Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 2,149 total)
  • Author
    Tampereen tsaaritar
    Member

Elämäntapojensa ja -kykyjensä perusteella Tuksulle sopisi mainiosti japanilainen keksintö, tamagotsi. Se on sellainen elektroninen pieni lelu, jota pitää mm. ruokkia säännöllisesti. Se itse ilmoittaa kovaäänisesti hoitotoimenpiteiden tarpeensa useita kertoja vuorokaudessa, eikä ääntely lopu ennen kuin asia on hoidettu/vinkuna kuitattu.

Lapsellani oli sellainen n. 25 vuotta sitten. – Vieläköhän niitä myydään… Saisi Tuksu ainakin ns. hoivaviettinsä tyydytettyä minkään elävän olion kärsimättä.

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"
    #34856 Ilmoita asiaton viesti
    Amerikkasänky
    Member

Ei se Tamagotchin murhaaminen olisi konsti eikä mikään Johannalle…Tipauttaisi punkkulasiinsa, tai tekisi kuten lapset, eli hautaisi sen piiloon johonkin.Siellähän piipittäisi sekin ex-lemmikki.

"Minulla on pitkä vaalea tukka vyötärölle asti, yleinsä se on kiharainen."

"Osa kuvista myos vaaristaa minua, nakeehan sen kuvistanikin, etta olen monissa kuvissa tosi erinakoinen."
    #34857 Ilmoita asiaton viesti
    Yavanna
    Participant

Hmm… hoivaviettiäpä hyvinkin. Siinä taitaa vaan aika pian piipittävä virtuaalilemmikki löytää tiensä seinätelineeseen, kun Madame hermostuu piipitykseen, mutta mikäs siinä, jos joku tuollaisen muovinpalan hälle haluaa kustantaa.

Pehmolelu olis sinänsä parempi, ettei vaadi edes niitä paristoja, mutta on kuten robolelu, ei tarvi ulkoiluttaa, syötää, eikä kuse ja pasko lattioille.

Mut pehmo, robo tai tamagochi on silti parempi vaihtoehto, kuin elävä olento tuon akan hyppysissä.

Apropoo asiasta takaisin kukkaruukkuun tai vaikka saarnastuoliin, mielikuvitukseni loihti tilanteen, jossa Tuksu on saarnaamassa ja sille äkkiä iskee päälle autonomus stripmode. Voin vain kuvitella, miten salin vanhimmat paikallaolijat saa hengitysvaikeuksia ja paikalle tilataan viivana niin miekkataksi kuin ambulanssi ja hyvässä lykyssä koko senkertainen seurakuntatuokio pääsee lehtiin isoin otsikoin.

Tosin Tuksuhan vääntäisi asian niin, että hänen hyvin äärimmäisen hengellinen saarnasa sai pyhän hengen laskeutumaan kuulijoiden keskuuten, jolloin he joutuivat hurmokseen ja kupsahtivat nurin lattialle.

Sori, oli tosiaankin ihan pakko. 😀

#34858 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Yvanna:

"Tosin Tuksuhan vääntäisi asian niin, että hänen hyvin äärimmäisen hengellinen saarnasa sai pyhän hengen laskeutumaan kuulijoiden keskuuten, jolloin he joutuivat hurmokseen ja kupsahtivat nurin lattialle."

Raamatussa on kuuluisa kohtaus jossa Herodeksen synttäribileissä tytärpuoli (Salome) tanssi ja kunkku oli tullut luvanneeksi mitä tahansa. Herodeksen akka ja tytärpuolen äiti ei tykännyt Johannes kastajasta ja usutti tyttären pyytämään Jussin päätä vadilla.

Johanna kostaja voisi pyytää kulukorvausta keikastaan. Jos joku maallikkosaarnaaja saa maan kuuluisimman tanssijattaren shöyhynsa, on vähintään jonkinlainen armolahja paikallaan.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!
    #34859 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

En jotenkin saa nyt tätä mielikuvaa mielestäni.

Kun katselin monsteripätkiä ja siellä se Tunkeron kertakaikkisen karmea nauru. Kun yrittää esittää 'sivistynyttä' ja sitten aina väliin se karsea räkätys.

Niin se mielikuva…

Että Tunkero olisi jollain ihmeen ilveellä päässyt ns. oikeasti hyviin naimisiin. Rikkaan liikemiehen kanssa, Westendin valkoisella sisustetussa design -talossa järjestettäisiin miehen liikekumppaneille illallinen. Edustusvaimona Tunkero olisi hen.koht. tyylikonsulttinsa avulla saanut itsestään edustavan näköisen (no tämä mielikuva vaatii vähän pinnistelyä), tyylikäs rouva tyylikkäässä coctailmekossaan hillityssä meikissään & kampauksessaan. Puhutaan sivistyneesti huutamatta, kuten akateemisesti koulutetut liikemiehet edustusvaimoineen tapaavat tehdä, nautitaan coctaileja, gurmeeruokaa hopea-aterimet hillitysti kilisten….

Ja sitten: yllättäen ja odottamatta Tunkero ei enää pysty pidättelemään, vaan siinä kesken illallisen suusta kajahtaa ilmoille tuo videoilla kuultava karmaiseva kovaääninen rahvaanomainen Tunkeroräkätys…

Ja se siitä sitten.

Tää on niin herkullinen mielikuva, etten saa sitä mielestäni. Jospa voisi kärpäsenä katossa tuollaista todistaa.

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #34860 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Henkilöllö:

pavo no pone:

Mikä täällä on menossa. Kohta alkaa sivuraivohiukset lähtee…

No se, kun ikuna ei kukaan kehu minua. Jotain toista vaan kehutaan. Ootte ihan outoja kaikki koko populaatio.

Ja vielä sekin, että Tunkista on tullut tylsä. Ainoa mitä vois enää tehä, on loputkin eläimet pois siltä ja Tuksu pykiatriseen hoitoon ja nopeesti heti!

Hullu mikä hullu.

Voi henkilöllö. Minäkin niin sua. Juuri viime keväänä kehuin sua.

Täällä on minusta niin mukavia kirjuuttajia ja laidasta laitaan meitä luonnevikaisia. Jopa lotkoa mietin välillä kuinka silläkin sydän sykkii rinnassaan.

Harvassa on enää niitä jotka pääsee tunkion fasesta tänne poimimaan juttuja. Itse täällä vain siunailemassa hienoja tunkion tekoja.

#34861 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Missä paxu ranskanbuldogista haaveilee, fc:ssäkö?

Toivottavasti jo se jessican muka kirjoittama todistus eläinten hyvinvoinnista oli väärennös ja eläinsuojelu osaa senkin perusteella jo olla valppaana. Suomalaiselta ranskiskasvattajalta tuskin pentua heruu siitä pitää tiedotus huolen, eikä paksulla tytöllä ole sellaista rahasummaakaan jos vellihousu ei ole juuri nyt mahdollistamassa hankintoja (ainakaan ÄP:n mukaan ei ole). Mutta ikävä totuus on, että samaa reittiä kuin ovat pommitkin tulleet (paitsi riplola) onnistuu taas koiranhankinta ja huomattavasti vähemmällä rahalla. Paxu rääkyy että Pietarissa rääkätään koiria ja tukee itse paikallista pentutehtailua uudestaan ja uudestaan. Ja joku perkeleen mahdollistaja avustaja vielä hommaa ne koirat sille sieltä, en nyt osaa uskoa että maailman laiskin ihminen itse sitä saisi aikaiseksi. Ei, johanna sanoo että mä haluun!!! ja joku helvetin ääliö hoitaa toteutuksen?

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #34862 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Supasta:

Minkähän takia Tunksu ei oo alkanut masinoimaan Vellikellon haukkumiskamppanjaa?? Hmmm.. Taitaa olla lehmä ojassa ja vahingolla kello kaulassa (vai miten se nyt meni?).

Niillä on molempien fasessa vielä päivittämttömiä tietoja. vellipaskahousulla on työpaikka ja tunkiolla parisuhteessa status.

Luultavasti tunkio pitää sen takaportin vielä auki josko vähä sais häillä täpäkkää tienattua viinan ostoon.

tunkio voi olla niinki vittumainen että hommaa jostain sen uuden Bellan että saa näädille näyttää.

#34863 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant
    #34864 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

Paskat mitään palleriina. Pilleriina se on!

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #34865 Ilmoita asiaton viesti
    kikka
    Member

Taustalta tupsahdan tänne utelemaan 🙂

Millä tuo pullerokeiju oikeasti elää ? Xersxkauppa tuskin tuottaa enää ja jos meinaa hihhuleita rahastaa tai niiltä jotain varastaa, niin se on viimeinen niitti totaaliseen pultsarieloon vai joko se sitä on ?

Äksylle kysymys, että joko pullerolle kelpaa olutkin ? Kun viimeisimmän kerran näin, niin onpa hirveeeeeesti turvonnut !

Jumankauta jos pullero onnistuu taas hommaamaan uuden koiran. Silloin tulee menoa + menee tuloa Albertille varmaan itse kullakin taholla. Ei helvetti voi KUKAAN olla niin idiootti, että antaa tuolle enää koiraa. Rottia sille voisi jopa lahjoittaa 🙂

#34866 Ilmoita asiaton viesti
    Glitterielämä
    Participant

Oli lähestytty kasvattajia tällä asialla. Kyllähän se hakee sen vaikka mistä, tai no varmaan joku uudista uskontovereista hakee sen sille.

#34867 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

Ei venäläiset tai virolaiset tm. pentutehtailijat katsele eikä kysele millaiseen kotiin pentu menee, pääasia että menevät kaupaksi, eikä niitä takaisin viedä, jos ei osteta niin sitten niille tehdään jotain ikävää. Ovat salakuljetetut maahan, joten kunhan niistä pääsee eroon ja rahaa tulee. Näitä sairaita penturessuja moni sitten säälistä ostaa, ja näin mahdollistaa julman bisneksen jatkumisen. Johanna Tukiainen aina vaan toistuvasti, taitaa olla suurin osa koirista ollut näitä laittomasti maahantuotuja (pari yorkkia oli kotimaiselta kasvattajalta, ja possu?). Oikea eläintensuojelija ja eläintenystävä on tämä johkimme, tässäkään asiassa ei näe omaa napaansa pidemmälle. Vertauskuvallisesti sanottuna, ei kyllä taida enää fyysisestikään nähdä kohta enää omaa napaansa ja jalkojaan, kun massu on jo niin iso kuin olisi viimeisillään raskaana. Luojalle kiitos ettei jossu sentään ihmislasta ole saanut rääkättäväkseen, tosin lastensuojelu toimii tuhat kertaa tehokkaamminkuin eläinsuojelu, joten se lapsi olisi varmaan huostaanotettu jo kapaloissa.

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #34868 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Kiitos Angeli Tuhtitädin facen siirroista tänne!

#34869 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Eipä kestä. Kopioin vain näätien kannalta mielekkäimmät, uskispashaa en edes lue, enkä Gerard Depardieun kauneuden ylistystä. Joku raja hourailullakin.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.