-pone 2
    Participant

Missäs muuallakaan kuin ravintolassa ollaan.

Taas uusi höntsäytettävä löydetty.

PS. Kaipasinkin Mäniä, toiveeni toteutui.

#34691 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

JaniPaimen Rantanen

5. huhtikuuta kello 22:56

Kun antaa Isän johtaa kulkua, joutuu toisinaan kokemaan pettymyksiä. Tätä tapahtuu siksi, että omat halut ovat viemässä ihan eri suuntaan, kuin mihin Jumala tahtoo viedä.

Otetaan esimerkki.

Aukesi mahdollinen paikka kahdeksi viikoksi Turkkiin tekemään lähetystyötä. Innostuin tästä niin, että pakkohan sinne oli mukaan ängetä. Ai että kuinka jo näin sieluni silmin evankelioivani muslimeille ylösnoussutta Jeesusta. Mutta EI. Jumala vetää ovet kii. Rantasen poika pysyy Suomessa.

Ai että kun harmittaa, mutta koska olen valinnut kulkea Jumalan tahdon mukaan, niitä teitä jotka Hän on minulle valmistanut, en voi muuta kuin kohottaa katseeni Häneen ja kiittää.

Hän on nähnyt minua pidemmälle. Tarkoitukseni onkin jäädä Suomeen. Hänellä on minulle jotain täällä Suomessa, juuri tuohon samaan aikaan kun retkikunta painaa pitkin Turkin likaisia katuja raamatut kainalossa. Ehkä selvisin hengissä. Ehkä minut olisi ammuttu tai vangittu. Mistä näistä tietää.. Ainoastaan Jumala tietää ja hyvä niin.

Jokaiselle on oma tie, eikä se aina vastaa omia mielihalujamme.

https://www.facebook.com/katuevankelista

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #34692 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

JaniPaimen Rantanen

Eilen 13:42 ·

YouTube

Aaaaaaaaw ????? tää on nyt mun ??????

https://www.youtube.com/watch?v=Cx0WlrHl87c&feature=youtu.be

P3RA – Freedom!

PERA MUSIIKKI

Julkaistu 6.2.2016

Säveltäjä – Perttu Lindholm

Kuva: Meininkiviihde/Manu Hakala

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #34693 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

JaniPaimen Rantanen

Eilen 8:28 · Sääksjärvi, Suomi ·

Sanotaan että aamiainen on päivän tärkein ateria. Joten pamahdin aamulla mäkkäriin. Ja mikä pettymys, aukee vasta kasilta. En jäänyt venaileen.

Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta Sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'." (Matteus 4:4)

#34694 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Mikä sekoboltsi tämä paimenpoika oikein on?

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #34695 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

Mielestäni tämä katti ja jälkisäestävä sinfoniaorkesteri hakkaa musikaalisessa ammattitaidossa sekä Tuksun että lähipiirin tekopastorit ja kolmen perussoinnun paimenpojat mennen tullen. – Ja juu, tykkään myös koirista.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=775144889182513&id=100000610271289

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"
    #34696 Ilmoita asiaton viesti
    Ikuinen kladotus
    Participant

Nora the piano cat on varsin kuuluisa muusikko, sillä on juutuupissakin yli 120 000 katsojaa. Käykös Tuksu kateeksi?

#34697 Ilmoita asiaton viesti
    kakkarantu taksin takapenkillä
    Blocked

Ei jumaliste! Onko tosiaan pöpilän friikkisirkukseen taas saatu vallan uusi esiintyjä? Ja vähintään yhtä kaheli kuin edellisetkin mitä ilmeisimmin. Tunkin kivi se ei sammaloidu, omituisten otusten kerho sen kuin pyörii ja pyörii.

Hevonen on yksi kauneimpia ja jaloimpia ihmisiä
    #34698 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

Elä kehtaa. Nora on kansainvälinen kuuluisa kissapianisti. Ettäs kehtaat verrata Noraa Tuksun huonosti hoidettuihin koirapoloisiin. Hyh! Mjäh! Räps!

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #34699 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Meinas kyllä pissat lirahtaa pöksyihin naurusta, kun sai lukea uudesta friikistä Tunkeron friikkisirkuksessa!

Tästä saadaan taas uutta naurettavaa & hämmästeltävää, ainakin nyt siksi aikaa, kun mahtaa kestää.

Olisi varmaan maailman moneskolie ihme, jos Tunkerosakkiin joskus joku likimainkaan selväjärkinen ajautuis.

Lieneekö tuo Tunkero nyt parempi vaihtoehto, jos se toinen olisi tulla ammutuksi Turkissa?

Ja häävalmistelut loppusuoralla?

;D

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #34700 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Män Ää.Din:

"Ehkä selvisin hengissä. Ehkä minut olisi ammuttu tai vangittu. Mistä näistä tietää.. Ainoastaan Jumala tietää ja hyvä niin.

Jokaiselle on oma tie, eikä se aina vastaa omia mielihalujamme." (Jani Pan ja men)

Minuakin harmittaa.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!
    #34701 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Voi näätyli ystäväiseni, hauskaa on tiedossa.

#34702 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Pianistikissa on päässyt paljon pidemmälle urallaan kuin paksutanssija. Sinfoniaorkesterin solistiksi, tuksu vaan kilkuttaa joululauluja puolikuuroille dementtivanhuksille vapaaehtoistyönä.

Läheltä liippaa ettei kuulu pilluminaattiinkin tuo musikaalinen katti.

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #34703 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Aivan hulvatonta. Mistä näitä sekoboltseja sikiää. Siinä on kyllä vakka kantensa löytänyt. Nyt sitten pelastamaan Libanon rukouksilla, että pääsevät jätevuorista. Voi hitsi, viuhuvatko siellä luodit, mutta onneksi on raamattu, joka suojaa ja Jeesuksen Kristuksen veri. Slups…

#34704 Ilmoita asiaton viesti
    Albertinkadun Prinsessa
    Participant

Män Ää. Din:

JaniPaimen Rantanen

1 t · Lempäälä, Suomi

30.4 Ollaan Johanna Johanna Mia Tukiainen kanssa Lahessa ravintola Meiningissä. 28.5 Vantaalla ravintola Lännenkullassa. Siellä ensiesityksessä kappale joka kantaa nimeä Vapaa. Kaikki messiin!!!

Johanna Mia Tukiainen Tulossa lisää keikkoja, päivitän niitä tänne sitä mukaa kun tulee! Yrittäjän täytyy yrittää ja tämä oli nyt taas Jumalan johdatusta, että tällainen upea projekti saadaan käyntiin! Ei jäänyt "Lööppijulkkikseen" mun ura, hehe…….!

Tykkää · 2 · 1 t

Siis ei kai tuo eukko aio raiskata Kaija Koon Vapaa-biisiä? Ei, ei, EI. Pilatkoon muita kappaleita, mutta ei sitä.

Malmin sairaalan lääkäri ei leikkinyt tietävänsä, mitä lääkettä minulle oli annettu Miamissa, vaikka se on täysin googletettava lääke.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.