Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 2,116 through 2,130 (of 2,149 total)
  • Author
    koomatar
    Participant

Olipa kerran Lumikki, Super-Hessu ja Notre Damen kellonsoittaja, ja ne sitten yhtenä päivänä päätti testata Lumikin kotona olevaa taikapeiliä. Ensin Lumikki meni peilin eteen ja kysyi: ”Ken on maassa kaunehin?”, peili vastasi: ”Sinä, Lumikki, olet maassa kaunehin.” Seuraavaksi oli vuorossa Super-Hessu: ”Ken on maassa vahvin?”, ja peili vastasi: ”Sinä, Super-Hessu, olet maassa vahvin.” Viimeisenä tuli Notre Damen kellonsoittaja: ”Ken on maassa rumin?”, ja peili vastasi: ”Sinä olet, kellonsoittaja, maassa rumin.”

Nämä kolme sitten hetken mietittyään alkoivat epäillä peilin rehellisyyttä ja päättivät lähteä tiedemiehen luo kysymään, pitikö peilin puheet paikkansa. Saapuivat sitten tiedemiehen luo ja Lumikki meni ensimmäisenä sisään ja tuli hetken päästä ulos: ”Jee jee, minä olen maassa kaunehin.” Seuraavana meni Super-Hessu, tuli hetken päästä ulos ja sanoi: ”Jee jee, minä olen maassa vahvin.”

Notre Damen kellonsoittaja meni viimeisenä sisään, ja hänellä kestikin vähän kauemmin, tuli sitten ulos pettyneen näköisenä ja kysyi: ”Kuka helvetti on Johanna Tukiainen?!

#36615 Ilmoita asiaton viesti
    No voi
    Member

Julia ei ottanut tosissaan diabeteksen hoitoja. Oli syömättä välillä useita päiviä, joi pelkkää siideriä jne. Kun oikein nälkä yllätti niin söi puolikkaan pakaste mozzarella pitsan. Isä yritti kantaa ruokaa välillä mutta heti kun pappa lähti Ruotsiin tai Espanjaan niin kunto laski. Sitä ei yhtään auttanut se, että rakas isosisko kantoi punaviini pänikkää mukanaan kun tuli Julian luo. Julia olisi halunnut toisenlaista elämää, mutta rakas johki sisko vannoi aina, että vielä me lähetään täältä, mennään Miamiin tai jonnekin muualle ja siellä kaikki on hyvin. Julia oli hyväntahtoinen pöhkö, joka uskoi siskoaan.

#36616 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

Rambo vei huushollista kymmenen jätesäkillistä tavaroita roskiin? Tuksu! Ne ovat roskia joita sinun olisi pitänyt toimittaa roskikseen sitä mukaa kun roskia tulee. Tuksu kuuntelepa vielä. Pelastusarmeija ottaa kyllä vaatteita vastaan. Vaatteiden tulee olla puhtaita. Siis pestyjä ja puhtaita vaatteita he ottavat. Eivät he likaisia rytkyjä huoli.

Tuksu. Vielä mainitakseni. Sinun uskontohupatuksesi saa ihan viikseni väpättämään. Hyvin on piru raamattunsa lukenut ja toistaa sieltä itselleen kivat kohdat. Raamatun historiasta ja historiasta yleensä sinulla ei ole hajuakaan. Ei voi kauhalla vaatia kun lusikalla on annettu. Jämpti on näin.

Äläkä mene sörkkiin sitä Ramboa neulojesi kanssa. Siitä voi tulla tosi rambo….

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #36617 Ilmoita asiaton viesti
    Harza
    Participant

Koomatar. Pistit päivän parhaan 😀

Edelleen olen sitä mieltä, että pienin /nuorin sikiö tulee vielä vi**u kaapista ulos. Ei viä oo uskaltanu, koska Maeikku on toipilas. Närhenmunan facessa taas kuvia mieed miina gooda vännar ja täyttä kurkkua, suaraan halleluuujaaah. Kyllä, kyllä Ruth, olen samaa mieltä kanssasi: Ihmemies tuo munanpuristelija.

Aaaameeen.

#36618 Ilmoita asiaton viesti
    Pekuri
    Participant

Julia mukamas hyväntahtoinen oli?

#36619 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Mamma valehteli perheen tapaan että Julle oli piikkikammoinen. Kuitenkin Julia itse julkaisi videon jossa mittasi sokereitaan isommin pyörtymättä. Huomattavaa oli vain Jullen "ihan hyvä" jotain 18 mmol/l joka on reilusti yläkanttiin.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #36620 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Pekuri:

Julia mukamas hyväntahtoinen oli?

Olin aikoinaan Jullen kanssa puheyhteyksissa. Ihan mukava tyyppi perusluonteeltaan. Se oli sita aikaa kun aloitteli viela oman blogin pitamista. Sitten yht'akkia asenne muuttui vittuiluksi ja bannitkin tuli etta lasahti.

Kaytannossa tama tarkoittaa sita etta tuo vittumainen esikoissikio otti ohjat ja polki Jullen penkin alle juomaan vinkkua.

Pitaisikohan ilmoittaa piruuttaan Stallonen Syltille etta kuuluisaa roolihahmoaan kaytetaan hyvaksi tuon perkheleen sikanaudan toimesta…

#36621 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Toivottavasti niistetään jenkkien nenät oikein kunnolla tänään lätkässä ja pyyhitään niitten omahyväinen hymy (vrt tunkki) naamalta.

Mun pikkurambolta toivoin äitienpäivälahjaksi tiskausta, tänään hoiti loput.

Hih! sikanauta!

Oksu tulee suuhun ku ajattelee sen kokkauksia.

Taivaallisia pieruja (hävittäjistä) ei ole vielä kuulunut tänään taivaalta.

#36622 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Me voitetaan aina Mertzi! Ja huudetaan!!!

#36623 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Voihan ripulipaska, me voitettiin! Vaikka tekee kipeetä, niin ei auta!

#36624 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Voihan kermaperse, niin tehtiin!

#36625 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

https://www.youtube.com/watch?v=rQJasESEh44

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #36626 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Män Ää. Din:

Män Ää. Din:

Sanna Suutari

Seuraa · 4 t

Upeat ruusut sain kortin kera!

http://aijaa.com/QfUr3H

Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx Onko Johanna sun äiti vai mummo?

Tykkää · 1 · 2 t

Johanna Mia Tukiainen Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx: oletko kuullut sellaisesta, että myös YSTÄVÄ voi käydä katsomassa ystäväänsä ja tuoda vaikka ruusuja……? Kuuluuko se ainoastaan äidille jne……? Voi itku sun kommentteja!

Tykkää · 5 min

Johanna Mia Tukiainen Ja Sanna on myös äiti, joten tietty ystävä voi siitä onnitella! Typerys!

Tykkää · 3 min

Johanna Mia Tukiainen Kertoo ihmisistä hyvinkin paljon kun tästäkin postauksesta tykkää vain yksi ihminen!

Tykkää · 2 min

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #36627 Ilmoita asiaton viesti
    Joop De Hoop
    Member

Män Ää. Din:

Män Ää. Din:

Män Ää. Din:

Sanna Suutari

Seuraa · 4 t

Upeat ruusut sain kortin kera!

http://aijaa.com/QfUr3H

Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx Onko Johanna sun äiti vai mummo?

Tykkää · 1 · 2 t

Johanna Mia Tukiainen Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx: oletko kuullut sellaisesta, että myös YSTÄVÄ voi käydä katsomassa ystäväänsä ja tuoda vaikka ruusuja……? Kuuluuko se ainoastaan äidille jne……? Voi itku sun kommentteja!

Tykkää · 5 min

Johanna Mia Tukiainen Ja Sanna on myös äiti, joten tietty ystävä voi siitä onnitella! Typerys!

Tykkää · 3 min

Johanna Mia Tukiainen Kertoo ihmisistä hyvinkin paljon kun tästäkin postauksesta tykkää vain yksi ihminen!

Tykkää · 2 min

Olisikohan median vika….

#36628 Ilmoita asiaton viesti
    Pia Dami
    Member

Tämmöisen löysin 😀

http://naurunappula.com/1195326/emmy-rich.png

En ollut nähnyt ennen. Jollain näädällä on tuo etanapätkä allekirjoituksenakin täällä… Kokonaisuus oli vielä nolompi kuin aavistinkaan.

.

Mitäs noista, itsehän ilkut täällä persoonallis-häiriöistä moniongelmaista naista yötä-päivää.

-kotka vaalea 22.08.2015

Viewing 15 posts - 2,116 through 2,130 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.