Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 2,149 total)
  • Author
    Zorron merkki
    Blocked

Myönnän minäkin.

Seuraan tätä palstaa, en niinkään Jöhännän takia, ihan kirjoittajien takia. Täältä saa muutakin tietoa, välillä kunnon naurut.

En osaa tuntea idioottia kohtaan mitään sääliä, enkä myötähäpeää. Koko sana tuon perheen ollessa kyseessä on niin out.

Kirja lisäsi etovuutta.

#34736 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Kateus kansantauti ( meinas tulla kanantauti) tunkin mielestä. Kuka voi olla kateellinen tunkille?

Eiköhän ne kansantaudit ole diapetes ja alkoholismi, josta ripulia ja tunkki kärsivät molemmat.

Vielä vois lisätä spyykkiset sairaudet listaan.

#34737 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Ei hyvää päivää, mikä asukokonaisuus!

Ihan kuin ois siltojen alta pelastettu lyyli ja viety UFFille ostoksille, 'saat valita mitä haluat' ja sitten nuo vaatteet tietenkin.

Eikö nyt kukaan Tunkeron 'ystävistä' voi sanoa sille, että eihän tollasena kehtaa ihmisten ilmoilla kulkea. Normaali-ihmiset. Niin, että kyllähän nyt Tunkero sittenkin. Mikään asu tuossa kokonaisuudessa ei sovi keskenään yhteen, sen lisäksi että jokainen yksinäänkin on susiruma.

Nyt mielenkiinnolla odotamme, minkälainen yhteensopiva asukokonaisuus on paimenella, kun baarisaarnauskeikoille lähtevät.

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #34738 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Män Ää. Din:

Män Ää. Din:

Johanna Mia Tukiainen Tulossa lisää keikkoja, päivitän niitä tänne sitä mukaa kun tulee! Yrittäjän täytyy yrittää ja tämä oli nyt taas Jumalan johdatusta, että tällainen upea projekti saadaan käyntiin! Ei jäänyt "Lööppijulkkikseen" mun ura, hehe…….!

Tykkää · 2 · 1 t

JaniPaimen Rantanen Yes!!! Ei jääny ei. Nyt aletaan korottaan Jeesusta ja ruvetaan tykittään sellasta gospelia että huhhu

Tykkää · 1 · 43 min

Virpi Sxxxxxx Nyt en voi kun ihmetellä… Tsemppiä 🙂

Tykkää · 1 · 6 t

JaniPaimen Rantanen Ei kai siinä mitään ihmettelemistä oo. Sen kun vaan ottaa mitä Jumala antaa. Normaalia elävässä uskossa elävän elämää 🙂

Tykkää · 1 · 42 min

Virpi Sxxxxxx Asiahan ei toki minulle kuulu, mutta oletteko koetelleet tämän projektin Sanan valossa? Jos kirkastetaan Kristusta eikä esim. julkisuuskuvaa, silloinhan asia on kunnossa ja toivon teille molemmille menestystä tämän asian parissa <3

Tykkää · 2 · 18 t

JaniPaimen Rantanen Tää on nyt Virpi ihan jotain muuta kun julkisuuden hakua. Tiedän mitä ajattelet ja pahasti mettään menee. En ala tätä asiaa tämän enempää puimaan. Tykittäkööt vihollinen nyt kuinka paljon tahansa, ei haittaa. Me ollaan ja pysytään sillä paikalla mihin Herra on meidät asettanut.

Tykkää · 17 t

Virpi Sxxxxxx Viittasin sillä Jani tuohon Johannan ekaan kommenttiin… Jos olet varma asiasta, toivotan kaikkea hyvää. Ei ole minun asiani tämä, sain vaan sydämelle että pitää asiasta tuo kirjoittaa. Menestystä projektillenne 🙂

Tykkää · 3 · 17 t

Anne-Leena Lxxxxxx Sikäli Virpi Sxxxxxx kanssa samoin ajatuksin, mutta Jumalan johdatuksessa kun menet, niin olet turvassa. Kun kirkastetaan Kristusta, eikä haeta oman egon pönkitystä on suunta oikea. Siu <3

Tykkää · 1 · 8 t

Johanna Mia Tukiainen Virpi Sxxxxxx: Mitä ihmeen oman egon pönkitystä….??? Minuthan on lyöty tässä maassa täysin alas ja osa kohtelee mua ihankuin olisin jopa pahempi kuin terroristi! Olen täysin elävässä uskossa Jeesukseen ja olen odottanut vuosia, että saisin laulaa kristillistä sanomaa! Lööppijulkkis vertaus oli ainoastaan siihen, että mua pilkattiin, etten osaa laulaa ollenkaan, sanoitus oli alentava ja mua herjattiin että "jään tähdenlennoksi." Olen saanut ihan tarpeeksi medianloan heitosta ja ihmisten kiusasta, mutta Jumalan sanaa haluan julistaa, toki esitän keikoillani myös vanhoja biisejäni. Mutta tämä on mahtava juttu, en muuta voi kommentoida.

Tykkää · 1 · 1 t

JaniPaimen Rantanen Ei sun Jossu muuta tarvitse kommentoidakaan. Vastaus sisälsi kaiken mitä pitikin.

Tykkää · 10 min

Virpi Sxxxxxx Enhän niin kirjoittanut Johanna, lueppa ketju läpi uudelleen. Ikävää, että olet ilmeisesti tullut huonosti kohdelluksi median toimesta, itse en noita juorulehtiä tms seuraa, joten en osaa enempää asiasta sanoa. Meillä on täysin erilainen elämäntapa ja maailmankatsomuskin näköjään, joten ehkei meidän enempää kannata tästä kirjoitella? Harmi, että huoleni ystävien puolesta saa aikaan skismaa, olisi varmaan pitänyt olla puuttumatta mitenkään tähän. Toivon ihan vilpittömästi teille hyvää tämän projektinne kanssa, mikäli se on Jumalasta lähtöisin. Ei ole minun tehtäväni tuomita vaikken asioista samaa mieltä henkilökohtaisesti olisikaan.

Tykkää · 5 min

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #34739 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

Ira-Maria Rxxxxxxx Xx Sxxxxxxx Rakas Virpi mä ymmärrän mitä tarkoitit ja hyvää vainKyllä ystävistä saa olla huolissaan.

Ja siis mediakohua tässä tarkoitettiin.Ketään ei suuntaan eikä toiseen kukaan halunnut loukata.

Johanna mä olen sua pitkään seurannut,en median kantilta vaan siltä mitä oot itsestäsi ulospäin antanut.Seurannut sun blogia jne ja media antaa väärää kuvaa ihmisistä.

Itse en mikään media hahmo ole mutta kun siskoni kuoli ja osana surutyötä tehtiin jakso ylelle Toistaiseksi tuntemattomasta syystä ohjelmaan niin kyllä mut lynkattiin ja haukuttii eri keskustelupalstoilla jne.Vielä vuosi ohjelman ulos tulon jälkeen mua haukuttiin kuinka "ratsastin" siskoni kuolemalla,kuinka hirveä ihminen olen,lapset pitäis pois ottaa ja mitä kaikkee tulikaan.Joku kaivoi sähköpostinkin ja sinne tuli "kauniita" kommentteja.Mutta joo eli tämä vaan pointtina siihen että jos olet kerran mokannut niin joku kaivaa aina kaiken esiin ja sitten media revittelee sillä.

Kukaan meistä ei ole täysin viaton ei kukaan!

Jos menee syteen tai saveen niin sekin on Jumalan tahto!Jos onnistuu niin sekin on Jumalan tahto.Herra on hyvä!

Ja se mitä on joskus ollut tai vaikka puolivuotta sitten niin eikö Herra paranna ja korjaa?

Hetki sitten

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #34740 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

U.M. Metus:

Ei hyvää päivää, mikä asukokonaisuus!

Ihan kuin ois siltojen alta pelastettu lyyli ja viety UFFille ostoksille, 'saat valita mitä haluat' ja sitten nuo vaatteet tietenkin.

Eikö nyt kukaan Tunkeron 'ystävistä' voi sanoa sille, että eihän tollasena kehtaa ihmisten ilmoilla kulkea. Normaali-ihmiset. Niin, että kyllähän nyt Tunkero sittenkin. Mikään asu tuossa kokonaisuudessa ei sovi keskenään yhteen, sen lisäksi että jokainen yksinäänkin on susiruma.

Nyt mielenkiinnolla odotamme, minkälainen yhteensopiva asukokonaisuus on paimenella, kun baarisaarnauskeikoille lähtevät.

Ei sillä ole ystäviä, kaikki ovat näätiä, jotka yrittävät saada tuon suohirviön näyttämään ja käyttäytymään mahdollisimaan idioottimaisetsi. Tuo ämmä on niin tyhmä, että uskoo kaiken, kunhan asettelee sanansa vaikuttamaan kehulta. "Ystävät" nauravat tuolle yhtä makeasti, kuin näätäyhteisö.

Asu on aivan järkyttävä, mauton, tyylitön eikä todellakaan ole asiallinen kristilliseentilaisuuteen. Jos olisi minun ystäväni, estäisin häntä menemästä munaamaan itseään. Toisaalta, turha tuolle on mitään sanoa, ei se kuuntele, koska on niin vakuuttunut omasta erinomaisuudestaan.

Asu leventää lihavaa artistia entisestään.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#34741 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Uskisyhteisö on saanut käärmeen pesäänsä

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

#34742 Ilmoita asiaton viesti
    housekleeneri
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Virpi Sxxxxxx: Mitä ihmeen oman egon pönkitystä…

…Lööppijulkkis vertaus oli ainoastaan siihen, että mua pilkattiin, etten osaa laulaa ollenkaan, sanoitus oli alentava ja mua herjattiin että "jään tähdenlennoksi."

Korjatkaa, jos olen väärässä. Mun mielikuva tähdenlennosta viihteessä on, että on pystytty tekemään joku asia hyvin ja päästy tähteyteen esim. esiintymisellä, levytykselltä tms. jutulla.

Sieltä on tultu nopeasti alas, kun ei ole pystytty pitämään laatua ja sitä kautta suosiota yllä enää sen ensimmäisen nousun jälkeen.

Päähenkilömme: mun mielestä hän ei ole vielä ensimmäistäkään kertaa edes siihen tähteyteenkään noussut, joten edes tähdenlennosta puhuminen on aivan tarpeetonta itsensä korottamista.

¤

"Lopeta riemasmiseni!"

"WAUUUU!!!!!!!! about 14y. old girl singns like a profile "

#34743 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty
    Member

keikkakalenteri täyteen ja noihin tasokkaisiin kaljakuppiloihin Sanaa julistamaan ! Menestys on taattu, sitähän se yleisö tulee kuulemaan ja maksamaan pääsylipun. Amen ja Halleluja

#34744 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Joo, näätijä, samaa mieltä: ei ole ystäviä. Siksi Tunkerosta ja 'ystävistään' aina kirjoittaessani, sana 'ystävät' on heittomerkeissä. Niitä nuoleskelijoitakaan ei voine oikeina ystävinä pitää. Vaikea kuitenkaan uskoa, että ne kaikki nuoleskelijat olisivat näätiä. En tajua, miten sellaista nuoleskelua voi heittää feikisti? No, ehkä joku voi.

Ja sit: mielenkiintoinen tosiaan toi Tunkeron käsitys itsestään, että häntä on pidetty tähdenlentona. Siis wtf? Tähdenlento tarkoittaa, että olisi edes joskus hetkenkään ollut tähti.

Mitä Tunkero ei ole koskaan sekuntiakaan eläissään ollut.

Kyllä on tosiaan toisesta maailmasta nuo Tunkeron jutut.

Eikä se ikinä koskaan milloinkaan tule pääsemään mihinkään yhteisöön lämpimästi tervetulleena lisänä, koska ei pysty kenenkään kanssa keskustelemaan sivistyneesti. Heti alkaa vänkääminen.

Ihan niin kuin nyt voi lukea noista uskovaisten keskusteluista. Mitä tahansa kuka tahansa sanoo, ilman mitään ketunhäntiä kainalossa, Tunkero vääntää asiasta itseään koskevan vittuilun ja vetää herneet nenäänsä.

Surkea persoona. Onneton elämä.

Tulipa mieleen… kevät on jo hyvässä vauhdissa… mitenköhän Björkan kirjaprojekti etenee?

Vaikea kuvitella, että Tunkero pystyisi olemaan vaiti 'upeista antamistaan haastatteluista kirjaprojektiaan varten'. Vai lieneekö rahoitusvaikeuksia?

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #34745 Ilmoita asiaton viesti
    Karvakätinen Herrasmies
    Member

Tuo Tuksuksi haukkuminen oli jossain vaiheessa tosi yleistä teinien keskuudessa. Se oli pahempi loukkaus kuin huora/lutka.

Näköjään Tuksuksi haukkuminen on nykyäänkin yleisesti paheksuttavaa ja rangaistavaa myös oikeudessa. 950€:n edestä.

Mitähän mieltä Tuksu on tuomiosta?

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/mies-haukkui-naapurin-naista-rumaksi-kuusikymppinen-isa-pahoinpiteli/5832996

#34746 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Tämä kirppisvillapusero-eurokankaan tylli-unelma paasaa meille nyt taivaan valtakunnan parhautta – todistaa ja laulaa (???)

Todistaisi ja laulaisi ihan ensin:

– missä on koirat, montako on tapettu, onko yhtään elossa?

– mitä tapahtui Vellille?

– paljonko on vielä ulosotossa?

– kenen asunnossa loisit Albertilla ja maksatko mitään?

– ja ihan vaan kysymys, johon ei tule koskaan vastausta: MIKSI V***SSA VALEHTELET KOKO AJAN?

#34747 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Tunkin vaatteista tuli mieleen, että kohta on Vappu! Mikään ei ole niin helppoa, kuin pukeutuminen Tuksuksi, kaikki tunnistaa varmasti.

Olen kyllä niin kateellinen Tunkille. En millään pääse yli tuosta(kaan) kuvasta. Tikahdun kateuteen. Lisäisin kyllä kokonaisuuteen vielä Hello Kitty -diadeemin ja pitsisen päivänvarjon.

Btw, Pinkkiä en pääkallopaikalta koskaan saanut. Ja ehkä hyvä niin. Varmasti halkeaisin kateudesta.

#34748 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Yhä hullummaksi menee.

Ja kuka tosi uskovainen menee ensiksi ostamaan vaatteet tilaisuutta varten?

#34749 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

qwerty:

keikkakalenteri täyteen ja noihin tasokkaisiin kaljakuppiloihin Sanaa julistamaan ! Menestys on taattu, sitähän se yleisö tulee kuulemaan ja maksamaan pääsylipun. Amen ja Halleluja

Kun ottaa huomioon viime vuosien keikkapaikkojen omistuspohjan, on suotavaa etteivät he ole yhtä hurskaita omassa opissaan kun esiintyjänsä.

Ottakaa se Kiemunki messiin. Tiirikaisen näköinen akka joka pelkää alakouluikäisiä lapsia sopii ensembleen oivallisesti.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.