Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 125
- This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 7 years, 7 months ago by
PKS1.
-
AuthorPosts
-
Kreitlenghts-QuasimodoMember
PKS1:
Ollin CV on lyhyt "… kuorosodassa ja ja onhan niitä…"Olihan se Olli Popstarsissa. Ne ei huolinut sitä sinnekään 🙁
Män Ää. DinMember22 t
pug_pom_fin_Kiss my Ass all the haters!!!! ???? #Isabellathepug #Bellathepug #Pug #Mopsi #sammakko #frog #precioushttps://www.instagram.com/p/BDq_wWHiykH/?taken-by=pug_pom_fin_&hl=fi
Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrfsopuli_sisParticipant"monet ihmiset on sokeit itselleen ne ei nää sitä, ett nää Suomen idols nää kilpailut ja muut, siell on vaikk mitä ihmeellistä yrittäjää"
"mä oon viistoista vuotta ollu täll showalalla ni kyll mä sanon ett kyll mä aika hyvin tän tiedän"
"mä en ole ammattilaulaja, mutta mä olen hyvä laulaja, ilman autotunea mun ääni on niiku ookoo"
"mä oon ollu viistoist vuotta showalalla, mull on hyvä maku, niiku sen kaiken suhteen siis siinä mielessä ett kuka on hyvä esiintyjä ja kuka ei…"
https://www.youtube.com/watch?v=CcZ1NlGNjtE
Pyydän miljoonan vahingonkorvausta!!!!!!
Näin lentokoneessa näyn: Sylvesteri kissa jahtasi minua takaa ja olin Tipi lintu. Kissa sai minut häkkiin ja demonit alkoivat haukkumaan :"häkkilintu"
******************************PastoriBlockedNiinpä.
Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!lurasidonParticipantMän Ää. Din:
22 t
pug_pom_fin_Kiss my Ass all the haters!!!! ???? #Isabellathepug #Bellathepug #Pug #Mopsi #sammakko #frog #precioushttps://www.instagram.com/p/BDq_wWHiykH/?taken-by=pug_pom_fin_&hl=fi
Tuossakin kuvassa VC-matkalaukku tms. Vaikka Illuminaatti ja Saatana ja Luciferit!!
Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!
shaniaParticipantja turpaan tunkiolle – ja ihan voit ihrapyrstö pitää vatisi ummessa sun saatanan oikeusjutuista – tässäkään ei ole kenenkään nimeä mainittu – jokainenhan tietää kenestä on kyse,mutta varmaa tietoa tarvitaan oikeuteen , että ei nyt mee prinsessa löröperse läpi. no, koirat sulta pois ja dunkkuun. welkommen til albertstrasse – södermalmin mukamas hotellista. killuvat juopot.mikä vittu teitä pitää hengissä…..
MinasBlockedMän Ää. Din:
22 t
Siinäpä on taas koiralla alistunut ja pettynyt kehonasento ja ilme.
Tainnut Tunkin ämmä raivota.
HoweverParticipantJohanna Mia Tukiainen
5 t ·
Tämä on suora viesti Riki Sorsalle: Tule uskoon Jeesukseen Kristukseen nyt!!!!! Sulla on pari viikkoa elinaikaa ehkä enemmän, ehkä vähemmän! Mutta ota vastaan Jeesuksen ristinkuolema ja ota hänet vastaan sydämeesi henk.koht Vapahtajanasi, niin sinä pelastut iänkaikkiseen taivaaseen ja säästyt ikuisilta liekeiltä paholaisen luona jonne suuri osa ihmiskunnasta menee!!! Välittäkää joku uskovainen ihminen tämä tieto laulaja Riki Sorsalle, kiitos!!!! Amen!Ostin juuri vuoden kuntosalikortin, en pidä kuntosalista yhtään, mutta ostin kortin, koska haluan käydä heidän strip aerobicissaan ja muilla tanssitunneillaAngeliMemberJännää ettei mariah carey kuulukaan illuminaattiin vaikka muut tähdet kuuluvat… Taisi taas unohtua illuminaatista paasaus marian kohdalla…
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!HoweverParticipantRikihän on uskossa, vois tuoki tarkistaa faktat ennenku suunsa avaa!
Ostin juuri vuoden kuntosalikortin, en pidä kuntosalista yhtään, mutta ostin kortin, koska haluan käydä heidän strip aerobicissaan ja muilla tanssitunneillaVoi ElämäMemberIhan arvailua, mutta jos Bellan kuva ei ole vanha, niin voisiko rahan valtiatar voinut antaa rahaa sen verran ja korvamerkittynä siihen, että Bella on saatu vapautettua hoitolasta? Aika kallis lasku jo kyllä siinä tapauksessa kertynyt ja paxulle varmasti aihe raivoon, nuo rahathan olisi varmasti voinut käyttää tärkeämpäänkin kuten viinaan ja lapselliseen muovikrääsään tms. Taatusti Bella näyttäisi tuossa tilanteessa masentuneelta, sillä on ollut hoitolassa hyvät oltavat, päässyt ulos ja saanut ruokaa säännöllisesti.
Miksi paxu raivoaa Rikille?
Kusipaat hakkAVgnaudrtkaljakurreParticipantMikään ei ole vaarallisempaa kuin väärinkäsitetty uskonto. Vain minuNI mielipiteeNI.
AngeliMemberNiin se menee että Gerard Depardieukin on kauniimpi tunkiota. Hoikempi, iloisempi, terveempi, normaalimpi.
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!AngeliMemberNiin mutta uskiksilla on se pahe että vain juuri heidän tapansa uskoa on se oikea, muut joutuvat helvettiin. Se on ihan järkyttävää miten he ovat aina tuomitsemassa muita.
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!HarzaParticipantvampireatheart@gmail.com sulle on s-postia. Olet mielestäni Pinggi-kirjan jonossa seuraavana, jos en taas oo ymmärtäny väärin.
Angeli. Sori olen kanssasi eri mieltä Miss Maitonokka EI ole yhtään sen normaalimpi kuin kukaan muukaan tossa perheessä. Huijari, valehtelija, mahdollistaja, lastensa ammattikasvattaja ja entinen missi. Juupa juu..uskotaan, uskotaan.
Miss Matkailu ja Lehtoniemen kaunotar, on kyllä yhtä kaukana todellisuudesta kuin itä lännestä.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.