Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 2,149 total)
  • Author
    miettinen667
    Participant

No johan selvis tuokin, miks matami on läskistynyt. Ei ole itsessä (taaskaan) mitään syytä, vaikka tulee kuvia kuinka vetelee kermaperunoita ja suklaakakkuja. Päälle palanpainikkeeksi viiniä tai keikkamatkan juomana siideriä.

Ei huolta, syynä on pidemmälle edennyt kilpirauhasen toiminta!

Tämä oli kyllä ehdottomasti paras pitkään aikaan!!!

#34991 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Mitenkäs se "pidemmälle edennyt kilpirauhasen toiminta" on todettu vasta nyt? Varmasti sen veriarvoja on tutkittu, kun on käyttänyt vaikka mitä rauhottavia ja masennuslääkkeitä ja rampannut lääkäreillä ja sairaaloissa. Liki vuosikymmenen lihominen nyt kilpirauhasen piikkiin. Vajaatoimintaa varmaan tarkoittaa?

"pidemmälle edennyt kilpirauhasen toiminta".. Juu.. eikös se kuulukin toimia? En tiedä, kuinka pitkälle tai kauas.

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

#34992 Ilmoita asiaton viesti
    HEva
    Participant

hahahahaaaa,vai kilpirauhasen toimintaa! lääkkeestä päätellen kilpirauhasen vajaatoiminta mikä on aika yleistä nykyjään. Varmasti on tunkilta tutkittu tuota arvoa useimminkin,nyt vaan taas on ilmeisesti lukenut oireista jostain ja laittaa kilpparin piikkiin. no ei tuo thyroksin mitään laihdutsainetta ole,sillä saa vaan arvot kuriin ja laihtuminen on helpompaa kun elimistön hormonit on kohdillaan, mutta tässä kyseisessä tapauksessa en kyllä usko et kyseessä vajis,kun ei itsekkään osannu tarkemmin sanoa..kyllä se viina ja pillerit on tehny jo tehtävänsä..itellä vajis jo 10v

#34993 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

"pidemmälle edennyt kilpirauhasen toiminta", mun perse. Sama tauti jo vuosia, enkä näytä tuolta. Viinalla, pitsoilla, herkuilla ja makaamalla tuo massa on saavutettu. Laiskuus on luonteessa ja viina + rauhoittavat aiheuttavat lisää makaamista.

Kun lääkitys saadaan ja hoitotasapaino, niin oireetkin lähtevät. Jos eivät, olisi syytä mennä lääkäriin tsekkauttamaan, onko lääkitys riittävä.

Otettiinko asia esille temppelinrepimisoikeudenkäynnissä? Yksi vajaatoiminnan oire: "Hiukset voivat olla kuivat ja helposti katkeilevat. Kammatessa ja harjatessa voi irrota paljon hiuksia. Hiukset muuttuvat yleensä ohuiksi." Histen kunnosta päätellen, ""pidemmälle edennyt kilpirauhasen toiminta" on tosiasia.

Mene, Tunkio lenkille, jätä viina ja bentsot ja syö terveellisesti, niin kilpirauhanenkin kiittää. Seityksiä sinulta aina löytyy siihen, miten et itse ole syypää rappiotilaasi, etkä voi sille mitään. Paskapuhetta! Olet ainoa, joka sille mitään voi, mutta olet liian laiska ja mukaavuudenhaluinen asialle mittän tekemään.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#34994 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

pavo no pone:

Voihan elämä, parasta tuxismia ever :"vaikka molempia koiriani on syönyt".

No hitsi, mun piti laittaa että kana tai kanapohjainen jne, mut näämmä muuttui tommoiseksi. Joko ajatuskatko tai sitten pitää olla kai kovasti huolissaan et alkaa muistuttaa liian seuraamisen vuoksi paksua barbieta 😀

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #34995 Ilmoita asiaton viesti
    määbä
    Participant

sopulisisko:

https://www.instagram.com/p/BDtd-hawmie/?taken-by=johannababydoll&hl=fi

XXXXX kommentoi kuvaa: Hyi saatana mikä ruma lutka

Laihuttaisit vähä

2004 olit vielä kaunis no ei ny oikeesti hyi vittu!!!!

johannababydoll@XXXXXXX sun tekstit kertovat kaiken susta itsestäsi ja ne ovat myös kunnianloukkausta! Ensinnäkin se kuuluu luonnonlakiin, ettei ihminen voi olla samannäköinen vuonna 2004 ja 2016. Lisäksi sorry vaan; mutta Tiedän itse olevani kaunis nainen joten sun solvauksellasi ei ole mitään merkitystä mulle. Minulla todettiin pidemmälle edennyt kilpirauhasen toiminta joka on aiheuttanut painonnousua. Googleta se pässi! Se on sairaus joka aiheuttaa myös mm.väsymystä. Thyroxin hoitaa oireita mutta paino ei välttämättä putoa heti.

– – –

Mun täytyy kyllä sanoa, että vaikka täälläkin kaikki nääditään, niin ulkonäön haukkuminen ja lutkaksi kutsuminen on törkeää. Vaikka Johanna on täynnä itseään, niin on kyse kenestä hyvänsä, on sivistymätöntä, tolloa, asiatonta, junttimaista jne että naisia nimitellään avoimesti. Huorittelu ja ulkonäköä herjaavat kommentit ovat yleistyneet eikä niitä edes enää paheksuta. Nettipalstojen räävitön kielenkyttö on kuin varkain hiipinyt avoimeen kommentointiin ja kakaratkin kadulla huutelee huoraa ja toivottelevat raiskausta.

On aivan samantekevää onko Johanna läski tai ei, käytöstä ja elämänarvoja kropan massa ei muuta. Johannan jeesustelu on niin tekopyhää, että oksettaa. Tökeryyden huippu hänen hengellisyydessään on se, että ilkesi julistaa Julian ylienkeliksi. Semmoista ylimielisyyttä, että joku julistaa olevansa ylivertainen jopa taivaspaikkojen suhteen, ihmiset eivät siedä. Minun kirkkoyhteisössä edes papit eivät julista olevansa parempia kuin muut. Nyt äkkiseltään ei muistu mieleen, että Johanna olisi pyhyytensä korostamisen vastapainoksi joskus myöntänyt tehneensä väärin tai syntiä. Sisimmässään varmaan tietää, että on tehnyt paljon väärää, pelkää oikeasti sitä helvettiään ja siksi paratiisipaasaus ja muiden syyttely vaan lisääntyy. Pelkää ruoja oikeasti sielunsa puolesta. Ei ihme, että psykoosinäkyjä pukkaa. En väitä, että olisin parempi ihminen kuin muut, mutta en sentään kutsu itseäni Jumalan valituksi ja julista, että olen ylöstemmattavien etujoukoissa. Tässä paasaan ja arvostelen muita, joten syntisäkkiiNI kolahti taas lisää painolastia *painuu nurkkaan häpeämään* mutta ehkä omituisen käyttäytymiseNI ja laiskuuteni syynä on vain pidemmälle edennyt kilpirauhasen toiminta.

HAHAHAHA Tuksu ja Olli alkaa muistuttaa toisiaan erehdyttävästi.

Olen ammattinukkuja, joten jatkan nyt suoritustyotani

Olisi mieluummin hommannut hamsterin, nehän on teekuppi kokoa ja yöeläimiä.

Kyseinen tyyppi piti mua paljon tyhmempana kuin luuli mun olevan, mista naita sekopaita sikiaa
    #34996 Ilmoita asiaton viesti
    janonyymi
    Member

Ja niin Tuksu sanoi ettei provosoidu ja on vaan hiljaa jos tulee törkeyksiä kommenteissa. Ei vaatinut taas kun yhden 13-14-vuotiaan mitäänsanomatonta huutelua ja avaudutaan rauhasten toiminnasta. Ei näin

#34997 Ilmoita asiaton viesti
    Matkustaja
    Member

Mitä ihmettä tämäkin taas tarkoittaa? Koiria kidutetaan elävänä? Eihän siinäkään ole mitään järkeä, kuolleena kiduttaminen on aika turhaa touhua.

#34998 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tavallisella ihmisellä joko on tai ei ole kilpirauhasen vajaatoimintaa, vain tuksun kaltaiset tähtykäiset saavat luvan sairastaa pitkälle edennyttä kilpirauhasen toimintaa.

minua nyt vaan vähän huolestuttaa, että jos tuksu osaa ottaa tyroksiininsa oikein ja se puree, niin se voi normalisoitua! Joskushan vajiksessa nuo mielenhäiriöt jopa psykoosit ovat osa oireita ja ne väistyvät kun lääkitys on kohdillaan. Toisaalta nuo tuksun käyttämät mömmöt, masennuslääkkeet ja muut kurat voivat lamata kilpirauhasta, ettei se välttämättä ole sairaus vaan lääkityksen sivuvaikutus jolloin saamme nauttia mielenvikaisuudesta jatkossakin!

Epäilen kuitenkin vahvasti tuksun kykyä ja taitoa hallita tautiaan vaikka lääkärinä olis parempikin lääkäri joka ymmärtää hienosäädön päälle.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #34999 Ilmoita asiaton viesti
    Strippaava Pygmi
    Member

Minua ei kiinnosta nouseeko paino, paisuuko naama (eli huulet)

tai millainen pötsi on petite-TANSSIJALLA, joka tosin ei pääse

edes tuolista ylös. Niin, paitsi sitten bilis-pöydälle lepäämään.

Mutta se on ihan normaalia (häneltä).

Minua kiinnostaa te ääliöt, jotka tämän kusivitun yämpärillä pyöritte.

Miten menee? Miten jatkossa?

Marja MissMummolle erityisterkut. Miten on lap(a)set maailmalla pärjänneet?

Miten on JEESUKSEN sanomat menneet perille. Kaikki elossa olevat ovat hiukan vajaita. Miltä tuntuu Miss TUMAmummo?

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #35000 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Kilppariin vetoaminen on vuosia vanha juttu. So last seasong. Kovin on huono lääkäri Tuksua hoidellut, kun sairaus ei vielläkään ole hallinnassa.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35001 Ilmoita asiaton viesti
    inkkarimekko
    Member

Eikös Julialle myös tullut ensin kilpirauhasen vajaatoiminta, sitten haimatulehduksia ja sitten diabetes? Muistaakseni melko nopeasti tuli kaikki ton kilpparidiagnoosin jälkeen..

// muoks, tosin en epäilisi hetkeäkään että tämä on taas Johannan Julialta kopioimaa, niinkuin kaikki muukin. Helppo syy painon nousuun mikä ei itsestä johtuisi..

#35002 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Kilpirauhas onkelmista oli viimeki parisen päivää sitten seuraava juttu: http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/kilpirauhanen/asiantuntijan_ohjeet_nain_varmistat_riittavan_jodin_saannin

Näädät tulevat näkemään ikuisen tuskan ja palavat liekit kuoleman jälkeen……

Mita nyt valehtelen??? Olen harvinaisen aito ja rehellinen!!! Kerroin mallikuvauksistakin rehellisesti, pah!
    #35003 Ilmoita asiaton viesti
    inkkarimekko
    Member

Eilen aamulla Ylex radiokanavaa kuunnellessa tuli muuten Johkista asiaa. Haastattelussa olivat Toosatv:n Christal Snow ja NikoLa. Haastattelija kysyi että onko teillä jotain mistä ette tee parodiaa. Pojat vastasivat heti että ainoa asia mistä parodiaa ei tule on Johanna Tukiainen. Ovat tehneet Tuksuparodiaa aikaisemmin mutta kuulema jo parin vuoden ajan ovat ajatelleet niin että Johannan elämä ei enää ole hänen omissa käsissään ja päihdeongelmaisesta vitsin tekeminen ei enää sovi heidän moraaleihinsa. Sana kiirii kyllä tuolla julkkismaailmassakin..

#35004 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Sori Voi elämä, tahattomasti luin väärin.

Oli tuksulla mikä tauti tahansa, niin se ei osaa sitä hoitaa.

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.