Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 2,149 total)
  • Author
    Angeli
    Member

Ah niin tyylikästä. Kyllä kelpaa lähteä evankelioimaan tässä asussa:

https://www.facebook.com/Glamour-Dolls-fans-393216600768897/?fref=ts

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #34721 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

tunkion facesta:

Uusi beessin värinen asu, romanttinen tyyli: pitsipaita Ferreristä ja tyllihame Valkoinen Elefantti, paita on Pariisista ja hame Suomessa tehty. Mitä mieltä olette, tyylikäs asu mm.seurakunnan kokouksia yms.varten? Vaihdan tyyliäni liian seksikkäästä pois.

[img]http://i4.aijaa.com/t/00489/14142404.t.jpg[/img]

Linda MAT Passaa hyvin kokouksiin ja muualle! smile emoticon Ihana asu!

Like · Reply · 2 · 16 hrs

Johanna Mia Tukiainen Kiitos, ajattelin että tämä on naisellinen ja tyylikäs kun menen seurakuntiin muuten vaan vieraaksi, tai puhumaan

Ihmettelen nettiherjaajien kommentteja; jos olen meikannut niin meikki on tietysti liian vahva jne. Jos olen kokonaan ilman meikkiä, niin näytän "sairaalta" ja naamani nyt on aina ruma, oli se mitenpäin vaan. Olen nähnyt monien herjaajieni kuvia ja osan tavannnut myös luonnossa, ja ei voi muuta sanoa, kuin että heillä on varmasti monella tosi paha olla, ovat katkeroituneita omaan elämäänsä ja eivät kaikki välttämättä kateellisia, mutta joku ongelmahan ihmisellä on, joka lähtee työkseen solvaamaan toista. Kateus on tämän maan kansansairaus, siitä ei ainakaan pääse mihinkään. No jokatapauksessa, tämä ihana romanttinen asu on nyt kassissani ja äsken oli herkullinen illallinen Sea Horse ravintolassa Helsingissä. Siunausta vihaajilleni.

Like · Reply · 4 · 14 hrs

JaniPaimen R Asenne on ainakin kohillaan. Ihminen näyttää just sellaiselta kuin itse haluaa. Kun on löytänyt sisäisen rauhan Jeesuksen armonveren kautta, ei muiden mielipiteet kiinnosta. Jokainen on kaunis, vika on katsojan silmissä, jos ei sitä näe. Ärsyttää ihmisten tuomiot. Ja pilkkaajien pilkat. Monesti tapaa ihmisiä pilkkaamassa esim kehitysvammaisia, mutta ihan kuin heillä olisi jotain tekemistä asian kanssa.

Like · Reply · 2 · 14 hrs

Linda MAT Mutta joka ikisestä ilkeästä sanasta he ovat vastuussa Jumalalle. Ja Jeesus varoitti, että hänen omiaan tullaan kiusaamaan. Sä olet upea, Herra tekee mahtavaa työtä sinussa ja tulet olemaan vielä voimakas työväline Hänelle – siksi vastustaa, koska siunauksia on tulossa!

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #34722 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Kyllä on taas asu hankittu! Noissa vermeissä kun lehahtaa hengelliseen tilaisuuteen julistamaan, niin voi olla, että väki hieraisee silmiään.

Kun ei ole ihmisellä tyylitajua, niin ei ole. Tärkeintähän tuossa taas on, että on ostettu Ferreristä ja joku on tuotu Ranskasta. Totuus kuitenkin on, että näyttää edelleenkin pubiruusulta

#34723 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Näyttäiskin pubiruusulta, olis paree.

Mutta kun on oma varma maku, niin mitäs sitä muuttamaan. En haluis olla lähellä kun kevättuuli tarttuu helmoihin.

#34724 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

känniorava:

Näyttäiskin pubiruusulta, olis paree.

Mutta kun on oma varma maku, niin mitäs sitä muuttamaan. En haluis olla lähellä kun kevättuuli tarttuu helmoihin.

Itseasiassa totta turiset: Ei edes pubiruusulta. Näyttää reilusti kajahtaneelta, halvalta kummajaiselta

#34725 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Nyt on kyllä naaman shoppaaminen mennyt pieleen.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #34726 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Maikkarin uutisen mukaan Tuksuksi haukkuminen toi käräjillä tuomion kunnianloukkauksesta. No, olihan siinä ehkä vähän jotain muutakin lausuttu.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #34727 Ilmoita asiaton viesti
    rabiesnäätä
    Member

Noniin, nyt on opus luettu.

Päällimmäisenä mieleen jäi ehkä se suorastaan tyrmistynyt olo; Miten kukaan ihminen voi olla noin itseään täynnä, tekopyhä ja suorastaan ilkeä? Aikaisemmin jotenkin säälin Juliaa kun ajattelin, että se on kokonaan ollut Johannan tossun alla. Kuitenkin se jatkuva vittujen haistattaminen kävi hermoille. Koko kirja on ihan yhtä helvetin sekoilua, reissusta toiseen. Ei voi kuin ihmetellä miten kukaan jaksaa tollasta elämää? Myös sekin jäi mieleen, että mun sympatiat oikeesti menee Artolle. Varmasti sekin on tehny jotain mikä ei päivänvaloa kestä mutta toi miten Johanna käyttää kaiken energian Arton vainoamiseen ja haukkumiseen.. Meininki saatanan yläaste. Ajattelin ensin, että jos kirja on hyvä niin sen vois pitää itsellään mut nyt mua oikeestaan kuvottaa edes kattoa koko kirjaa, niin uskomatonta settiä. Joskus oon funtsannu täällä foorumilla, että ku porukka kirjottaa niin rumasti Johannasta et ei kai sekää ansaitse tommosta niin kyllä jumalauta ansaitsee ja taatusti ihan kaiken mitä tielleen tulee. Jos on röyhkeyttä ja pokkaa kohdella esim. kaikkia muita living & breathing olentoja (koiria ja ihmisiä) kuin paskaa niin ansaitsee vähintäänkin sen mitä täällä foorumilla kirjoitellaan. Idiootti hakkaa päätään seinään itsepäisyyksissään vuosi vuoden jälkeen, ajatellen et jengi on kateellisia ja kyllä on oikeus olla näyttävä ja itsevarma nainen. Itsevarmat naiset ei tee asioita mitä Johanna Tukiainen tekee; Huvitti melko suuresti osuus siitä, kun Tuksu haukkuu Aitolehden kirjoitustyyliä ja aiheita, joista kirjoittaa. Vittu täyden tuuban kuningatar itse ja kehtaa haukkua muiden kirjoitustyyliä? Siinä kohtaa tais tulla jo lähinnä epäuskoinen naurahdus.

Summa summarum: Ämmä on hullu, kuvottava, itserakas oman etunsa tavoitteilija. Tulee mieleen lähinnä joku alkukantainen eläin, ehkä loinen, joka etsii seuraavaa kohdetta johon tarrautua ja imeä elämän ulos jättäen tilalle vaan myrkkyä ja kutisevan, kipeän paiseen. Ei sympatiapisteitä Tunkille enää ikinä.

Kateelliset suomalaiset; jättäkää mut rauhaan ja yrittäkää hankkia OMA ELÄMÄ!
    #34728 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Minä olen ylittänyt jonkun rajan. Voin myöntää avoimesti, että seuraan Tuksun elämää. En tietenkään fanina. Kyllähän tuo minua hävettää ja nolottaa. Sitten, kun en tunne enää häpeää, on taas yksi rajapyykki ylitetty ja tarvitsen hoitoa ja kurinpalautusta.

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

#34729 Ilmoita asiaton viesti
    Strippaava Pygmi
    Member

Angeli:

tunkion facesta:

Uusi beessin värinen asu, romanttinen tyyli: pitsipaita Ferreristä ja tyllihame Valkoinen Elefantti, paita on Pariisista ja hame Suomessa tehty. Mitä mieltä olette, tyylikäs asu mm.seurakunnan kokouksia yms.varten? Vaihdan tyyliäni liian seksikkäästä pois.

Johanna, et voi vaihtaa tyyliä, koska sinulla ei ole sitä. Tai tyylitajua. Tai mitään. Ellei sitten työttämän huoran tyyliä lasketa.

Naamaasikaan et voi vaihtaa. Valitettavasti. Surkea rupinen kuplaotsa sä olet, et mitään muuta. Ihan vitun ruma idiootti kylläkin.

Valkoinen elefantti? Paita kirpputorilta. Hame suomessa varastettu.

Saatanan eläinrääkkääjä!

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #34730 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kade:

kettu:

Voi näätyli ystäväiseni, hauskaa on tiedossa.

tunkion suunitelma toteutuu. Antakaa ny edes tämä hauskuus meille näätyleille. Nyt minuakin voisi oikeesti naurattaa jos nyt vaan ei ole taas alkamassa vasta ensi maanantaina projekti. Linda Piia kans seuraamaan hengellistä tulevaa kaiken raiskausta ja jumalan pilkkaa. Rumasti sanottu mutta sitähän se tulee olemaan.Iiihahahaaaa. Naurua…..tanssiaskelia. Pygmi rippausta hyvällä jumalan sallimalla tavalla.

Mallistuneena entiteettinä pyydän että anoisit siltä pääjohtajalta lievennyksiä niihin kymmeneen käskyyn Johannan kohdalla. Meiltä jää hauska kevät ja kesä kokematta jos niistä pidetään kovin nuukasti kiinni.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!
    #34731 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

The Kirja luettu. Eukko on vielä tuhat krt pahempi kuin täällä sanotaan. Onko se jo lähetetty vellille?

Hawaijin matkastani tullut 5kg lisää, nyt heti takaisin!
    #34732 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Hah hah , lukaisin nopeasti jutun kunnianloukkauksesta . Jos nyt oikein ymmärsin niin joku tuomittiin kun nimitteli naista Tuksuksi… Voi vitsi sentään. Kyllä tämä meidän "lamyyritähti" noteerataan tosi korkealle..Ennen tuomittiin kun joku huoritteli tai käytti muuten vaan sopimatonta kieltä ja nyt tuomitaan kun haukkuu Tuksuksi..Perjantai pelastettu ja hihitellen hörpin täällä päivä kahvia..

#34733 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Angeli:

tunkion facesta:

Mitä mieltä olette, tyylikäs asu mm.seurakunnan kokouksia yms.varten? Vaihdan tyyliäni liian seksikkäästä pois.

… …

tämä on naisellinen ja tyylikäs kun menen seurakuntiin muuten vaan vieraaksi, tai puhumaan

Kyllä ! Tyllihame – kullanväriset piikkikorkokengät on todella tyylikäs asukokonaisuus ja erityisesti seurakunnan tilaisuuksiin. Hienoa, että myös naisellisuus ja romanttisuus on huomioitu suunniteltaessa uutta tyyliä. Hengellisiin tilaisuuksiin valmistautuminen onkin syytä aloittaa aina asuvalinnoilla, niin ei tule mokattua.

Pyydän miljoonan vahingonkorvausta!!!!!!

Näin lentokoneessa näyn: Sylvesteri kissa jahtasi minua takaa ja olin Tipi lintu. Kissa sai minut häkkiin ja demonit alkoivat haukkumaan :"häkkilintu"

#34734 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Valkoinen elefantti, buaah.

Kyllä on niin kämänen asu, ei mitään tyylitajua.

Voi sentään.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.