Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 125
- This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 7 years, 7 months ago by
PKS1.
-
AuthorPosts
-
Pom MaxMemberKartanon Pinta AlaParticipant
Montako ällää, ja mihinkä kaikkiin kennelliittoihin kuuluu nykyään Max? Missä viipyy todisteet?
Mitä kieliä Max puhuu? Puhuuko hän samaa kieltä Fendin ja Lolan kanssa?
AngeliMemberMun luokse tuli varsinainen "rambo" siivoamaan, useita tunteja sitten laittoi oikein kunnolla hösseliksi! Miehekäs mies, en nimeä sano koska suurin osa ei halua olla julkisuudessa millään tavalla. 10 jätesäkillistä turhaa tavaraa lähti, imurointi, lattioiden pesu ja sitä rataa! Minulla on niin paljon mm. vaatteita ja kaikkea muuta mahdollista, että kotia on vaikea välillä pitää kuosissa. Heti tulee parempi olo kun koti on kunnossa ja tähän mieheen voin luottaa, ettei mitään tavaraa lähde kävelemään samalla asunnosta! Vastapalkkioksi kokkaan herkkuruuat, hänellä on diabetes, niin se on todella tärkeää syödä ja säännöllisesti myös! Pidän huolta myös hänen piikityksestään, Juliasta tunnen huonoa omaatuntoa kun en osannut hoitaa häntä, mutta en todellakaan tiennyt enkä tajunnut, miten vakava, varsinkin diabetes nro 1 on. Julia on taivaassa, mutta nyt mun tehtävä on yrittää auttaa muita ihmisiä ja tällainen apu on ihanaa mitä mulle myös tarjotaan.
huh huh…….siivous jatkuu edelleen, kaikki turha roina lähti roskikseen, tää rambo pesee nyt mun lattioita! Toinen mies vie roskia ulos ja pesee vaatteitani! Upeaa!!!! En ole saanut aikaiseksi kunnolla mitään kun en ole ollut paljon Helsingissä ja välillä masennusta, joka estää kunnon siivouksen. Ja mulla on niin paljon tavaraa, että tästä ei tiedä, mihin laittaa! Pelastusarmeija ei kuulemma ota vastaan käytettyjä vaatteita, vaikka suurin osa vaatteistani ei ole edes kovin kätettyjä. Luulisi, että monille kyllä ihanat vaatteet kelpaisivat!
4 hTR Johanna sinulla on hyviä ystäviä, ja sinä näytät olevan ystävilesi hyvä ja huolehtivainen. Olet täysin päinvastainen, minkä kuvan julkisuus sinusta antaa.
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!AngeliMemberMy parents have been married for over 40 years!!!! My dad survived from a serious stroke with prayers and he believes in Jesus like our whole family! Vanhempani ovat olleet naimisissa yli 40 vuotta, he ovat uskossa kuten myös minä. Isäni koki suorastaan ihmeparantumisen vakavasta aivoverenvuodosta! THANK YOU DEAR GOD!
(kuva sikiöiden vanhemmista)Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!AngeliMemberIhanaa äitienpäivää kaikille äideille ja erityisesti omalle, rakkaalle maailman ihanimmalle äidille, kauniille Marja Tukiainen!!!!! Meillä oli upea Pietarin matka juuri takana, olet ihana ja rakas minulle! Lentosuukkoja Suomesta! Johanna HAPPY MOTHERS DAY!
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!kaljakurreParticipantEipäs Rambo ja sen kaveri tiedä kohta olevansa syytettynä korkeimmassa hovioikeudessa törkeästä asunnon loukkaamisesta, vilpillisestä omaisuuden väärinkäsittämisestä ja yleinsäkin Johanna Tukiaisen nimeen kohdistuvasta pahasta karmasta, sisältäen mediapilkan.
Kymmenen jätesäkkiä? Montakohan koiran raatoa. Ja HEI JOHANNA! Diabeetikot osaavat hoitaa lääkityksensä ihan itse, ja sun pöperöt ei tod ole mitään herkkua, saati oikeaa ruokaa.
Alli KaponeParticipantTuksu on aina liian masentunut siivotakseen, mutta ei koskaan liian masentunut panettelemaan muita ihmisiä.
Se mikään rambo ole, kuitenkin joku silmäpuoli kääpiö jonka on pakko ottaa siivouskeikat vastaan kun hän ei jää itseään säälimään vaan tekee rehellistä työtä maksusta. Jopa paskaduunia koska hän ei kuvittele olevansa muita parempi.
Pahoittelen kääpiö termiä mutta halusin nyt vain korostamalla korostaa, että on ihmisiä jotka rajoituksista huolimatta pyrkii tekemään työtä ja elämään normaalisti vinkumatta siitä.
Jos on niin masentunut kuin Tuksu ettei edes pyykkejä kykene pesemään niin miten voisi huolehtia toisen diabeteksesta? Jos ei tajunnu kuinka vakava sairaus se voi olla niin on tyhmä ja sokea kun Julle oli jatkuvasti hämärän rajamailla. Eikä Tuksu väittänyt olleensa omaishoitaja?
"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"suuri naurajaBlockedKymmenen jätesäkkiä roskia??? Varmaan viisi säkillistä on ollut matoja kuhisevaa koiranpaskaa!!! 😀 😀 😀
En ole narsisti, mutta tiedän olevani hyvännäköinenJulia oli onnekas kun sai kuolla hyvissä ajoin!!
GlamourtähtiParticipantAlli Kapone:
Tuksu on aina liian masentunut siivotakseen, mutta ei koskaan liian masentunut panettelemaan muita ihmisiä.
Se mikään rambo ole, kuitenkin joku silmäpuoli kääpiö jonka on pakko ottaa siivouskeikat vastaan kun hän ei jää itseään säälimään vaan tekee rehellistä työtä maksusta.
Maksusta??? Tarkoitatko, että Tuksu muka maksaisi rahaa siivoamisesta?
Kyllä maksu hoidetaan luonnossa. Miehet saavat panna häntä koko yön. Kaikilla miähillähän ihan spermat räjähtää pelkästä ajatuksesta!
GlamourtähtiParticipantAlli Kapone:
Tuksu on aina liian masentunut siivotakseen, mutta ei koskaan liian masentunut panettelemaan muita ihmisiä.
Se mikään rambo ole, kuitenkin joku silmäpuoli kääpiö jonka on pakko ottaa siivouskeikat vastaan kun hän ei jää itseään säälimään vaan tekee rehellistä työtä maksusta.
Kyllä maksu hoidetaan luonnossa. Miehet saavat panna häntä koko yön. Kaikilla miähillähän ihan spermat räjähtää pelkästä ajatuksesta!
Tipi the IlluminatiParticipantVastahan sillä kävi pieni armeija siivoomassa ja kämpän piti olla niin puhdas, siisti ja tunnelmallinen. Nyt on kuitenkin raahattu 10 jätesäkillistä pulloja ja rytkyjä samaisesta pienestä kämpästä. Taisi monsterin video osua hermoon.
Tuksu hei, pelastusarmeija tai kukaan muukaan ei kelpuuta sun koirien kusemia vaatteita. Ja ihania ne ei ollu uusinakaan, paitsi ehkä joskus 90-luvulla. Ne kuuluu ongelmajätteeseen, kuten sinäkin myös.
Äläkä pliis yritä hoitaa enää yhtäkään diabeetikkoa johan se nähtiin miten siinä käy. Opettele alkuun edes oikeat termit: ykkös/kakkostyypin diabetes tai tyypin 1/2 diabetes, ei diabetes nro 1/2.
Viiden tähden näätäParticipantTulipa Tunkiolta taas iso pläjäys "suoraa paskaa". Rambo siivoamassa, joka ei pysty huolehtimaan omasta diabetes-lääkityksestään? Täytyy olla pahasti kykenemätön pitämään huolta itsestään. Jollain tapaa valvonnan alainen siis? Mistä tällainen siivooja? Embon tuttuja?
Tunkio osaa muka pistää diabeteslääkkeen, mutta ei pysty pitämään huolta itsestään? Lääkitys hyvin tarkkaa säännönmukaista. Väärin annosteltuna voi johtaa koomaan. Kooma on tietysti Tunkiolle tuttua.
Eikö itse Tunkki, joka ei muun muassa osaa itse pestä pyykkiään kuuluisi valvottuun asumiseen?
Herkkuruokien kokkaamisesta "en nyt viitsi enää alkaa jauhamaan". Niin paksua shaissea.
Pelastusarmeija ottaa tietenkin vastaan käytettyjä vaatteita. Pelastusarmeijalla on jopa oma nettikauppa missä myy lahjoituksena saatuja käytettyjä vaatteita. Tunkion pesemättömät saastaiset rytkyt eivät tietysti kelpaa, sehän on selviö.
HarzaParticipantJuu ei siellä ketään siivoamassa käyny ole. Tästä luxusglamöyrikämpästä olis ainakin 6:n ällän verran kuvia.
Jostakin äsken luin lokista, joka oli ruvennut riitelemään oman peilikuvansa kanssa. Mistä lie peilin löytänyt, sitä ei tarina kertonut. Ihan kuin meidän JT.
Eikä todellakkaan mikään taho huolisi ton ämmän rytkyjä, eikä kukaan täyspäinen antaisi sen itseään piikittää, eikä kukaan täyspäinen mies…piip.Makea jahtiMemberkänniorava:
Eipäs Rambo ja sen kaveri tiedä kohta olevansa syytettynä korkeimmassa hovioikeudessa törkeästä asunnon loukkaamisesta, vilpillisestä omaisuuden väärinkäsittämisestä ja yleinsäkin Johanna Tukiaisen nimeen kohdistuvasta pahasta karmasta, sisältäen mediapilkan.
Kymmenen jätesäkkiä? Montakohan koiran raatoa. Ja HEI JOHANNA! Diabeetikot osaavat hoitaa lääkityksensä ihan itse, ja sun pöperöt ei tod ole mitään herkkua, saati oikeaa ruokaa.
Sanna Suutarin " sissijääkäri" diabeetikkomies siivoamassa Tuksulla? Joko se mies on herännyt koomasta?
Alli KaponeParticipantGlamourtähti:
Alli Kapone:
Hahaa ja yök.
Ajattelin, että mamma maksaa näin äitienpäivän kunniaksi. Eiks äitienpäivä oo sitä varten , että äidit maksaa ja passaa? Ainakin tuksulandiassa.
"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä" -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.